Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

punem capăt serviciilor de slabă calitate.

Impresionați clienții cu răspunsuri rapide și informative.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Servicii pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Program informatic de birou de asistență care vă va cuceri clienții

Profitați de niveluri de productivitate mai mare pentru agenți și o rată mai mare a păstrării clienților (conversie) cu programul de birou de asistență omnicanal. Raportul calitate-preț este de neegalat. Având peste 180 de caracteristici de birou de asistență și peste 40 de integrări, programul nostru informatic este soluția perfectă pentru întreprinderile de toate dimensiunile și din oricare industrie.

Fluidizați toate canalele de comunicare și gestionați-le dintr-o singură căsuță de mesaje partajată a companiei. Bucurați-vă de integrări pentru rețele sociale, istoric nelimitat de navigare pentru tichete, înregistrări pentru apeluri, fluxuri hibride de tichete și alte instrumente de productivitate.

Descoperiți un program avansat de birou de asistență

Programul informatic de asistență IT oferit de LiveAgent fluidizează diferitele canale de comunicare în tichete unificate.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Faceți cunoștință cu LiveAgent – platforma de comunicare multicanal

Oferiți echipei dumneavoastră instrumentul potrivit de asistență pentru a crește productivitatea acesteia și a petrece mai puțin timp pe solicitările clienților. Cu LiveAgent, clienții vă pot contacta de oriunde, indiferent că este vorba de poștă electronică, mesaje prin conversații, apeluri sau discuții pe rețelele sociale. LiveAgent vă permite să răspundeți tuturor solicitărilor dintr-un singur loc.

Sistem de gestionare a tichetelor

Vă este dificil să țineți evidența și să răspundeți la toate solicitările clienților? Clienții cer și așteaptă de la serviciul pentru clienți o comunicare rapidă pe mai multe platforme. Totuși, gestionarea serviciilor pentru clienți poate deveni dezorganizată și haotică atunci când nu aveți un sistem de calitate.

Sistemul de gestionare a tichetelor reprezintă o parte din fiecare program informatic de birou de asistență de calitate. Funcția de gestionare a tichetelor din LiveAgent adună solicitările clienților de pe mai multe canale de comunicare și le organizează într-o căsuță de mesaje universală. Prin urmare, puteți primi toate mesajele de poștă electronică, solicitările/mențiunile de pe rețele sociale, apelurile, conversațiile directe și multe altele într-o singură platformă.

Apoi, agenții ar putea gestiona mai eficient comunicarea cu clienții, evitând mesajele pierdute sau lăsate fără răspuns. Sistemul virtual de gestionare a tichetelor oferit de LiveAgent este prietenos cu utilizatorul, aspect care îi ajută pe clienți să se familiarizeze rapid cu acesta.

În plus, LiveAgent a dezvoltat un sistem virtual de gestionare a tichetelor pentru a îmbunătăți și mai mult automatizarea serviciilor pentru clienți. De exemplu, distribuire automată a tichetelor, acorduri la nivel de servicii, reguli de automatizare și multe altele. Așadar, acordați o șansă sistemului de gestionare a tichetelor și oferiți clienților servicii profesionale de îndată.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Live chat connections

Conversații directe

Caracteristica de conversații directe vă poate ajuta să oferiți clienților sau vizitatorilor servicii instantanee. LiveAgent oferă cel mai rapid serviciu de conversații directe disponibil și nu există nicio limită cu privire la numărul de butoane de conversații care poate fi utilizat. Astfel, puteți oferi asistență pentru URL-urile la care vizitatorii au nevoie de ajutorul dumneavoastră.

În plus, sistemul de conversații directe oferit de LiveAgent oferă un spectru larg de funcții inteligente. De exemplu, funcția de limitare a lungii maxime a rândului de așteptare oprește automat afișarea butonului de conversații de îndată ce numărul de clienți care așteaptă la rând devine prea mare. Invitațiile proactive la conversație reprezintă o altă funcție excelentă care poate ajuta personalul biroului de asistență să comunice cu vizitatorii chiar înainte ca aceștia să solicite asistență. Oferind ajutor în avans, vă puteți converti vizitatorii în clienți plătitori.

Deși ne putem lăuda toată ziua cu funcțiile sistemului de conversații directe, etalonul exact al succesului îl reprezintă numărul de conversii generate. Prin urmare, LiveAgent a dezvoltat o funcție care permite mărcii dumneavoastră să măsoare eficiența conversațiilor directe în Google Analytics. Acum este timpul să conversați, așa că să-i dăm drumul.

Centru de apeluri

O platformă de calitate de birou de asistență oferă și un centru de apeluri, întrucât clienții încă doresc să contacteze telefonic agenții. În prezent, soluțiile de birou de asistență oferă mai mult decât un centru de apeluri de bază. Centrul de apeluri oferit de LiveAgent oferă funcții avansate care vă permit să îmbunătățiți enorm experiența clienților, cum ar fi apeluri interne, apeluri video și butoane de conversații.

În plus, sistemul oferă funcții de automatizare care îmbunătățesc și mai mult conversațiile cu clienții. De exemplu, răspunsurile vocale interactive, apelarea inversă automată și direcționarea apelurilor poate preveni timpii lungi de așteptare, deoarece clienții sunt direcționați către departamentul corect. Totuși, dacă linia este ocupată, pot solicita apelarea inversă automată.

Aceste procese simple de automatizare a centrului de apeluri îmbunătățesc fluxurile de lucru, crescând concomitent satisfacția clienților. De asemenea, întrucât centrul de apeluri este o parte integrală a unui program informatic de birou de asistență, personalul serviciului pentru clienți poate vedea și datele clienților din opțiunea de integrare CRM din fiecare tichet.

Per total, LiveAgent a creat funcțiile de centru de apeluri pentru a oferi comunicare superioară cu clienții prin telefon, utilizând caracteristici de automatizare a biroului de asistență.

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software
Customer portal software - LiveAgent

Bază de cunoștințe

O bază de cunoștințe este un depozit de informații produse de companie folosite pentru a îi ajuta pe clienți atunci când agenții nu sunt disponibili. În prezent, opțiunile de autoservire au devenit din ce în ce mai populare în rândul companiilor, întrucât aproape 80% dintre clienți preferă să folosească resurse de pe internet pentru a găsi informații.

Bazele de cunoștințe reprezintă o opțiune excelentă atât în scopuri interne, cât și în scopuri externe. De exemplu, puteți crea o bază internă de cunoștințe pentru acomodarea angajaților, actualizări sau alte date vitale despre companie. Pe de altă parte, puteți crea o bază publică de cunoștințe, astfel încât întreprinderea dumneavoastră să poată funcția 24/7, fără nevoia de a angaja personal suplimentar pentru biroul de asistență.

În plus, LiveAgent oferă baze multiple de cunoștințe pentru companiile care doresc să diferențieze conținutul pentru mai multe mărci. Nu așteptați ca concurenții să se îmbunătățească. În schimb, creați ghiduri complete de îndrumare, manuale, pași de depanare, articole de descriere a instrumentelor și urmăriți cum afacerea dumneavoastră îmbunătățește satisfacția, gradul de păstrare și fidelitatea clienților, precum și vânzările în cel mai scurt timp.

Forum

Un forum este o altă opțiune excelentă de autoservire. Puteați crea un forum LiveAgent atât în scopuri interne, cât și în scopuri externe. Un forum este locul în care oamenii își pot împărtăși opiniile, experiențele, sugestiile și multe altele cu privire la produse sau servicii.

Prin intermediul unui forum intern, agenții pot soluționa eficient probleme legate de locul de muncă. Într-un forum public, clienții își pot rezolva problemele cu ajutorul altor clienți.

