Aflați cum să folosiți studiile de caz în e-mailuri de marketing pentru a ajunge la potențiali clienți și pentru a-i convinge de eficiența produsului dvs. Acest ghid practic explică cum să creați șabloane de e-mail eficiente cu studii de caz și oferă exemple concrete pentru a vă ajuta să începeți. Descoperiți cum să utilizați studiile de caz pentru a stimula afacerile dvs. în cele mai bune condiții.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Conform datelor din cercetarea realizată de Publicis Sapient, 87% dintre deciziile de cumpărare încep cu o căutare online (sursa). Nu este surprinzător – atunci când cineva se gândește să achiziționeze un produs sau un serviciu pe care nu l-a mai folosit până acum, este o practică obișnuită să caute păreri despre acesta de la alte persoane. Iar 88% dintre consumatori au încredere în recenziile online la fel de mult ca în recomandările prietenilor și ale familiei (sursa).
Cumpărătorii vor să fie siguri că investiția lor se va ridica la înălțimea așteptărilor lor și că va fi produsul potrivit pentru nevoile lor, în loc să se transforme într-o dezamăgire. Și este de datoria dvs. să le oferiți clienților suficiente informații utile și de încredere pentru a le facilita luarea deciziei finale de cumpărare.
O modalitate excelentă de a-i convinge pe potențialii clienți că firma dvs. le poate rezolva problemele este să le oferiți exemple din viața reală. E-mailurile ce conțin studiu de caz pot face acest lucru fiind dovada socială care prezintă modul în care clienții dvs. folosesc produsele sau serviciile dvs. și ce rezultate obțin aceștia. Acestea ar putea fi stimularea vânzărilor, creșterea productivității sau îmbunătățirea serviciilor pentru clienți, pentru a da doar câteva exemple.
În marketing, un studiu de caz este o analiză a unei campanii, a unui proiect sau a unui caz de utilizare. Un studiu de caz ar trebui să arate rezultate clare, să stabilească dacă acestea sunt un succes sau un eșec, să identifice factorii care au condus la acel rezultat și să recomande soluții sau acțiuni care să fie puse în aplicare în viitor.
Scopul unui studiu de caz de marketing este de a le demonstra potențialilor clienți că îi puteți ajuta cu o anumită problemă. Este o bucată de conținut care spune povestea modului în care compania dvs. a ajutat un client anterior sau existent să depășească o anumită problemă.
Studiile de caz sunt un element important al pâlniei de marketing și sunt cel mai bine utilizate aproape de partea de jos a acesteia, deoarece acest tip de conținut este de obicei citit sau căutat de prospecții care sunt aproape de a lua o decizie de cumpărare. De aceea, ar trebui să faceți tot posibilul să vă prezentați studiile de caz unui public mai larg.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Cum se obține un serviciu clienți remarcabil?
Un excelent serviciu clienți implică accesibilitate, viteză, competență, amabilitate și coerență. Angajații trebuie să fie pasionați de a ajuta, să aibă empatie, o atitudine pozitivă, să comunice ușor și să fie orientați spre rezolvarea problemelor. Exemple de servicii clienți excelente sunt cele de la Ritz-Carlton și Amazon.
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Instruirea adecvată a angajaților în întrebările adresate clienților, oferirea soluțiilor de produse cerute și menținerea clienților informați sunt cheia succesului în afaceri. Răspunderea rapidă și gestionarea eficientă a întrebărilor clienților conduc la o experiență satisfăcătoare și la creșterea vânzărilor.
Utilizați software-ul FAQ pentru a vă optimiza experiența de autoservire a clienților
Asigurați-vă că portalul dvs. de autoservire se potrivește identității companiei dvs. Personalizați baza de cunoștințe pentru a reflecta imaginea corporativă și culorile mărcii. LiveAgent oferă o soluție complexă multicanal cu peste 180 de funcții pentru îmbunătățirea serviciilor și satisfacția clienților. Sistemul de ticketing vă permite să gestionați eficient tichetele și comunicările cu clienții.
Șabloane de email de răspuns la cererea de rambursare
Prioritatea în serviciul clienților este punerea lor pe primul loc, oferindu-le răspunsuri rapide și servicii de calitate. LiveAgent oferă șabloane gratuite pentru evenimente și comerț electronic.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date