Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Cel mai popular
Un birou de asistență IT este un departament dedicat din cadrul unei companii sau organizații care oferă utilizatorilor răspunsuri la întrebări tehnice.
Un birou de servicii de asistență pentru clienți este un program informatic care ajută echipele dedicate serviciilor pentru clienți să gestioneze solicitările și întrebările primite.
Fiecare întreprindere are preferințe și nevoi diferite. Prin urmare, există diferite tipuri de programe informatice de birou de asistență. Printre unele preferințe se numără dimensiunea întreprinderii, funcțiile de asistență dedicate clienților și numărul de agenți ai departamentului de asistență. Prin urmare, piața oferă programe de asistență dematerializate, locale, cu sursă deschisă, precum și corporative.
Un sistem de gestionare a tichetelor este un instrument de gestiune pentru procesarea și arhivarea solicitărilor din cadrul departamentului de servicii pentru clienți, cunoscute și sub numele de tichete. Un sistem de gestionare a tichetelor trebuie să fie prietenos cu utilizatorul și capabil să stocheze toate informațiile necesare despre utilizator.
Termenii „birou de asistență” și „birou de servicii” sunt deseori utilizați în mod interschimbabil, însă au înțelesuri diferite. Un birou de asistență este considerat ca fiind mai concentrat pe remedierea erorilor, în timp ce un birou de servicii va oferi asistență și cu privire la solicitările de servicii (cereri pentru servicii noi) și solicitări de informații (de exemplu: Cum se face X?).
Programele informatice de birou de asistență sunt destinate oricui dorește să ofere clienților servicii extraordinare de asistență pe mai multe canale. Acestea fiind spuse, programul informatic este utilizat de antreprenori individuali, întreprinderi mici sau corporații mari. Există abonamente diferite pentru fiecare categorie, astfel că puteți alege ce aveți nevoie sau ce preferați.
Printre beneficiile comerciale ale implementării unui program de asistență în cadrul companiei se numără costuri mai scăzute, întrucât agenții vor fi capabili să gestioneze mai eficient solicitările clienților provenite de pe mai multe canale. În plus, întrucât reprezentanții vor lucra dintr-o singură interfață, vor economisi foarte mult timp, fapt care duce la o mai bună experiență per ansamblu pentru clienți. Satisfacția clienților este obiectivul programului informatic de birou de asistență. Clienții mulțumiți pot deveni clienți fideli, iar acest lucru poate oferi companiei dumneavoastră acel avantaj competitiv dorit de toată lumea.
Înainte de a vă decide asupra unei soluții de servicii pentru clienți, trebuie să evaluați caracteristicile diferitelor opțiuni de birou de asistență. Iată câteva funcții esențiale de care să țineți cont: distribuirea automată a tichetelor, acorduri la nivel de servicii, tichete/note interne, sistem CRM cu tichete, mesaje planificate, reguli, precum și integrări.
Sistemele de gestionare a tichetelor sunt necesare pentru a oferi clienților servicii de asistență eficiente și dedicate. A vă menține prezența pe canale de poștă electronică, rețele sociale, prin conversații directe sau prin apeluri consumă mult timp și este un lucru ineficient. Sistemele de gestionare a tichetelor adună, sub formă de tichete, toate formele de comunicare într-un singur tablou de bord. În acest fel, serviciile de asistență dedicate clienților devin mai eficiente, întrucât agenții dispun de o mai bună prezentare generală a tuturor canalelor de comunicare într-un singur tablou de bord.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
"TEXT-ul furnizează informații despre strategiile de marketing pentru a atrage și reține clienții. Accentul se pune pe personalizare și experiența clienților."
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
"TEXT" este un rezumat al unui articol despre strategiile de marketing digital pentru creșterea afacerilor online. Se discută despre social media, SEO și conținut de calitate.
Program informatic de asistență pe rețele sociale lipsit de stres.
Platforma LiveAgent adună toate mențiunile și mesajele într-un singur loc, eficientizând astfel asistența pentru clienți. De asemenea, oferă diverse planuri cu prețuri transparente și poate fi adaptată oricărei dimensiuni de companie.
Program de gestionare a poștei electronice
Programele de gestionare a poștei electronice atribuie mesajele agenților sau departamentelor în baza regulilor predefinite, fiind benefice pentru soloprenori, societăți comerciale și organizații. Aceste programe oferă integrări terțe, baze de cunoștințe nelimitate și instrumente de colaborare. Utilizarea lor crește productivitatea și economisește timp și bani.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.