Pe scurt, clienții nu trebuie să intre în legătură cu un reprezentant al clienților; aceștia pot publica o întrebare pe forum pentru a găsi un răspuns. Uneori, există deja un forum dedicat unor probleme specifice unde clienții pot pur și simplu citi discuțiile și depana problema pe cont propriu.

Per total, este o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți imediat departamentul de asistență.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Customer portal software - LiveAgent

Portal pentru clienți

Un portal pentru clienți sau, cu alte cuvinte, un portal de autoservire reprezintă o modalitate excelentă de a le oferi clienților o experiență unitară 24/7. Portalul pentru clienți oferit de LiveAgent permite clienților să se autentifice și să își acceseze/monitorizeze solicitările.

Prin urmare, aceștia nu trebuie să contacteze din nou departamentul de asistență cu privire la starea tichetului lor. De asemenea, clienții pot vedea istoricul tichetului și informații suplimentare despre produse/servicii, acestea fiind deseori fie sub formă de articole în baza de cunoștințe, fie discutate pe forumurile publice. 

Per ansamblu, portalul de autoservire vă permite să creați o comunitate care se ajută reciproc prin împărtășirea de sfaturi și ponturi, aspect care duce la îmbunătățirea satisfacției clienților și fidelității față de marcă.

Caracteristici avansate de birou de asistență pentru a rămâne organizat

LiveAgent oferă caracteristici simple care au un impact enorm asupra performanței generale a echipei.

Distribuiți-vă automat mesajele de poștă electronică, conversațiile și apelurile în funcție de sursă sau reguli predefinite. Aflați mai multe…

Regulile reprezintă un set de declanșări executate atunci când sunt îndeplinite anumite condiții. Aflați mai multe…

Oferiți-le clienților opțiunea de apelare inversă automată pentru a îmbunătăți satisfacția acestora și reduce efortul depus de către aceștia. Aflați mai multe…

Oferiți-le agenților dumneavoastră toate informațiile de care au nevoie pentru a oferi servicii personalizate și bine documentate la fiecare punct de contact. Aflați mai multe…

Mesajele predeterminate sunt răspunsuri predefinite care vă vor ajuta să răspundeți mai repede. Aflați mai multe…

Îmbinați mai multe mesaje din surse diferite într-un singur fir. Aflați mai multe…

Cel mai bun raport calitate-preț

LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Fiți mai aproape de clienți și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Tichet

Tichet

Pentru întreprinderi mici și comercianți profesioniști

15$/lună
Tichet

Tichet+conversații

Pentru întreprinderi mijlocii și agenții profesionale

29$/lună
Mobile help desk application

Aplicație mobilă pentru birou de asistență

Instalați aplicația nativă pentru Android sau iOS pentru a răspunde solicitărilor clienților atunci când nu vă aflați la birou. Nu contează dacă trebuie să răspundeți la mesajele sau apelurile clienților, aplicația noastră mobilă vă permite să răspundeți tuturor solicitărilor.

Pe deplin multilingv

Oferiți-le agenților și clienților posibilitatea de a comunica în limba nativă pentru a se simți încrezători pe durata discuției. LiveAgent este tradus în peste 40 de limbi și, în plus, vă permite să personalizați în totalitate fiecare literă specială sau semn diacritic în aplicație.

Multilingual support included
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Integrări pentru rețele sociale

În prezent, serviciile de asistență pentru clienți pe rețele sociale reprezintă o necesitate. LiveAgent oferă cele mai populare integrări pentru rețele sociale, astfel încât întreprinderea dumneavoastră să poată interacționa fără întârziere cu publicul de pe rețelele sociale. De exemplu, vă puteți conecta la Facebook, Twitter sau Instagram prin simpla integrare a acestor servicii. 

Integrări CRM

LiveAgent colaborează cu mai mulți parteneri pentru a oferi clienților posibilitatea încorporării unei platforme de gestionare a relațiilor cu clienții. Prin integrarea sistemului CRM, agenții vor putea accesa rapid și eficient datele clienților. Prin urmare, vor putea soluționa cu eficacitate cererea fiecărui client și totodată crea relații de lungă durată cu clienții.

Person drafting the integration flow

Caracteristici de care aveți nevoie

LiveAgent oferă numărul potrivit de caracteristici pentru un program informatic de asistență, inclusiv un sistem de gestionare a tichetelor cu automatizare puternică, acorduri la nivel de servicii, rețele sociale și mesagerie, centru de apeluri, răspunsuri vocale interactive, formulare de contact și un centru de asistență. La ora actuală, sunt disponibile peste 180 de caracteristici de birou de asistență și sunt incluse peste 40 de integrări!

LiveAgent se adaptează afacerii dumneavoastră

LiveAgent, ca program informatic de birou de asistență, se adaptează rapid nevoilor diferitelor modele de afaceri. Descoperiți cum poate fi util companiei dumneavoastră cu serviciile de asistență pentru clienți.

Business pages

Soluții antreprenoriale

Afaceri incipiente și corporații

Întreprinderi

Guvern

Instituții de învățământ și ONG-uri

Industry Solutions

Soluții industriale

Comerț electronic și servicii

Călătorit și cazare

Marketing și telecomunicații

Divertisment

Motive comune pentru care companiile aleg programe informatice de asistență

Compania dumneavoastră se confruntă cu aceleași probleme ca ale majorității clienților noștri care au trecut la programul nostru de asistență LiveAgent?

Compas icon

Răspunsuri întârziate către clienți

Ratați termene limită importante și pierdeți evidența priorităților în căsuța cu mesaje? Configurați acorduri la nivel de servicii pentru mesajele cu prioritate înaltă.

Email icon

Colaborare imposibilă între mesaje

Colegul dumneavoastră este în concediu și trebuie să îi preluați responsabilitățile? O căsuță de mesaje universală de companie este soluția.

Lightbulb icon

Nu aveți nicio idee despre performanța echipei dumneavoastră

Sunteți conștient de ceea ce se întâmplă în comunicarea echipei dumneavoastră? Analizați toate răspunsurile care circulă în compania dumneavoastră într-un singur loc.

Nu se pot înșela peste 30.000 de companii

Consultați poveștile și testimonialele noastre de succes pentru a afla cum LiveAgent vă poate stimula asistența pentru clienți și poate crește satisfacția partenerilor dumneavoastră de afaceri.

Ce este un program informatic de birou de asistență?

De regulă, programele informatice de birou de asistență interceptează toate comunicările primite de la clienți și le transformă în tichete, în vederea mai simplei gestionări. Clienții dumneavoastră se folosesc de tot felul de modalități pentru a vă contacta, cum ar fi poșta electronică, telefonul, serviciile de mesagerie sau conversațiile directe, astfel că păstrarea tuturor canalelor de comunicare într-un singur loc îi ajută pe agenții de servicii pentru clienți să înțeleagă mai bine problema și să răspundă mai repede.

What is help desk software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Cine utilizează programele informatice de birou de asistență?

Programele informatice de birou de asistență sunt destinate oricărei companie care dorește servicii extraordinare dedicate clienților. În general, industriile specifice utilizează cel mai mult programele informatice de birou de asistență, cum ar fi industria automobilelor, a divertismentului, a sporturilor electronice, a comerțului cu amănuntul, a marketingului și a călătoriilor.

LiveAgent este o soluție de birou de asistență bazată pe web pe care aproape orice industrie o poate utiliza, întrucât a fost concepută să fie simultan avantajoasă atât pentru clienți, cât și pentru reprezentanții de servicii pentru clienți.

Sistemul urmărește, raportează și automatizează activitățile redundante ale agenților în vederea simplificării și eficientizării fluxului de lucru al acestora. Drept urmare, agenții pot oferi clienților servicii de calitate cu minimă întârziere.

Cum poate un program informatic de birou de asistență să fie util afacerii dumneavoastră?

Un program informatic de birou de asistență vă permite să îi ajutați pe clienți 24/7. Cum? Prin simpla creare a unei baze de cunoștințe aprofundate. Conform cercetărilor noastre, aproape 70% dintre clienți preferă o opțiune de autoservire. Autoservirea este rapidă, convenabilă și poate oferi afacerii dumneavoastră un avantaj peste competitori.

Nu mai pierdeți timpul comutând între platforme pentru a răspunde solicitărilor clienților. Ușurați-le viața agenților și clienților prin conectarea poștei electronice, conversațiilor directe, apelurilor telefonice, rețelelor sociale și multor altele în LiveAgent și vedeți cum interacțiunea cu clienții se îmbunătățește imediat.

Rămâneți întotdeauna la curent despre performanța agenților pentru a vă îmbunătăți zilnic. Datele de performanță a echipei din LiveAgent pot oferi companiei dumneavoastră informații utile în ceea ce privește serviciile pentru clienți. Ca urmare, puteți determina dacă este nevoie de instruire suplimentară sau cum să îmbunătățiți satisfacția clienților.

O metodă prin care puteți îmbunătăți experiența clienților este prin a intra în legătură cu ei pe durata experienței de navigare a acestora. Programele informatice de servicii pentru clienți permit reprezentanților de asistență să intre în legătură cu clienții prin intermediul invitațiilor proactive la conversație. Prin urmare, agenții dumneavoastră pot preveni o rată ridicată de respingere, îmbunătăți experiența clienților și, în cele din urmă, crește fidelitatea clienților.

Pentru a oferi clienților o experiență extraordinară, agenții trebuie să fie rapizi și eficienți. Totuși, activitățile repetitive pot consuma foarte mult timp. Automatizarea activităților și crearea de șabloane de poștă electronică/mesaje predeterminate prin intermediul sistemului de gestionare a tichetelor permite agenților să își dedice timpul clienților care au nevoie de ajutor.

Sistemul de birou de asistență permite colegilor dumneavoastră să colaboreze în mai multe moduri. Echipa de servicii pentru clienți poate comunica imediat înăuntrul tichetelor de asistență și soluționa foarte rapid problemele clienților. În plus, echipa de servicii pentru clienți poate, de asemenea, conversa în afara tichetelor de asistență. Munca în echipă eficientă va duce la profesionalizarea serviciilor de asistență, aspect care va avea drept rezultat clienți fericiți.

How to choose the right help desk software

Cum se alege programul informatic potrivit de birou de asistență

Există zeci de soluții diferite de birou de asistență, însă diferența dintre ceea ce oferă acestea variază semnificativ. Alegerea celui mai bun program informatic de asistență trebuie să fie întotdeauna legată de nevoile dumneavoastră personale și ale companiei.

Majoritatea furnizorilor pun la dispoziție caracteristici de bază, cum ar fi gestionarea tichetelor, sistem de conversații sau tablou de bord pentru analize. Programele mai avansate dispun de automatizare, mai multe sisteme de asistență pentru baze de cunoștințe sau un set de instrumente de colaborare diferite.

Prin LiveAgent, am mers cu un pas mai departe și am creat un program informatic de centru de apeluri chiar în platforma noastră. De asemenea, am făcut posibil ca LiveAgent să adune mesaje de pe rețele sociale și să permită agenților să răspundă dintr-un singur tablou de bord. Prin urmare, sistemul nostru de gestionare a tichetelor fluidizează toate formele de comunicare într-un singur format.

Comparație între programele informatice de asistență

Există mai multe programe informatice de birou de asistență, iar alegerea celui potrivit poate fi o provocare. Din acest motiv, pentru dumneavoastră am simplificat alegerea celui mai bun program de asistență. Am combinat o interfață simplă cu utilizatorul, funcționalitatea avansată și prețul corect într-un singur pachet la prețul unei cine medii pentru 2.

Help desk software comparison

Toate canalele de asistență sub un singur acoperiș

Programul informatic de asistență al LiveAgent se integrează cu mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Ce este un birou de asistență IT?

Un birou de asistență IT este un departament dedicat din cadrul unei companii sau organizații care oferă utilizatorilor răspunsuri la întrebări tehnice.

Ce este un birou de servicii de asistență pentru clienți?

Un birou de servicii de asistență pentru clienți este un program informatic care ajută echipele dedicate serviciilor pentru clienți să gestioneze solicitările și întrebările primite.

Care sunt diferitele tipuri de programe informatice de birou de asistență?

Fiecare întreprindere are preferințe și nevoi diferite. Prin urmare, există diferite tipuri de programe informatice de birou de asistență. Printre unele preferințe se numără dimensiunea întreprinderii, funcțiile de asistență dedicate clienților și numărul de agenți ai departamentului de asistență. Prin urmare, piața oferă programe de asistență dematerializate, locale, cu sursă deschisă, precum și corporative.

Ce este un sistem de gestionare a tichetelor în cadrul departamentului de servicii pentru clienți?

Un sistem de gestionare a tichetelor este un instrument de gestiune pentru procesarea și arhivarea solicitărilor din cadrul departamentului de servicii pentru clienți, cunoscute și sub numele de tichete. Un sistem de gestionare a tichetelor trebuie să fie prietenos cu utilizatorul și capabil să stocheze toate informațiile necesare despre utilizator.

Care este diferența între birou de asistență și birou de servicii?

Termenii „birou de asistență” și „birou de servicii” sunt deseori utilizați în mod interschimbabil, însă au înțelesuri diferite. Un birou de asistență este considerat ca fiind mai concentrat pe remedierea erorilor, în timp ce un birou de servicii va oferi asistență și cu privire la solicitările de servicii (cereri pentru servicii noi) și solicitări de informații (de exemplu: Cum se face X?).

Cine utilizează programele informatice de birou de asistență?

Programele informatice de birou de asistență sunt destinate oricui dorește să ofere clienților servicii extraordinare de asistență pe mai multe canale. Acestea fiind spuse, programul informatic este utilizat de antreprenori individuali, întreprinderi mici sau corporații mari. Există abonamente diferite pentru fiecare categorie, astfel că puteți alege ce aveți nevoie sau ce preferați.

Care sunt beneficiile oferite de programele informatice de asistență?

Printre beneficiile comerciale ale implementării unui program de asistență în cadrul companiei se numără costuri mai scăzute, întrucât agenții vor fi capabili să gestioneze mai eficient solicitările clienților provenite de pe mai multe canale. În plus, întrucât reprezentanții vor lucra dintr-o singură interfață, vor economisi foarte mult timp, fapt care duce la o mai bună experiență per ansamblu pentru clienți. Satisfacția clienților este obiectivul programului informatic de birou de asistență. Clienții mulțumiți pot deveni clienți fideli, iar acest lucru poate oferi companiei dumneavoastră acel avantaj competitiv dorit de toată lumea.

Care sunt caracteristicile esențiale ale unui birou de asistență?

Înainte de a vă decide asupra unei soluții de servicii pentru clienți, trebuie să evaluați caracteristicile diferitelor opțiuni de birou de asistență. Iată câteva funcții esențiale de care să țineți cont: distribuirea automată a tichetelor, acorduri la nivel de servicii, tichete/note interne, sistem CRM cu tichete, mesaje predeterminate, reguli, precum și integrări.

De ce este nevoie de un sistem de gestionare a tichetelor?

Sistemele de gestionare a tichetelor sunt necesare pentru a oferi clienților servicii de asistență eficiente și dedicate. A vă menține prezența pe canale de poștă electronică, rețele sociale, prin conversații directe sau prin apeluri consumă mult timp și este un lucru ineficient. Sistemele de gestionare a tichetelor adună, sub formă de tichete, toate formele de comunicare într-un singur tablou de bord. În acest fel, serviciile de asistență dedicate clienților devin mai eficiente, întrucât agenții dispun de o mai bună prezentare generală a tuturor canalelor de comunicare într-un singur tablou de bord.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație