Sistemul de tichete de asistență
LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.
Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?
LiveAgent este cel mai bun program informatic de asistență evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Companiile precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford oferă servicii de asistență de talie mondială prin intermediul său. Există mai multe planuri de abonare, începând de la $ 9 pe lună pentru Small business până la $ 49 pe lună pentru Large business. Există și un plan gratuit timp de 7 zile pentru istoricul tichetelor. Migrați-vă astăzi datele din Customerly și aflați mai multe.
Chat live pentru comerț electronic și servicii
LiveAgent oferă șabloane de e-mail și chat proactiv pentru a îmbunătăți implicarea clienților și a crește vânzările. Chat-ul live poate fi utilizat ca o alternativă la canalele tradiționale de comunicare, permițând oferirea de ajutor instantaneu în timp ce navighează pe site-ul web. Acesta poate fi un avantaj investițional pentru afacerile de comerț electronic, oferind servicii personale prin intermediul unui mediu impersonal.
Software de chat live pentru agenții
Chat-ul live poate avea un impact pozitiv asupra ratelor de conversie, oferind celor din domeniul marketingului mai multe modalități de promovare și informare a clienților. Acesta poate fi integrat cu rețelele de socializare și este util pentru agențiile de publicitate, generarea de potențiali clienți, marketingul bazat pe conturi, relațiile publice și turism. Chat-ul live este, de asemenea, rentabil și poate crește încrederea dintre companii și clienți.
Chat live pentru industria de călătorii și cazare
Chat-ul live este un instrument valoros pentru companii, în special în ceea ce privește gestionarea clienților și promovarea turismului. Acesta oferă o conversație în timp real, este ușor de utilizat și personalizabil pentru a reflecta imaginea mărcii. Statisticile arată că peste 60% dintre clienți preferă chat-ul live în locul asistenței prin telefon sau email. Agențiile de turism pot utiliza chat-ul live ca instrument puternic de asistență, promovare și conversie.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Chat-ul live este o soluție eficientă și prietenoasă pentru utilizator, atât pentru marketing, vânzări, conversii cât și pentru strategii de retenție. Pentru a livra o experiență pozitivă clienților, agenții trebuie să respecte eticheta chat-ului și să utilizeze caracteristici precum multiplele limbaje suportate, vizualizarea în timp real a tastării și răspunsuri automate. Integrarea chat-ului live pe site-urile web este ușoară și no additional software este necesar. Chat-ul live oferă și un nivel ridicat de securitate prin caracteristicile sale precum încifrarea HTTPS și verificarea în doi pași.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date