Șabloanele de e-mail de confirmare a comenzii sunt esențiale pentru un magazin de comerț electronic. Află când trebuie să trimiți astfel de e-mailuri și ce informații ar trebui să conțină. Inspiră-te din exemple de șabloane pentru a crea e-mailuri de confirmare personalizate care să mențină relația cu clienții tăi.
Există multe diferite tipuri de e-mailuri pe care ar trebui să le trimiteți clienților dvs.: e-mailuri de bun venit, e-mailuri de recuperare a clienților și memento-uri pentru coșul abandonat – ce vreți dvs.
Deși nu toate companiile de comerț electronic trimit aceste tipuri de e-mailuri, există un tip de e-mail care este utilizat de aproape toate magazinele de comerț electronic: e-mailul de confirmare a comenzii.
E-mailurile de confirmare a comenzii sunt adesea trimise din necesitate, deoarece nu puteți opera un magazin de comerț electronic eficient fără acest tip de e-mail tranzacțional.
O confirmare a comenzii este un mesaj care informează clientul că procesul de achiziție inițiat de acesta a avut succes. Companiile trimit e-mailuri de confirmare a comenzii pentru a-i informa pe clienți că a fost primită comanda, că pregătirile suplimentare de expediere sunt în curs de desfășurare și că se pot aștepta ca pachetul lor să ajungă în curând. Cu toate acestea, specialiștii de marketing prin e-mail inteligenți știu că adevărata valoare a e-mailurilor de confirmare a comenzilor constă în capacitatea lor de a genera mai multe vânzări.
În e-mailul de confirmare trebuie să fie incluse toate informațiile de mai jos:
Ce face ca aceste e-mailuri să fie atât de grozave și de ce ar trebui să vă intereseze? Iată câteva studii de caz problemă care pot face lumină asupra importanței e-mailurilor de confirmare a comenzilor.
În primul rând, în ceea ce privește implicarea prin e-mail, au o rată de deschidere remarcabilă de aproximativ 65%, care contribuie la media industriei de retail de 12,7% (sursa). La urma urmei, cumpărătorii vor să știe că procesul lor de achiziție a fost un succes.
Mai important, utilizatorii care primesc aceste e-mailuri reprezintă o audiență incredibil de implicată și valoroasă.
Este un fapt bine cunoscut că este mult mai ușor să convertiți din nou un client existent decât să convingeți pe cineva care nu a cumpărat niciodată de la dvs. să cumpere ceva (sursa).
Din păcate, prea multe magazine de comerț electronic sunt departe de a valorifica întregul potențial al e-mailurilor de confirmare a comenzii.
Pentru a vă ajuta să le valorificați adevăratul potențial, am creat șabloane puternice de confirmare a comenzilor, care vă vor ajuta să creșteți conversiile și veniturile din vânzări.
Hello [name],
We’re happy to let you know that we’ve received your order.
Once your package ships, we will send you an email with a tracking number and link so you can see the movement of your package.
If you have any questions, contact us here or call us on [contact number]!
We are here to help!
Returns: If you would like to return your product(s), please see here [link] or contact us.
P.S. psst… you may love these too:
[list of other products]
Woo hoo! Your order is on its way. Your order details can be found below.
TRACK YOUR ORDER [link]
ORDER SUMMARY:
Order #: [number]
Order Date: [date]
Order Total: [price]
SHIPPING ADDRESS: [address]
[Table with a list of items]
ITEMS SHIPPED QTY PRICE
Your new [product] will [look/work] great paired with:
[A list of complementary products]
Your order [number] has shipped!
It’s being shipped with [name of courier company].
Here’s a tracking number that you can use to check the location of your package: [tracking no.] (please note that tracking may take up to one business day to activate).
Thank you for placing your order!
Thank you for ordering from [company].
Your order #[number] has been shipped.
You can review your order status at any time by visiting Your Account [link].
Any orders placed within an hour of each other may be shipped together.
Item
Price
Qty
Amount
If you were interested in [product], you might also like:
[visuals of other products the recipient might be interested in]
We hope you enjoyed your shopping experience with us and that you will visit us again soon.
Ready to save our order confirmation email templates?
Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.
Șabloane de e-mail privind vânzări promoționale
Folosiți cele 10 șabloane de e-mailuri de vânzări promoționale pentru fiecare ocazie. De la șabloanele de Black Friday la vânzări ascendente și promoții pentru zile de naștere - le avem pe toate.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Marketingul prin e-mail rămâne eficient pentru vânzări, iar întâmpinarea clienților este importantă pentru loialitate. Șabloanele de e-mail sunt utile pentru a comunica cu clienții și a le oferi valoare. Este crucial să investiți în canale de comunicare practice și eficiente, cum ar fi marketingul prin e-mail.
Șabloane de e-mailuri informative
E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team