Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Urmărirea vizitatorilor paginii de internet

Aflați pe care URL se află clientul dumneavoastră în timp ce conversați, folosind funcția noastră de urmărire a vizitatorilor paginii de internet. LiveAgent vă va trimite notificări și atunci când clientul trece la o pagină diferită.

Funcția de urmărire a vizitatorilor paginii de internet este convenabilă mai ales când vă îndrumați clienții către un URL specific sau atunci când doriți să le oferiți cele mai bune informații posibile. De exemplu, cu privire la prețurile sau detaliile tehnice ale produselor/serviciilor oferite.

Înainte de începutul oricărei sesiuni de conversații directe, puteți vedea informațiile clientului și multe alte detalii, cum ar fi adresa URL de pornire a acestuia. Adresa URL de pornire este, de regulă, cea pe care clientul sau agentul a inițiat o conversație directă.

Exemplu:

În exemplul nostru, puteți vedea pagina web https://support.ladesk.com/300428-IVR

Pe măsură ce conversația se desfășoară, clienții pot veni cu tot mai multe întrebări. În exemplul nostru, clientul avea nevoie de ajutor cu răspunsurile vocale interactive, deoarece era ultimul pas spre a avea un centru de apeluri complet integrat. Puteți vedea cum a trecut prin mai multe articole din baza de cunoștințe.

În plus, la conversație s-a alăturat ulterior un alt coleg, în urma unei solicitări. Nu uitați că puteți începe oricând conversația internă și puteți să-i lăsați colegului un mesaj și atunci când este inactiv.

Cunoscând adresa URL actuală a vizitatorului conversației directe, puteți să îi oferiți cea mai bună și mai precisă asistență, observând cum se deplasează printre subpaginile paginii dumneavoastră web.

Beneficii pentru afacere:

  • Economie de timp
  • Clienți fideli
  • Un serviciu pentru clienți eficient

Ready to try it out?

Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.

14-DAY FREE TRIAL

Descoperiți alte funcții ale conversațiilor directe:

Distribuirea conversațiilor

Asigurați-vă că serviciul de asistență pentru clienți gestionează eficient solicitările de conversații directe. Funcția de distribuire a conversațiilor face posibilă setarea unei metode specifice de direcționare a tuturor conversațiilor noi. Puteți alege de la atribuire aleatorie la direcționare cu utilizare maximă.

Distribuirea conversațiilor

Vizitatori activi

Obțineți o imagine de ansamblu asupra traficului actual al paginii de internet prin intermediul LiveAgent. În secțiunea denumită vizitatori activi puteți vedea vizitatorii în prezent activi pe pagina dumneavoastră de internet. Această funcție mai permite agenților să invite vizitatorii activi la conversație.

Istoric al conversațiilor

Fiți întotdeauna la curent cu solicitările anterioare ale clienților atunci când este nevoie, folosind istoricul conversațiilor. Această funcție LiveAgent vă oferă informații care pot preveni frustrările clienților. Puteți vedea țara vizitatorului, numele clientului și agentul, precum și toate conversațiile anterioare. Prin urmare, reprezentații dumneavoastră pentru clienți pot soluția rapid și eficient tichetele.

Resurse din baza de cunoștințe:

Ați dori să implementați un buton de conversații pe pagina dumneavoastră de internet?

Urmați acest ghid pentru informații amănunțite despre cum să creați un buton de conversații.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație