Managementul Relației cu Clienții (CRM) se ocupă de informații și date despre clienții dvs. Acestea sunt apoi utilizate pentru a oferi ajutor mai bun, asistență mai bună și servicii mai bune clienților dvs. atunci când este nevoie.
Managementul Relației cu Clienții este o parte critică a oricărei afaceri de succes, în special în lumea de astăzi, unde concurența continuă să vină și să crească în fiecare zi. Companiile din întreaga lume au început să utilizeze software-ul CRM pentru a soluționa mai bine problemele legate de fluxul lor de lucru și pentru a oferi un serviciu mai bun clienților lor.
LiveAgent nu face excepție de la aceasta și de aceea nu este doar un simplu software de asistență pentru clienți, ci și un instrument excelent pentru gestionarea relației cu clienții.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
Cu LiveAgent, puteți stoca, organiza și ajunge cu ușurință la orice informație, înregistrare sau date referitoare la clienții dvs. Fie că este vorba de contacte, comenzi, interese, aprecieri personale sau dislike-uri, puteți accesa aceste informații oricând aveți nevoie. Vă poate ajuta în continuare cu urmărirea clienților potențiali, a contractelor, a gestionării activelor și a resurselor, pe lângă faptul că vă poate oferi cea mai bună asistență pentru clienți cu cele mai bune instrumente.
Puteți crește în continuare capabilitățile CRM ale LiveAgent cu integrări, cum ar fi PipeDrive, SharpSpring sau Highrise pentru a deveni mai avansat în gestionarea relației cu clienții.
Șabloane de e-mail pentru programul de fidelizare
Programele de fidelizare pot fi un instrument puternic pentru a păstra clienții existenți și a crește vânzările. Studiile arată că și costă mai puțin decât achiziționarea de noi clienți. Programul de fidelizare include recompense și beneficii, cum ar fi reduceri, marfă gratuită și produse exclusive. În plus, e-mailul este unul dintre cele mai eficiente canale pentru a stimula afilierea la un program de fidelizare. Iată 10 exemple de șabloane de e-mail pe care le puteți folosi pentru a îmbunătăți implicarea clienților și a crește vânzările.
Un program CRM permite gestionarea relațiilor de afaceri, stocarea și organizarea informațiilor despre clienți și monitorizarea contractelor și suportului acordat clienților. Funcționalitățile esențiale includ managementul contactelor, documentelor și ofertelor și integrarea serviciului de email. Cele mai bune practici includ alegerea programului potrivit, instruirea angajaților și includerea tuturor datelor și informațiilor în CRM.
Conferințe de servicii pentru clienți și impactul acestora asupra educației
Conferințele de servicii pentru clienți sunt evenimente în care experții și profesioniștii se reunesc pentru a împărtăși cunoștințe și a vorbi despre cele mai recente progrese în această sferă. Participarea la astfel de evenimente poate aduce beneficii precum educația suplimentară, crearea de rețele, conștientizarea tendințelor, expunerea produsului și inspirația. Aceste evenimente includ ateliere și sesiuni care îi ajută pe specialiști să devină și mai buni la vârsta lor. Printre cele mai bune conferințe de servicii pentru clienți din 2019 se numără Săptămâna de contact cu clienții (CCW), care adună cei mai buni experți cu clienții și lideri de asistență pentru clienți din întreaga lume.
Recomandările colegilor au cele mai mari rate de conversie în industria B2B, potrivit statisticilor. Șabloane de e-mailuri personalizate pot fi utilizate pentru a obține recomandări de la clienții actuali, un client recomandat costă mai puțin să achiziționeze și are un potențial mai mare de a rămâne și loialitate. SalesForce oferă multiple metode de contact pentru serviciul clienți, inclusiv conversații directe și telefon, dar nu oferă asistență prin poștă electronică, iar SLA-ul nu este disponibil. Sondajele și șabloanele de e-mailuri de reaprovizionare pot fi utilizate pentru a încuraja feedback-ul și loialitatea clienților existenți și pentru a crește veniturile și profitabilitatea afacerii.