Google Analytics integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Urmați ghidul de integrare prezentat mai jos pentru a începe să utilizați Google Analytics cu LiveAgent.
Conectați-vă la panoul de bord LiveAgent și dați click pe Configurare.
- Click pe Sistem și Plugin-uri.
- Găsiți „Urmărirea chat-ului live” și activați dând click pe glisor.
Ce este Google Analytics?
Google Analytics este un serviciu web gratuit de analiză care oferă statistici și instrumente analitice de bază pentru optimizarea motorului de căutare (SEO) și scopuri de marketing.
Cum îl puteți folosi?
Urmăriți evenimentele sesiunilor de chat live în Google Analytics. Datorită acestor date puteți evalua impactul chat-ului live asupra conversiilor vizitatorilor site-ului dvs. în clienți sau impactul agenților dvs. asupra vânzărilor companiei dvs.
Evenimentele generează comenzi javascript direct în pagina dvs. web, de unde este început un chat. Plugin-ul poate fi utilizat pentru semnalizarea evenimentelor de chat către aplicația dvs. web și pentru a porni funcții javascript specifice sau pentru a schimba conținutul paginii dvs. web pe baza sesiunilor de chat în desfășurare.
Opțiuni de urmărire:
- Începerea chat-ului
- Încheierea chat-ului
- Fiecare mesaj al agentului
- Fiecare mesaj al clientului
Frequently Asked Questions
Ce este Google Analytics?
Google Analytics este un instrument care vă permite să urmăriți informații valoroase de marketing.
Cum integrez Google Analytics cu LiveAgent?
Iată un ghid pas cu pas rapid: 1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent 2. Navigați la Configurări> Sistem > Plugin-uri 3. Activați Urmărirea Chat-ului Live
Chatul în timp real este o modalitate eficientă de comunicare cu clienții, oferind răspunsuri rapide și soluții imediate. LiveAgent oferă acest serviciu, facilitând contactarea companiei de către clienți. Acest tip de chat este esențial pentru o afacere care dorește să fie recunoscută și să ofere un serviciu excelent clienților.
LiveAgent oferă o platformă complexă de birou de asistență multicanal, care include caracteristici precum gestionarea tichetelor, integrări sociale, raportare și gamificare. Aceasta oferă, de asemenea, posibilitatea de a monitoriza și gestiona interacțiunile cu clienții de pe diverse rețele de socializare, precum și rapoarte detaliate despre performanța agenților și departamentelor.
Galerie de butoane de conversații
Adauga buton de conversatie pe site-ul tau pentru a optimiza suportul pentru clienti. LiveAgent ofera diverse optiuni pentru a valida cel mai potrivit stil. Camerele de conversații web facilitează comunicarea cu clienții.