Sfaturi și șabloane de răspuns pentru companii în gestionarea clienților furioși și nemulțumiți, pentru a evita pierderea afacerii și a menține loialitatea clienților. Învață cum să abordezi feedback negativ sau întârzieri de livrare și cum să oferi o soluție alternativă potrivită.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Orice companie trebuie să se confrunte cu clienți furioși și care se plâng din când în când. Oricare ar fi motivul nemulțumirii clienților, un răspuns adecvat și în timp util poate face diferența între a păstra loialitatea unui client frustrat sau a-i pierde complet afacerea. Având în vedere că 95% dintre clienții nemulțumiți au tendința de a împărtăși experiențele negative cu alții – fie personal, fie prin intermediul rețelelor de socializare/site-urilor de recenzii – a ști cum să vă descurcați cu clienții furioși și cum să răspundeți într-un mod profesionist este un „must-have” absolut pentru oricine lucrează pe poziții de contact cu clienții.
Atunci când răspundeți la un e-mail de la un client supărat, trebuie să țineți minte câteva puncte cheie și să le includeți în mesaj:
Pentru a gestiona frustrările și reclamațiile clienților fără probleme și fără efort, puteți utiliza următoarele șabloane de răspuns prin e-mail pentru unele dintre cele mai frecvente probleme care pot apărea. Asigurați-vă totuși că personalizați fiecare mesaj ținând cont de situația unică a fiecărui client.
Puteți încerca să calmați clientul și să îi puneți întrebări despre problemă pentru a o diagnostica și a încerca să o rezolvați. Nu este nimic greșit în a fi amabil cu clientul dvs.
Nu criticați, nu dați vina pe nimeni și nu vă plângeți. Nu vă certați, nu afirmați lucruri evidente și nu încercați să corectați fapte. Nu folosiți sarcasmul. Nu presupuneți că plângerea clientului se bazează pe fapte.
Puteți să vă dați seama când un client este supărat, urmărind aceste cinci semne de avertizare:
1. Folosesc un limbaj vulgar (înjurături).
2. Sunt sarcastici.
3. Folosesc un limbaj acuzator.
4. Sunt conflictuali.
5. Folosesc propoziții scurte și întrerupte.
Ready to answer angry customers?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Șabloane pentru serviciul clienți
Încercați să personalizați mesajele de afaceri utilizând șabloane pentru a spori satisfacția clienților și a reduce timpul de formare a personalului nou.
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Instruirea adecvată a angajaților în întrebările adresate clienților, oferirea soluțiilor de produse cerute și menținerea clienților informați sunt cheia succesului în afaceri. Răspunderea rapidă și gestionarea eficientă a întrebărilor clienților conduc la o experiență satisfăcătoare și la creșterea vânzărilor.
Clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs. pentru clienți?
LiveAgent este un software pentru servicii clienți ce oferă soluții variate de comunicare și gestionare a clienților, inclusiv chat live, centru de apel și integrare cu media socială. O alternativă populară la Jira, oferind suport excelent și caracteristici mobile.
Șabloane de email de răspuns la cererea de rambursare
Prioritatea în serviciul clienților este punerea lor pe primul loc, oferindu-le răspunsuri rapide și servicii de calitate. LiveAgent oferă șabloane gratuite pentru evenimente și comerț electronic.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date