Șabloanele de e-mail de confirmare a comenzii sunt esențiale pentru un magazin de comerț electronic. Află când trebuie să trimiți astfel de e-mailuri și ce informații ar trebui să conțină. Inspiră-te din exemple de șabloane pentru a crea e-mailuri de confirmare personalizate care să mențină relația cu clienții tăi.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Există multe diferite tipuri de e-mailuri pe care ar trebui să le trimiteți clienților dvs.: e-mailuri de bun venit, e-mailuri de recuperare a clienților și memento-uri pentru coșul abandonat – ce vreți dvs.
Deși nu toate companiile de comerț electronic trimit aceste tipuri de e-mailuri, există un tip de e-mail care este utilizat de aproape toate magazinele de comerț electronic: e-mailul de confirmare a comenzii.
E-mailurile de confirmare a comenzii sunt adesea trimise din necesitate, deoarece nu puteți opera un magazin de comerț electronic eficient fără acest tip de e-mail tranzacțional.
O confirmare a comenzii este un mesaj care informează clientul că procesul de achiziție inițiat de acesta a avut succes. Companiile trimit e-mailuri de confirmare a comenzii pentru a-i informa pe clienți că a fost primită comanda, că pregătirile suplimentare de expediere sunt în curs de desfășurare și că se pot aștepta ca pachetul lor să ajungă în curând. Cu toate acestea, specialiștii de marketing prin e-mail inteligenți știu că adevărata valoare a e-mailurilor de confirmare a comenzilor constă în capacitatea lor de a genera mai multe vânzări.
În e-mailul de confirmare trebuie să fie incluse toate informațiile de mai jos:
Ce face ca aceste e-mailuri să fie atât de grozave și de ce ar trebui să vă intereseze?
În primul rând, în ceea ce privește implicarea prin e-mail, au o rată de deschidere remarcabilă de aproximativ 65%, care contribuie la media industriei de retail de 12,7% (sursa). La urma urmei, cumpărătorii vor să știe că procesul lor de achiziție a fost un succes.
Mai important, utilizatorii care primesc aceste e-mailuri reprezintă o audiență incredibil de implicată și valoroasă.
Este un fapt bine cunoscut că este mult mai ușor să convertiți din nou un client existent decât să convingeți pe cineva care nu a cumpărat niciodată de la dvs. să cumpere ceva (sursa).
Din păcate, prea multe magazine de comerț electronic sunt departe de a valorifica întregul potențial al e-mailurilor de confirmare a comenzii.
Pentru a vă ajuta să realizați adevăratul potențial, am creat șabloane puternice de e-mail de confirmare a comenzii care vă vor ajuta să creșteți conversiile și veniturile din vânzări.
Hello [name],
We’re happy to let you know that we’ve received your order.
Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.
If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!
We are here to help!
Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.
P.S. psst… you may love these too:
[list of other products]
Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.
TRACK YOUR ORDER [link]
ORDER SUMMARY:
Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]
SHIPPING ADDRESS: [address]
[Table with a list of items]
ITEMS SHIPPED QTY PRICE
Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]
Your order [number] has shipped!
It’s being shipped with [name of courier company].
Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).
Thank you for placing your order!
Thank you for ordering from [company].
Your order #[number] has been shipped.
You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].
Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.
Item
Price
Qty
Amount
If you were interested in [product], you might also like:
[visuals of other products the recipient might be interested in]
We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.
Răspunsul scurt este – da. Este necesar să trimiteți un e-mail de confirmare, deoarece acesta informează clientul că totul a decurs bine și că produsele dorite vor fi trimise la el. În zilele noastre, utilizatorii sunt obișnuiți să primească e-mailuri de confirmare, iar dacă nu le trimiteți un astfel de mesaj, este foarte probabil ca aceștia să vă contacteze pentru a vă întreba dacă comanda lor a fost confirmată. Acest lucru vă va costa mai mult timp și bani decât simpla trimitere a unui e-mail automat.
Un e-mail de confirmare a comenzii ar trebui trimis imediat după ce un client plasează o comandă. Acesta ar trebui să sosească literalmente în câteva secunde după ce un client face click pe “cumpără” sau plătește pentru achiziția sa. Dacă un client nu primește instantaneu un astfel de mesaj, ar putea crede că ceva nu a mers bine. În cazul în care sistemul dvs. este mai lent și durează câteva minute până când este trimis un e-mail automat, ar trebui să informați utilizatorii că este posibil să fie nevoie să aștepte câteva momente înainte de a primi confirmarea.
Un astfel de mesaj trebuie să fie scurt și concis, dar poate fi și amuzant și creativ. De aceea, nu există o regulă de aur pe care să o urmați atunci când creați e-mailuri de confirmare a comenzii. Amintiți-vă doar să includeți cele mai importante informații despre o comandă: numele companiei dvs., adresa clientului, prețul, timpul estimat de sosire și metoda de plată.
Ready to save our order confirmation email templates?
Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Solicitări de feedback prin e-mail sunt importante pentru a îmbunătăți relația cu clienții. Colectarea feedback-ului oferă informații valoroase pentru dezvoltarea afacerii. LiveAgent și NiceReply sunt instrumente utile în acest sens.
Teoria serviciului pentru clienți
Șabloanele de răspuns agent economisesc timpul asistenților clienți, oferind soluții rapide și de calitate. Motivația angajaților este crucială pentru a avea clienți mulțumiți. Un aspect important este viteza de răspuns a agenților, iar instrumentele adecvate și abilitățile agenților sunt cheia succesului în serviciul pentru clienți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date