Ce înseamnă chatul online?
Chatul online este o modalitate de comunicare între oameni prin Internet. Când oamenii conversează online, își pot trimite reciproc mesaje text, videoclipuri, imagini și hyperlinkuri în timp real. În majoritatea cazurilor, chat-ul online nu necesită niciun tip de software – tot de ce aveți nevoie este un browser web.
De ce ar trebui companiile să discute cu clienții online?
Majoritatea site-urilor de comerț electronic utilizează butoane de chat live pentru a permite clienților să discute cu agenții de asistență în timp real. Conversația cu vizitatorii site-ului dvs. este una dintre cele mai rentabile strategii atunci când vine vorba despre conversia vizitatorilor site-ului în clienți plătitori. Serviciul excelent combinat cu răspunsuri rapide și bine informate într-o conversație de chat online este cheia inimii unui client. Dacă vă luptați pentru a oferi servicii excelente pentru clienți, luați în considerare utilizarea software-ului de birou de asistență..
Pentru a afla mai multe despre modul în care chatul live vă poate ajuta să convertați vizitatorii site-ului în clienți, verificați acest link.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum se instalează chatul web? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pentru a instala chat-ul web, trebuie doar să instalați pluginul pe site-ul dvs. A doua metodă este să găsiți codul de instalare și să îl implementați în codul site-ului dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este diferența dintre chatul live și chatul web?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Chatul live este o platformă de servicii pentru clienți care permite contactul dintre client și serviciu în timp real cu utilizatorii care vizitează site-ul companiei. Chatul web, pe de altă parte, este și un sistem care permite comunicarea în timp real, dar nu necesită instalarea unui program special. Se caracterizează prin simplitate și accesibilitate.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt avantajele chat-ului web online? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Avantajele chat-ului web sunt: reducerea cheltuielilor – chat-ul web este mai ieftin decât apelurile telefonice, iar o persoană poate gestiona mai mulți clienți simultan; creșterea vânzărilor – chatul live generează mai multe conversii, în plus, clienții care folosesc chat-ul sunt mai predispuși să cumpere; înțelegere rapidă a problemelor clienților datorită conversației în timp real; confort pentru clienți – chatul web este o opțiune de comunicare rapidă și eficientă; rapoarte – puteți analiza și monitoriza continuu istoricul comunicărilor, câți utilizatori au folosit această formă de comunicare, care este eficiența agenților; un avantaj față de concurență – totuși puține companii folosesc opțiunea de chat, deci este o șansă de a rămâne înaintea concurenței.” } }] }FAQ
Cum se instalează chatul web?
Pentru a instala chat-ul web, trebuie doar să instalați pluginul pe site-ul dvs. A doua metodă este să găsiți codul de instalare și să îl implementați în codul site-ului dvs.
Care este diferența dintre chatul live și chatul web?
Chatul live este o platformă de servicii pentru clienți care permite contactul dintre client și serviciu în timp real cu utilizatorii care vizitează site-ul companiei. Chatul web, pe de altă parte, este și un sistem care permite comunicarea în timp real, dar nu necesită instalarea unui program special. Se caracterizează prin simplitate și accesibilitate.
Care sunt avantajele chat-ului web online?
Avantajele chat-ului web sunt: reducerea cheltuielilor – chat-ul web este mai ieftin decât apelurile telefonice, iar o persoană poate gestiona mai mulți clienți simultan; creșterea vânzărilor – chatul live generează mai multe conversii, în plus, clienții care folosesc chat-ul sunt mai predispuși să cumpere; înțelegere rapidă a problemelor clienților datorită conversației în timp real; confort pentru clienți – chatul web este o opțiune de comunicare rapidă și eficientă; rapoarte – puteți analiza și monitoriza continuu istoricul comunicărilor, câți utilizatori au folosit această formă de comunicare, care este eficiența agenților; un avantaj față de concurență – totuși puține companii folosesc opțiunea de chat, deci este o șansă de a rămâne înaintea concurenței.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.