Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Prețuri LiveAgent
Facturăm în USD, iar suma finală de facturare se bazează pe rata de conversie USD/EUR din ziua în care a fost creat contul dumneavoastră.
Program de birou de asistență omnicanal complet cu automatizare avansată, conversații directe, integrări sociale și funcții de centru de apeluri
Perioadă de încercare gratuită de 14 zile
Nu este necesar cardul bancar
Treceți la un plan mai avansat și plătiți din mers
Fără contracte
Fără tarif de configurare
Anulați oricând
Tichet

Tichet

Un instrument de organizare indispensabil pentru gestionarea tichetelor de poștă electronică

15$/agent/lună
12 €/agent/lună
  • Istoric nelimitat de tichete
  • Adrese nelimitate de poștă electronică
  • Raportare avansată
  • Forum + portal pentru clienți
  • API + integrări
  • Reguli și reguli de timp
  • Serviciu pentru clienți
  • Configurare profesională
Tichet+conversații

Tichet+conversații

O soluție multicanal puternică de conversații directe și gestionare de tichete

29$/agent/lună
24 €/agent/lună

Toate din planul Tichet, plus:

  • Butoane nelimitate de conversații
  • Gestionarea părerilor și reacțiilor
  • Monitorizarea în timp real a vizitatorilor
  • Invitații proactive la conversație
  • Sondaje privind satisfacția legată de conversație
  • Rețele sociale*
  • Monitorizarea timpului*
  • Jurnal de audit*
Atotcuprinzător

Atotcuprinzător

Un birou de asistență omnicanal remarcabil cu peste 180 de caracteristici

39$/agent/lună
32 €/agent/lună

Toate din planul Tichet+conversații, plus:

  • Asistență prin centru de apeluri
  • Apelare video
  • IVR
  • Transferuri și direcționare de apeluri
  • Telefon IP fizic
  • Înregistrări nelimitate pentru apeluri
  • Toate serviciile marcate cu steluță din pachetele anterioare sunt gratuite în acest pachet
Gratuit

Gratuit

Cont gratuit permanent cu unele limitări

0$/agent/lună
0 €/agent/lună
  • Istoric de tichete pe 7 zile
  • 1 buton de conversații
  • 1 număr de telefon
  • 1 adresă de poștă electronică
  • Rapoarte de bază
  • Forum + portal pentru clienți
  • Istoric nelimitat de tichete Aveți toate tichetele la îndemână oricând aveți nevoie de acestea. LiveAgent stochează toate tichetele pentru o perioadă nelimitată.
  • Adrese nelimitate de poștă electronică Conectați un număr nelimitat de adrese de poștă electronică (vânzări, marketing, asistență tehnică) cu contul LiveAgent în scopuri de asigurare a calității, juridice sau de instruire.
  • Raportare avansată Creați rapoarte avansate (canal, agent, departament, conformitate SLA etc.) sub formă de diagrame cu bare, diagrame radiale, diagrame zonale sau diagrame cu linii.
  • Forum + portal pentru clienți Utilizați portalul nostru pentru clienți pentru a vă crea propria bază de cunoștințe. Completați-o cu formulare, articole de îndrumare, întrebări frecvente și casete pentru păreri și sugestii.
  • API + integrări Integrați aplicațiile favorite cu programul nostru de birou de asistență prin cheia noastră API unică. Conectați sisteme de gestionare a facturării, sisteme CRM, instrumente de colaborare și multe altele.
  • Reguli și reguli de timp Creați reguli personalizate de acțiune sau de automatizare declanșată de timp, pentru a accelera activitățile repetitive care nu necesită atenția agenților.
  • Serviciu pentru clienți Contactați-ne pe oricare dintre canalele noastre de comunicare, dacă aveți nevoie de asistență. Oferim asistență 24/7 pentru clienți, pe tot parcursul anului.
  • Configurare profesională Relaxați-vă în timp ce vă configurăm contul LiveAgent. Autentificați-vă într-un sistem de birou de asistență gata de utilizare care va spori productivitatea agenților și va îmbunătăți calitatea serviciilor dumneavoastră pentru clienți.

Toate din planul Tichet, plus:

  • Butoane nelimitate de conversație Implementați un număr nelimitat de butoane de conversație pentru mai multe URL-uri de pe pagina dumneavoastră de internet. Afișați/ascundeți fiecare buton în funcție de condiții de declanșare pentru comportamente specifice.
  • Gestionarea părerilor și reacțiilor Încurajați-vă clienții să vă trimită idei noi și să își ofere părerile în vederea dezvoltării continue.
  • Monitorizarea în timp real a vizitatorilor Monitorizați comportamentul vizitatorilor. Vedeți ce URL-uri au deschis, cât timp au navigat pe fiecare pagină și primiți o notificare atunci când navighează pe o pagină nouă.
  • Invitații proactive la conversație Intrați în legătură cu vizitatorii prin invitații proactive la conversație. Informați-i că sunteți activ și gata să îi ajutați dacă au nevoie.
  • Sondaje privind satisfacția legată de conversație Obțineți păreri imediat după fiecare sesiune de conversații directe. Aflați ce puteți îmbunătăți și cum, ce a decurs bine și monitorizați satisfacția clienților de-a lungul timpului.
  • Rețele sociale* Preluați din nou controlul asupra rețelelor sociale. Integrați LiveAgent cu Facebook, Instagram, Twitter și Viber pentru a fluidiza, sub formă de tichet, toate comentariile, mesajele și mențiunile direct în biroul dumneavoastră de asistență.
  • Monitorizare a timpului* Monitorizați obiceiurile dumneavoastră de lucru. Vedeți cât timp vă ia să răspundeți la fiecare tichet și cât de lungi vă sunt pauzele.
  • Jurnal de audit* Ați găsit ceva suspect? Examinați jurnalul de audit pentru a vedea ce acțiune a efectuat fiecare agent pe durata unei perioade specifice.

Toate din planul Tichet+conversații, plus:

  • Asistență prin centru de apeluri Creați un centru de apeluri virtual pe deplin funcțional, complet cu distribuire automată a apelurilor, răspunsuri vocale interactive, opțiuni avansate de apelare inversă și multe altele.
  • Apelare video Doriți o abordare mai personală? Efectuați apeluri video pentru a oferi clienților asistență unică și personalizată.
  • IVR Îmbunătățiți experiența clientului legată de centrul de apeluri prin crearea unor arbori cuprinzători de răspunsuri vocale interactive (IVR) care direcționează clienții către agentul sau departamentul potrivit de asistență.
  • Transferuri și direcționare de apeluri Programul nostru informatic de centru de apeluri dispune de distribuirea automată a apelurilor și transferuri de apeluri asistate. Bucurați-vă chiar astăzi de tranziția unitară a apelurilor de la un agent la altul.
  • Telefon IP fizic Preferați să utilizați telefonul fizic? Nicio problemă! Conectați-l cu LiveAgent pentru a gestiona apelurile cu acesta. Nu trebuie să utilizați programe informatice speciale de telefonie prin internet sau să răspundeți la apeluri în navigatorul de internet, dacă nu doriți aceste lucruri.
  • Înregistrări nelimitate pentru apeluri Toate apelurile de intrare și de ieșire efectuate cu LiveAgent sunt automat înregistrate pentru confortul dumneavoastră. Accesați oricând apelurile înregistrate, în vederea asigurării calității, efectuării de instructaje sau în scopuri juridice.
  • Toate serviciile marcate cu steluță din pachetele anterioare sunt gratuite în acest pachet
  • Istoric de tichete pe 7 zile Fiecare tichet poate fi vizualizat pentru cel mult 7 zile de la primire. După 7 zile, tichetul nu va mai fi disponibil.
  • 1 buton de conversații Adăugați un buton de conversații unui URL la alegere.
  • 1 număr de telefon Conectați un singur număr de telefon pentru a efectua și primi apeluri prin centrul dumneavoastră virtual de apeluri.
  • 1 adresă de poștă electronică Conectați o adresă de poștă electronică cu programul nostru informatic de gestionare a etichetelor, pentru a organiza, urmări și răspunde în timp util tuturor solicitărilor venite prin poștă electronică.
  • Rapoarte de bază Obțineți o prezentare generală completă a performanței agentului și a analizelor. Generați rapoarte în mai multe formate, inclusiv diagrame cu bare, diagrame radiale sau diagrame cu linii.
  • Forum + portal pentru clienți Utilizați portalul nostru pentru clienți pentru a vă crea propria bază de cunoștințe. Completați-o cu formulare, articole de îndrumare, întrebări frecvente și casete pentru păreri și sugestii.
  • Serviciu pentru clienți Oferim asistență 24/7 pentru clienți, pe tot parcursul anului. Contactați-ne prin conversații directe, poștă electronică, telefon, rețele sociale sau prin portalul nostru pentru clienți.
* Serviciul este tarifat conform listei cu prețuri care se găsește în comparația completă de mai jos a planurilor
Comparați planurile
Examinați comparațiile planurilor noastre și alegeți cea mai bună opțiune pentru dumneavoastră

