Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Serviciul de relații cu clienții

Ce reprezintă relațiile cu clienții?

Clienții sunt foarte importanți pentru orice companie. Modul în care companiile arată cât sunt de preocupate de clienții lor este foarte important în crearea unei imagini bune despre companie.

Serviciul de relații cu clienții reprezintă toată munca și eforturile depuse pentru a mulțumi clienții. Clienții îți spun problemele, adresează întrebări și solicitări reprezentanților serviciului de suport, care sunt responsabili pentru rezolvarea lor. Este de asemenea și un proces de a le oferi mai mult decât aceștia solicită, ceea ce duce la o creștere a gradului de satisfacție al clienților.

Serviciul de relații cu clienții

Întrebări frecvente

Ce reprezintă termenul de relații cu clienții?

Serviciul de relații cu clienții reprezintă toată munca și eforturile depuse pentru a corespunde cerințelor și așteptărilor clienților, precum și oferirea a mai mult decât aceștia solicită. Echipa serviciului de clienți este responsabilă pentru acest lucru.

De ce este important serviciul de relații cu clienții?

Serviciul clienți este una din cele mai importante aspecte din procesul de vânzare. Datorită acestuia, brand-ul pune bazele unei relații durabile cu clientul și ajunge sa-i cunoască problemele dar și așteptările în detaliu. Serviciul clienți este de asemenea prima opțiune de contact a unui client, unde dealtfel obține și un răspuns rapid la problema cu care se confruntă.

Care sunt cele 3 principii al serviciului de relații cu clienții?

Primul și cel mai important principiu este acela că un serviciu clienți trebuie să asculte clientul. Astfel, compania este la curent cu ceea ce corespunde cerințelor clientului, cu feedback-ul acestuia și cu ceea ce poate fi îmbunătățit în activitatea pe care o desfășoară.

Al doilea principiu este ca abordarea clientului să fie personală. Clientul trebuie să simtă că este tratat ca un individ și nu ca un alt client.

Cel de-al treilea principiu se referă la a fi empatic. Serviciul clienți trebuie să înțeleagă de ce un client are un anumit comportament.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație