Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de confirmare a comenzii

Șabloane de e-mail de confirmare a comenzii

Există multe diferite tipuri de e-mailuri pe care ar trebui să le trimiteți clienților dvs.: e-mailuri de bun venit, e-mailuri de recuperare a clienților și memento-uri pentru coșul abandonat – ce vreți dvs.

Deși nu toate companiile de comerț electronic trimit aceste tipuri de e-mailuri, există un tip de e-mail care este utilizat de aproape toate magazinele de comerț electronic: e-mailul de confirmare a comenzii.

E-mailurile de confirmare a comenzii sunt adesea trimise din necesitate, deoarece nu puteți opera un magazin de comerț electronic eficient fără acest tip de e-mail tranzacțional.

Ce este o confirmare de comandă?

O confirmare a comenzii este un mesaj care informează clientul că procesul de achiziție inițiat de acesta a avut succes. Companiile trimit e-mailuri de confirmare a comenzii pentru a-i informa pe clienți că a fost primită comanda, că pregătirile suplimentare de expediere sunt în curs de desfășurare și că se pot aștepta ca pachetul lor să ajungă în curând. Cu toate acestea, specialiștii de marketing prin e-mail inteligenți știu că adevărata valoare a e-mailurilor de confirmare a comenzilor constă în capacitatea lor de a genera mai multe vânzări.

Personalizarea șablonului de e-mail
Personalizați și automatizați șabloanele de e-mail direct în cadrul LiveAgentt

Informații care să fie incluse într-un e-mail de confirmare a comenzii

În e-mailul de confirmare trebuie să fie incluse toate informațiile de mai jos:

  • Numele furnizorului
  • Numele și adresa clientului care a plasat comanda
  • Data confirmării comenzii 
  • Un mesaj “Vă mulțumim pentru comanda dvs.”
  • Prețul, imaginea și descrierea bunurilor comandate
  • Timpul estimat de sosire împreună cu numărul de urmărire al comenzii
  • Informații privind plata
  • Un “Vă mulțumim pentru comanda dvs. și pentru că faceți parte din familia [companiei]!” 

Puterea e-mailurilor de confirmare a comenzilor

Ce face ca aceste e-mailuri să fie atât de grozave și de ce ar trebui să vă intereseze?

În primul rând, în ceea ce privește implicarea prin e-mail, au o rată de deschidere remarcabilă de aproximativ 65%, care contribuie la media industriei de retail de 12,7% (sursa). La urma urmei, cumpărătorii vor să știe că procesul lor de achiziție a fost un succes.

Mai important, utilizatorii care primesc aceste e-mailuri reprezintă o audiență incredibil de implicată și valoroasă.

Este un fapt bine cunoscut că este mult mai ușor să convertiți din nou un client existent decât să convingeți pe cineva care nu a cumpărat niciodată de la dvs. să cumpere ceva (sursa).

Din păcate, prea multe magazine de comerț electronic sunt departe de a valorifica întregul potențial al e-mailurilor de confirmare a comenzii. 

Pentru a vă ajuta să realizați adevăratul potențial, am creat șabloane puternice de e-mail de confirmare a comenzii care vă vor ajuta să creșteți conversiile și veniturile din vânzări.

Subiecte pentru e-mailuri de confirmare a comenzii

  • Pachetul dvs. este pe drum!
  • Comanda cu numărul [numărul] a fost expediată 
  • Comanda dvs. va fi livrată în următoarele [X] zile…
  • Vă mulțumim pentru achiziția dvs. Iată confirmarea comenzii dvs.
  • Vă mulțumesc! Comanda dvs. este confirmată.
  • Comanda dvs. [număr] a fost primită
  • Vă procesăm comanda. 
  • Am trimis comanda dvs.!
  • Este pe drum…
  • Ne ocupăm de asta.
  • Ați comandat!

Șablon de e-mail de confirmare a comenzii 1

Șablon de e-mail de confirmare a comenzii 2

Șablon de e-mail de confirmare a comenzii 3

Șablon de e-mail de confirmare a comenzii 4

Șablon de e-mail de confirmare a comenzii – Întrebări frecvente

Este necesar să trimitem un e-mail de confirmare a comenzii după fiecare achiziție pe care o efectuează un client?

Șabloane de e-mail de confirmare a comenzii

Răspunsul scurt este – da. Este necesar să trimiteți un e-mail de confirmare, deoarece acesta informează clientul că totul a decurs bine și că produsele dorite vor fi trimise la el. În zilele noastre, utilizatorii sunt obișnuiți să primească e-mailuri de confirmare, iar dacă nu le trimiteți un astfel de mesaj, este foarte probabil ca aceștia să vă contacteze pentru a vă întreba dacă comanda lor a fost confirmată. Acest lucru vă va costa mai mult timp și bani decât simpla trimitere a unui e-mail automat.

Când ar trebui să trimit un e-mail de confirmare a comenzii?

Șabloane de e-mail de confirmare a comenzii

Un e-mail de confirmare a comenzii ar trebui trimis imediat după ce un client plasează o comandă. Acesta ar trebui să sosească literalmente în câteva secunde după ce un client face click pe “cumpără” sau plătește pentru achiziția sa. Dacă un client nu primește instantaneu un astfel de mesaj, ar putea crede că ceva nu a mers bine. În cazul în care sistemul dvs. este mai lent și durează câteva minute până când este trimis un e-mail automat, ar trebui să informați utilizatorii că este posibil să fie nevoie să aștepte câteva momente înainte de a primi confirmarea. 

Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de confirmare a comenzii?

Șabloane de e-mail de confirmare a comenzii

Un astfel de mesaj trebuie să fie scurt și concis, dar poate fi și amuzant și creativ. De aceea, nu există o regulă de aur pe care să o urmați atunci când creați e-mailuri de confirmare a comenzii. Amintiți-vă doar să includeți cele mai importante informații despre o comandă: numele companiei dvs., adresa clientului, prețul, timpul estimat de sosire și metoda de plată.

Ready to save our order confirmation email templates?

Save these templates inside of LiveAgent and save up to 15 hours of manual work every week.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Este necesar să trimitem un e-mail de confirmare a comenzii după fiecare achiziție?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Răspunsul scurt este – da. Este necesar să trimiteți un e-mail de confirmare, deoarece acesta informează clientul că totul a decurs bine și că produsele dorite vor fi trimise la el.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimit un e-mail de confirmare a comenzii?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un e-mail de confirmare a comenzii ar trebui trimis imediat după ce un client plasează o comandă. Acesta ar trebui să sosească literalmente în câteva secunde după ce un client face click pe cumpărare sau plătește pentru achiziția sa. Dacă un client nu primește un astfel de mesaj instantaneu, ar putea crede că ceva nu a mers bine. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de confirmare a comenzii?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un astfel de mesaj trebuie să fie scurt și concis, dar poate fi și amuzant și creativ. De aceea, nu există o regulă de aur pe care să o urmați atunci când creați e-mailuri de confirmare a comenzii.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație