Tarifele LiveAgent

Încercare gratuită de 7 sau 30 de zile
Încercare gratuită timp de 7 zile cu un e-mail gratuit, sau 30 de zile cu un e-mail al companiei
Nu este necesar cardul de credit Actualizați și plătiți pe parcurs Fără contracte Fără taxă de configurare Anulare în orice moment
Business
Enterprise
Economisiți până la 20% cu facturarea anuală
Small icon

Întreprinderi mici

Un plan avansat cu mai puține limite și mai multe caracteristici

$9/agent

pe lună, facturat anual
sau $12 facturare lunară

  • 1 Cont de e-mail de întâmpinare
  • 1 Cont de e-mail transmitere
  • 1 buton de chat live
  • Sondaje de satisfacție prin chat
  • 1 cheie API + integrare
  • Bază de cunoștințe
  • Serviciu clienți
  • Configurare White Glove
Medium icon

Întreprinderi mijlocii

Un plan versatil și echilibrat pentru asistență completă pentru clienți

$29/agent

pe lună facturat anual sau $35 facturare lunară

  • Totul într-un plan mic
  • Asistență Call Center
  • 10 departamente
  • Răspuns vocal interactiv
  • Instruire pentru produse
  • Găzduire domeniu personalizat
  • 20 de reguli pentru evenimente
  • 10 reguli de timp
  • 5 niveluri SLA
Free icon

Afaceri independente

Cont gratuit pentru totdeauna, cu unele limitări

$0/agent
  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 Acreditare e-mail de întâmpinare
  • 1 Acreditare e-mail de expediere
  • 1 buton de chat
  • 1 Filtru/agent personalizat
  • Portalul clienților
  • Bază de cunoștințe
  • Configurație White Glove

* Serviciul este taxat conform listei de prețuri, pe care o găsiți în comparația completă a planurilor de mai jos

Comparați planurile

Consultați comparațiile noastre de planuri și selectați-l pe cel mai bun pentru dvs.

Small icon

Întreprinderi mici

$9/agent/lună/anual
Medium icon

Întreprinderi mijlocii

$29/agent/lună/anual
Large icon

Întreprinderi mari

$49/agent/lună/anual
Free icon

Gratuit

$0/agent/lună

Communication channels

Customer Portal
Setup a customer portal complete with a knowledge base, forum, and FAQs. Customer portal feature
Y Y Y Y Y
Contact forms – Contact us buttons
Give your customers the option to reach out via a contact form that’s placed directly on your website.Contact form feature
3 10 20 1 200
Contact forms – In page
Give your customers the option to reach out via a contact form that’s placed directly on your website.Contact form feature
3 10 20 1 200
Slack notifications
Receive a Slack notification every time you receive a new ticket or a ticket response in LiveAgent. Slack notification feature
Y Y Y Y
Customer forum
Create an online community forum for your users. Empower them to ask questions, provide answers, and lead discussions. Customer forum feature
Y Y Y Y Y
Email ticketing – Incoming email accounts
Smart email ticketing ensures no emails get lost or remain unanswered. Our ticketing system also prevents duplicate responses with the agent collision detection feature. Ticketing feature
3 10 40 2 100
Email ticketing – Outgoing email accounts
Smart email ticketing ensures no emails get lost or remain unanswered. Our ticketing system also prevents duplicate responses with the agent collision detection feature. Ticketing feature
3 10 40 2 100
Live chat button
Gain customer trust and boost sales with personalized, real-time live chat support. Live chat feature
2 5 20 1 50
Proactive chat invitations
Engage your website visitors by inviting them to chat with your agents. Proactive chat invitations feature
Y Y Y
Call center
Utilize call center to efficiently manage and handle customer interactions. Call center feature
Y Y Y
Feedback buttons
Encourage customers to send you new ideas and Feedback for future development. Feedback&Suggestions feature
Y Y Y
Viber
Respond to Viber messages directly from your LiveAgent dashboard. Viber feature
$39/month $39/month Y Y
Twitter
Monitor unique keywords and respond to Tweets that require action. All responses made from LiveAgent are sent as Tweets. Twitter feature
$39/month $39/month Y Y
Facebook & Instagram
Respond to Facebook messages, posts, comments, or mentions directly from LiveAgent. Facebook feature
$39/month $39/month Y Y
WhatsApp
Integrate your WhatsApp number with your LiveAgent ticketing system and use it to reply to WhatsApp messages within the ticketing system. Note: The integration currently works only with Twilio and 360dialog providers.
3 accounts Y
Video call functionality
Increase outbound sales and improve customer satisfaction with our video call feature. Get personal, and don’t forget to smile! Video call feature
Y Y Y

