Instrument de chat

Ce reprezintă instrumentul de chat?

Instrumentele de chat sunt adesea accesibile din browser și îi ajută pe utilizatori să poarte conversații în timp real, prin trimiterea de mesaje, imagini, clipuri video și hiperlink-uri. Instrumentele avansate de chat permit utilizatorilor să împărtășească ecranul și să efectueze apeluri vocale și video.

Cum se utilizează un instrument de chat?

O grămadă de companii implementează instrumente de live chat pe website-ul lor, pentru a fi mai ușor contactați de clienți. Prin includerea unui widget de chat pe website, compania dvs. poate primi feedback și întrebări de la vizitatorii website-ului și de la clienți.

LiveAgent-instrument de chat

De ce ar trebui să utilizați un instrument de chat?

Utilizarea unui astfel de instrument reprezintă modul cel mai eficient de a converti vizitatorii website-ului dvs. în clienți. Prin oferirea unui răspuns în timp util la o întrebare a unui potențial client, șansele ca acesta să aleargă produsele sau serviciile unui competitor scad. În plus, reprezintă un mod ușor și eficient de a contacta oamenii de oriunde din lume. Clienții dvs. se pot afla în celălalt colț al lumii, însă au posibilitatea de a vă contacta.

Ce alte funcții mai au instrumentele de chat de pe website?

Înafară de posibilitatea trimiterii mesajelor text, imaginilor, clipurilor video și link-urilor, instrumentul oferă utilizatorilor o multitudine de funcționalități. Instrumentele avansate de live chat disponibile în cadrul unui program de suport clienți permit utilizatorilor să folosească formulare pre-chat, formulare offline, invitații proactive la chat și chiar să monitorizeze activitatea vizitatorilor pe website.

Utilizând aceste instrumente avansate, agenții vor putea colecta informații suplimentare despre vizitatorii website-ului, ceea ce îi ajută pe agenți să ofere răspunsuri clienților într-un mod cât mai eficient.

Funcționalitățile serviciului de live chat de la LiveAgent:

  • Adresa URL actuală a vizitatorului serviciului de live chat
  • Conversație într-o fereastră
  • Lungimea maximă a listei de așteptare
  • Invitații proactive la chat
  • Soluția chat integrată
  • Vizualizare în timp real a cuvintelor tastate
  • Distribuirea conversațiilor
  • Chat intern
  • Istoricul conversațiilor
  • Vizitatori online
  • Rezumat al conversației

Cum poate fi utilizat un instrument de chat?

Pentru a adăuga un instrument de chat pe website, va trebui să utilizați un program de live chat. LiveAgent include de asemenea acest serviciu. Nu trebuie decât să vă creați un cont și să parcurgeți ghidul începătorului. După ce v-ați familiarizat cu programul, nu vă rămâne decât să vă personalizați butonul de chat.

Citiți ghidul în amănunt pentru a crea Butoane LiveAgent de chat.

Ce reprezintă programul de live chat?

Programul de live chat, precum cel de la LiveAgent face parte integrantă de regulă dintr-o aplicație de suport utilizată de membrii serviciului de clienți. Prin intermediul programului de live chat puteți discuta cu clienții în timp real și puteți converti conversațiile live chat în tichete, care sunt salvate în caseta (inbox-ul) universal.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți  Live Agent – Programul de Live Chat.

Alte funcționalități esențiale de la LiveAgent:

  • Sistem de tichete
  • Reguli & SLA-uri
  • CRM
  • Mesaje predeterminate & Răspunsuri predefinite
  • Bază de informații
  • IVR

Aflați mai multe despre LiveAgent – Funcționalități.

Youtube video: LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Ce reprezintă instrumentul de chat?

Instrumentele de chat vă permit să discutați cu clienții, să le trimiteți mesaje, imagini, clipuri video și hiperlink-uri. Instrumentele de chat mai avansate vă permit să partajați ecranul și să efectuați apeluri vocale și video.

LiveAgent oferă instrument de chat?

LiveAgent oferă un instrument de chat. Acesta este unul dintre cele mai importante elemente ale unui serviciu de live chat. Acesta permite serviciului clienți să comunice ușor și imediat cu clienții. În plus față de trimiterea mesajelor de tip text, include și alte funcționalități precum posibilitatea de a trimite imagini și clipuri video, sau partajarea ecranului, ceea ce poate fi folositor atunci când doriți să vizualizați un lucru pentru a ajuta clientul.

Care sunt cele mai bune practici în ce privește utilizarea unui instrument de chat?

Datorită instrumentului de chat, puteți comunica ușor cu clientul. De aceea este important ca discuția să se desfășoare cursiv, ceea ce ne cresc șansele ca un client să aleagă produsul sau serviciul nostru. Este indicat să apelăm la funcționalitățile serviciului atunci când problema este mai complexă. Având posibilitatea de a trimite imagini, clipuri video și de a partaja ecranul, clientul știe exact ce trebuie să facă. De asemenea, este important ca un client să aibă acces ușor la serviciul de chat astfel încât să poată contacta echipa de suport din orice pagină a website-ului. Nu uitați să personalizați răspunsurile și nici de importanța construirii unei relații durabile cu clienții. Un instrument demn de luat în considerație pentru construirea unei relații durabile cu clientul este serviciul de live chat, care funcționează în timp real.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație