Partener
Urmați ghidul de integrare prezentat mai jos pentru a începe să utilizați Google Analytics cu LiveAgent.
- Conectați-vă la panoul de bord LiveAgent și dați click pe Configurare.
- Click pe Sistem și Plugin-uri.
- Găsiți „Urmărirea chat-ului live” și activați dând click pe glisor.

Ce este Google Analytics?
Google Analytics este un serviciu web gratuit de analiză care oferă statistici și instrumente analitice de bază pentru optimizarea motorului de căutare (SEO) și scopuri de marketing.
Cum îl puteți folosi?
Urmăriți evenimentele sesiunilor de chat live în Google Analytics. Datorită acestor date puteți evalua impactul chat-ului live asupra conversiilor vizitatorilor site-ului dvs. în clienți sau impactul agenților dvs. asupra vânzărilor companiei dvs.
Evenimentele generează comenzi javascript direct în pagina dvs. web, de unde este început un chat. Plugin-ul poate fi utilizat pentru semnalizarea evenimentelor de chat către aplicația dvs. web și pentru a porni funcții javascript specifice sau pentru a schimba conținutul paginii dvs. web pe baza sesiunilor de chat în desfășurare.
Opțiuni de urmărire:
- Începerea chat-ului
- Încheierea chat-ului
- Începerea chat-ului
- Fiecare mesaj al agentului
- Fiecare mesaj al clientului
Frequently asked questions
Ce este Google Analytics?
Google Analytics este un instrument care vă permite să urmăriți informații valoroase de marketing.
Cum integrez Google Analytics cu LiveAgent?
Iată un ghid pas cu pas rapid: 1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent 2. Navigați la Configurări> Sistem > Plugin-uri 3. Activați Urmărirea Chat-ului Live
LiveAgent este un software de gestionare a serviciului clienților, ce oferă caracteristici cum ar fi sistemele de telefonie VoIP, gestionarea reclamațiilor și portalul clienților. Compania oferă și asistență, blog și seminarii web, iar utilizatorii pot încerca gratuit software-ul prin turul de demo. De asemenea, compania are parteneri și un program de afiliere, iar utilizatorii pot primi actualizări și reduceri prin buletinul informativ. Conturile sunt construite imediat după înregistrare, iar datele de autentificare sunt trimise prin poștă electronică.
Căutați o alternativă pentru Gist?
LiveAgent este o alternativă populară la Zendesk, oferind funcționalități avansate și calitate la un preț accesibil. Utilizatorii sunt mulțumiți de nivelul de automatizare și integrările disponibile, precum și de asistența excelentă. LivAgent este apreciat în special pentru capacitatea sa de a gestiona e-mailurile și chat-ul în același loc și pentru acceptarea fișierelor atașate la e-mailuri.
LiveAgent este o soluție excelentă pentru gestionarea relațiilor cu clienții, oferind caracteristici utile precum instrumentele de clasificare și urmărire statistică a nevoilor clienților. Nu există o adresă de email pentru asistența Google, dar există modalități de contact prin rețelele de socializare sau baza de cunoștințe. LiveAgent accelerează comunicarea cu clienții, îmbunătățește satisfacția lor și crește vânzările. Este recomandat ca alternativă mai bună pentru alte produse similare la un preț mai mic.
LiveAgent offers free online chat services for customers, allowing real-time communication and improving relationships. Additionally, LiveAgent provides email and complaint management, VoIP support, and customizable chat widgets. The use of online chat is popular and can lead to increased sales, with LiveAgent offering a free software solution for customer service. It can be configured to meet the needs of users.