Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Interacțiunea cu clienții

Ce este o interacțiune cu clientul?

Interacțiunea dintre companie și client începe atunci când acesta din urmă ridică un tichet. Conversațiile înregistrate, fie prin apel, chat, tweet sau e-mail între client și companie înainte de rezolvarea tichetului, sunt echivalente cu numărul de interacțiuni ale clientului menționate într-un tichet.

De preferință, un tichet ar trebui rezolvat după comunicarea inițială dintre client și companie pentru a oferi cea mai mare satisfacție a clientului.

Întrebări frecvente

Ce înseamnă interacțiunea cu clientul?

Interacțiunea cu clientul este o relație cu clientul, care are ca scop satisfacerea nevoilor lor și satisfacerea așteptărilor lor. Cu toate acestea, nu numai că ar trebui să se termine acolo, ci ar trebui să fie realizat și într-un mod care să construiască o relație pe termen lung cu clientul.

Care sunt exemplele de interacțiune cu clienții?

Pot exista atâtea exemple de interacțiune cu clienții, pe cât există clienți și cazurile lor individuale. Exemple generale sunt: apel telefonic, răspuns la comentarii pe social media, contact prin e-mail. Ca urmare a acestor interacțiuni, este posibil să se construiască o relație emoțională cu clientul, să se utilizeze feedback-ul de la clienți și să se concentreze în primul rând pe nevoile clientului. Alte exemple interesante sunt utilizarea inteligenței artificiale care poate sprijini acțiunea. De asemenea, este extrem de important să folosești un limbaj uman onest.

Interacțiunea cu clienții este stocată în LiveAgent?

Interacțiunile cu clienții sunt stocate în LiveAgent pentru ca agenții să poată utiliza atunci când este necesar. LiveAgent folosește aplicații mobile, fluxuri de tichete hibride și reguli de automatizare pentru a ajuta la distribuirea automată a tichetelor.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație