Haideți să ducem împreună la un alt nivel
serviciile dumneavoastră de asistență pentru clienți

Reduceți timpul de răspuns și creșteți satisfacția clienților.

  • ✓ Fără tarif de configurare
  • ✓ Servicii de asistență pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Soluția care vă va cuceri clienții

Beneficiați de niveluri mai ridicate de productivitate pentru agenți și de păstrare (sau conversie) a clienților cu programul nostru de birou de asistență omnicanal. Raportul calitate-preț este de neegalat. Cu peste 180 de funcții de birou de asistență și peste 195 de integrări, programul nostru informatic este soluția perfectă pentru întreprinderi de toate dimensiunile și din toate industriile.
Fluidizați toate canalele de comunicare și gestionați-le dintr-o singură căsuță de mesaje partajată a companiei. Bucurați-vă de integrări cu rețelele sociale, istoric nelimitat de navigare a tichetelor, înregistrări de apeluri, fluxuri hibride de tichete și alte instrumente de productivitate.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Toate canalele de asistență sub un singur acoperiș

Descoperiți peste 130 de funcții de gestionare a tichetelor și peste 200 de integrări cu instrumentele pe care le veți îndrăgi.
LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Este timpul să faceți ordine în cutia de instrumente

De ce să folosiți mai multe instrumente costisitoare pentru conversații, poștă electronică, gestionarea cunoștințelor și apeluri, când puteți folosi doar unul singur?

01 Sistem de gestionare a tichetelor

Nu reușiți să țineți pasul cu solicitările clienților? Schimbați poșta web cu un program informatic de asistență multicanal pentru a realiza mai multe.
Înlocuiește
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent
LiveAgent live chat window

02 Conversații directe

Așteptări mari? Programul nostru informatic versatil de conversații directe le poate îndeplini. Interceptați potențiali clienți, monitorizați comportamentul vizitatorilor și oferiți servicii proactive cu un singur instrument.
Înlocuiește

03 Centru de apeluri

Descoperiți cum centrul de apeluri VoIP mixt și sistemul CRM încorporat ale LiveAgent vă pot ajuta să oferiți asistență personalizată și bogată în context.
Aflați mai multe
Înlocuiește
LivAgent's call center features
LiveAgent social media customer service

04 Rețele sociale

V-ați săturat de monitorizarea mai multor conturi și dispozitive? Începeți să gestionați toate tichetele de pe Instagram, Twitter și Facebook într-o singură căsuță de mesaje.
Integrează

05 Bază de cunoștințe

Doriți să obțineți mai mult de la baza de cunoștințe? În afară de o bază de cunoștințe complet personalizabilă și optimizată pentru motoarele de căutare, LiveAgent oferă peste 140 de funcții de birou de asistență.
Înlocuiește

06 Portal pentru clienți

Oferiți-le clienților posibilitatea de a se descurca pe cont propriu cu ajutorul canalelor noastre avansate de auto-asistență și al comunității. Descoperiți posibilități infinite începând de astăzi.
Înlocuiește

Începeți să utilizați LiveAgent chiar acum!

Încercați tot ceea ce avem de oferit cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.
  • ✓ Fără tarif de configurare
  • ✓ Servicii de asistență pentru clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulați oricând
Testimoniale

Descoperiți de ce adoră clienții noștri să lucreze cu LiveAgent

  • Roman Bosch
    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Răzvan Sava
    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
    Răzvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
    David Chandler Volterman

Prețuri transparente și corecte

Fără contracte, fără comisioane ascunse, doar facturare lunară. Prețuri complet transparente, facturate doar pentru utilizarea reală în fiecare lună. Selectați planul potrivit și începeți să oferiți clienților cele mai bune servicii de asistență.
$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Programați o demonstrație

requestDemo
Ce veți învăța pe durata demonstrației
  • Cum să vă îndepliniți obiectivele de afaceri cu LiveAgent – indiferent că este vorba despre satisfacția clienților sau generarea de mai multe vânzări.
  • Cum funcționează LiveAgent. Vă vom oferi un tur al produsului pentru a vă face o idee despre cum este să lucrați cu programul nostru informatic.
  • Răspunsuri la toate întrebările pe care le aveți despre prețuri, servicii, integrări și caracteristici.
„Abordați fiecare client cu gândul de-l ajuta să-și rezolve problema sau să-și îndeplinească un obiectiv, și nu să îi vindeți un produs sau un serviciu.” – Brian Tracy Andrej Saxon Manager vânzări

Încercați LiveAgent astăzi

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Articole legate deTur
Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Oferiți clienților servicii de asistență excelente.

LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.

Utilizați șabloanele noastre de e-mailuri informative pentru rezolvări de e-mailuri, anunțuri la nivel de companie, e-mailuri de asigurare și multe altele.

Șabloane de e-mailuri informative

E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.

Doriți să aflați mai multe despre LiveAgent? Solicitați o demonstrație gratuită pentru a afla mai multe despre LiveAgent și despre cum vă poate ajuta să aveți succes.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

LiveAgent ajută la îmbunătățirea serviciului pentru clienți în diferite tipuri de companii. Consultați povestea noastră de succes a clienților de la Satur și decideți singuri.

Satur

TEXUL prezintă diverse software-uri pentru servicii clienți, inclusiv sisteme de telefonie VoIP, software de autoservire și gestionarea reclamațiilor. De asemenea, menționează un demo LiveAgent și diverse informații despre companie și parteneriate. În plus, se oferă informații despre construirea unui cont LiveAgent și se menționează procesul de instalare.

Profitați de șabloanele noastre de e-mail de reaprovizionare cu grad ridicat de conversie pentru produse de înfrumusețare, bunuri perisabile și multe altele.

Șabloane de e-mail de reaprovizionare

Redirecționarea e-mailurilor este o modalitate eficientă de marketing prin e-mail, utilizată de companiile pentru a răspunde rapid și profesionist la mesaje. E-mailurile de reaprovizionare sunt trimise clienților pentru a le reaminti să reaprovizioneze produsele și sunt o modalitate eficientă de a informa clienții despre produsele rămase.

Dacă serviciu clienți pe care îl dețineți nu este așa cum clienții se așteaptă să fie, apar reclamațiile. Acestea exprimă nemulțumirile clienților legate de serviciile dvs.

Reclamații

Reclamațiile clienților sunt cruciale pentru îmbunătățirea serviciilor. LiveAgent oferă soluții eficiente pentru gestionarea reclamațiilor și menținerea clienților fericiți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x