Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Cel mai popular
Un birou de asistență IT este un departament dedicat din cadrul unei companii sau organizații care oferă utilizatorilor răspunsuri la întrebări tehnice.
Un birou de servicii de asistență pentru clienți este un program informatic care ajută echipele dedicate serviciilor pentru clienți să gestioneze solicitările și întrebările primite.
Fiecare întreprindere are preferințe și nevoi diferite. Prin urmare, există diferite tipuri de programe informatice de birou de asistență. Printre unele preferințe se numără dimensiunea întreprinderii, funcțiile de asistență dedicate clienților și numărul de agenți ai departamentului de asistență. Prin urmare, piața oferă programe de asistență dematerializate, locale, cu sursă deschisă, precum și corporative.
Un sistem de gestionare a tichetelor este un instrument de gestiune pentru procesarea și arhivarea solicitărilor din cadrul departamentului de servicii pentru clienți, cunoscute și sub numele de tichete. Un sistem de gestionare a tichetelor trebuie să fie prietenos cu utilizatorul și capabil să stocheze toate informațiile necesare despre utilizator.
Termenii „birou de asistență” și „birou de servicii” sunt deseori utilizați în mod interschimbabil, însă au înțelesuri diferite. Un birou de asistență este considerat ca fiind mai concentrat pe remedierea erorilor, în timp ce un birou de servicii va oferi asistență și cu privire la solicitările de servicii (cereri pentru servicii noi) și solicitări de informații (de exemplu: Cum se face X?).
Programele informatice de birou de asistență sunt destinate oricui dorește să ofere clienților servicii extraordinare de asistență pe mai multe canale. Acestea fiind spuse, programul informatic este utilizat de antreprenori individuali, întreprinderi mici sau corporații mari. Există abonamente diferite pentru fiecare categorie, astfel că puteți alege ce aveți nevoie sau ce preferați.
Printre beneficiile comerciale ale implementării unui program de asistență în cadrul companiei se numără costuri mai scăzute, întrucât agenții vor fi capabili să gestioneze mai eficient solicitările clienților provenite de pe mai multe canale. În plus, întrucât reprezentanții vor lucra dintr-o singură interfață, vor economisi foarte mult timp, fapt care duce la o mai bună experiență per ansamblu pentru clienți. Satisfacția clienților este obiectivul programului informatic de birou de asistență. Clienții mulțumiți pot deveni clienți fideli, iar acest lucru poate oferi companiei dumneavoastră acel avantaj competitiv dorit de toată lumea.
Înainte de a vă decide asupra unei soluții de servicii pentru clienți, trebuie să evaluați caracteristicile diferitelor opțiuni de birou de asistență. Iată câteva funcții esențiale de care să țineți cont: distribuirea automată a tichetelor, acorduri la nivel de servicii, tichete/note interne, sistem CRM cu tichete, mesaje planificate, reguli, precum și integrări.
Sistemele de gestionare a tichetelor sunt necesare pentru a oferi clienților servicii de asistență eficiente și dedicate. A vă menține prezența pe canale de poștă electronică, rețele sociale, prin conversații directe sau prin apeluri consumă mult timp și este un lucru ineficient. Sistemele de gestionare a tichetelor adună, sub formă de tichete, toate formele de comunicare într-un singur tablou de bord. În acest fel, serviciile de asistență dedicate clienților devin mai eficiente, întrucât agenții dispun de o mai bună prezentare generală a tuturor canalelor de comunicare într-un singur tablou de bord.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Contacte de Asistență Workable
Software-ul de achiziție a talentelor de la Workable ajută echipele să găsească candidați, să evalueze candidații și să facă angajarea potrivită, mai rapid. Workable oferă asistență prin e-mail, chat live, call center și pe rețelele de socializare. Adresa de e-mail pentru asistență este support@workable.com.
Sarcini în serviciul pentru clienți
O echipă de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative, să dezvolte conținut util și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului.
Canalele de comunicare ale Moovit
Moovit este un furnizor de soluții MaaS de top, oferind suport clienților prin email și rețele de socializare. Nu oferă suport prin live chat sau telefon.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date