Tichet

Tichet+conversații

Atotcuprinzător

Gratuit

Tichet

Tichet

15$/agent/lună
12€/agent/lună
Tichet+conversații

Tichet+conversații

29$/agent/lună
24€/agent/lună
Atotcuprinzător

Atotcuprinzător

39$/agent/lună
32€/agent/lună

Gratuit

Gratuit

0$/agent/lună
0€/agent/lună
Canale de comunicare
Portal pentru clienți
Configurați un portal pentru clienți complet cu o bază de cunoștințe, forum și întrebări frecvente. Caracteristică de portal pentru clienți
Formulare de contact
Oferiți clienților dumneavoastră opțiunea de a vă contacta prin formularul de contact aflat direct pe pagina dumneavoastră de internet. Caracteristică de formular de contact
Notificări pentru Slack
Primiți notificări pentru Slack de fiecare dată când primiți un tichet nou sau un răspuns la tichet în LiveAgent. Caracteristică de notificări pentru Slack
Forum pentru clienți
Creați un forum comunitar virtual pentru utilizatorii dumneavoastră. Oferiți-le posibilitatea să adreseze întrebări, să ofere răspunsuri și să conducă discuții. Caracteristică de forum pentru clienți
Gestionare de tichete de poștă electronică (adresă de poștă electronică)
Gestionarea inteligentă a tichetelor de poștă electronică garantează că niciun mesaj prin poștă electronică nu este pierdut sau rămâne fără răspuns. De asemenea, sistemul nostru de gestionare a tichetelor împiedică răspunsurile duble cu caracteristica de detectare a coliziunii între agenți. Caracteristică de gestionare de tichete
Nelimitat
Nelimitat
Nelimitat
1 adresă de poștă electronică
Conversații directe
Câștigați încrederea clienților și creșteți vânzările cu asistență personalizată în timp real prin conversații directe. Caracteristică de conversații directe
Nelimitat
Nelimitat
1 buton de conversație
Invitații proactive la conversație
Interacționați cu vizitatorii paginii dumneavoastră de internet invitându-i să converseze cu agenții. Caracteristică de invitații proactive la conversație
Gestionarea părerilor și reacțiilor
Încurajați-vă clienții să vă trimită idei noi și să își ofere părerile în vederea dezvoltării continue. Caracteristică de sugestii și păreri
Instagram
Fluidizați toate comentariile și mențiunile paginii dumneavoastră de Instagram și răspundeți direct din tabloul de bord LiveAgent de gestionare a tichetelor. Caracteristică de Instagram
39$/lună/pe cont 32€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
39$/lună/pe cont 32€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
Viber
Răspundeți la mesajele din Viber direct din tabloul de bord LiveAgent. Caracteristică de Viber
39$/lună/pe cont 32€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
39$/lună/pe cont 32€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
Twitter
Monitorizați cuvintele-cheie unice și răspundeți la mesaje Tweet care necesită atenție. Toate răspunsurile din LiveAgent sunt trimise ca mesaje Tweet. Caracteristică de Twitter
39$/lună/pe cont 32€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
39$/lună/pe cont 32€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
Facebook
Răspundeți la mesaje, articole, comentarii sau mențiuni pe Facebook direct din LiveAgent. Caracteristică de Facebook
39$/lună/pe cont 32€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
39$/lună/pe cont 32€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
Asistență prin centru de apeluri
Alegeți-vă furnizorul VoIP din lista noastră de parteneri, configurați dispozitive nelimitate pentru agenți și începeți să răspundeți la apeluri telefonice direct din navigatorul de internet. Asistență prin centru de apeluri
1 număr de telefon
Apelare video
Creșteți vânzările și îmbunătățiți satisfacția clienților cu caracteristica noastră de apelare video. Încercați o abordare personală și nu uitați să zâmbiți! Caracteristică de apelare video
Gestionarea conversațiilor
Istoric de tichete
Stocați toate transcrierile conversațiilor și tichetele pe o perioadă nedefinită. Accesați în orice moment toate tichetele, conversațiile și înregistrările convorbirilor anterioare în scopuri de asigurare a calității, juridice sau de instruire.
Nelimitat
Nelimitat
Nelimitat
7 zile
Îmbinare tichete
Ați primit mai multe tichete cu privire la aceeași problemă și doriți să le combinați? Nicio problemă! Utilizați caracteristica noastră de îmbinare a tichetelor.
Câmpuri personalizate pentru tichete
Ați aflat informații valoroase? Creați un câmp personalizat de tichet și adăugați-l la panoul de informații pentru tichete. Caracteristică de câmpuri personalizate pentru tichete
Împărțire tichete
Ați primit un tichet cu mai multe solicitări? Împărțiți tichetul în două și alocați fiecare parte unui agent/departament diferit. Caracteristică de împărțire a tichetelor
Tichete interne
Creați o notă internă pentru colegi. Notele sunt vizibile doar agenților, astfel că nu trebuie să vă îngrijorați că alți clienți sau utilizatori finali vă văd notele private. Caracteristică de tichete interne
Anexe
Glisați și fixați cu ușurință anexe (imagini, muzică, videoclipuri, documente etc.) pentru a le distribui clienților dumneavoastră. Caracteristică de anexe
Acțiuni în masă pentru tichete
Selectați mai multe tichete în același timp și efectuați acțiuni în masă pentru a economisi timp. Cu această caracteristică puteți soluționa, transfera sau șterge mai multe tichete cu un singur clic. Caracteristică de acțiuni în masă
Algoritm de soluționare
Priorizitați automat tichetele care trebuie soluționate în funcție de acordurile la nivel de servicii (SLA) și data și ora primirii acestora. Caracteristică de soluționare
Sondaj privind satisfacția legată de tichete
Trimiteți automat prin poștă electronică sondaje privind satisfacția legată de tichete după fiecare interacțiune, pentru a vă asigura că clienții beneficiază de servicii de înaltă calitate.
Etichete personalizate
Adăugați etichete personalizate pentru a organiza și filtra tichete în timp ce vizualizați conținutul acestora dintr-o privire.
Filtre personalizate de tichete
Creați filtre unice de tichete pentru a simplifica filtrarea și căutarea. Caracteristică de filtre personalizate pentru tichete
Note de agent pentru tichete
Adăugați note private la tichete. Notele private sunt vizibile doar agenților, astfel că nu trebuie să vă îngrijorați că pot fi văzute de clienți sau alți utilizatori finali. Caracteristică de note de agent pentru tichete
Tablouri de bord în timp real
O prezentare generală în timp real a statisticilor de utilizare.
Transferuri de tichete
Transferați cu un singur clic tichete către agenții sau departamentele cel mai bine pregătite să se preocupe de acestea.
Editor WYSIWYG
Utilizați editorul nostru WYSIWYG pentru a amenaja conținutul mesajelor și șabloanelor de poștă electronică și articolele din baza de cunoștințe. Caracteristică de editor WYSIWYG
File multiple pentru tichete
Vă ocupați de mai mult de un tichet la un moment dat? Nicio problemă! Deschideți mai multe file pentru tichete în aplicația LiveAgent și treceți de la una la alta după cum doriți. Caracteristică de file multiple de tichete
Ore de lucru
Când sunteți disponibil pentru a vă ajuta clienții? Informați-i cu caracteristica de ore de lucru
Departamente
Creați departamente de vânzări, marketing și asistență tehnică pentru mai simpla direcționare a tichetelor și împărțirea responsabilităților. Caracteristică de departamente
Replici predeterminate
Accelerați-vă răspunsurile prin folosirea de secvențe predefinite de text. Caracteristică de replici predeterminate
Persoane de contact și grupuri
Segmentați clienții în funcție de interese, vârstă, naționalitate sau orice alte criterii. Caracteristică de persoane de contact și caracteristică de grupuri
Răspunsuri predefinite
Creați răspunsuri predefinite la solicitările de asistență pentru care se pot oferi răspunsuri generice. Caracteristică de răspunsuri predefinite
Transcrieri de conversații
Clienții au nevoie de o copie a conversației avute cu dumneavoastră? Trimiteți-le transcrierile conversațiilor prin poștă electronică.
Limitat la 1 buton de conversație
Distribuire de fișiere prin conversații
Sistemul nostru de conversații directe acceptă distribuire de fișiere JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF și TXT.
Limitat la 1 buton de conversație
Fereastră adaptabilă pentru conversații
Interfețele noastre de conversații directe sunt receptive. Clienții pot începe conversații pe mobil sau pe calculator cu ușurință.
Limitat la 1 buton de conversație
Mesaje de întâmpinare pentru conversații
Trimiteți noilor vizitatori ai paginii mesaje automate de întâmpinare pentru conversații, pentru a arăta că sunteți activ și aveți disponibilitatea de a îi ajuta după cum este nevoie.
Limitat la 1 buton de conversație
Monitorizarea în timp real a vizitatorilor
Monitorizați comportamentul vizitatorilor. Vedeți ce URL-uri au deschis, cât timp au navigat pe fiecare pagină și primiți o notificare atunci când navighează pe o pagină nouă.
Sondaje privind satisfacția legată de conversație
Obțineți păreri imediat după fiecare sesiune de conversații directe. Aflați ce puteți îmbunătăți și cum, ce a decurs bine și monitorizați satisfacția clienților de-a lungul timpului. Caracteristică de evaluare a agenților
Monitorizarea timpului
Beneficiați de o înțelegere mai profundă a performanței biroului dumneavoastră de asistență și monitorizați obiceiurile de lucru ale agenților. Vedeți cât timp le ia să răspundă la fiecare tichet, pentru cât timp au fost conectați sau cât timp au durat pauzele acestora. Caracteristică de monitorizare a timpului
19$/lună/pe cont 15€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
Apeluri în așteptare
Dacă toți agenții conectați sunt ocupați cu alte apeluri, LiveAgent va crea automat o coadă pentru apelurile în așteptare ale noilor apelanți. Indicator de apeluri în așteptare
Limitat la 1 număr de telefon
IVR
Îmbunătățiți experiența clientului legată de centrul de apeluri prin crearea unor arbori cuprinzători de răspunsuri vocale interactive (IVR) care direcționează clienții către agentul sau departamentul potrivit de asistență. Caracteristică IVR
Înregistrări nelimitate de apeluri
Înregistrările nelimitate de apeluri asigură că sunteți întotdeauna protejat cu înregistrări de înaltă calitate ale apelurilor dumneavoastră, atunci când aveți nevoie cel mai mult de acestea. Caracteristică de înregistrări nelimitate de apeluri
Transferuri și direcționare de apeluri
Programul nostru informatic de centru de apeluri dispune de distribuirea automată a apelurilor și transferuri de apeluri asistate. Bucurați-vă chiar astăzi de tranziția unitară a apelurilor de la un agent la altul. Caracteristică de direcționare de apeluri și de transferuri pentru apeluri
Personalizare
API
Conectați diverse programe sau instrumente cu LiveAgent și automatizați activități nenumărate. Caracteristică API
Șabloane de poștă electronică
Configurați șabloane de poștă electronică pentru clienții și agenții dumneavoastră. Toate șabloanele de poștă electronică trimise din LiveAgent pot fi formatate ca HTML sau ca text simplu. Caracteristică de șabloane de poștă electronică
Reguli și reguli de timp
Creați condiții personalizate de declanșare, reguli de automatizare și reguli de timp pentru a accelera activitățile repetitive care nu necesită atenția agenților. Caracteristică de reguli și de reguli de timp
Ludificare
Motivați, distrați, creșteți productivitatea și încurajați colaborarea în echipă. Caracteristică de ludificare
Personalizarea elementelor de control pentru formulare de contact
Alegeți un element grafic de control pentru formulare de contact din galeria noastră de șabloane și personalizați-l pentru a se asorta cu estetica afacerii dumneavoastră.
Limitat la 1 formular
Personalizarea elementelor de control pentru conversații
Alegeți un element grafic de control pentru conversații din galeria noastră de șabloane și personalizați-l pentru a se asorta cu paleta de culori a afacerii dumneavoastră.
Limitat la 1 formular
Personalizarea elementelor de control pentru invitații la conversație
Alegeți un element grafic de control pentru invitații la conversație din galeria noastră de șabloane și personalizați-l după preferințe.
Configurarea sunetului
Personalizați sau dezactivați orice sunete de notificare din LiveAgent. Alegeți din oferta noastră de sunete sau încărcați-vă propriile fișiere. Caracteristică de configurare a sunetului
5$/lună/pe cont 5€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
Căutare și înlocuire
LiveAgent poate căuta automat șiruri specifice în fiecare mesaj primit și le poate înlocui cu altceva înainte de a le afișa sau stoca în baza de date. Caracteristică de căutare și înlocuire
9$/lună/pe cont 9€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
Personalizarea elementelor de control de apelare
Creați elemente grafice de control atractive pentru funcțiile de apelare sau alegeți din galeria noastră de șabloane. Personalizați orice șabloane existente, conform nevoilor dumneavoastră.
Limitat la 1 conversație
Personalizarea elementelor de control de apelare video
Creați elemente grafice de control captivante pentru funcțiile de apelare video sau alegeți din galeria noastră de șabloane. Personalizați orice șabloane existente, conform nevoilor dumneavoastră.
Bază de cunoștințe suplimentară
Multibaza de cunoștințe* vă oferă oportunitatea să creați un număr nelimitat de portaluri separate pentru clienți, unde fiecare dintre acestea poate avea propriul aspect unic și conținut și propriile setări. Bază de cunoștințe suplimentară
19$/lună/pe cont 15€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
19$/lună/pe cont 15€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
19$/lună/pe cont 15€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
Fără marcă
Eliminați marca LiveAgent din butoanele și ferestrele de conversații directe, baza de cunoștințe/portalul pentru clienți, butoanele și ferestrele de apeluri, formularele de contact, formularele de opinii și șabloanele de poștă electronică.
19$/lună/pe cont 15€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
19$/lună/pe cont 15€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
19$/lună/pe cont 15€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
Raportare
Rapoarte de bază
Prezentare generală pentru analize
Obțineți o prezentare generală a serviciului dumneavoastră de asistență pentru clienți. Vedeți cine interacționează cu compania dumneavoastră și monitorizați serviciul de care beneficiază. Caracteristică de prezentare generală a analizelor
Rapoarte de performanță
Monitorizați performanța agenților de asistență. Vedeți cine este cel mai productiv, cine preferă discuțiile prin poștă electronică mai mult decât conversațiile directe și cine produce rezultate consecvente de-a lungul timpului. Caracteristică de rapoarte de performanță
Raportare avansată
Rapoarte legate de agenți
Creați rapoarte legate de agenți cu privire la timpul de lucru, tichetele prelucrate, conversații, apeluri, vânzări, evaluări și multe altele, dintr-un interval de timp specific. Caracteristică de rapoarte legate de agenți
Evaluări ale agenților
Generați rapoarte de evaluare a agenților cu tot cu comentarii. Caracteristică de evaluare a agenților
Rapoarte legate de departamente
