Șabloanele de ticketing sunt caracteristici cruciale ale oricărui software de ticketing de asistență, care pot reduce timpul de răspuns și pot oferi o experiență consistentă de deservire a clienților. Acestea sunt ideale pentru agenții de asistență care trebuie să răspundă la o mare varietate de întrebări, solicitări de asistență sau probleme comune. Aflați mai multe despre șabloanele de ticketing și cum vă pot ajuta să economisiți timp și să creșteți eficiența echipei de suport.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Deși agenții de asistență pentru clienți trebuie să răspundă de obicei la o mare varietate de întrebări, din fericire, nu trebuie să reinventeze roata pentru întrebări, solicitări de asistență sau probleme comune. În schimb, ei pot folosi șabloane gata făcute pentru a reduce timpul de răspuns și pentru a oferi o experiență consistentă de deservire a clienților. De fapt, răspunsurile prestabilite, răspunsurile predefinite și șabloanele sunt unele dintre cele mai importante caracteristici ale oricărui software de ticketing de asistență. Acestea le oferă agenților mai mult timp și mai puțin stres, ajută la eficientizarea fluxului de lucru și accelerează asistența pentru clienți. Pe scurt, mesajele și șabloanele predefinite pot:
Cu un set de mesaje gata pregătite, puteți obține o abordare personalizată, reducând în același timp sarcina de a redacta fiecare răspuns de la zero. Cu toate acestea, crearea unei biblioteci de răspunsuri predefinite și modele eficiente necesită timp și efort. Iată câteva șabloane de bază pentru ticketing de asistență, bazate pe 12 scenarii comune. Folosiți-le ca punct de plecare și adaptați-le în funcție de baza dvs. de clienți.
Thank you for reaching out. This is just a quick note to inform you that we received your message and have already started working on resolving your issue [Ticket ID: (Number) dated (Date)].
If you have any further questions or concerns, please let us know. We are available round-the-clock and always happy to help. Thanks for being a loyal [COMPANY] customer.
Take care,
[YOUR SIGNATURE]
I wanted to update you before the weekend about the status of your [Issue, Ticket ID]. It is currently in progress and is being worked on by our tech support team. We’re prioritizing your request, and I will make sure this issue is resolved as soon as possible.
As a rough estimate, it should be fixed on [ETA]. We’ll keep you updated.
Thanks for your patience!
[YOUR SIGNATURE]
It’s been a while since our last update, but we wanted to reassure you we haven’t forgotten about your issue. It’s been a bit more challenging than the average case but our team of tech gurus is committed to resolving it as soon as possible.
Meanwhile, we will keep you posted on any further updates. Thank you for your patience while we work through this.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for submitting your ticket [Ticket ID] on [Date]. Could you please give us a little more context? When did this issue begin? Has it been occurring consistently, or does it happen on and off? Have you tried any solutions on your own?
These questions will help us find a more personalized solution to your problem.
Looking forward to hearing from you,
[YOUR SIGNATURE]
[AGENT NAME] from [COMPANY] here. Hope you’re doing well!
You’ve reported a problem with [Issue] on [Date]. As promised, I’m circling back to tell you that it has been successfully resolved.
The problem turned out to be more complex than we thought, so it took a little bit longer to get it fixed. But everything should be fine now. Could you confirm that everything is working?
If you have any more questions or come across any other issues, let me know, I’ll be happy to help.
Have a great day,
[YOUR SIGNATURE]
Your [Issue, Ticket ID] has been resolved. Thanks for your patience and time, and we hope our customer support was satisfactory.
If there is anything else we can do for you, please don’t hesitate to reply to this email or call us at (number).
Best,
[YOUR SIGNATURE]
I’m reaching out about your case with us regarding [Case topic]. It’s been [Number] days since we’ve heard from you, so I wanted to let you know that we are going to close this ticket.
You can always reopen it or raise a new ticket if you need any further assistance. Thanks for working with us!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
We’re reaching out with an unfortunate update on your request [Ticket ID] dated [Date]. We admit that there was an error on our part, and we’re really sorry about it. The fact that we (explanation of what was done wrong).
We understand that this is an inconvenience, but we’re currently doing our best to sort this out. We are once again extremely sorry for this incident. I will personally inform you of any further updates.
Thank you for your patience and understanding,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for reaching out. Unfortunately, we are experiencing technical issues at the moment. Our tech support team is already on it and the service should be up and running in [ETA].
We’ll let you know as soon as we’re back. Our sincere apologies for the inconvenience this may have caused you. Thanks for being patient while we sort this out.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for reporting [bug]. There seems to be a glitch in the application. We’ve logged this in our bug tracker, please expect a new version with the fix shortly. Our sincere apologies for any inconvenience this may have caused you.
We appreciate your patience,
[YOUR SIGNATURE]
You have recently contacted us regarding [Issue], which was [Resolved/Closed]. We’re reaching out to make sure that there have been no related issues since. In case you have any updates, please let us know. We’ll be happy to assist you further.
Thanks,
[YOUR SIGNATURE]
Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied
Your feedback is appreciated and will help us improve!
Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]
În timp ce selectați un sistem de ticketing pentru afacerea dvs., ar trebui să luați în considerare următoarele caracteristici: Distribuirea automată a tichetelor, Rapoarte de performanță, SLA-uri, Portal pentru clienți, Gamificare, și Integrări.
Șabloanele de ticketing vă permit să răspundeți mai rapid la tichete. În plus, acestea îi ajută pe agenții dvs. să rămână profesioniști.
Un tichet de asistență este o înregistrare a unei cereri de asistență. Solicitarea poate fi sub forma unei întrebări, a unei descrieri a problemei sau a unei cereri de informații.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce ar trebui să caut într-un sistem de ticketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În timp ce selectați un sistem de ticketing pentru afacerea dvs., ar trebui să luați în considerare următoarele caracteristici: Distribuirea automată a tichetelor, Rapoarte de performanță, SLA, Portalul pentru clienți, Gamificare și Integrări. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să folosesc șabloane de ticketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Șabloanele de ticketing vă permit să răspundeți mai rapid la tichete. În plus, acestea îi ajută pe agenții dvs. să rămână profesioniști.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un tichet de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un tichet de asistență este o înregistrare a unei cereri de asistență. Solicitarea poate fi sub forma unei întrebări, a unei descrieri a problemei sau a unei cereri de informații.” } }] }Ready to put your ticketing templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Șabloane pentru e-mail de anulare
LiveAgent oferă gestionarea facturării și soluții omnicanale pentru serviciul clienților. E-mailurile de anulare ar trebui să lase o impresie pozitivă pentru reangajare clienți.
Centru de asistență restricționat
Șabloanele de răspuns și e-mailurile de anulare ajută asistenții clienți să economisească timp. LiveAgent oferă aceste instrumente și multe altele pentru gestionarea eficientă a clienților.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date