Ce este un timp mediu de gestionare?
Timpul mediu de gestionare este timpul mediu pe care îl petrec reprezentanții clienților pentru toate activitățile. Include timpul de apel, timpul de așteptare, chaturile și rezolvarea problemelor clienților. Acesta trebuie să fie cât mai scăzut posibil. Timpul înseamnă bani, deci este necesar să urmăriți acest timp. Arată cât timp este necesar pentru rezolvarea problemelor și care întrebări sunt mai consumatoare de timp pentru agenți. Puteți urmări viteza medie de răspuns, nivelul de serviciu și multe altele. Ajută la îmbunătățirea serviciului pentru clienți.

Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Întrebări frecvente
Ce înseamnă AHT?
AHT, sau timpul mediu de service, este unul dintre indicatorii cei mai frecvenți măsurați în call center. AHT indică durata medie a interacțiunilor cu clienții. Apelul este măsurat de la inițierea apelului de către client pe tot parcursul apelului, până la sfârșitul acestuia.
Ce este un bun timp mediu de gestionare?
Un timp mediu bun de gestionare ar trebui să fie atât de bună calitate, cât și rapid. Revista Call Center a calculat standardul global AHT. Acesta a fost de 6 minute și 3 secunde. Totodată, toate acestea depind de industria în care are loc serviciul pentru clienți.
Cum să verificați AHT în LiveAgent?
Puteți verifica AHT în LiveAgent în raportul Time. Acolo puteți verifica atât timpul de service al tichetelor individuale, cât și timpul mediu de gestionare a tuturor tichetelor.
Notă de expert
Timpul mediu de gestionare (AHT) este un indicator important al performanței centrului de apel și poate fi redus prin utilizarea unor soluții software avansate pentru gestionarea interacțiunilor cu clienții.

Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.