Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Instrumente de serviciu clienți

Ce sunt instrumentele de serviciu clienți?

Există multe soluții de serviciu clienți care pot fi eficiente pentru compania dvs. Managerii trebuie să aibă o imagine de ansamblu asupra performanțelor reprezentanților clienților și trebuie să analizeze datele. Este necesar să înțelegem nevoile, interesele clienților și să le notăm. Contactați-vă clienții prin intermediul rețelelor sociale, răspundeți la comentarii și purtați conversații cu aceștia. Nu în ultimul rând, aveți instrumente adecvate de serviciu clienți.

Forumuri, comunități online, chat live, aplicații mobile, rețele sociale și multe altele. Instrumentele de serviciu clienți pot fi o modalitate excelentă de a împuternici clienții.

Întrebări frecvente

Cum se definesc instrumentele de serviciu clienți?

Instrumentele de serviciu clienți sunt instrumente utilizate în serviciul clienți. Datorită acestora, clientul poate comunica cu reprezentanța companiei, poate raporta o problemă, reclamație sau solicitare. De asemenea, poate stabili contactul cu alți clienți dacă există o astfel de nevoie și compania garantează o astfel de posibilitate.

Care sunt cele mai populare instrumente de serviciu clienți?

Pentru a garanta cel mai înalt nivel de serviciu clienți, este necesar să îi oferim forme adecvate de comunicare. Cele mai populare instrumente de serviciu clienți sunt în prezent comunitățile online și forumurile de discuții în care clientul poate contacta alți clienți, dar și experți și reprezentanți ai companiei. Un alt instrument important este chatul live, care vă permite să purtați o conversație în timp real și să primiți un răspuns imediat, în acel moment. Un alt instrument sunt rețelele sociale, care sunt utilizate atât pentru desfășurarea de campanii de marketing, vânzări, pentru a comunica cu clientul, cât și pentru a construi publicitate constantă. Aplicațiile mobile intuitive sunt, de asemenea, un instrument important care facilitează serviciul și experiența clienților cu compania.

Ce instrumente de serviciu clienți oferă LiveAgent?

LiveAgent oferă întreaga suită de instrumente necesare asistenței pentru clienți. Se conectează cu rețelele sociale, este obsedat de chat live, chat video, apeluri telefonice, e-mailuri, comunicare cu ajutorul slack sau posibilitatea de a crea un forum. În LiveAgent veți găsi toate instrumentele de care aveți nevoie în serviciul nostru zilnic, 24/7 pentru clienți.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație