Ce sunt mesajele predefinite?
Mesajele predefinite sunt răspunsuri predefinite la întrebări obișnuite. Acestea pot elimina în mod eficient repetarea și reformularea răspunsurilor la întrebările clienților care se tot repetă. În LiveAgent puteți defini un număr nelimitat de mesaje predefinite și le puteți pune la dispoziția întregului personal de asistență, în general sau pentru fiecare departament în parte. Toate mesajele pot fi legate de cuvinte cheie specifice, astfel încât găsirea mesajului potrivit să fie foarte ușoară. Agenții au posibilitatea de a-și defini propriile mesaje predefinite, de asemenea, pentru a-și personaliza fluxurile de lucru și nevoile respective.
Listă de verificare pentru apel de descoperire
Cum puteți încheia mai multe afaceri vorbind cu clienții potențiali? Lista noastră de verificare pentru apeluri de descoperire vă va ajuta să vă maximizați vânzările.
Șabloane pentru serviciul clienți
Reducerea timpului pierdut și a erorilor, satisfacția angajaților, viteza de răspuns și coerența în comunicare sunt elementele importante pentru îmbunătățirea serviciului clienților. Personalizarea și actualizarea constantă a șabloanelor de comunicare sunt vitale pentru a crește satisfacția clienților.
Listă de verificare privind planul de comunicare în situații de criză
Comunicarea eficientă în timpul unei crize este crucială pentru construirea încrederii publicului. Crearea de șabloane pentru mesaje cheie și instruirea personalului pot ajuta la gestionarea situațiilor de criză. Revizuirea și actualizarea periodică a planului de comunicare sunt, de asemenea, importante pentru asigurarea relevanței și eficienței acestuia.