Ce sunt mesajele predefinite?
Mesajele predefinite sunt răspunsuri predefinite la întrebări obișnuite. Acestea pot elimina în mod eficient repetarea și reformularea răspunsurilor la întrebările clienților care se tot repetă. În LiveAgent puteți defini un număr nelimitat de mesaje predefinite și le puteți pune la dispoziția întregului personal de asistență, în general sau pentru fiecare departament în parte. Toate mesajele pot fi legate de cuvinte cheie specifice, astfel încât găsirea mesajului potrivit să fie foarte ușoară. Agenții au posibilitatea de a-și defini propriile mesaje predefinite, de asemenea, pentru a-și personaliza fluxurile de lucru și nevoile respective.
- Ce sunt răspunsurile predefinite? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- Ce sunt mesajele planificate? (+ perioadă de încercare gratuită) | LiveAgent
- Întrebări privind Prețurile Produselor/Serviciilor [Șabloane de Răspuns]
- Buclă de Corespondență [Explicat]
- Software de asistență pentru industria de fitness și sănătate
- Sfaturi de îmbunătățit coada de așteptare (+Tipuri)
- Șabloane de Notificări [Explicații]
- Răspunsuri Personalizate la Emailuri