Conversation management

Ticket history
Store all tickets and chat transcripts indefinitely.
Access all past tickets, conversations, and call recordings for quality assurance, legal, or training purposes at any time.
Unlimited Unlimited Unlimited 7 days Unlimited
Merge tickets
Received multiple tickets about the same issue and want to combine them? No problem! Use our merge tickets feature.
Y Y Y Y Y
Custom ticket fields
Learned some valuable information? Create a custom ticket field and add it to the ticket info panel. Custom ticket field feature
Y Y Y Y Y
Split tickets
Received a ticket with multiple requests? Split the ticket into two and assign each to a different agent/department. Split tickets feature
Y Y Y Y Y
Internal tickets
Create an internal note for your colleagues. The notes are visible to agents only, so there’s no need to worry that other end-users or customers seeing your private notes. Internal tickets
Y Y Y Y Y
Attachments
Easily drag and drop attachments (images, music, video, documents, etc.) to share them with your customers. Attachments feature
Y Y Y Y Y
Ticket mass actions
Select multiple tickets at once and run mass actions tosavetime. With this feature, you can resolve, transfer, or delete multiple tickets with a single click. Ticket mass actions feature
Y Y Y Y Y
To Solve Algorithm
Automatically prioritize tickets that need to be solved according to service level agreements (SLAs) and the date and time they were received. To Solve Feature
Y Y Y Y Y
Ticket satisfaction survey
Automatically send out ticket satisfaction survey emails after each interaction to ensure your customers receive high-quality service.
Y Y Y
Custom tags
Add custom tags to organize and filter through tickets while viewing their contents at a glance.
Y Y Y Y Y
Custom ticket filters
Create unique ticket filters to make searching and filtering easier. Custom ticket filters feature
300 filters / agent 500 filters / agent 1000 filters / agent 50 filter / agent 5000 filters / agent
Agent notes to tickets
Add private notes to tickets. Private notes are visible to
agents only, so there’s no need to worry about your customers or other end users seeing them. Agent notes to tickets feature
Y Y Y Y Y
Real-time dashboards
A real-time overview of your usage statistics.
Y Y Y Y Y
Ticket transfers
Transfer tickets to the agents or departments that are best equipped to handle them with a single click.
Y Y Y Y Y
WYSIWYG editor
Use our WYSIWYG editor to style the content of your emails, email templates, and knowledge base articles. WYSIWYG editor feature
Y Y Y Y Y
Multiple ticket tabs
Solving more than one ticket at a time? No problem! Open up multiple ticket tabs in your LiveAgent app and switch back and forth as needed. Multiple ticket tabs feature
Y Y Y Y Y
Business hours
When are you available to help your customers? Let them know with the Business hours feature
Y Y Y Y Y
Departments
Create sales, marketing, and tech support departments for easier ticket routing and division of responsibilities.Departments feature
10 20 50 3 100
Roles in departments Y
Canned messages
Speed up your responses by using predefined sequences of text. Canned messages feature
20 100 500 1000
Contacts & Groups
Segment customers by interests, age, nationality, or any other metric. Contacts feature & Groups feature
Y Y Y Y Y
Predefined answers
Create predefined answers for support queries that can be answered with a generic response. Predefined answers feature
20 100 500 1000
Chat transcripts
Do your customers need a copy of the conversation they’ve had with you? Provide them with chat transcripts via email.
Y Y Y Y
File sharing over chat
Our live chat supports JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF, and TXT file sharing.
Y Y Y Y Y
Mobile chat window
Our live chat widgets are responsive – customers can start chats on mobile or desktop with ease.
Y Y Y Y Y
Chat welcome message setting
Send out automated chat welcome messages to your new website visitors to showcase that you’re online and available to help them as needed.
Y Y Y Y Y
Real-time visitors monitor
Monitor what your website visitors are up to. See which URLs they have open, how long they’ve been browsing each page, and get notified when they navigate to a new page on your website.
Y Y Y
Chat Satisfaction Surveys
Get immediate feedback after each customer interaction.Find out how you can improve, what was done right, and monitor customer satisfaction over time. Agent ratings feature
Y Y Y
Time Tracking
Gain a deeper understanding of your help desk’s performance by tracking your agent’s working habits. See how long it takes them to respond to each ticket, how long they were online, or how long their breaks were. Time tracking feature
Y Y
Call Queueing
If all online agents are busy with ongoing calls, LiveAgent will automatically create a call queue for new callers. Call queue indicator
Y Y Y
IVR
Improve your customer’s call center experience by designing comprehensive interactive voice response (IVR) trees that route them to the correct support department or agent. IVR feature
Y Y Y
In call recordings
Unlimited call recording ensures that you are always
protected with high quality recordings of your calls whenever you need them most. Unlimited call recordings feature<
Y Y Y
Call routing & transfers
Our call center software is equipped with ACD and attended call transfers. Enjoy seamless call transitions from one department or agent to another starting today. Call routing and Call transfers feature
Y Y Y
Custom roles
Create and name roles and customize agent permissions. Custom roles feature
3 40

Customization

API keys / rate limits 
Connect various programs, software, or tools with LiveAgent and automate countless tasks. API feature
1 5 10 100
Customer mail templates 
Configure email templates for your customers and agents. All the email templates sent from LiveAgent can be formatted as HTML or plain text emails. Mail templates feature
Y Y Y Y Y
Rules & Time rules 
Create custom triggers, automation rules, and time rules to speed up repetitive tasks that don’t require the attention of your agents. Rules and Time rules feature
Y Y Y Y
Gamification 
Motivate, entertain, increase productivity, and foster collaboration in teams. Gamification feature
Y Y Y Y Y
Contact form widgets customization 
Choose a contact form widget from our template gallery and customize it to match your business’s aesthetic.
Y Y Y Y Y
Chat widgets customization 
Choose a chat widget from our template gallery and customize it to match your business’s color palette.
Y Y Y Y Y
Sound configuration 
Customize or disable any notification sounds that you hear in LiveAgent. Choose from our existing sounds or upload your own files. Sound configuration feature
Y Y Y
Search & replace 
LiveAgent can automatically search for specific strings in every incoming message and replace them with something else before being displayed or stored in the database. Search & replace feature
Y Y Y
Call widgets customization 
Create enticing call widgets or choose from our template gallery. Customize any existing design according to your needs.
Y Y Y Y
Video call widgets customization 
Create engaging video call widgets or choose an existing design from our template gallery. Customize any existing template according to your needs.
Y Y
Knowledge base 
Create categories in your Customer portal based on your products, services, or types of customers. Add knowledge base articles, Forums, or feedback boards. Knowledge base
1 – default 1 2 1 – default 10
Multi-Knowlege base 
Multi knowledge base* gives you the opportunity to create an unlimited amount of separate customer portals, where each one of them can have its own unique design, settings, and content. Knowledge base
$19 / month / per acc $19 / month / per acc $19 / month / per acc Y
Branding free 
Remove LiveAgent branding from live chat windows and buttons, knowledge base/customer portal, call windows and buttons, contact forms, feedback forms, and email templates.
$19 / month / per acc $19 / month / per acc Y

Reporting

Analytics overview 
Get an overview of your customer support. See who is interacting with your company and monitor the service they’re receiving. Analytics overview feature
Y Y Y
Performance report 
Monitor the performance of your support agents. See who is the most productive, who prefers e-mails over live chats, and who delivers consistent results over time. Performance report feature
Y Y Y
Agent report 
Create agent reports for work time, answered tickets, chats, calls, sales, ratings, and more from a specific time range. Agent report feature
Y Y Y
Agents ratings 
Generate agent rating reports complete with customer’s comments. Agents ratings feature
Y Y Y
Department report 
Generate reports about each department’s number of answered tickets, chats, calls, and more during a specific time range. Department report feature
Y Y Y
Channel report 
LiveAgent provides you with detailed insights about every communication channel: email, live chat, call center, contact forms, Instagram, Facebook messages, Tweets etc. Channel report feature
Y Y Y
Tag report 
Generate tag reports from a specific period of time. Individual entries can be sorted by time range, department, channel, and agent. Tag report feature
Y Y Y
Ticket history 
Filter tickets by day, week, month, year, or a custom date range to generate a ticket history report. Find out which departments had the most assigned tickets, which agents solved them, their current statuses, and more.
Y Y Y
My work report 
Generate reports about the work you’ve done in
a day, week, month, year, or during a custom date range. Find out how many tickets were assigned to you, from which channel they came from, and their current status.
Y Y Y
Agent availability for calls, chats, ticket 
Monitor the availability of your agents and see exactly when they’re online (date, hours, from, to). Agent availability feature
Y Y Y
Call, chat availability 
Generate reports about each agent’s availability to answer calls and chats. Discover who’s most involved, and who needs to ramp up their support efforts.
Y Y Y
Call, chat, ticket load 
Find out which agents had the most tickets, calls, and chats assigned to them to compare and optimize your agent’s workloads.
Y Y Y

Integrations

Integrations 
Get access to all LiveAgent plugins and integrations with other software solutions to unify and simplify your workflow.
Y Y Y Y

Support and services

Customer Service
We offer 24/7 customer support year-round. Contact us on live chat, email, phone, social media, or through our customer portal. We also offer multi-lingual support.
best effort 24/7 24/7 best effort 24/7
White Glove Setup
Sit back and relax while we set up your LiveAgent account for you. Log in to a ready to use helpdesk system that will boost your agent’s productivity and improve your customer service.
Y Y Y Y Y
iPhone/Android apps
We offer a LiveAgent app for both Android and iOS operating systems. iPhone/Android mobile applications feature
Y Y Y Y Y
Multiple language support
LiveAgent currently supports 45 language translations with new ones being added regularly. Multiple language support feature
Y Y Y Y Y
Multiple website support
Have multiple businesses, products, or subdomains with unique websites? No problem, LiveAgent can fetch and streamline all tickets into a single LiveAgent account.
Y Y Y Y Y
Multibrand Support
Handle help desk communication for multiple brands and business from one software.
Y Y Y Y Y
Hardware IP phone
Feel more comfortable using your hardware phone? No problem! Connect it with LiveAgent to answer calls on it. There’s no need to use softphones or answer calls in-browser if you’re not into it.
Y Y Y Y Y
Online product training
Schedule a LiveAgent training for your Support manager to help him understand the tool better or assist with some configuration challenges he may found on his way with LiveAgent.
Y Y Y
Senior account manager
Support from an account manager as direct point of contact. Account manager can be provided on request in the Large plan for accounts with 50+ agents.
Y
Dedicated onboarding team
Get white-glove setup assistance from our team of experts who will help you get started with LiveAgent’s tools and features.
Y

Security and permissions

EU/US/UK/SG Data Center  
Currently, we have multiple data centers around the world. We are installing our customer accounts on the best possible server point depending on where they are located and taking their national laws into account. Multiple Data Centers
Y Y Y Y Y
SpamAssassin Integration  
Save time and fight against spam with automatic spam filtering. LiveAgent implements the SpamAssassin anti-spam platform, which blocks spam. SPAM filters feature
Y Y Y Y Y
Access restriction to agent panel  
Restrict the number of IP numbers that have access to your agent panel.
Y Y Y Y Y
Password Policy Management  
LiveAgent ensures that the password you select for your account hasn’t been compromised in previous data breaches.
Y Y Y Y Y
2-step verification  
Protect your LiveAgent account with your password and an additional code from the Google Authenticator mobile app. 2-step verification feature.
Y Y Y Y Y
HTTPS encryption  
All LiveAgent hosted accounts run on a secure connection using the HTTPS protocol. HTTPS encryption feature
Y Y Y Y Y
Banned visitors list  
Is someone spamming you or being obnoxious? Ban their IP address to prevent them from chatting with you. Lift the ban when you’re ready by reviewing the list of visitors who are banned from your chat.
Y Y Y Y Y
Audit Log  
Find something suspicious? Review the audit log to see what actions each agent has performed during a specific period of time. Audit log feature
Y Y
Custom Domain hosting  
Host your LiveAgent account on your own domain instead.
Y Y Y
SSO  
Use single sign-on (SSO) to make logins easier for your agents. Log in once without re-entering authentication factors and speed up the process.
Y Y
Build-in email server  
Use our mail servers to send out emails from LiveAgent under your confirmation, instead of yours.
Y Y
Customisation of system email templates  
Change the wording and design of all system emails and customize them whenever you need to.
Y Y Y Y Y

Automation

Event Rules
Set up automation rules for various events and determine what actions will perform automatically whenever a specific event happens in LiveAgent.
501505001000
Time Rules
Set up time-based rules that will perform actions automatically after certain time periods pass in your LiveAgent system.
15100200
SLA rules
Set up internal Service Level Agreement (SLA) rules that ensure a smooth experience for your agents and customers. Use them to determine responsibility, penalties and remedies for maintaining a correct workflow.
550100
SLA levels
Set up your Service Level Agreement (SLA) rules in multiple levels to ensure correct workflows on more than one level. You can use them to specify workflows in different circumstances.
520100

Cele mai bune experiențe ale clienților sunt
construite cu LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    Agenția de turism SATUR este cea mai mare agenție de turism slovacă cu peste 100 de ani de experiență și 90 000 de clienți mulțumiți, care au ocazia să călătorească…

    Read more about Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht a început ca un proiect școlar și acum s-a transformat într-o companie reală datorită bunei asistențe pentru clienți și succesului.

    Read more about FrëschKëscht

  • Read Post Affiliate Pro's story

    Post Affiliate Pro

    Post Affiliate Pro este cel mai important software de urmărire a afiliaților disponibil din 2004. Este de încredere pentru peste 30 de mii de companii.

    Read more about Post Affiliate Pro

  • Read ZľavaDňa's story

    ZľavaDňa

    ZľavaDňa este un magazin online slovac, ce oferă produse cu oferte zilnice, servicii și cadouri cu reduceri de până la 90%.

    Read more about ZľavaDňa

  • Read Websupport's story

    Websupport

    Websupport este cel mai mare furnizor de servicii de găzduire web și registrator de domenii din Slovacia, Republica Cehă și Ungaria.

    Read more about Websupport

  • Read SolidTrust Pay's story

    SolidTrust Pay

    SolidTrust Pay este un furnizor de servicii de plată și portofel electronic pentru persoane fizice, antreprenori, startup-uri și întreprinderi mici.

    Read more about SolidTrust Pay

LiveAgent
Vedeți cum funcționează!

00:00/02:25

Tarifele LiveAgent

Aveți nevoie de ajutor pentru a alege cel mai bun plan pentru dvs.?

Fiecare afacere este diferită. Avem o echipă de manageri de succes al clienților pregătiți să analizeze cazul dvs. specific de utilizare.

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Comparați diverse opțiuni de software pentru helpdesk și găsiți cea mai bună ofertă. Selectați numărul de agenți de care aveți nevoie, obțineți o comparație de prețuri și găsiți instrumentul ideal de ticketing.

Întrebări frecvente

Cum funcționează perioada de 14 zile de testare?

Fiecare perioadă de încercare începe cu acces All-inclusive și vă oferă acces la toate caracteristicile LiveAgent timp de 14 zile. Nu este necesar un card de credit pentru înscrierea la versiunea de încercare. Pentru a continua să vă folosiți contul, puteți trimite detaliile cardului de credit și puteți trece la o versiune cu plată.

Există contracte?

Nu. Nu există contracte. Facturăm lună de lună. Puteți să vă reduceți și să vă actualizați planul și să adăugați sau să eliminați agenți în orice moment. Nu există taxe de instalare, iar serviciul clienți și actualizările de produse sunt gratuite pentru totdeauna.

Este contul gratuit cu adevărat gratuit?

Absolut da! Dorim ca firmele să se înscrie pentru planul nostru gratuit LiveAgent, să utilizeze funcțiile de bază helpdesk-ului, dar, în același timp, avem nevoie de limite pentru a reduce utilizarea abuzivă. Prin urmare, putem ajuta întreprinderile mai mici să se dezvolte și, eventual, să treacă la planurile noastre nelimitate, cu un set complet de funcții.

Datele mele sunt în siguranță?

Absolut! Noi asigurăm o securitate de ultimă generație. Conturile noastre sunt găzduite în centre de date renumite, protejate de o supraveghere de 24 de ore. De asemenea, colaborăm cu numeroși cercetători în domeniul securității pentru a ne asigura că aplicația ține pasul cu cele mai recente standarde de securitate. Toate conturile includ criptarea SSL pentru a vă păstra datele în siguranță.

Oferiți suport pentru clienții de tip enterprise?

Da, avem. Dacă sunteți o întreprindere, vă rugăm să ne contactați pentru a afla mai multe despre opțiuni. Alternativ, verificați prețurile noastre pentru întreprinderi sau trimiteți o cerere de ofertă.

Oferiți asistență VIP ca o caracteristică suplimentară?

Da, oferim asistență VIP pentru clienții care au nevoie de SLA-uri speciale. Aruncați o privire la pagina noastră VIP pentru a găsi mai multe informații despre asistența VIP.

Ce metode de plată acceptați?

Acceptăm toate cardurile de credit majore, inclusiv Mastercard, VISA, Diners și American Express. De asemenea, acceptăm plăți prin PayPal. Dacă doriți să utilizați un alt tip de metodă de plată, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți la support@liveagent.com.

Facturați separat pentru agenți suplimentari ocazionali?

Vă vom factura doar pentru utilizarea reală. Nu vă vom percepe niciodată o taxă suplimentară în cazul în care serviciul dvs. de relații cu clienții este sezonier sau atunci când trebuie să adăugați sau să eliminați agenți în anumite perioade de timp.

Care este politica dvs. de utilizare corectă?

Dorim să ne asigurăm că toți clienții noștri se pot bucura de serviciile noastre și le pot utiliza cu succes, indiferent de orice condiții. În cazul în care unii clienți utilizează atât de multe date sau încalcă regulile încât ar putea afecta alți utilizatori, este posibil să îi contactăm pe acești contravenienți și să discutăm despre modificarea utilizării și a limitelor lor sau să le anulăm conturile. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a modifica limitele contului fără o notificare prealabilă.

Se poate face schimbarea între planurile gratuite/plătite?

Din punct de vedere tehnic, nu este posibil să treceți de la un cont gratuit la un cont de încercare de 14 zile și invers. Nu vă faceți griji, puteți trece oricând de la un cont gratuit la un abonament plătit. Vă rugăm să rețineți că, după aceea, nu veți mai putea reveni la contul gratuit. Rețineți: conturile gratuite au limitări, astfel încât testarea tuturor funcțiilor LiveAgent disponibile este posibilă numai după ce faceți upgrade la un plan plătit sau după ce creați un alt cont de încercare gratuită de 14 zile.

Unde sunt localizate datele mele?

Pentru a asigura un serviciu rapid ca fulgerul, datele contului dvs. vor fi localizate în cel mai apropiat centru de date în funcție de locația dvs. geografică. În prezent, avem centre de date în Dallas (SUA), Newark (SUA), Londra (Marea Britanie), Frankfurt (Germania), Singapore (Singapore) și Bratislava (Slovacia). Datele clienților noștri europeni sunt localizate într-unul dintre centrele noastre de date europene și suntem în conformitate cu GDPR.

Mai aveți și alte întrebări?

Suntem aici pentru dvs.! Nu ezitați să începeți o conversație prin chat live sau să ne trimiteți un e-mail la support@liveagent.com. Serviciul nostru de asistență funcționează 24/7, inclusiv în zilele de sărbătoare, și vom fi mai mult decât fericiți să vă ajutăm cu întrebarea dvs. Suntem, de asemenea, online pe chat-ul live și suntem disponibili prin telefon în timpul orelor de lucru în majoritatea fusurilor orare.

Prețurile afișate pe site includ TVA?

Prețurile de pe site nu includ TVA, însă TVA-ul este inclus în facturi în funcție de câteva condiții. În cazul în care clientul are sediul în Uniunea Europeană, nu adăugăm TVA în factură în cazul în care acesta are un cod de TVA valabil. În cazul în care clientul are sediul în Uniunea Europeană și nu are un cod de TVA valabil, TVA-ul va fi inclus în factură. În cazul în care clientul se află în afara Uniunii Europene, nu includem TVA în facturi. Dacă clientul este stabilit în Slovacia, este obligatoriu să adăugăm TVA în factură.

Related Articles to Tarife
Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

Subdomeniul LiveAgent poate fi personalizat cu numele companiei sau al echipei. Pentru a primi actualizări și oferte promoționale, utilizatorii pot crea un cont gratuit prin intermediul unei mașini. LiveAgent oferă un portal complet de auto-asistență, criptare HTTPS și alte măsuri de securitate, astfel încât clienții să poată proteja datele importante. Platforma ajută, de asemenea, la reducerea numărului de tichete de asistență, permițând creșterea veniturilor și a valorii clienților.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Desk.com către LiveAgent. Bucurați-vă de peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări în LiveAgent.

Migrați de la Desk.com?

LiveAgent a câștigat popularitatea din cauza prețurilor sale accesibile și a unui nivel avansat de automatizare, care a inlocuit nevoia de Zapier. Utilizatorii au lăudat, de asemenea, caracteristicile sale, inclusiv posibilitatea de a trimite e-mailuri, atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri și a se gestiona prin intermediul chat-ului. Serviciul funcționează stabil și pe platformele mobile. Mulți utilizatori au trecut de la ZenDesk la LiveAgent și sunt mulțumiți de decizia lor, datorită utilității acestuia, precum formulare de contact, chat live și integrare cu rețelele sociale.

Migrarea Liveagent lucrează în prezent la un plugin de migrare Verloop. Liveagent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha, O2 și Universitatea Oxford pentru a oferi suport de clasă mondială.

Treceți de la Verloop la LiveAgent?

LiveAgent și Verloop oferă o varietate de servicii pentru asistența clienților, inclusiv integrări pentru rețelele sociale cum ar fi Facebook, Twitter și Instagram și funcții precum fluide de lucru automate, API-uri și baze de cunoștințe. De asemenea, ambele platforme oferă o istorie nelimitată a tichetelor și suport pentru clienți 24/7. Cu toate acestea, LiveAgent oferă mai multe opțiuni, inclusiv un sistem de tichete, call center și autoserviciu portal pentru clienți.

Începeți mutarea datelor Zendesk, făcând clic pe un simplu cursor de activare. Toate biletele și agențiile dumneavoastră vor fi transferate, în siguranță, în LiveAgent.

Vă mutați de la Zendesk?

LiveAgent este o alternativă la Dashly pentru serviciul clienților. Compania oferă numeroase funcționalități și integrări, inclusiv migrarea datelor de la alte softwareuri. LiveAgent este folosit pentru gestionarea reclamațiilor și portalul clienților. Marketingul companiei este prezentat printr-un blog, seminarii web și o gamă diversă de software-uri pentru serviciul clienților. Clienții pot contacta echipa de vânzări pentru a începe o demo și afla mai multe despre produs.

Doriți să vă migrați datele de la Customerly la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?

LiveAgent este cel mai bun program informatic de asistență evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Companiile precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford oferă servicii de asistență de talie mondială prin intermediul său. Există mai multe planuri de abonare, începând de la $ 9 pe lună pentru Small business până la $ 49 pe lună pentru Large business. Există și un plan gratuit timp de 7 zile pentru istoricul tichetelor. Migrați-vă astăzi datele din Customerly și aflați mai multe.

Doriți să vă migrați datele de la Samanage la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Samanage la LiveAgent?

LiveAgent este un sistem complet de birou de asistență care poate gestiona fiecare canal important de comunicare cu clienții. Beneficiați de acces la funcțiile noastre de productivitate, numărul mare de integrări și de asistență pentru clienți 24/7. Începeți perioada de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile folosind adresa de email a companiei. Nu este necesar cardul de credit. Creați un cont gratuit și primiți actualizări despre produse și oferte promoționale. Vă mutați de la Samanage la LiveAgent? Migrați chiar acum!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație