Încercare gratuită

Mesaje predefinite

Ce sunt mesajele predefinite?

Mesajele predefinite sunt răspunsuri predefinite la întrebări obișnuite. Acestea pot elimina în mod eficient repetarea și reformularea răspunsurilor la întrebările clienților care se tot repetă. În LiveAgent puteți defini un număr nelimitat de mesaje predefinite și le puteți pune la dispoziția întregului personal de asistență, în general sau pentru fiecare departament în parte. Toate mesajele pot fi legate de cuvinte cheie specifice, astfel încât găsirea mesajului potrivit să fie foarte ușoară. Agenții au posibilitatea de a-și defini propriile mesaje predefinite, de asemenea, pentru a-și personaliza fluxurile de lucru și nevoile respective.

Aflați mai multe despre Mesajele predefinite din cadrul LiveAgent.

Mesaje predefinite
Exemple de mesaje predefinite

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt mesajele predefinite?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mesajele predefinite sunt un set de răspunsuri pregătite pentru întrebările frecvente. În domenii precum serviciul clienți sau asistența tehnică, mesajele predefinite pot fi o soluție foarte eficientă atât pentru client, cât și pentru agent, oferind răspunsuri rapide și economisind timp.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum să folosiți mesajele predefinite?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În LiveAgent puteți defini un număr nelimitat de răspunsuri gata făcute. Astfel de răspunsuri pregătite vă vor permite să oferiți răspunsuri mai rapide la întrebări repetate. Ca urmare, agenții își fac munca mult mai repede, deoarece trimit mesaje gata făcute sau ușor personalizate.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Unde pot fi găsite mesajele predefinite în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți găsi mesajele predefinite ale LiveAgent în panoul dvs., accesând „Configurări”, apoi selectând fila „Automatizări” și făcând click pe „Mesaje predefinite”. mesajele pot fi puse la dispoziția întregului personal de asistență sau numai pentru anumite departamente.” } }] }

Întrebări frecvente

Ce sunt mesajele predefinite?

Mesajele predefinite sunt un set de răspunsuri pregătite pentru întrebările frecvente. În domenii precum serviciul clienți sau asistența tehnică, mesajele predefinite pot fi o soluție foarte eficientă atât pentru client, cât și pentru agent, oferind răspunsuri rapide și economisind timp.

Cum să folosiți mesajele predefinite?

În LiveAgent puteți defini un număr nelimitat de răspunsuri gata făcute. Astfel de răspunsuri pregătite vă vor permite să oferiți răspunsuri mai rapide la întrebări repetate. Ca urmare, agenții își fac munca mult mai repede, deoarece trimit mesaje gata făcute sau ușor personalizate.

Unde pot fi găsite mesajele predefinite în LiveAgent?

Puteți găsi mesajele predefinite ale LiveAgent în panoul dvs., accesând „Configurări”, apoi selectând fila „Automatizări” și făcând click pe „Mesaje predefinite”. mesajele pot fi puse la dispoziția întregului personal de asistență sau numai pentru anumite departamente.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație