Ce este o interacțiune cu clientul?
Interacțiunea dintre companie și client începe atunci când acesta din urmă ridică un tichet. Conversațiile înregistrate, fie prin apel, chat, tweet sau e-mail între client și companie înainte de rezolvarea tichetului, sunt echivalente cu numărul de interacțiuni ale clientului menționate într-un tichet.
De preferință, un tichet ar trebui rezolvat după comunicarea inițială dintre client și companie pentru a oferi cea mai mare satisfacție a clientului.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă interacțiunea cu clientul?
Interacțiunea cu clientul este o relație cu clientul, care are ca scop satisfacerea nevoilor lor și satisfacerea așteptărilor lor. Cu toate acestea, nu numai că ar trebui să se termine acolo, ci ar trebui să fie realizat și într-un mod care să construiască o relație pe termen lung cu clientul.
Care sunt exemplele de interacțiune cu clienții?
Pot exista atâtea exemple de interacțiune cu clienții, pe cât există clienți și cazurile lor individuale. Exemple generale sunt: apel telefonic, răspuns la comentarii pe social media, contact prin e-mail. Ca urmare a acestor interacțiuni, este posibil să se construiască o relație emoțională cu clientul, să se utilizeze feedback-ul de la clienți și să se concentreze în primul rând pe nevoile clientului. Alte exemple interesante sunt utilizarea inteligenței artificiale care poate sprijini acțiunea. De asemenea, este extrem de important să folosești un limbaj uman onest.
Interacțiunea cu clienții este stocată în LiveAgent?
Interacțiunile cu clienții sunt stocate în LiveAgent pentru ca agenții să poată utiliza atunci când este necesar. LiveAgent folosește aplicații mobile, fluxuri de tichete hibride și reguli de automatizare pentru a ajuta la distribuirea automată a tichetelor.
Sarcini în serviciul pentru clienți
Reprezentanții serviciului pentru clienți joacă un rol crucial în dezvoltarea conținutului util și în urmărirea performanțelor în relația cu clienții. Aceștia trebuie să fie ascultători empatici și să rezolve problemele rapid și eficient.
Clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs. pentru clienți?
Software-ul LiveAgent este recunoscut și utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte.
Teoria serviciului pentru clienți
Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți, oferind soluții adaptate și asistență rapidă. Un bun serviciu pentru clienți necesită și abilități relevante ale agenților, precum și instrumente de lucru eficiente și o motivație adecvată a angajaților.
Interviu pentru serviciul clienți
Calitățile importante ale serviciului pentru clienți sunt răbdarea, cunoștințele și empatia. Serviciul excelent implică accesibilitate, competență și atitudine pozitivă.