Încercare gratuită

Șabloane de e-mail de scuze

Fiecare afacere face greșeli din când în când. Și, în cele mai multe cazuri, un e-mail de scuze simplu, dar profesionist, este capabil să schimbe în bine percepția unui client asupra situației și să vă ajute să vă mențineți relația cu acesta. Indiferent de ceea ce s-a întâmplat și de cine a fost de vină, o scrisoare de scuze bine redactată, în timp util, poate contribui în mare măsură la transformarea unei experiențe negative a clientului într-una pozitivă, în timp ce crește retenția clienților și reduce rata de dezabonare. 

De fapt, conform raportului RightNow, 63% dintre consumatori ar fi dispuși să se întoarcă la o companie după o experiență negativă dacă ar primi scuze/corectare de la un supervizor/direcție. În același timp, faptul de a nu-și cere scuze deloc sau de a oferi scuze slabe poate înrăutăți cu ușurință lucrurile. Mai jos găsiți câteva sfaturi despre cum să scrieți un e-mail de scuze eficient pentru clienți, împreună cu 10 șabloane de e=mail de scuze gata făcute pe care le puteți folosi ori de câte ori trebuie să răspundeți la o situație similară și să vă cereți scuze în numele afacerii dvs.

Cum să scrieți un e-mail de scuze pentru clienți

  • Spuneți clar că vă cereți scuze pentru ceea ce s-a întâmplat, fără să dați vina pe altcineva.
  • Asumați-vă greșeala și luați-vă responsabilitatea, chiar dacă nu a fost vina dvs.
  • Recunoașteți emoțiile, sentimentele și durerile negative ale clientului.
  • Fiți transparenți și spuneți clienților ce nu a mers bine și care a fost cauza problemei.
  • Oferiți un plan clar de recuperare și explicați ce veți face sau ce ați făcut pentru a îndrepta lucrurile.
  • Descrieți măsurile pe care le luați pentru a vă asigura că greșeala nu se va mai repeta.
  • Oferiți o rambursare sau orice altă compensație rezonabilă, dacă aceasta are sens.
  • Personalizați-vă mesajul de scuze, atunci când este posibil.
Șablon de e-mail de scuze de la Kukuruza
Șablon de e-mail de scuze de la Kukuruza

10 șabloane de e-mail de scuze pentru clienți

Fie că aveți de-a face cu produse deteriorate, probleme de facturare, întreruperi de servicii, experiențe negative de asistență pentru clienți sau orice altceva, faptul că aveți la îndemână șabloane solide de e-mailuri de scuze vă permite să reacționați rapid și cuprinzător ori de câte ori ceva nu merge conform planului. Iată 10 șabloane de scrisori de scuze care vă pot servi drept îndemn pentru diferite situații în care ar trebui să vă cereți scuze clienților.

Un e-mail de scuze pentru un produs nesatisfăcător

E-mail de scuze pentru probleme legate de produsele SaaS

E-mail de scuze pentru experiența negativă cu asistența pentru clienți

E-mail de scuze pentru întreruperea serviciului

E-mail de scuze pentru erori de facturare

E-mail de scuze pentru probleme legate de site-ul web 

Șablon de e-mail de scuze pentru probleme de livrare

E-mail de scuze pentru retragerea produsului

E-mail de scuze în masă

Email de scuze de succedare

Acum că știți cum să vă cereți scuze pentru greșelile pe care le-ați făcut, ce-ar fi să învățați cum să refuzați politicos solicitările clienților?

E-mailuri de scuze – Întrebări frecvente

Cum vă cereți scuze în mod profesionist într-un e-mail?

A vă cere scuze în mod profesionist într-un e-mail presupune să recunoașteți sincer problema și să vă asumați responsabilitatea. În plus, încercați să oferiți o posibilă soluție. Mai important, nu copiați și lipiți scuze generice.

Ce să spuneți când cineva își cere scuze într-un e-mail?

Pur și simplu mulțumiți-le pentru e-mail și spuneți-le că apreciați scuzele/răspunsul prompt.

Care sunt pașii pentru a vă cere scuze în mod profesionist față de clientul dvs.?

1. Asumați-vă responsabilitatea pentru greșeală.

2. Recunoașteți că greșeala a fost o problemă pentru clientul dvs.

3. Cereți-vă scuze.

4. Oferiți soluții pentru a remedia greșeala.

5. Ca dovadă de bună credință, faceți ceva frumos pentru clientul dvs.

Discover endless customization opportunities today!

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and experience all that LiveAgent has to offer-- including customizable email templates.

Free trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum vă cereți scuze în mod profesionist într-un e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A vă cere scuze în mod profesionist într-un e-mail presupune să recunoașteți sincer problema și să vă asumați responsabilitatea. În plus, încercați să oferiți o posibilă soluție. Mai important, nu copiați și lipiți scuze generice.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce spuneți atunci când cineva își cere scuze într-un e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pur și simplu mulțumiți-le pentru e-mail și spuneți-le că apreciați scuzele/răspunsul prompt.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care sunt pașii pentru a vă cere scuze în mod profesionist față de clientul dvs.?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “1. Asumați-vă responsabilitatea pentru greșeală. 2. Recunoașteți că greșeala a fost o problemă pentru clientul dvs. 3. Cereți-vă scuze. 4. Oferiți soluții pentru a remedia greșeala. 5. Ca o dovadă de bună credință, faceți ceva frumos pentru clientul dvs.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație