Ce reprezintă relațiile cu clienții?
Clienții sunt foarte importanți pentru orice companie. Modul în care companiile arată cât sunt de preocupate de clienții lor este foarte important în crearea unei imagini bune despre companie.
Serviciul de relații cu clienții reprezintă toată munca și eforturile depuse pentru a mulțumi clienții. Clienții îți spun problemele, adresează întrebări și solicitări reprezentanților serviciului de suport, care sunt responsabili pentru rezolvarea lor. Este de asemenea și un proces de a le oferi mai mult decât aceștia solicită, ceea ce duce la o creștere a gradului de satisfacție al clienților.

Frequently asked questions
Ce reprezintă termenul de relații cu clienții?
Serviciul de relații cu clienții reprezintă toată munca și eforturile depuse pentru a corespunde cerințelor și așteptărilor clienților, precum și oferirea a mai mult decât aceștia solicită. Echipa serviciului de clienți este responsabilă pentru acest lucru.
De ce este important serviciul de relații cu clienții?
Serviciul clienți este una din cele mai importante aspecte din procesul de vânzare. Datorită acestuia, brand-ul pune bazele unei relații durabile cu clientul și ajunge sa-i cunoască problemele dar și așteptările în detaliu. Serviciul clienți este de asemenea prima opțiune de contact a unui client, unde dealtfel obține și un răspuns rapid la problema cu care se confruntă.
Care sunt cele 3 principii al serviciului de relații cu clienții?
Primul și cel mai important principiu este acela că un serviciu clienți trebuie să asculte clientul. Astfel, compania este la curent cu ceea ce corespunde cerințelor clientului, cu feedback-ul acestuia și cu ceea ce poate fi îmbunătățit în activitatea pe care o desfășoară.
Al doilea principiu este ca abordarea clientului să fie personală. Clientul trebuie să simtă că este tratat ca un individ și nu ca un alt client.
Cel de-al treilea principiu se referă la a fi empatic. Serviciul clienți trebuie să înțeleagă de ce un client are un anumit comportament.
Expert note
Serviciul de relații cu clienții reprezintă eforturile depuse pentru a mulțumi clienții și oferi o experiență memorabilă. Este crucial pentru menținerea profitabilității și loialității clienților.

Cel mai bun serviciu de suport
Serviciul de suport clienți al Amazon se remarcă prin rapiditate și ușurință în procesul de retur. Un bun serviciu de suport clienți implică interacțiunea directă cu clienții și este crucial în construirea unei imagini de brand. Modalitățile de a îmbunătăți acest serviciu includ deținerea de informații detaliate despre produse și servicii, ascultarea clienților și adoptarea unui ton prietenos. Cele mai comune greșeli în acest domeniu includ lipsa de competență, de proactivitate și de disponibilitate și suport imediat pentru clienți, încălcarea promisiunilor și dezamăgirea clienților prin neascultarea lor. Un istoric al serviciului de relații cu clienții poate ajuta la monitorizarea proceselor de suport și la creșterea satisfacției clienților.
Sarcini în serviciul pentru clienți
Reprezentanții serviciului pentru clienți îndeplinesc multe responsabilități, inclusiv gestionarea conversațiilor de social media și asigurarea feedback-ului clienților, gestionarea reclamațiilor și dezvoltarea cunoștințelor. Ei ar trebui să știe cum să trateze recenziile negative și să urmărească indicatorii de performanță, cum ar fi scorurile CSAT și NPS. De asemenea, pot crea conținut util pentru clienți și potențiali clienți pentru a găsi răspunsuri și a utiliza produsele companiei în cel mai eficient mod.
Cum se obține un serviciu clienți remarcabil?
LiveAgent este o companie specializată în furnizarea de software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire, software pentru centre de apeluri primite și sisteme de gestionare a reclamațiilor. Aceștia oferă de asemenea integrări alternative și asistență pentru migrarea datelor. LiveAgent are cumpărători din toată lumea și oferă prețuri competitive și caracteristici utile pentru clienți. Compania are parteneri, un program de afiliere și premii pentru serviciul de calitate.
Ce reprezintă serviciul clienți?
A software program for customer support should contain features such as ticket tracking, automation of repetitive tasks, integration with marketing/sales platforms, call recording, automated feedback forms, 24/7 support, and innovative solutions. Businesses seeking to build customer relationships should focus on excellent customer service experiences and rapid, high-quality services. Using a customer-centric approach and technology can improve a company's reputation, loyalty, and revenue. Templates for customer follow-up emails can also enhance the overall customer experience.