Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Șabloane de poștă electronică

Ce sunt șabloanele de poștă electronică?

Șabloanele de poștă electronică pot fi definite ca structuri de poștă electronică preformatate. De regulă, acestea sunt în totalitate personalizabile și permit utilizatorilor să își adauge conținutul în acestea, cum ar fi text, imagini și videoclipuri.

Personalizarea șabloanelor de poștă electronică

Pentru ce sunt folosite șabloanele de poștă electronică?

Șabloanele de poștă electronică sunt de regulă folosite pentru trimiterea prin poștă electronică de buletine informative sau de mesaje generate automat, cum ar fi mesaje de confirmare, mesaje pentru resetarea parolelor și așa mai departe. Sunt utilizate predominant în scopuri de marketing și vânzări. Totuși, pot fi utilizate și în scopuri tehnologice sau informative.

Șablon de poștă electronică post-achiziție Asos

Ce tipuri de șabloane de poștă electronică există?

În termeni de formatare, există două tipuri de șabloane de poștă electronică: HTML și text simplu.

Șabloane de poștă electronică în format HTML

Șabloanele de poștă electronică în format HTML permit utilizatorilor să devină creativi la scrierea mesajelor. Pe lângă faptul că acceptă diferite tipuri de aspecte și conținut media, cum ar fi imagini și videoclipuri, acestea sunt compatibile și cu diferite tipuri de butoane pentru apel la acțiune. În general, șabloanele de poștă electronică în format HTML sunt utilizate în scopuri de marketing și vânzări, întrucât sunt mai estetice și ies mai mult în evidență. De regulă, conțin mai puțin text și mai mult conținut media.

Șabloane de poștă electronică

Șabloane de poștă electronică în format de text simplu

Șabloanele de poștă electronică în format de text simplu sunt relativ simple și limitate ca aspect. Acestea nu acceptă formatarea complexă, întrucât sunt folosite în principal pentru a reda mesaje scurte (3-4 rânduri de text) și se concentrează mai mult pe conținutul mesajului mai degrabă decât pe estetica acestuia. În general, sunt folosite pentru trimiterea prin poștă electronică de mesaje de confirmare, linkuri de resetare a parolelor sau linkuri de urmărire a comenzilor.

Mesaj de resetare a parolei LiveAgent

Ce tipuri de șabloane de poștă electronică pot fi create în LiveAgent?

Programul informatic de birou de asistență LiveAgent oferă două tipuri de șabloane de poștă electronică.

Șabloane de poștă electronică pentru agenți

Șabloanele de poștă electronică pentru agenți sunt mesaje preconfigurate trimise agenților prin poștă electronică atunci când are loc un anumit tip de eveniment. De exemplu, agenții pot primi aceste mesaje automat atunci când:

  • Un client răspunde la un tichet atribuit agentului*
  • Un tichet este atribuit agentului*
  • Este creat un tichet nou (Trimis agentului în momentul în care noul tichet este creat în oricare dintre departamentele sale.)
  • Solicită o parolă nouă (Acest mesaj conține un URL de resetare a parolei.)
  • Dau clic pe linkul pentru parolă uitată (Mesajul conține un URL de resetare a parolei.)
  • Sunt adăugați într-un cont LiveAgent (Trimis agentului în momentul în care administratorul contului îl adaugă în sistem. Acest mesaj conține un URL pentru configurarea parolei.)

*Aceste mesaje nu sunt trimise când agentul este autentificat în sistem.

Șabloane de poștă electronică pentru clienți

Șabloanele de poștă electronică pentru clienți sunt tot mesaje preconfigurate trimise prin poștă electronică. Acestea sunt trimise clienților atunci când are loc un anumit tip de eveniment. De exemplu, clienții primesc aceste mesaje automate atunci când:

  • Primesc un răspuns din partea unui agent cu privire la un tichet existent
  • Un agent creează un tichet nou
  • Un agent le redirecționează un mesaj
  • Tichetele lor sunt soluționate
  • Aleg opțiunea de „trimitere a transcrierii conversației” pe durata unei sesiuni de conversații directe
  • Primesc un răspuns la un mesaj de pe forum sau la o sugestie (Acest mesaj conține și un URL de dezabonare.)
  • Se înregistrează în baza de cunoștințe (Acest mesaj conține un URL de configurare a parolei. De asemenea, are rolul de a verifica adresa de poștă electronică a clientului. Clienții care utilizează adrese false nu vor putea să configureze parola contului lor.)
  • Dau clic pe linkul de parolă uitată (Acest mesaj conține un URL de resetare a parolei.)

Șabloanele de poștă electronică LiveAgent sunt în format de text simplu sau HTML?

Programul informatic de gestionare a tichetelor LiveAgent permite utilizatorilor să creeze șabloane de poștă electronică atât în format HTML, cât și de text simplu. În plus, oferim un editor WYSIWYG (What You See Is What You Get – rezultatul văzut este cel obținut), care simplifică crearea și formatarea de șabloane de poștă electronică în format HTML. Editorul WYSIWYG acceptă imagini, fonturi diferite, culori, linkuri, anexe și așa mai departe.

Save time with email templates

Create beautifully formatted email templates with our WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.

Start free 14-day trial

Cum se creează un șablon de poștă electronică în LiveAgent?

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță).
  3. Selectați Poștă electronică.
  4. Dați clic pe Șabloane pentru clienți sau Șabloane pentru agenți.
Șabloane de poștă electronică

5. Selectați un șablon pe care doriți să îl editați dând clic pe butonul Editare (pictograma în formă de creion). 6. Alegeți dacă vreți ca mesajul să fie în format HTML sau text simplu dând clic pe butonul <> sau A. 7. Editați șablonul cu variabilele disponibile din partea stângă după propriile preferințe.

Șabloane de poștă electronică

8. Testați șablonul dând clic pe Test. Apoi, derulați în jos și apăsați Trimitere. 9. Dacă aspectul și conținutul șablonului este pe placul dumneavoastră, apăsați Salvare.

De ce sunt șabloanele de poștă electronică benefice pentru afaceri?

Șabloanele de poștă electronică sunt importante pentru întreprinderi și organizații din toate piețele verticale. Ajută la economisirea de timp prețios și nu necesită niciun fel de aptitudini legate de programare!

Economisesc timp

Șabloanele de poștă electronică sunt preformatate și automatizate. Aceasta înseamnă că, odată ce creați un șablon, acesta va fi trimis automat oricând sunt îndeplinite condițiile evenimentului (de exemplu, atunci când un client dă clic pe butonul pentru parolă uitată). Prin această metodă veți economisi foarte mult timp prin eliminarea responsabilităților și activităților manuale. De exemplu, nu va trebui să vă îngrijorați cu privire la trimiterea manuală de mesaje de urmărire sau de linkuri de resetare a parolei.

Nu necesită aptitudini de programare

Șabloanele de poștă electronică sunt foarte ușor de utilizat de către începători. Nu este nevoie de experiență de programare sau de competențe de proiectare pentru a le crea. Editorul nostru WYSIWYG simplifică proiectarea de la zero a șabloanelor. Prin crearea tuturor șabloane de poștă electronică în programul informatic de gestionare a tichetelor LiveAgent, vă veți asigura că toate comunicările prin poștă electronică au un aspect uniform.

Editor WYSIWYG programul informatic de birou de asistență – LiveAgent

Economisesc bani

Când vă eliberați agenții de activitățile manuale, repetitive care pot fi automatizate cu ușurință, economisiți bani. În schimb, grija principală a agenților dumneavoastră ar trebui să fie aceea de a crește satisfacția clienților prin crearea de experiențe de neuitat — răspunsuri rapide la solicitări într-o manieră profesională, competentă și personalizată. Crearea de șabloane de poștă electronică vă poate ajuta atât pe dumneavoastră, cât și pe agenții dumneavoastră să mențineți această direcție, pentru ca agenții să se poată concentra pe ce este esențial — cultivarea relațiilor cu clienții.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Resurse din baza de cunoștințe

Doriți să aflați mai multe despre șabloanele de poștă electronică? Uitați-vă peste colecția noastră de articole din baza de cunoștințe sau șabloanele noastre de poștă electronică special selecționate pentru fiecare ocazie.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Sunteți gata să creați șabloane de poștă electronică?

Economisiți timp prin crearea de șabloane de poștă electronică frumos formatate cu editorul nostru WYSIWYG. Încercați să vă creați chiar astăzi propriile șabloane cu perioada noastră de încercare de 14 zile gratuită și atotcuprinzătoare. Nu este necesar cardul bancar.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt șabloanele de poștă electronică?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Șabloanele de poștă electronică pot fi definite ca structuri de poștă electronică preformatate. De regulă, acestea sunt în totalitate personalizabile și permit utilizatorilor să își adauge conținutul în acestea, cum ar fi text, imagini și videoclipuri.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Pentru ce sunt folosite șabloanele de poștă electronică?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Șabloanele de poștă electronică sunt de regulă folosite pentru trimiterea prin poștă electronică de buletine informative sau de mesaje generate automat, cum ar fi mesaje de confirmare, mesaje pentru resetarea parolelor și așa mai departe. Sunt utilizate predominant în scopuri de marketing și vânzări. Totuși, pot fi utilizate și în scopuri tehnologice sau informative.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce tipuri de șabloane de poștă electronică există?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În termeni de formatare, există două tipuri de șabloane de poștă electronică: HTML și text simplu.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație