Canale de comunicare
Portalul clienților
Configurați un portal pentru clienți cu o bază de cunoștințe, un forum și întrebări frecvente. Caracteristica portalului pentru clienți
|
Y | Y | Y | Y | Y | |
Formulare de contact – Butoane de contact
Oferiți clienților dvs. opțiunea de a vă contacta prin intermediul unui formular de contact plasat direct pe site-ul dvs. web.Caracteristica formularului de contact
|
3 | 10 | 50 | 1 | 200 | |
Formulare de contact – În pagină
Oferiți clienților dvs. opțiunea de a vă contacta prin intermediul unui formular de contact plasat direct pe site-ul dvs. web.Caracteristica formularului de contact
|
3 | 10 | 50 | 1 | 200 | |
Notificări Slack
Primiți o notificare Slack de fiecare dată când primiți un nou tichet sau un răspuns la un tichet în LiveAgent. Funcția de notificare Slack
|
Y | Y | Y | — | Y | |
Forumul clienților
Creați un forum de comunitate online pentru utilizatorii dumneavoastră. Dați-le posibilitatea de a pune întrebări, de a oferi răspunsuri și de a conduce discuții. Caracteristica forumului pentru clienți
|
Y | Y | Y | Y | Y | |
Ticketing prin e-mail – Conturi de e-mail primite
Ticketingul inteligent de e-mail asigură că niciun e-mail nu se pierde sau rămâne fără răspuns. Sistemul nostru de ticketing previne, de asemenea, răspunsurile duplicate cu ajutorul funcției de detectare a coliziunii agenților.. Funcția de ticketing
|
3 | 10 | 150 | 2 | 150 | |
Ticketing e-mail – Conturi de e-mail de ieșire
Ticketingul inteligent de e-mail asigură că niciun e-mail nu se pierde sau rămâne fără răspuns. Sistemul nostru de ticketing previne, de asemenea, răspunsurile duplicate cu ajutorul funcției de detectare a coliziunii agenților. Funcția de ticketing
|
3 | 10 | 150 | 2 | 150 | |
Buton de chat live
Câștigați încrederea clienților și stimulați vânzările cu asistență personalizată prin chat live în timp real. Funcția de chat live
|
2 | 5 | 50 | 1 | 100 | |
Invitații proactive la chat
Implicați vizitatorii site-ului dvs. web invitându-i să discute cu agenții dvs. prin chat. Caracteristica invitațiilor proactive la chat
|
— | Y | Y | — | Y | |
Call center
Utilizați call center-ul pentru a gestiona și trata eficient interacțiunile cu clienții. Caracteristica centrului de apeluri
|
— | Y | Y | — | Y | |
Butoane de feedback
Încurajați clienții să vă trimită noi idei și feedback pentru dezvoltarea viitoare. Funcția Feedback&Sugestii
|
— | Y | Y | — | Y | |
Viber
Răspundeți la mesajele Viber direct din tabloul de bord LiveAgent. Funcția Viber
|
$39/lună | $39/lună | Y | — | Y | |
Twitter
Monitorizați cuvintele-cheie unice și răspundeți la Tweeturile care necesită acțiune. Toate răspunsurile date de LiveAgent sunt trimise sub formă de Tweeturi. Funcția Twitter
|
$39/lună | $39/lună | Y | — | Y | |
Facebook
Răspundeți la mesajele, postările, comentariile sau mențiunile de pe Facebook direct din LiveAgent. Funcția Facebook
|
$39/lună | $39/lună | Y | — | Y | |
Facebook + Instagram
Integrarea Instagram nu este posibilă fără integrarea Facebook. Funcția Instagram
|
$39/lună + $19/lună | $39/lună+ $19/lună | $39/lună + $19/lună | Y | — | Y |
WhatsApp
Integrați numărul dvs. de WhatsApp cu sistemul de ticketing LiveAgent și utilizați-l pentru a răspunde la mesajele WhatsApp în cadrul sistemului de ticketing. Notă: Integrarea funcționează în prezent numai cu furnizorii Twilio și 360dialog.
|
— | — | 3 numere | — | 3+ numere | |
Funcționalitatea apelurilor video
Creșteți vânzările outbound și îmbunătățiți satisfacția clienților cu ajutorul funcției noastre de apel video. Faceți apeluri personale și nu uitați să zâmbiți! Funcția de apel video
|
— | Y | Y | — | Y |