Ce sunt mesajele predefinite?
Mesajele predefinite sunt răspunsuri predefinite la întrebări obișnuite. Acestea pot elimina în mod eficient repetarea și reformularea răspunsurilor la întrebările clienților care se tot repetă. În LiveAgent puteți defini un număr nelimitat de mesaje predefinite și le puteți pune la dispoziția întregului personal de asistență, în general sau pentru fiecare departament în parte. Toate mesajele pot fi legate de cuvinte cheie specifice, astfel încât găsirea mesajului potrivit să fie foarte ușoară. Agenții au posibilitatea de a-și defini propriile mesaje predefinite, de asemenea, pentru a-și personaliza fluxurile de lucru și nevoile respective.
Expert note
Mesajele predefinite sunt răspunsuri predefinite la întrebări obișnuite, care pot elimina repetarea răspunsurilor. În LiveAgent, pot fi personalizate și folosite ori de câte ori este nevoie.

Căutați o alternativă la Extend?
LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.
Program Gratuit de Call Center
LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă clienților dvs. multiple opțiuni pentru comunicare, incluzând asistență prin email, chat live, baza de cunoștințe, call center sau medii de socializare, comparativ cu asistența telefonică oferită de LeadDesk. De asemenea, aveți cea mai rapidă viteză de chat live de pe piață, ceea ce va reduce timpul de așteptare al clienților.
Porgramul de suport pentru instituții educaționale și ONG-uri
LiveAgent poate economisi timp pentru actiuni operationale prin centralizarea tuturor canalelor de comunicare intr-un singur loc, ceea ce este vital pentru dezvoltarea afacerii. In plus, acest serviciu este util pentru programele educaționale si ONG-uri in vederea construirii de relatii personale de durata.