Ce este promovarea clientului?
Promovarea clientului este o formă de serviciu pentru clienți atunci când compania se concentrează și încearcă să facă tot posibilul pentru clienți. Este important să păstrați toți clienții mulțumiți, tratând problemele și întrebările lor. Identificarea și îndeplinirea cerințelor lor ar putea fi extenuantă și dificilă.
Dar, promovarea clienților este încă o strategie importantă pentru afacerea dvs.
Poate crește:
- vânzările
- veniturile
- credibilitatea companiei
- satisfacția clienților
- retenția clienților
- implicarea brandului
- loialitatea clienților
De asemenea, creează o relație profundă și captivantă cu toți clienții.
Ce este un program de promovare a clienților?
Este o formă de strategie de marketing. Scopul este de a crea reprezentanți/ purtători de cuvânt ai companiei dvs. Și încurajați-i să își împărtășească gândurile despre produse/servicii. Acest lucru ar putea fi, de exemplu, prin intermediul rețelelor de socializare sau prin viu grai. A avea o experiență excelentă pentru clienți le poate influența recenziile/mărturiile.
Iată câteva sfaturi pentru a îmbunătăți experiența clienților
- mergeți pe mai multe canale
- utilizați software de asistență pentru clienți, cum ar fi LiveAgent
- asculați clienții și îmbunătățiți-vă
- creați un parcurs ușor pentru clienți
- empatizați cu clienții
- fiți disponibil cât mai mult posibil
- faceți experiența clienților personală
- dăruiți cadouri
- răspundeți clienților în timp real
- invitați clienți VIP la lansare/ eveniment
- agenți de asistență pentru clienți calificați
- colectați date despre clienți pentru îmbunătățire
Customer advocate is a person whose job is to find out the needs of a company's customers, and to make sure that the customers are provided with what they want
Care esre rolul promovării clienților?
Rolul este de a informa clienții potențiali despre produsele sau serviciile companiei. Scopul principal este de a influența pozitiv un grup mare de oameni pentru a iniția acțiuni de cumpărare. Acest proces ar trebui să aibă loc în mod organic pe baza experienției excelente/ remarcabile a clienților. Sau atunci când avocatul clientului consideră că există o valoare mare de împărțit cu publicul lor.
Cum conduceți promovarea clienților?
După cum am menționat anterior, promovarea clienților ar trebui să aibă loc în mod organic. Dar există câteva lucruri pe care le puteți face pentru a vă stimula clienții.
Construirea avocaților dvs. ar putea fi dificilă la început. Cu toate acestea, aruncați o privire atentă asupra avocaților dvs. actuali pentru clienți, și puteți construi un profil al unei astfel de persoane. Astfel, este mai ușor să aruncați o privire la baza de date a clienților și să căutați candidații potriviți.
Un alt aspect care îi stimulează pe avocații clienților este acela de a-i face să se simtă speciali. Oferiți-le anumite informații despre afacere sau invitați-i la lansarea unui produs nou. Făceți-i să se simtă incluși în anumite aspecte ale companiei. Întreprinderea dvs. poate doar să beneficieze de pe urma unui astfel de feedback.
Un alt factor important de promovare a clienților îl reprezintă rețelele de socializare. În ultimii ani, aceasta a devenit o modalitate importantă de a comunica cu clienții dvs. Prin urmare, nu ar trebui să treceți cu vederea acest aspect în compania dvs. Deci, cum puteți stimula avocații clienților prin intermediul rețelelor de socializare? Respectarea angajamentului client și solicitarea unei recenzii ar putea rezolva problema!
În aceste zile putem automatiza recenziile prin configurarea automatizării emailurilor. Acesta ar putea fi un alt factor eficient în compania dvs. Emailurile automate pot genera feedback important pentru companie.
Frequently Asked Questions
Ce este un avocat al clientului?
Un avocat pentru clienți este o persoană a cărei sarcină este să descopere nevoile clienților pentru a îmbunătăți satisfacția clientului și a atrage noi potențiali clienți.
Cum construiți promovarea clienților?
Cea mai naturală și mai evidentă modalitate este de a cere clienților feedback după furnizarea unui serviciu stelar. Dacă primiți opinii bune, încercați să le oferiți un program de loialitate sau un program de arbitru pentru achiziții repetate.
Cum măsurați promovarea clienților?
Cel mai bun și mai organic mod de a măsura promovarea clienților este prin recenziile acestora. Recenziile clienților au un impact imens asupra oricărei afaceri. Astfel, ar trebui să vă concentrați asupra colectării mărturiilor, precum și asupra răspunsului la acestea, dacă este necesar.
Notă de expert
<p>Promovarea clientului promovează vânzările, veniturile și loialitatea clienților prin măsurarea satisfacției acestora și evaluarea impactului strategiei.</p>

Serviciu clienți intern vs externalizat
Echipa de asistență internă oferă feedback rapid și control eficient, dar este costisitoare. Externalizarea poate fi mai rentabilă, dar implică riscuri de comunicare și securitate. Alegerea depinde de nevoile și bugetul afacerii.
Cum să folosiți stimulentele pentru clienți
Stimulentele pentru clienți oferă o valoare suplimentară și îmbunătățesc relația cu aceștia. Acestea pot fi utilizate prin recompense, feedback și implicarea în social media.
Sarcini în serviciul pentru clienți
O echipă de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative, să dezvolte conținut util și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului.
Teoria serviciului pentru clienți
Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți, oferind soluții rapide și de calitate. Motivația angajaților este crucială pentru a avea clienți mulțumiți. Un aspect important este viteza de răspuns a agenților, iar instrumentele adecvate și abilitățile agenților sunt cheia succesului în serviciul pentru clienți.