Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Invitații proactive la conversație

Aveți o problemă cu o rată de respingere ridicată pe pagina dumneavoastră de internet? Sau poate că vă întrebați cum să vă îmbunătățiți serviciile pentru clienți?

Știați că „invitațiile proactive la conversație pot genera o rentabilitate a investițiilor de 105% și milioane de dolari în termeni de beneficii pozitive pentru afaceri?”

Invitațiile proactive la conversație pot pur și simplu asista vizitatorii paginilor de internet pe durata etapelor călătoriei clientului prin invitarea acestora la o sesiune de conversații directe cu agenții dumneavoastră.

LiveAgent este un sistem avansat care asigură că invită vizitatorii să converseze cu agenții de asistență numai atunci când aveți suficienți reprezentanți de conversații directe disponibili.

Galeria de invitații la conversație

Exemplu din viața reală:

De exemplu, puteți invita clienții să converseze pe durata procesului de finalizare a comenzii. Drept urmare, le puteți spori încrederea în cumpărare, le puteți îmbunătăți experiența de cumpărare și îi puteți transforma în clienți plătitori. Toate acestea prin simplul fapt că le oferiți o persoană reală cu care să converseze.

Mai multe funcții ale invitațiilor proactive la conversație

Creați mai multe invitații la conversație pentru grupuri diferite de clienți

Creați mai multe invitații proactive la conversație pentru a vă adresa diferitelor tipuri de clienți. Chiar dacă invitațiile proactive la conversație sunt automatizate, trebuie să vă străduiți întotdeauna să obțineți o experiență personalizată. Creați un buton de invitație la conversație atât pentru clienții noi, cât și pentru cei care revin. Utilizați un mesaj unic de întâmpinare pentru diferite pagini de pe situl dumneavoastră de internet.

Creați cu ușurință invitații proactive la conversație în mai multe limbi

Vă desfășurați activitatea în mai multe țări? Sau poate că trebuie să oferiți clienților servicii/asistență în mai multe limbi. În orice caz, LiveAgent vă permite să personalizați un buton de conversații proactiv pentru fiecare limbă, pe care îl puteți, de asemenea, atribui departamentului corect pentru un flux de lucru eficient.

Exemplu de invitație la conversație în LiveAgent

Vă întrebați ce limbi oferă LiveAgent? Uitați-vă peste caracteristica multilingvă a LiveAgent.

Intrați în legătură cu clienții pe parcursul călătoriei lor

Invitațiile proactive la conversație oferite de LiveAgent vă permit să setați adresele URL preferate pentru a asigura gradul maxim de implicare pentru clienți. Puteți viza clienții la adrese URL/pagini strategice, de exemplu:

  • Pagina cu întrebări frecvente
  • Pagina cu prețuri
  • Pagina cu produse
  • Pagina de finalizare a comenzii

Setați un interval de timp specific pentru invitațiile proactive la conversație

Un număr mare de companii așteaptă, de regulă, în jur de 30 de secunde înainte de a aborda clientul. Lăsați clientul să navigheze puțin și intrați ulterior în legătură cu el.

Automatizați-vă mesajele de comunicare proactivă

Deși automatizarea este o funcție utilă, rețineți că interacțiunea umană face diferența. Prin urmare, încercați să faceți mesajul mai personal și să nu sune robotic.

Diferențiați între clienții noi și cei care revin

O altă funcție excelentă este posibilitatea de a identifica un client care revine și unul nou. Puteți personaliza butonul de invitație la conversație pentru ambele tipuri de clienți.

Beneficiile pentru afaceri ale invitațiilor proactive la conversație

  • Clienții care se angajează în conversații proactive sunt mai interesați de cumpărături decât clienții care nu o fac
  • Convenabilitate în timp real pentru vizitatori
  • Sporiți conversiile prin conversații directe cu 23% în medie
  • Avantaje competitive
  • Creșteți gradul de satisfacție al clienților
  • Clienții au acces imediat la ajutor

Try Proactive Chat Invitations for FREE

LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.

FREE TRIAL

Opțiuni de personalizare ale invitațiilor proactive la conversație

  • Lateral
  • Colț
  • Centru
  • Personalizat

Pentru a vedea toate opțiunile de personalizare, accesați galeria de invitații proactive.

Personalizare

  • Imagine
  • Text (titlu, mesaj de întâmpinare)
  • Poziția butonului pentru conversații virtuale proactive
  • Culorile butonului

Setări disponibile

  • Activați lăsarea mesajelor neconectate
  • Ascundeți din nou butonul de începere a conversației virtuale proactive
  • Activați ascunderea mesajului de întâmpinare
  • Alegeți o limbă
  • Alegeți un departament preferat

Sfaturi bonus pentru utilizarea eficientă a invitațiilor proactive la conversație

Evitați importunitatea

Invitația proactivă la conversații virtuale ar trebui să fie o opțiune, deci nu o forțați. Poate deveni ușor agasantă, iar clientul poate decide să vă părăsească pagina pentru a merge la un concurent. Așadar, dacă clientul decide să refuze conversația, nu trimiteți mesaje în lanț pentru a vă angaja în conversație cu acesta. Aceștia vă vor anunța dacă au nevoie de ajutorul dumneavoastră.

Testați funcția

Dacă nu știți sigur când, unde sau cum să vă contactați proactiv clienții, testați și observați rezultatele. Dar o regulă bună este să lăsați clientul să navigheze puțin, de preferință 30 de secunde. După aceea, prezentați-vă pur și simplu și anunțați consumatorul că sunteți acolo pentru a îl ajuta dacă are nevoie de dumneavoastră. Testând, veți afla preferințele clienților. Poate că veți descoperi că trebuie să folosiți conversația virtuală proactivă doar pentru anumite adrese URL, cum ar fi pagina de finalizare a comenzii sau pagina cu prețuri.

Resurse din baza de cunoștințe

Aici este un ghid pas cu pas pentru implementarea unei invitații proactive la conversații directe.

Nu știți sigur ce mesaje de întâmpinare să folosiți? Aici sunt șabloanele de invitații proactive la conversații directe de copiat și lipit.

Doriți să aflați mai multe? Uitați-vă peste cele mai bune 25 de extensii pentru conversații pentru WordPress.

Try Proactive Chat Invitations for FREE

LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație