• Șabloane
  • Șabloane de e-mail de verificare

Șabloane de e-mail de verificare

Fiecare organizație care activează în lumea digitală trebuie să verifice identitatea utilizatorilor sau a clienților săi. Atunci când nu puteți să vă întâlniți cu oamenii față în față într-un birou, să le verificați actele de identitate sau să le cereți să semneze documente, trebuie să folosiți alte mijloace pentru a verifica dacă informațiile pe care le împărtășesc sunt corecte și dacă invențiile lor sunt autentice. Acest lucru este valabil mai ales atunci când operați un portal pentru clienți.

Deci, cum puteți verifica dacă clienții dvs. sunt cine spun că sunt? O modalitate de a face acest lucru este să trimiteți un e-mail de verificare.

Ce este un e-mail de verificare? De ce este important?

Un mesaj de verificare este un tip de e-mail trimis unui utilizator sau unui client după ce acesta a efectuat o anumită acțiune. Această acțiune poate fi crearea unui cont, înscrierea la un buletin informativ, votarea la un concurs sau crearea unui tichet de asistență. 

Un e-mail de verificare ar trebui să informeze utilizatorul că trebuie să confirme acțiunea sa. Acesta poate face acest lucru făcând click pe un link sau pe un buton plasat într-un e-mail sau introducând un cod care i-a fost trimis prin intermediul unui site web dedicat.

E-mailurile de verificare reprezintă nucleul oricărei baze de date sănătoase de tichete. Dacă există o acțiune care necesită ca utilizatorii sau clienții să își furnizeze adresa de e-mail sau un număr de telefon, aceasta ar trebui să fie urmată de un e-mail de verificare.

e-mail de verificare de la Ring
Exemplu de e-mail de verificare, mulțumită Ring

Solicitarea utilizatorilor de a-și confirma datele ajută la reducerea numărului de conturi spam neverificate. De asemenea, facilitează comunicarea echipei de marketing cu utilizatorii sau clienții.

În plus, verificarea este utilă și pentru utilizatori, deoarece reduce riscul ca aceștia să creeze un cont folosind o adresă de e-mail incorectă sau veche la care nu mai au acces.

Când vine vorba de gestionarea unui portal pentru clienți, trebuie să vă asigurați că toate conturile utilizate pentru a-l accesa sunt valide și sunt deținute de clienții sau utilizatorii dvs.

Exemple de linii de subiect pentru e-mail de verificare

  • Confirmați adresa dvs. de e-mail
  • Vă rugăm să verificați e-mailul dvs. pentru [companie]
  • Verificați adresa dvs. de e-mail pentru [numele portalului clienți]
  • Bine ați venit la [portalul pentru clienți], vă rugăm să vă verificați adresa de e-mail
  • [nume], vă rugăm să vă verificați contul
  • [companie] – verificarea contului
  • [companie] – verificare e-mail
  • [adresa de e-mail] – completați înregistrarea dvs. pentru [portalul companiei/clienților]!
  • Activați contul dvs. de [companie]
  • E-mail de verificare
  • Codul dvs. de verificare
  • Codul dvs. de securitate [portalul pentru clienți] este: [cod]
  • Verificați codul de verificare pentru [companie]
  • Vă rugăm să verificați adresa dvs. de e-mail
  • Aproape ați reușit!
  • Aproape ați terminat!

Idei de șablon de e-mail de verificare

Șablon de e-mail de verificare scurt


Hello [name]

You registered an account on [customer portal], before being able to use your account you need to verify that this is your email address by clicking here: [link]

Kind Regards, [company]



Hi [name],

We just need to verify your email address before you can access [customer portal].

Verify your email address [verification link]

Thanks! – The [company] team



Hey [name],

You’re almost ready to start enjoying [customer portal].

Simply click the big [color] button below to verify your email address.

[button]


Șablon de e-mail de verificare care evidențiază valoarea


Hello [name/email address]

Are you ready to gain access to all of the assets we prepared for clients of [company]?

First, you must complete your registration by clicking on the button below:

[button]

This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of the [customer portal] community.

See you there!

Best regards, the [company] team



Hi [name],

Thanks for getting started with our [customer portal]!

We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.

Click below to confirm your email address:

[link]

If you have problems, please paste the above URL into your web browser.


Șablon de e-mail de verificare cu un cod


Hi [name]!

Your verification code is [code].

Enter this code in our [website or app] to activate your [customer portal] account.

Click here [open code in app] to open the [app/portal landing page].

If you have any questions, send us an email [email to your support team].

We’re glad you’re here!
The [company] team


Șablon de e-mail de verificare de tip „Vă mulțumim”


Thank you for choosing [customer portal] to deal with [client’s pain point].

The [customer portal] offers all of the information you need to get the most out of our [product/service]] and much more.

To access your account, click on the big [color] button:

[Button]

Once again – thank you for joining our [customer portal] family!

Șablon de e-mail de verificare – Întrebări frecvente

Când ar trebui să trimit un e-mail de verificare?

Timp de rezolvare

Cel mai bine este să trimiteți e-mailuri de verificare imediat după ce un utilizator creează un cont de portal pentru clienți, astfel încât acesta să poată continua procesul de înregistrare și să acceseze portalul cât mai curând posibil. De exemplu, atunci când un utilizator creează un cont folosind adresa sa de e-mail, acesta ar trebui să primească imediat un e-mail de verificare, astfel încât să poată confirma și să parcurgă următorii pași.

Cât de lungi ar trebui să fie e-mailurile mele de verificare?

Șabloane de e-mail de verificare

Un e-mail de verificare trebuie să fie foarte scurt și direct la subiect. Ar trebui să aibă doar trei sau patru rânduri de text. Informați utilizatorul despre ceea ce trebuie să facă pentru a continua crearea contului de pe portalul clienților. Folosiți un limbaj simplu. Dacă un destinatar trebuie să întreprindă o anumită acțiune, acesta trebuie să știe exact ce se așteaptă de la el.

Ar trebui să scriu un e-mail în text simplu sau să trimit un e-mail în HTML?

Șabloane de e-mail de verificare

Există o mare diferență între un e-mail cu text simplu și un e-mail HTML. Mesajele de e-mail cu text simplu conțin doar text, fără formatare specială. De asemenea, e-mailurile cu text simplu vă permit să încorporați elemente vizuale simple sau gif-uri în copia e-mailului. Pe de altă parte, o versiune HTML conține imagini, culori și alte opțiuni de formatare a textului. Alegerea corectă depinde de strategia dvs. de marketing prin e-mail, de branding, de ghidul de stil și de alți factori. 

În general, e-mailurile de verificare ar trebui să fie incredibil de simple, așa că utilizarea unui e-mail cu text simplu este de obicei o idee bună.

Ready to put our verification email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimit un e-mail de verificare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Cel mai bun moment pentru a trimite e-mailuri de verificare este imediat după ce un utilizator creează un cont de portal pentru clienți, astfel încât acesta să poată continua procesul de înregistrare și să acceseze portalul cât mai curând posibil.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lungi ar trebui să fie e-mailurile mele de verificare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un e-mail de verificare trebuie să fie foarte scurt și direct la subiect. Ar trebui să aibă doar trei sau patru rânduri de text.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui ca afacerea dvs. să scrie e-mailuri în text simplu sau să trimită e-mailuri în HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În general, e-mailurile de verificare ar trebui să fie incredibil de simple, așa că utilizarea unui e-mail cu text simplu este de obicei o idee bună.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație