V-ați săturat să treceți de la o interfață la alta pentru a vă ajuta clienții? Timpul petrecut căutând între platforme poate scădea satisfacția clienților și îi poate face pe agenți să fie stresați.
Pentru a oferi clienților servicii excepționale de asistență, agenții dumneavoastră au nevoie de instrumentele potrivite. Aceștia sunt primele persoane cu care intră clienții în contact. Prin urmare, agenții dumneavoastră creează imaginea mărcii sau, cu alte cuvinte, percepția clienților asupra companiei dumneavoastră.
Reprezentanții dumneavoastră pentru clienți au puterea fie de a crea relații de lungă durată, fie de a pierde clienți în fața concurenței.
LiveAgent este un program informatic complex de birou de asistență ușor de utilizat. Acesta permite agenților să gestioneze toate solicitările clienților dintr-un singur loc. Sistemul dispune de peste 170 de funcții care îi vor ajuta pe agenți să ofere clienților o experiență ireproșabilă. Una dintre aceste funcții poartă numele de vizitatori activi.
Ce sunt vizitatorii activi?
Această funcție reprezintă o secțiune din LiveAgent unde puteți vedea toți vizitatorii care vă navighează pagina de internet pe un ecran. Prin urmare, puteți vedea pe care pagini navighează și cât timp petrec acolo. În plus, puteți afla sursa vizitatorilor, adresa IP și țara, pentru a vă ajuta să vă pregătiți mai bine înainte de o conversație.
Cum se utilizează funcția de vizitatori activi?
Funcția de vizitatori activi este oarecum asemănătoare cu Google Analytics sau alte platforme care vă oferă date despre vizitatorii paginii dumneavoastră de internet. Nu trebuie să treceți de la o platformă la alta atunci când vreți să aveți o vedere de ansamblu rapidă asupra vizitatorilor activi.
În plus, secțiunea pentru vizitatori activi este o sursă excelentă de informații pentru agenți, înainte ca aceștia să înceapă să converseze cu clienții. Întrucât puteți folosi invitații proactive în LiveAgent, puteți valorifica aceste informații mai târziu sau imediat în timpul conversației pentru a oferi clienților cea mai bună experiență posibilă.
Ce puteți vedea în secțiunea cu vizitatori activi?
- Țara vizitatorului
- Timpul
- Adresa IP
- Pagina actuală a vizitatorului
- Sursa vizitatorului
Cum pot fi invitați vizitatorii la conversație?
Agenții îi pot invita manual să converseze dând clic pe butonul Pornire conversație. Pe urmă, puteți alege fereastra de conversații potrivită a unei invitații din lista derulantă (invitația la conversație este afișată pe pagina pe care vizitatorul o navighează în prezent).
Beneficii:
- Prezentare generală a traficului actual al paginii de internet
- Sursă de informații
- O mai bună abordare proactivă a conversațiilor
- Îmbunătățirea satisfacției clienților
- Flux de lucru mai bun pentru agenți
Ready to try LiveAgent?
Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 14-days free of charge. No credit card details required!
Funcții complementare pentru conversații ale biroului de asistență
Monitorizare încorporată în conversații
Dacă doriți să urmăriți toate informații din cadrul conversațiilor în Google Analytics pentru a vedea impactul conversațiilor directe asupra paginii dumneavoastră de internet, avem o extensie care vă permite să sincronizați respectivele informații.
Aflații ce fel de informații LiveAgent puteți urmări în Google Analytics.
Distribuirea conversațiilor
Asigurați-vă că agenții lucrează eficient prin configurarea direcționării conversațiilor în LiveAgent. De exemplu, puteți aloca aleatoriu agenți sau crea un flux de lucru organizat. Prin urmare, aceștia pot gestiona mai eficace solicitările din conversații ale clienților.
Aflați mai multe despre opțiunile de distribuire a conversațiilor – LiveAgent.
Invitații proactive la conversație
Această caracteristică este strâns legată de vizitatorii online. Este o modalitate eficientă de a intra în legătură cu vizitatorii activi și de a le oferi ajutor, dacă este necesar.
Aflați mai multe despre invitațiile proactive la conversație din LiveAgent.
Resurse din baza de cunoștințe
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți despre cum se creează un buton de conversații virtuale.
Consultanții servicii clienți sunt responsabili pentru contactul direct cu clienții, procesarea comenzilor și oferirea de informații. Ei trebuie să aibă abilități puternice de comunicare și cunoștințe despre software-ul computerului. Companiile de servicii clienți oferă asistență 24/7 și sprijină politicos clienții. LiveAgent este un program gratuit pentru gestionarea clienților și suportul pe rețele sociale, oferind sisteme de tichete și live chat pentru comunicare eficientă. Metacritic este o platformă care adună criticile de top privind muzica, jocurile, TV și filme, iar canalele de comunicare includ emailul și rețelele de socializare. Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative, să dezvolte conținut util și să urmărească KPI-uri pentru a proteja reputația brandului.
Caracteristicile portalului pentru clienți
LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, inclusiv o bază de cunoștințe, un forum pentru clienți și trimiterea tichetelor. Acesta are parteneriate cu furnizori VoIP și oferă demo-uri și apeluri individuale pentru a arăta cum poate ajuta afacerile.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Raportul privind canalele de comunicație
Platforma LiveAgent oferă soluții eficiente pentru gestionarea comunicării cu clienții, inclusiv chat live, apeluri și rapoarte detaliate pentru departamente. Integrarea ușoară și caracteristicile avansate fac din LiveAgent o opțiune populară pentru întreprinderile de afaceri.