În acest articol sunt prezentate șabloane și sfaturi pentru crearea unor e-mailuri de confirmare personalizate și eficiente, care încurajează utilizatorii să continue să folosească produsul sau serviciul dvs. Aceste tipuri de e-mailuri ar trebui să conțină un CTA și să fie trimise imediat după o anumită acțiune a utilizatorului. De asemenea, articolul include și șabloane de e-mailuri pentru livrare și confirmare returnări, precum și pentru confirmarea comenzilor.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
E-mailurile de confirmare sunt una dintre primele comunicări oficiale pe care utilizatorii sau clienții dvs. le vor primi atunci când se înregistrează pentru produsul sau serviciul dvs. E-mailul de confirmare trebuie să fie atrăgător și să încurajeze clientul să continue să utilizeze produsul dvs.
Crearea unui e-mail de confirmare perfect necesită timp și efort. Prima greșeală gravă pe care o puteți face este să trimiteți un mesaj de confirmare predefinit, complet automatizat.
Este important să construiți o relație cu utilizatorul prin e-mailuri personalizate, astfel încât acesta să simtă că se află pe mâini bune. Atunci când creați o conexiune cu un utilizator, acesta va fi mai implicat și mai loial față de afacerea dvs.
Un mesaj de confirmare este o parte importantă a strategiei dvs. de comunicare, dar ce este mai exact?
Un e-mail de confirmare este un e-mail scurt și informativ care este declanșat de anumite acțiuni ale clientului. Scopul acestuia este de a asigura un utilizator că a îndeplinit toate etapele necesare într-un proces (plată, comandă, înregistrare).
În ceea ce privește portalurile pentru clienți, acest e-mail de confirmare ar trebui să indice faptul că a fost creat cu succes contul clientului și că acesta poate începe să utilizeze platforma pentru a participa la schimbul de cunoștințe.
Thank you for joining [customer portal].
We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.
[Link/Button]
If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Thank you for completing your registration with [customer portal].
This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
Thank you for creating your [customer portal] account.
We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.
The [customer portal] team
We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.
Let’s start with the basics!
To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.
If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.
Regards,
The [company] support team
Da, ar trebui să trimiteți un e-mail de confirmare de fiecare dată când un nou utilizator își creează și își verifică contul cu succes. Fără un astfel de mesaj, clientul dvs. ar putea crede că ceva nu a mers bine și că nu i-a fost creat contul.
Cel mai bine este să trimiteți e-mailuri de confirmare imediat după ce un utilizator verifică cu succes un cont din portalul pentru clienți. De exemplu: un utilizator își creează un cont folosind adresa de e-mail, primește un mesaj de verificare și apoi își verifică datele făcând click pe un link sau introducând un cod de verificare. În acest scenariu, utilizatorii ar trebui să primească un e-mail de confirmare imediat după verificare, astfel încât să fie informați că întregul proces a decurs bine.
Cel mai bine este să includeți un CTA în partea de jos a unui e-mail de confirmare pentru a vă asigura că, clienții încep să utilizeze portalul dvs. pentru clienți.
Acest CTA ar trebui să direcționeze utilizatorul către portalul pentru clienți fără a-i solicita să se conecteze din nou.
Ready to put our confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 14-day trial. No credit card required.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Backlink-urile atrag trafic și cresc profilul mărcii. Intâmpinarea clienților este importantă pentru a îndruma utilizarea produselor și serviciilor. Pentru marketing digital eficient, e-mailurile personalizate joaca un rol crucial.
Șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului
LiveAgent oferă șabloane gratuite de comerț electronic pentru notificarea livrării și confirmarea returnării. De asemenea, oferă soluții omnicanale pentru a îmbunătăți experiența clienților. Ghidul pentru munca la distanță este disponibil pentru descărcare gratuită pentru gestionarea echipei de la distanță. Există, de asemenea, șabloane de e-mail pentru urmărirea evenimentelor și canale multiple de comunicare oferite de LiveAgent.
Șabloane de e-mail pentru programul de fidelizare
Programul de fidelizare a clienților aduce beneficii semnificative pentru afaceri, influențând alegerea mărcilor și creșterea frecvenței de cumpărare. E-mailurile personalizate sunt eficiente și pot fi utilizate pentru a îmbunătăți colaborarea cu clienții și a crește vânzările.
Șabloane de e-mailuri informative
Formatarea corectă a e-mailurilor este esențială pentru a livra informații clare și concise. Subiectele informative ar trebui să fie bine structurate și să stimuleze interesul destinatarilor.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date