Ce sunt instrumentele de serviciu clienți?
Există multe soluții de serviciu clienți care pot fi eficiente pentru compania dvs. Managerii trebuie să aibă o imagine de ansamblu asupra performanțelor reprezentanților clienților și trebuie să analizeze datele. Este necesar să înțelegem nevoile, interesele clienților și să le notăm. Contactați-vă clienții prin intermediul rețelelor sociale, răspundeți la comentarii și purtați conversații cu aceștia. Nu în ultimul rând, aveți instrumente adecvate de serviciu clienți.
Forumuri, comunități online, chat live, aplicații mobile, rețele sociale și multe altele. Instrumentele de serviciu clienți pot fi o modalitate excelentă de a împuternici clienții.
Frequently Asked Questions
Cum se definesc instrumentele de serviciu clienți?
Instrumentele de serviciu clienți sunt instrumente utilizate în serviciul clienți. Datorită acestora, clientul poate comunica cu reprezentanța companiei, poate raporta o problemă, reclamație sau solicitare. De asemenea, poate stabili contactul cu alți clienți dacă există o astfel de nevoie și compania garantează o astfel de posibilitate.
Care sunt cele mai populare instrumente de serviciu clienți?
Pentru a garanta cel mai înalt nivel de serviciu clienți, este necesar să îi oferim forme adecvate de comunicare. Cele mai populare instrumente de serviciu clienți sunt în prezent comunitățile online și forumurile de discuții în care clientul poate contacta alți clienți, dar și experți și reprezentanți ai companiei. Un alt instrument important este chatul live, care vă permite să purtați o conversație în timp real și să primiți un răspuns imediat, în acel moment. Un alt instrument sunt rețelele sociale, care sunt utilizate atât pentru desfășurarea de campanii de marketing, vânzări, pentru a comunica cu clientul, cât și pentru a construi publicitate constantă. Aplicațiile mobile intuitive sunt, de asemenea, un instrument important care facilitează serviciul și experiența clienților cu compania.
Ce instrumente de serviciu clienți oferă LiveAgent?
LiveAgent oferă întreaga suită de instrumente necesare asistenței pentru clienți. Se conectează cu rețelele sociale, este obsedat de chat live, chat video, apeluri telefonice, e-mailuri, comunicare cu ajutorul slack sau posibilitatea de a crea un forum. În LiveAgent veți găsi toate instrumentele de care aveți nevoie în serviciul nostru zilnic, 24/7 pentru clienți.
Notă de expert
Instrumentele de serviciu clienți sunt esențiale pentru îmbunătățirea satisfacției și loialității clienților. LiveAgent este o soluție de înaltă calitate care poate ajuta companiile să atingă aceste obiective.

Șabloane pentru lansarea de produse
După ce ați petrecut luni de zile pentru a dezvolta un produs/serviciu, este evident că trebuie să îl lansați. Faceți acest lucru cum trebuie cu ajutorul șabloanelor noastre de lansare a produsului.
Serviciul clienți pe rețelele sociale
Rețelele sociale au schimbat întregul mod în care funcționează serviciul clienți. Întregul ciclu client prospect - client potențial - client fidel începe să arate puțin diferit.
Listă de verificare pentru SEO WordPress
Listă de verificare pentru SEO WordPress vă va ajuta să obțineți cele mai bune poziții pe Google și să creșteți traficul organic pe pagina dvs. de blog. Ghidul final punct cu punct.