Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Timp mediu de gestionare (AHT)

Ce este un timp mediu de gestionare?

Timpul mediu de gestionare este timpul mediu pe care îl petrec reprezentanții clienților pentru toate activitățile. Include timpul de apel, timpul de așteptare, chaturile și rezolvarea problemelor clienților. Acesta trebuie să fie cât mai scăzut posibil. Timpul înseamnă bani, deci este necesar să urmăriți acest timp. Arată cât timp este necesar pentru rezolvarea problemelor și care întrebări sunt mai consumatoare de timp pentru agenți. Puteți urmări viteza medie de răspuns, nivelul de serviciu și multe altele. Ajută la îmbunătățirea serviciului pentru clienți.

Timp mediu de gestionare (AHT)

Are you delivering the best possible customer experience?

It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.

Start Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce înseamnă AHT?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “AHT, sau timpul mediu de service, este unul dintre indicatorii cei mai frecvenți măsurați în call center. AHT indică durata medie a interacțiunilor cu clienții. Apelul este măsurat de la inițierea apelului de către client pe tot parcursul apelului, până la sfârșitul acestuia. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un bun timp mediu de gestionare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un timp mediu bun de gestionare ar trebui să fie atât de bună calitate, cât și rapid. Revista Call Center a calculat standardul global AHT. Acesta a fost de 6 minute și 3 secunde. Totodată, toate acestea depind de industria în care are loc serviciul pentru clienți. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: ”Cum să verificați AHT în LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți verifica AHT în LiveAgent în raportul Time. Acolo puteți verifica atât timpul de service al tichetelor individuale, cât și timpul mediu de gestionare a tuturor tichetelor.” } }] }

Întrebări frecvente

Ce înseamnă AHT?

AHT, sau timpul mediu de service, este unul dintre indicatorii cei mai frecvenți măsurați în call center. AHT indică durata medie a interacțiunilor cu clienții. Apelul este măsurat de la inițierea apelului de către client pe tot parcursul apelului, până la sfârșitul acestuia.

Ce este un bun timp mediu de gestionare?

Un timp mediu bun de gestionare ar trebui să fie atât de bună calitate, cât și rapid. Revista Call Center a calculat standardul global AHT. Acesta a fost de 6 minute și 3 secunde. Totodată, toate acestea depind de industria în care are loc serviciul pentru clienți.

Cum să verificați AHT în LiveAgent?

Puteți verifica AHT în LiveAgent în raportul Time. Acolo puteți verifica atât timpul de service al tichetelor individuale, cât și timpul mediu de gestionare a tuturor tichetelor.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație