Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail pentru resetarea parolei

Șabloane de e-mail pentru resetarea parolei

În actuala eră digitală, cu toții avem numeroase conturi pe diferite platforme, portaluri și spații de lucru etc. Într-o lume ideală, utilizatorii ar trebui să aleagă parole diferite pentru fiecare cont pentru a preveni utilizarea abuzivă și pirateria informatică. Cu toate acestea, mulți utilizatori au probleme în accesarea conturilor lor deoarece își uită parolele. Unii utilizatori își uită parola chiar dacă folosesc aceeași parolă pentru fiecare cont. 

Ca atare, este important ca procesul să fie lipsit de complicații atât pentru utilizator, cât și pentru agenții de servicii pentru clienți. Acest lucru poate fi realizat prin automatizarea procesului. Va fi un schimbător de joc pentru echipa dvs. de asistență, deoarece aceștia se vor putea concentra pe sarcini mai complexe decât pe resetarea parolelor.

Cel mai bun și mai eficient mod de a automatiza procesul de resetare a parolelor este de a face acest lucru prin e-mail. 

E-mail de resetare a parolei LiveAgent
Exemplu de e-mail de resetare a parolei

Ce este un e-mail de resetare a parolei? 

Un e-mail de resetare a parolei este un mesaj trimis unui utilizator care are probleme de logare în contul din portalul pentru clienți. E-mailul conține informațiile de e-mail sau de conectare și un link care îl redirecționează către o pagină securizată unde își poate schimba parola. Un e-mail de resetare a parolei poate fi solicitat de un utilizator care are probleme la conectare și alege „schimbați parola” sau de un sistem care detectează că cineva a încercat să își acceseze contul de mai multe ori fără succes.

De obicei, este un e-mail scurt care informează destinatarul că cineva a solicitat resetarea parolei sale și descrie acțiunile pe care trebuie să le întreprindă pentru a configura o nouă parolă.

Din motive de securitate, acest e-mail ar trebui să conțină, de asemenea, o frază prin care destinatarul este informat să ignore e-mailul dacă nu a solicitat resetarea parolei.

Exemple de linii de subiect de e-mail de resetare a parolei

  • Resetarea parolei [portalul pentru clienți]
  • Link-ul de resetare a parolei dvs.
  • Trebuie să vă resetați parola?
  • Iată noua dvs. parolă pentru [portalul pentru clienți]
  • Noua dvs. parolă este la doar câteva click-uri distanță
  • V-ați uitat parola?
  • Resetați-vă parola
  • Resetarea parolei
  • [nume], acest e-mail vă va ajuta să vă resetați parola
  • Alegeți o nouă parolă pentru contul dvs. de [portalul pentru clienți]
  • Schimbarea parolei [portalul pentru clienți]

Idei de șabloane de e-mail de resetare a parolei

Șablon de e-mail de resetare a parolei 1 


Șablon de e-mail de resetare a parolei 2


Șablon de e-mail de resetare a parolei 3


Șablon de e-mail de resetare a parolei 4


Șablon de e-mail de resetare a parolei 5


Șablon de e-mail de resetare a parolei 6


Șablon de e-mail de resetare a parolei 7


Șablon de e-mail de resetare a parolei 8

Șablon de e-mail de resetare a parolei – Întrebări frecvente

Când ar trebui să trimiteți un e-mail de resetare a parolei?

Timp de rezolvare

Trebuie să trimiteți un e-mail de resetare a parolei imediat după ce un utilizator al portalului pentru clienți solicită resetarea parolei. Dacă un utilizator trebuie să aștepte prea mult timp un e-mail de resetare a parolei, va crede că ceva nu a mers bine și va rămâne fără acces la portalul pentru clienți.

Șabloane de e-mail pentru resetarea parolei

Cât de lungi ar trebui să fie e-mailurile de resetare a parolei?

Un e-mail de resetare a parolei trebuie să fie foarte scurt și direct la subiect. Ar trebui să aibă doar trei sau patru rânduri. Informați utilizatorul ce trebuie să facă pentru a-și reseta parola și nu adăugați informații inutile. Folosiți un limbaj simplu. Dacă un destinatar trebuie să întreprindă o anumită acțiune, trebuie să știe exact ce se așteaptă de la el.

Există anumite informații care ar trebui să fie incluse în fiecare e-mail de resetare a parolei? 

Solicitant

Da, un mesaj de resetare a parolei ar trebui să conțină întotdeauna ceva de genul: „Dacă nu ați solicitat o nouă parolă, vă rugăm să ignorați acest mesaj” sau „Dacă nu dvs. ați solicitat această cerere de resetare a parolei, anunțați-ne imediat răspunzând la acest e-mail”. Este foarte important să includeți aceste informații, deoarece cererile de resetare a parolei prin phishing ar putea fi folosite pentru a sparge conturile clienților, așa că aceștia trebuie să fie conștienți de acest risc.

Ready to put our password reset email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimiteți un e-mail de resetare a parolei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trebuie să trimiteți un e-mail de resetare a parolei imediat după ce un utilizator al portalului pentru clienți solicită resetarea parolei. Dacă un utilizator trebuie să aștepte prea mult timp un e-mail de resetare a parolei, acesta va crede că ceva nu a mers bine și va rămâne fără acces la portalul pentru clienți.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lungi ar trebui să fie e-mailurile de resetare a parolei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un e-mail de resetare a parolei trebuie să fie foarte scurt și direct la subiect. Ar trebui să aibă doar trei sau patru rânduri.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce ar trebui să fie inclus în fiecare e-mail de resetare a parolei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mesajul de resetare a parolei trebuie să conțină întotdeauna ceva de genul: Dacă nu ați solicitat o nouă parolă, vă rugăm să ignorați acest mesaj sau Dacă nu dvs. ați solicitat această cerere de resetare a parolei, anunțați-ne imediat răspunzând la acest e-mail.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație