Ce reprezintă instrumentul de chat?
Chat tools are often browser-based and enable users to start chatting with other users in real time. It also enables users to transmit text messages, images, videos, and hyperlinks. Advanced website chat tools enable users to share screens and even voice and video calls.
Cum se utilizează un instrument de chat?
Tons of companies utilize live chat apps on their websites to make themselves more accessible to customers. By adding a chat widget to your website, your company will be able to receive feedback and questions from website visitors and customers.
De ce ar trebui să utilizați un instrument de chat?
Utilizarea unui astfel de instrument reprezintă modul cel mai eficient de a converti vizitatorii website-ului dvs. în clienți. Prin oferirea unui răspuns în timp util la o întrebare a unui potențial client, șansele ca acesta să aleargă produsele sau serviciile unui competitor scad. În plus, reprezintă un mod ușor și eficient de a contacta oamenii de oriunde din lume. Clienții dvs. se pot afla în celălalt colț al lumii, însă au posibilitatea de a vă contacta.
Ce alte funcții mai au instrumentele de chat de pe website?
Înafară de posibilitatea trimiterii mesajelor text, imaginilor, clipurilor video și link-urilor, instrumentul oferă utilizatorilor o multitudine de funcționalități. Instrumentele avansate de live chat disponibile în cadrul unui program de suport clienți permit utilizatorilor să folosească formulare pre-chat, formulare offline, invitații proactive la chat și chiar să monitorizeze activitatea vizitatorilor pe website.
Utilizând aceste instrumente avansate, agenții vor putea colecta informații suplimentare despre vizitatorii website-ului, ceea ce îi ajută pe agenți să ofere răspunsuri clienților într-un mod cât mai eficient.
Funcționalitățile serviciului de live chat de la LiveAgent:
- Current URL of live chat visitor
- Chat window docking
- Max queue length
- Proactive chat invitations
- Chat embedded tracking
- Real-time typing view
- Chat distribution
- Internal chat
- Chat history
- Online visitors
- Chat overview
Cum poate fi utilizat un instrument de chat?
Pentru a adăuga un instrument de chat pe website, va trebui să utilizați un program de live chat. LiveAgent include de asemenea acest serviciu. Nu trebuie decât să vă creați un cont și să parcurgeți ghidul începătorului. După ce v-ați familiarizat cu programul, nu vă rămâne decât să vă personalizați butonul de chat.
Citiți ghidul în amănunt pentru a crea Butoane LiveAgent de chat.
Ce reprezintă programul de live chat?
Live chat software, such as LiveAgent is often a part of a bigger help desk solution utilized by customer service teams. A live chat software enables you to chat with customers in real-time, live chatting and converts your live chat conversations into tickets, that are stored inside a universal inbox.
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți Live Agent – Programul de Live Chat.
Alte funcționalități esențiale de la LiveAgent:
- Ticketing
- Rules & SLAs
- CRM
- Canned messages & Predefined answers
- Knowledge Base
- IVR
Aflați mai multe despre LiveAgent – Funcționalități.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a chat tool?
Chat tools are tools that allow you to chat with the client, send text messages, images, videos and hyperlinks. More advanced chat tools allow screen sharing, voice and video calls.
Does LiveAgent provide a chat tool?
LiveAgent provides one of the best chat tools. This is one of the most important elements in customer service. This allows the customer service team to communicate easily and directly with customers. In addition to sending text messages, it provides many additional elements, such as the ability to send image and video, or screen sharing, which can be helpful when you need to visualize something to help a customer.
What are best practices of using a chat tool?
Thanks to the chat tool, you can quickly communicate with the client. That is why it is so important for the chat to run smoothly. Thanks to this, we have a better chance that the customer will choose a product or service of our brand. It is good to use the features offered by the chat when the problem is more complex. Thanks to the possibility of sending an image, video or sharing the screen, it can directly show the customer what to do. It is also important that the client has very easy access to the chat so that he can contact the support team from any subpage. One should also remember about personalizing responses and the importance of building a relationship with the client - and a great tool for building relationships is live chat, which works in real time.
Recenzie privind chat-ul live LiveChat
Luați în considerare LiveChat pentru nevoile dvs. de chat live? Aruncați o privire la recenzia noastră și aflați cum s-a descurcat în timpul testelor noastre generale.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Agențiile pot personaliza fluxul de lucru adăugând etichete manual sau lăsând sistemul să o facă automat. Chat-ul live oferă multe avantaje, inclusiv monitorizarea vizitatorilor online și răspunsuri predefinite. Integrarea software-ului de chat live pe site-ul dvs. web este simplă și sigură. Este o soluție eficientă pentru asistența clienților și poate aduce beneficii pozitive întreprinderii dvs. de afaceri.
Contacte de Asistență Squarespace
Squarespace oferă software pentru crearea de site-uri web, inclusiv asistență prin e-mail și social media, dar nu are asistență telefonică sau chat live.