Generați rapoarte despre numărul fiecărui departament de tichete prelucrate, conversații, apeluri și multe altele, pe durata unui interval de timp specific. Caracteristică de rapoarte legate de departamente
Rapoarte pentru canale
LiveAgent vă oferă informații detaliate despre fiecare canal de comunicare: poștă electronică, conversații directe, centru de apeluri, formulare de contact, Instagram, mesaje pe Facebook, mesaje pe Twitter etc. Caracteristică de rapoarte pentru canale
Rapoarte pentru etichete
Generați rapoarte pentru etichete, dintr-un interval de timp specific. Înregistrările individuale pot fi sortate în funcție de intervalul de timp, departament, canal și agent. Caracteristică de rapoarte pentru etichete
Istoric de tichete
Filtrați tichetele în funcție de zi, săptămână, lună, an sau un interval de date personalizat pentru a genera un raport al istoricului tichetelor. Aflați căror departamente li s-au alocat cele mai multe tichete, care agenți le-a soluționat, stările curente ale acestora și multe altele.
Raportul muncii mele
Generați rapoarte despre munca pe care ați depus-o într-o zi, săptămână, lună, an sau într-un interval de date specific. Aflați câte tichete v-au fost alocate, de pe care canale au provenit, precum și starea actuală a acestora.
Disponibilitatea agenților pentru apeluri, conversații și tichete
Monitorizați disponibilitatea agenților și vedeți exact când sunt activi (data, orele, de la, până la). Caracteristică de disponibilitate a agenților
Disponibilitate pentru apeluri și conversații
Generați rapoarte despre disponibilitatea fiecărui agent de a răspunde la apeluri și conversații. Descoperiți cine este cel mai implicat și cine trebuie să depună mai mult efort.
Volumele apelurilor, conversațiilor și tichetelor
Aflați cărora agenți li s-au alocat cele mai multe tichete, apeluri și conversații și comparați și optimizați volumele de lucru ale agenților
Rapoarte de timp
Aflați cât timp a durat pentru a răspunde la anumite tichete dintr-un interval de timp specific. Înregistrările individuale pot fi sortate după agent, tichet, client, companie, data raportului, data facturii, tip (manual, automat). Caracteristică de rapoarte de timp
19$/lună/pe cont 15€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
Acorduri la nivel de servicii cu rapoarte
Conformitate SLA pentru apeluri, conversații, tichete
LiveAgent oferă un raport al acordurilor la nivel de servicii îndeplinite sau neîndeplinite dintr-un interval de timp specific și pentru un anumit departament. Înregistrările individuale pot fi sortate în funcție de departament, agent sau dată. Caracteristică de conformitate SLA
Jurnal SLA de apeluri, conversații, tichete
LiveAgent oferă un jurnal al acordurilor la nivel de servicii îndeplinite sau neîndeplinite dintr-un interval de timp specific și pentru un anumit departament. Înregistrările individuale pot fi sortate în funcție de solicitant, codul de identificare a tichetului, timpul de început pentru SLA, departament, agent, data scadentă, data închiderii și timpul rămas/depășit pentru SLA. Caracteristică de jurnal SLA
Integrări
Squarespace
LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe pe paginile dumneavoastră de internet care rulează pe Squarespace. Integrare Squarespace
1 buton de conversație
Weebly
Integrarea Weebly a LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe pe paginile dumneavoastră de internet care rulează pe Weebly. Integrare Weebly
1 buton de conversație
Wix
Integrarea Wix a LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe pe paginile dumneavoastră de internet care rulează pe Wix. Integrare Wix
1 buton de conversație
WordPress
Integrarea WordPress a LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe pe pagina sau blogul dumneavoastră care rulează pe WordPress. Transformați-vă pagina de internet într-un birou de asistență WordPress puternic sau sistem de conversații directe WordPress cu LiveAgent. Integrare WordPress
1 buton de conversație
PipeDrive
Înregistrați noi oferte PipeDrive și vizualizați toate ofertele înregistrate referitoare la clientul căruia îi oferiți asistență. Integrare PipeDrive
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
ActiveCampaign
Integrați ActiveCampaign cu LiveAgent pentru a automatiza procesele precum crearea de oferte noi, actualizarea persoanelor de contact și multe altele. Integrare ActiveCampaign
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
Mailchimp
Abonați și dezabonați persoanele de contact din listele dumneavoastră de corespondență MailChimp direct din LiveAgent. Integrare MailChimp
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
Jira
Conectați Jira cu contul LiveAgent pentru a vizualiza tichetele aferente sarcinilor de pe Jira, îmbina sarcinile cu tichete de la clienți specific și căuta tichete Jira în LiveAgent. Integrare Jira
Google Analytics
Urmăriți evenimentele sesiunilor de conversații directe în Google Analytics. Cu ajutorul acestor date puteți evalua impactul conversațiilor directe a conversiilor agenților asupra vânzărilor companiei. Integrare Google Analytics
Zapier
Conectați Zapier cu contul LiveAgent pentru a configura condiții de declanșare personalizate care efectuează acțiunile dorite. Integrare Zapier
Magento 2
Adunați informații detaliate despre comenzile anterioare ale clienților din magazinul Magento direct din panoul LiveAgent de informații pentru tichete. Integrare Magento 2
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
Prestashop
Implementați o interfață de conversații directe pe pagina dumneavoastră Prestashop și vizualizați comenzile clienților direct din panoul de detalii LiveAgent pentru tichete. Integrare Prestashop
Shopify
Implementați un buton de conversații directe în magazinul dumneavoastră care rulează pe Shopify. Integrare Shopify
1 buton de conversație
Bigcommerce
Implementați un buton de conversații directe în magazinul dumneavoastră care rulează pe Bigcommerce. Integrare Bigcommerce
Opencart
Implementați un buton de conversații directe în magazinul dumneavoastră care rulează pe Opencart. Integrare Opencart
Salesforce (soon)
Adăugați oferte noi sau editați ofertele existente din canalul SalesForce direct din panoul LiveAgent de informații pentru tichete. Reduceți înregistrările duble ale datelor din mai multe aplicații diferite și concentrați-vă, în schimb, pe oferirea de asistență ireproșabilă celor mai valoroși clienți.
CMS
SpringBuilder
Adăugați un buton de conversații directe pe pagina dumneavoastră de internet care rulează pe SpringBuilder pentru a accelera soluționarea problemelor și comunicarea cu clienții. Integrare SpringBuilder
1 buton de conversație
Joomla!
Dacă doriți să adăugați unul dintre butoanele noastre de conversații directe pe pagina dumneavoastră care rulează pe Joomla, puteți face acest lucru prin introducerea codului butonului în subsolul Joomla. Integrare Joomla!
1 buton de conversație
Adobe Business Catalyst
Integrarea Adobe Business Catalyst a LiveAgent vă permite să implementați un buton de conversații directe în magazinul dumneavoastră care rulează pe Adobe Business Catalyst. Integrare Adobe Business Catalyst
1 buton de conversație
Drupal
Conectați-vă cu clienții în timp real prin implementarea unui buton de conversații directe pe pagina dumneavoastră de internet care rulează pe Drupal. Utilizați formulare de perioadă de inactivitate, precum și funcții de birou de asistență. Integrare Drupal
1 buton de conversație
ExpressionEngine
LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe pe paginile dumneavoastră de internet care rulează pe ExpressionEngine. Integrare ExpressionEngine
1 buton de conversație
GoDaddy
