Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Șabloane pentru help desk

Un sondaj a arătat că 69% dintre consumatori judecă calitatea experienței clienților în funcție de faptul că primesc o „rezolvare rapidă” a întrebărilor sau a cererilor de asistență. Cu toate acestea, redactarea manuală a acelorași răspunsuri la nesfârșit atunci când interacționează cu clienții ar putea fi extrem de ineficientă și consumatoare de timp chiar și pentru cei mai pricepuți agenți de asistență pentru clienți. Aici este locul în care mesajele predefinite sunt foarte utile. De fapt, răspunsurile prestabilite (macro-uri), răspunsurile predefinite și șabloanele gata făcute sunt printre cele mai necesare caracteristici dehelp desk care permit agenților de asistență să își îmbunătățească eficiența și performanța, să accelereze asistența pentru clienți și să sporească satisfacția clienților.

Șabloane pentru help desk
Salvați șabloanele noastre de help desk ca mesaje prestabilite și folosiți-le oricând aveți nevoie

De ce să folosiți șabloane de răspuns pentru help desk?

  • Ajutați-i pe agenți să economisească timp și efort atunci când se ocupă de solicitări obișnuite, permiteți-le să se concentreze asupra unor întrebări mai serioase, asigurați reducerea erorilor și creșteți productivitatea agenților;
  • Ajutați la menținerea consecvenței în ceea ce privește viteza de rezolvare a tichetelor și vocea brandului, care afectează calitatea generală a asistenței pentru clienți și a experienței serviciilor pentru clienți;
  • Ajutați agenții să gestioneze mai ușor conversațiile dificile, cum ar fi să le spuneți clienților că nu veți construi o funcție pe care o doreau sau să refuzați o cerere de rambursare;
  • Deoarece mesajele și șabloanele predefinite nu sunt răspunsuri automate, agenții le pot personaliza cu ușurință și pot adăuga o notă personală înainte de a le trimite pentru a îmbunătăți satisfacția clienților.

10 exemple de șabloane de răspuns pentru help desk

Mai jos sunt 10 exemple de răspunsuri pentru help desk pentru unele dintre cele mai frecvente probleme și solicitări de asistență pe care agenții dvs. le pot personaliza și utiliza în interacțiunile lor zilnice de asistență.

Recunoașterea primirii unei cereri de asistență

Răspunsul la solicitarea de informații

Solicitare de resetare a parolei

Clientul solicită o caracteristică care se află pe foaia de parcurs

Clientul solicită o caracteristică pe care nu o veți construi

Clientul solicită o funcție care a fost eliminată

Acceptarea unei cereri de rambursare

Refuzul unei cereri de rambursare

Preocupări legate de politica de confidențialitate

Anularea cererii de abonament

Șabloane pentru help desk – Întrebări frecvente

Ce este un șablon de e-mail?

Un șablon de e-mail este un mesaj pe care îl puteți reutiliza în corespondența cu clienții. Șabloanele sunt adesea folosite pentru consecvență și pentru a economisi timp.

Puteți crea șabloane în programul de asistență?

Absolut. LiveAgent este un software de help desk care vă permite să creați șabloane atât pentru agenți, cât și pentru clienți, pentru a economisi timp. Dacă doriți să aflați mai multe, consultați Funcția șabloane de e-mail.

Ce este un help desk?

Un help desk este un departament al unei organizații care oferă asistență clienților și utilizatorilor.

Ready to use our help desk templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un șablon de e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un șablon de e-mail este un mesaj pe care îl puteți reutiliza în corespondența prin e-mail cu clienții. Șabloanele sunt adesea folosite pentru consecvență și pentru a economisi timp.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Puteți crea șabloane în programul de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Absolut. LiveAgent este un software de help desk care vă permite să creați șabloane atât pentru agenți, cât și pentru clienți, pentru a economisi timp.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un help desk?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un help desk este un departament dintr-o organizație care oferă asistență clienților și utilizatorilor.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație