Aflați cum să folosiți studiile de caz în e-mailuri de marketing pentru a ajunge la potențiali clienți și pentru a-i convinge de eficiența produsului dvs. Acest ghid practic explică cum să creați șabloane de e-mail eficiente cu studii de caz și oferă exemple concrete pentru a vă ajuta să începeți. Descoperiți cum să utilizați studiile de caz pentru a stimula afacerile dvs. în cele mai bune condiții.
Conform datelor din cercetarea realizată de Publicis Sapient, 87% dintre deciziile de cumpărare încep cu o căutare online (sursa). Nu este surprinzător – atunci când cineva se gândește să achiziționeze un produs sau un serviciu pe care nu l-a mai folosit până acum, este o practică obișnuită să caute păreri despre acesta de la alte persoane. Iar 88% dintre consumatori au încredere în recenziile online la fel de mult ca în recomandările prietenilor și ale familiei (sursa).
Cumpărătorii vor să fie siguri că investiția lor se va ridica la înălțimea așteptărilor lor și că va fi produsul potrivit pentru nevoile lor, în loc să se transforme într-o dezamăgire. Și este de datoria dvs. să le oferiți clienților suficiente informații utile și de încredere pentru a le facilita luarea deciziei finale de cumpărare.
O modalitate excelentă de a-i convinge pe potențialii clienți că firma dvs. le poate rezolva problemele este să le oferiți exemple din viața reală. E-mailurile ce conțin studiu de caz pot face acest lucru fiind dovada socială care prezintă modul în care clienții dvs. folosesc produsele sau serviciile dvs. și ce rezultate obțin aceștia. Acestea ar putea fi stimularea vânzărilor, creșterea productivității sau îmbunătățirea serviciilor pentru clienți, pentru a da doar câteva exemple.
În marketing, un studiu de caz este o analiză a unei campanii, a unui proiect sau a unui caz de utilizare. Un studiu de caz ar trebui să arate rezultate clare, să stabilească dacă acestea sunt un succes sau un eșec, să identifice factorii care au condus la acel rezultat și să recomande soluții sau acțiuni care să fie puse în aplicare în viitor.
Scopul unui studiu de caz de marketing este de a le demonstra potențialilor clienți că îi puteți ajuta cu o anumită problemă. Este o bucată de conținut care spune povestea modului în care compania dvs. a ajutat un client anterior sau existent să depășească o anumită problemă.
Studiile de caz sunt un element important al pâlniei de marketing și sunt cel mai bine utilizate aproape de partea de jos a acesteia, deoarece acest tip de conținut este de obicei citit sau căutat de prospecții care sunt aproape de a lua o decizie de cumpărare. De aceea, ar trebui să faceți tot posibilul să vă prezentați studiile de caz unui public mai larg.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Există câteva metode care funcționează bine, toate acestea putând fi încorporate, atașate sau legate de un e-mail cu studiu de caz: Creați PDF-uri – aceste fișiere independente sunt ușor de atașat la e-mailuri sau de partajat prin link-uri de descărcare pentru campanii. PDF-urile pot ajuta reprezentanții de vânzări în demonstrații sau pentru a depăși obiecțiile și pot ajuta potențialii clienți la compararea diferitelor soluții la problemele lor.Găzduiți-le pe site-ul dvs. web – o pagină dedicată “povești de succes” sau “lucrările noastre anterioare” ar trebui să fie ușor de găsit de către vizitatori (dacă nu se află pe pagina principală) și să fie împărtășită pe scară largă (de exemplu, un link într-un e-mail), să aibă o structură clară, de la obiective la rezultate, trecând prin procese, și să fie alcătuită dintr-un text captivant.Scrieți articole pe blog – împărtășiți rezultatele studiului dvs. de caz cu un public mai larg, scriind despre acesta într-un mod care se adresează în mod specific acestora și nevoilor lor, care abordează modul în care o anumită provocare a fost depășită în trecut, fără a se concentra pe compania dvs.Faceți videoclipuri – profitați de consumul crescut de conținut video al oamenilor pentru a vă comunica propunerea de valoare într-un mod puternic și atractiv.
Acestea reprezintă una dintre cele mai bune modalități de a oferi dovezi sociale că afacerea dvs. va fi capabilă să ajute potențialii clienți să își rezolve problemele. Studiile de caz pot oferi dovezi că firma dvs. oferă produse sau servicii de înaltă calitate și de încredere, deoarece rezultatele din trecut arată în mod clar cum au fost folosite de alți clienți pentru a-și atinge obiectivele sau pentru a depăși obstacolele. Nu ar trebui să fie o surpriză faptul că studiile de caz reprezintă unul dintre elementele principale ale strategiei de conținut pentru mulți specialiști în marketing.
De obicei la persoana a treia, adică din perspectiva unui reporter independent. Studiile de caz se aseamănă mai mult cu reportajele de știri decât cu prezentările, așa că trebuie să conțină fapte și cifre cantitative. Ele sunt cele mai potrivite pentru etapa de mijloc, de evaluare a pâlniei de vânzări, când potențialii clienți sunt deja familiarizați cu produsele sau serviciile dvs. Cu toate acestea, spre deosebire de majoritatea celorlalte tipuri de conținut care sunt utilizate în această etapă a călătoriei cumpărătorului, studiile de caz au ca scop principal prezentarea a ceea ce are mai bun de oferit marca dvs., arătând ceea ce a realizat deja. Totuși, nu începeți să vă lăudați sau să vă vindeți prea mult – concentrați-vă pe modul în care puteți rezolva anumite probleme și pe descrierea modului cum este cooperarea cu afacerea dvs., consolidându-vă afirmațiile cu citate reale de apreciere de la clienții anteriori.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Marketingul prin e-mail rămâne eficient pentru vânzări, iar întâmpinarea clienților este importantă pentru loialitate. Șabloanele de e-mail sunt utile pentru a comunica cu clienții și a le oferi valoare. Este crucial să investiți în canale de comunicare practice și eficiente, cum ar fi marketingul prin e-mail.
Șabloane de e-mail de reamintire a evenimentului
LiveAgent oferă șabloane de email pentru notificarea livrării, confirmarea returnării și munca la distanță. De asemenea, oferă șabloane de e-mail de succedare a evenimentelor, precum și instrucțiuni pentru a construi contul. E-mailurile de reamintire a evenimentelor sunt esențiale pentru menținerea implicării și interesului participanților. Momentul optim pentru trimiterea acestora este cu o săptămână, o zi și în ziua evenimentului.
Șabloane de e-mail pentru programul de fidelizare
Bine ai venit la [Business name]! Primești 15% reducere la prima achiziție. Descoperă beneficiile oferite de programul nostru de fidelitate și câștigă puncte pentru produse gratuite și reduceri speciale. Verifică punctele acumulate și află cum le poți obține mai multe.
Șabloane de e-mailuri informative
E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team