Integrarea GoDaddy a LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe pe magazinele dumneavoastră care rulează pe GoDaddy. Integrare GoDaddy
1 buton de conversație
Squarespace
LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe pe paginile dumneavoastră de internet care rulează pe Squarespace. Integrare Squarespace
1 buton de conversație
SpringBuilder
Adăugați un buton de conversații directe pe pagina dumneavoastră de internet care rulează pe SpringBuilder pentru a accelera soluționarea problemelor și comunicarea cu clienții. Integrare SpringBuilder
1 buton de conversație
uKit
Integrarea uKit a LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe pe magazinele dumneavoastră care rulează cu uKit. Integrare uKit
1 buton de conversație
Web.com
Integrarea Weebly a LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe pe paginile dumneavoastră de internet care rulează pe Weebly. Integrare Weebly
1 buton de conversație
Wix
Integrarea Wix a LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe pe paginile dumneavoastră de internet care rulează pe Wix. Integrare Wix
1 buton de conversație
WordPress
Integrarea WordPress a LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe pe pagina sau blogul dumneavoastră care rulează pe WordPress. Transformați-vă pagina de internet într-un birou de asistență WordPress puternic sau sistem de conversații directe WordPress cu LiveAgent. Integrare WordPress
1 buton de conversație
CRM
Salesflare
Extrageți date ale clienților din conversații și formulare și salvați-le direct în Salesflare din panoul LiveAgent cu informații despre tichete. Integrare Salesflare
PipeDrive
Înregistrați noi oferte PipeDrive și vizualizați toate ofertele înregistrate referitoare la clientul căruia îi oferiți asistență. Integrare PipeDrive
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
Vectera
Programați întâlniri, cursuri, sau chiar apeluri față în față cu clienții direct din LiveAgent. Integrare Vectera
Highrise
Activați integrarea Highrise și începeți să gestionați datele Highrise în LiveAgent (și viceversa). Înregistrați oferte noi, editați oferte existente și multe altele. Integrare Highrise
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
SharpSpring
Sincronizarea între LiveAgent și SharpSpring vă permite să sincronizați automat informațiile pe ambele platforme. Integrare SharpSpring
Salesforce (în curând)
Adăugați oferte noi sau editați ofertele existente din canalul SalesForce direct din panoul LiveAgent de informații pentru tichete. Reduceți înregistrările duble ale datelor din mai multe aplicații diferite și concentrați-vă, în schimb, pe oferirea de asistență ireproșabilă celor mai valoroși clienți.
Marketing prin poștă electronică
ActiveCampaign
Integrați ActiveCampaign cu LiveAgent pentru a automatiza procesele precum crearea de oferte noi, actualizarea persoanelor de contact și multe altele. Integrare ActiveCampaign
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
Klaviyo
Abonați-vă clienții la listele dumneavoastră de corespondență Klaviyo în LiveAgent. Integrați cele două instrumente pentru a reduce efortul și timpul necesare pentru gestionarea bazei de date. Integrare Klaviyo
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
SpamAssassin
Filtrați mesajele primite prin poștă electronică cu filtrul de mesaje nesolicitate al SpamAssassin. Mesajele marcate ca nesolicitate se vor găsi în continuare în tichetele marcate ca nesolicitate. Integrare SpamAssassin
AWeber
Activarea extensiei AWeber vă va permite să vă abonați și dezabonați persoanele de contact din listele de corespondență direct din LiveAgent. Integrare AWeber
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
GetResponse
Adăugați clienții la listele dumneavoastră de corespondență GetResponse din panoul de informații pentru tichete. Pentru a evita trimiterea de mesaje nesolicitate, persoanei de contact îi este trimis un mesaj de optare pentru înscriere atunci când o adăugați la o nouă listă de corespondență (abonamentul trebuie confirmat de persoana de contact). Integrare GetResponse
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
Mailchimp
Abonați și dezabonați persoanele de contact din listele dumneavoastră de corespondență MailChimp direct din LiveAgent. Integrare MailChimp
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
Social
GIPHY
Funcția de căutare GIPHY vă permite să găsiți instantaneu fișierul GIF pe care îl căutați și să îl introduceți în corpul tichetului. Integrare GIPHY
Socialbakers
Integrarea Socialbakers pentru LiveAgent vă poate ajuta cu gestionarea tichetelor și paginilor de pe rețelele sociale. Integrare Socialbakers
Telefon
Cloudtalk
CloudTalk afișează datele de contact, istoricul apelurilor, notele și tichetele aferente apelantului și le sincronizează cu LiveAgent. Integrare Cloudtalk
Chatbot
Quriobot
Creați un robot de conversații intuitiv care va interacționa tot timpul cu clienții. Robotul de conversații Quriobot poate fi utilizat pentru a găsi clienți potențiali, servicii de asistență pentru clienți și colectarea de păreri și reacții. Integrare Quiobot
Urmărire
Clockify
Utilizați Clockify pentru a urmări timpul petrecut pe soluționarea tichetelor și editarea articolelor din baza de cunoștințe. Îmbunătățiți-vă productivitatea, profitabilitatea și urmăriți jurnalele de activitate ale echipei. Integrare Clockify
Jira
Conectați Jira cu contul LiveAgent pentru a vizualiza tichetele aferente sarcinilor de pe Jira, îmbina sarcinile cu tichete de la clienți specific și căuta tichete Jira în LiveAgent. Integrare Jira
Google Analytics
Urmăriți evenimentele sesiunilor de conversații directe în Google Analytics. Cu ajutorul acestor date puteți evalua impactul conversațiilor directe a conversiilor agenților asupra vânzărilor companiei. Integrare Google Analytics
Workflow
Bold BI
Utilizați datele din LiveAgent pentru a crea un tablou de bord cu informații în timp real legate de solicitările primite. Integrare Bold BI
CloudApp
Efectuați o captură de ecran, adnotați-o și trimiteți-o ca anexă prin CloudApp. Ajutați-vă clienții să înțeleagă exact ce aveți nevoie din partea lor pentru a le putea soluționa eficient problemele. Integrare CloudApp
Zapier
Conectați Zapier cu contul LiveAgent pentru a configura condiții de declanșare personalizate care efectuează acțiunile dorite. Integrare Zapier
Pabbly
Utilizați criteriile de declanșare, regulile logice, filtrele și condițiile serviciului Pabbly pentru a fluidiza procesele de vânzare, marketing și asistență pe mai multe platforme. Integrare Pabbly
Păreri și reacții
Klaus
Evaluați performanța agenților, oferiți păreri conform diferitor criterii, îmbunătățiți-vă fluxul de lucru și multe altele. Integrare Klaus
Nicereply
Știți ce părere au clienții despre serviciile dumneavoastră de asistență? Monitorizați calitatea serviciilor pentru clienți cu Nicereply: un instrument atotcuprinzător de sondare privind satisfacția clienților pentru LiveAgent. Integrare Nicereply
eCommerce
CS-Cart
Integrarea CS-Cart a LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe în magazinul dumneavoastră care rulează pe CS-Cart. Integrare CS-Cart
1 buton de conversație
Fortune3
Integrarea Fortune3 a LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe în magazinul dumneavoastră care rulează pe Fortune3. Integrare Fortune3
1 buton de conversație
Magento 2
Adunați informații detaliate despre comenzile anterioare ale clienților din magazinul care rulează pe Magento direct din panoul LiveAgent de informații pentru tichete. Integrare Magento 2
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
Oxatis
Începeți să oferiți clienților asistență mai bună prin implementarea unui buton de conversați directe în magazinul dumneavoastră care rulează pe Oxatis. Integrare Oxatis
1 buton de conversație
Post Affiliate Pro
Începeți să oferiți clienților asistență mai personalizată prin implementarea unui buton de conversații directe în panoul dumneavoastră de afiliere și paginile de înregistrare. Integrare Post Affiliate Pro
Prestashop
Implementați o interfață de conversații directe pe pagina dumneavoastră Prestashop și vizualizați comenzile clienților direct din panoul de detalii LiveAgent pentru tichete. Integrare Prestashop
Shopify
Implementați un buton de conversații directe în magazinul dumneavoastră care rulează pe Shopify. Integrare Shopify
1 buton de conversație
Volusion
Începeți să oferiți clienților asistență personalizată prin implementarea unui buton de conversații directe în magazinul dumneavoastră care rulează pe Volusion. Integrare Volusion
X-Cart
Integrarea X-Cart a LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe pe magazinele dumneavoastră care rulează pe X-Cart. Integrare X-Cart
1 buton de conversație
3dcart
Integrarea 3dcart a LiveAgent vă permite să implementați butoane de conversații directe pe magazinele dumneavoastră care rulează cu 3dcart. Integrare 3dcart
Bigcommerce
Implementați un buton de conversații directe în magazinul dumneavoastră care rulează pe Bigcommerce. Integrare Bigcommerce
CoreCommerce
Implementați un buton de conversații directe în magazinul dumneavoastră care rulează pe CoreCommerce. Integrare Corecommerce
1 buton de conversație
Opencart
Implementați un buton de conversații directe în magazinul dumneavoastră care rulează pe Opencart. Integrare Opencart
Monitorizare
NetCrunch
Convertiți alertele NetCrunch în tichete și primiți-le direct în biroul de asistență LiveAgent. Integrare NetCrunch
LDAP
Importați agenți din structura de directoare LDAP sau autentificați agenții prin folosirea metodei de autentificare LDAP. Dacă serviciul LDAP nu este disponibil, LiveAgent va utiliza propria metodă implicită de autentificare. Integrare LDAP
Extensii de migrare
Help Desk Migration de Relokia
Migrați-vă datele între sistemele de birou de asistență locale și dematerializate cu Relokia. Printre datele care pot fi migrate se numără tichetele, agenții, grupurile, persoanele de contact, etichetele, anexele, notele și câmpurile personalizate. Integrare Relokia
Gestionarea facturării
ChargeDesk
Vizualizați plățile, rambursările sau ordinele de plată programată ale clienților fără să fie nevoie să vă autentificați în contul ChargeDesk. Integrarea ChargeDesk cu LiveAgent va accelera serviciul dumneavoastră de asistență și vă va oferi mai multe informații despre fiecare client. Integrare ChargeDesk
Braintree
Anulați și restituiți plăți direct din tabloul de bord LiveAgent. Integrare Braintree
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
2Checkout
Implementați un buton de conversații directe în magazinul dumneavoastră care rulează pe 2Checkout. Integrare 2Checkout
Gestionarea proiectelor
ClickUp
Convertiți mesaje de poștă electronică în sarcini, legați tichete la sarcini existente și gestionați proiecte din LiveAgent. Integrare ClickUp
Limitat
Nicio extensie disponibilă în planul gratuit, însă este disponibilă o integrare externă prin Zapier.
ProjectManager.com
Project Manager vă ajută să vă gestionați agenții și departamentele prin crearea de sarcini noi, foi de pontaj sau proiecte atunci când clienții se înscriu pe LiveAgent. Integrare ProjectManager.com
Asistență și servicii
Servicii pentru clienți
Oferim asistență 24/7 pentru clienți, pe tot parcursul anului. Contactați-ne prin conversații directe, poștă electronică, telefon, rețele sociale sau prin portalul nostru pentru clienți. De asemenea, oferim asistență multilingvă.
24/7
24/7
24/7
24/7
Configurare profesională
Relaxați-vă în timp ce vă configurăm contul LiveAgent. Autentificați-vă într-un sistem de birou de asistență gata de utilizare care va spori productivitatea agenților și va îmbunătăți calitatea serviciilor dumneavoastră pentru clienți.
Bază de cunoștințe
Creați categorii în portalul dumneavoastră pentru clienți în funcție de tipul de clienți, produsele și serviciile dumneavoastră. Creați interfețe de căutare pentru baza de cunoștințe și oferiți-le clienților accesul ușor la articolele și baza dumneavoastră de cunoștințe. Caracteristică de bază de cunoștințe
Aplicații iPhone/Android
Oferim o aplicație LiveAgent pentru sistemele de operare Android și iOS. Caracteristică de aplicații mobile iPhone/Android
Asistență în mai multe limbi
În prezent, LiveAgent dispune de traduceri în 45 de limbi și implementăm periodic limbi noi. Caracteristică de asistență în mai multe limbi
Asistență pentru mai multe situri web
Aveți mai multe afaceri, produse sau subdomenii cu situri web unice? Nicio problemă, LiveAgent poate prelua și fluidiza toate tichetele într-un singur cont LiveAgent.
Compatibilitate multimarcă
Creați mai multe baze de cunoștințe pentru fiecare dintre produsele, mărcile și grupurile de clienți.
Telefon IP fizic
Preferați să utilizați telefonul fizic? Nicio problemă! Conectați-l cu LiveAgent pentru a gestiona apelurile cu acesta. Nu trebuie să utilizați programe informatice speciale de telefonie prin internet sau să răspundeți la apeluri în navigatorul de internet, dacă nu doriți aceste lucruri.
Securitate și permisiuni
Centru de date UE/SUA/Regatul Unit/SG
La ora actuală, avem mai multe centre de date în jurul lumii. Instalăm conturile clienților noștri în cel mai bun server posibil, în funcție de locația clienților și luând în considerare legislația națională a acestora. Mai multe centre de date
Filtre antispam
Economisiți timp și luptați împotriva mesajelor nesolicitate cu filtrarea automată a spamului. LiveAgent implementează platforma antispam SpamAssassin, care blochează mesajele nesolicitate. Caracteristică de filtre antispam
Restricție de acces la panoul agenților
Restricționați numărul de adrese IP care au acces la panoul agenților.
Gestionarea politicii parolei
LiveAgent asigură că parola selectată pentru contul dumneavoastră nu a fost compromisă în breșe de date anterioare.
Verificare în 2 pași
Protejați-vă contul LiveAgent cu parolă și cu un cod suplimentar din aplicația mobilă Google Authenticator. Caracteristică de verificare în 2 pași
Criptare HTTPS
Toate conturile găzduite pe LiveAgent rulează pe o conexiune sigură prin folosirea protocolului HTTPS. Caracteristică de criptare HTTPS
Listă cu vizitatori blocați
Cineva vă spamează sau este insuportabil? Blocați-i adresa de IP pentru a îl împiedica din a conversa cu dumneavoastră. Ridicați interdicția când doriți, revizuind lista cu vizitatorii cu interdicție la conversații.
Jurnal de audit
Ați găsit ceva suspect? Examinați jurnalul de audit pentru a vedea ce acțiune a efectuat fiecare agent pe durata unei perioade specifice. Caracteristică de jurnal de audit
9$/lună/pe cont 9€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
Mascarea cardului bancar
Mascarea cardului bancar asigură că informațiile sensibile nu vor fi stocate în transcrierile și arhivele de conversații. Caracteristică de căutare și înlocuire
9$/lună/pe cont 9€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)
Ștergere/obscurare automată a datelor
Clienții vă trimit date sensibile? Utilizați caracteristica noastră de căutare și înlocuire pentru a obscura datele înainte să fie stocate în baza de date. Caracteristică de căutare și înlocuire
9$/lună/pe cont 9€/lună/pe cont
Tarif lunar suplimentar pentru caracteristică. (Numărul de agenți din contul dumneavoastră nu crește sau scade acest tarif lunar.)

Aveți nevoie de ajutor pentru a decide cel mai bun plan pentru dumneavoastră?

Fiecare afacere este diferită. Avem o echipă de manageri responsabilă de succesul clienților gata să analizeze cazul dumneavoastră specific de utilizare.

Întrebări frecvente

Fiecare perioadă de încercare începe cu planul atotcuprinzător și vă oferă acces la toate caracteristicile LiveAgent timp de 14 zile. Cardul bancar nu este necesar la înregistrarea pentru perioada de încercare. Pentru a utiliza în continuare contul după această perioadă, vă puteți introduce detaliile cardului bancar și trece la o versiune plătită.

Din punct de vedere tehnic, nu este posibilă trecerea de la un cont gratuit la o perioadă de încercare de 14 zile și viceversa. Nu vă faceți griji, puteți trece oricând de la un cont gratuit la un abonament cu plată. Nu uitați că, după aceea, nu veți putea trece înapoi la contul gratuit. Rețineți: conturile gratuite au limitări, astfel că testarea tuturor caracteristicilor LiveAgent disponibile este posibilă doar după achiziționarea unui plan cu plată sau crearea unui alt cont de încercare gratuită de 14 zile.

Bineînțeles că da! Ne dorim ca societățile comerciale să se înregistreze gratuit pentru planul nostru LiveAgent, să utilizeze caracteristicile de bază de birou de asistență, dar, în același timp, trebuie să implementăm limite pentru a diminua utilizarea abuzivă. Prin urmare, putem ajuta afacerile mai mici să se dezvolte și, eventual, să treacă la planurile noastre nelimitate, cu un set complet de caracteristici.

Nu. Nu există niciun contract de semnat. Facturarea se face lună de lună. Puteți trece la un plan inferior sau superior și puteți adăuga sau elimina agenți în orice moment. Nu există tarife de configurare, iar serviciul pentru clienți și actualizările produselor sunt gratuite pentru totdeauna.

Da, oferim. Dacă sunteți o corporație, vă rugăm să ne contactați pentru a afla mai multe despre opțiunile care vă sunt disponibile. Alternativ, examinați prețurile noastre pentru corporații sau solicitați o ofertă de preț.

Da, oferim asistență VIP pentru clienții care au nevoie de acorduri speciale la nivel de servicii. Aflați mai multe aici.

Acceptăm toate cardurile bancare principale, inclusiv MasterCard, VISA, Diners și American Express. Acceptăm plăți și prin PayPal. Dacă doriți să utilizați o metodă de plată diferită, contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți la support@liveagent.com.

Serviciul dumneavoastră de asistență pentru clienți este sezonier și trebuie să adăugați sau să eliminați agenți în anumite perioade? Vă vom factura doar pentru utilizarea reală.

Vrem să ne asigurăm că toți clienții noștri pot utiliza și se pot bucura de serviciile noastre, indiferent de condiții. Dacă unii clienți utilizează prea multe date sau încalcă reguli care pot afecta alți utilizatori, este posibil să contactăm acești contravenienți și să discutăm despre modificarea utilizării și a limitelor acestora sau să le anulăm conturile. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a modifica limitele contului fără o notificare prealabilă.

Absolut! Oferim securitate de ultimă generație. Conturile noastre sunt găzduite în centre de date renumite, protejate prin supraveghere 24 din 24. De asemenea, lucrăm cu numeroși cercetători din domeniul securității pentru a ne asigura că aplicația ține pasul cu cele mai recente standarde de securitate. Toate conturile includ criptarea SSL pentru a vă păstra datele în siguranță.

Pentru a asigura servicii cu o viteză fulgerătoare, datele contului dumneavoastră vor fi stocate în cel mai apropiat centru de date, în funcție de locația dumneavoastră geografică. În momentul de față, avem centre de date în Dallas (SUA), Newark (SUA), Londra (Regatul Unit), Frankfurt (Germania) și Bratislava (Slovacia). Datele clienților noștri europeni se află într-unul dintre centrele noastre de date din Europa și respectăm prevederile RGPD.

Suntem aici pentru dumneavoastră! Vă îndemnăm să porniți o sesiune de conversații directe sau să ne contactați la adresa support@liveagent.com. Serviciul nostru de asistență este activ 24/7, inclusiv de sărbători, și vom fi mai mult decât bucuroși să vă oferim ajutor. De asemenea, suntem activi prin conversații directe și disponibili la telefon pe durata orelor de lucru din majoritatea fusurilor orare.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație