Satisfacția clienților este strâns corelată cu retenția, loialitatea și vânzările. Dacă doriți să creșteți vânzările, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să creați o cultură orientată spre client în cadrul afacerii dvs.
Cu cât vă străduiți mai mult să vă satisfaceți clienții, cu atât afacerea dvs. va avea o performanță mai bună în ceea ce privește veniturile. Cum? Citiți mai departe pentru a afla!
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Cu un software de birou de asistență, cum ar fi LiveAgent, îmbunătățirea serviciului pentru clienți, retenția, loialitatea și vânzările vor fi floare la ureche. De ce?
LiveAgent oferă peste 180 de caracteristici avansate de asistență și peste 100 de integrări care vă vor ajuta să oferiți cel mai bun serviciu posibil.
Clienții se așteaptă la un serviciu impecabil. Dacă companiile nu îl furnizează, clienții le abandonează. De fapt, companiile americane pierd mai mult de $62 miliarde anual din cauza serviciului slab pentru clienți.
Americanii povestesc în medie la 15 persoane despre o experiență de serviciu slabă, față de 11 oameni cărora le vor spune despre o experiență bună.
74% dintre oameni sunt susceptibili de a schimba marca dacă consideră că procesul de cumpărare este prea dificil.
Este între 5 și 25 de ori mai scump a obține un client nou decât a păstra unul actual.
Oferim servicii de migrare concierge de la cele mai populare soluții de asistență.
Cu LiveAgent, e-mailurile, chat-urile, apelurile, mențiunile de pe rețelele sociale și tichetele de pe alte canale vor ajunge într-o singură căsuță de e-mail universală.
Asistența prin chat live este un ingredient cheie pentru creșterea vânzărilor, deoarece ajută companiile să transforme vizitatorii site-ului în clienți plătitori.
Construiți un call center virtual ca parte a soluției dvs. de asistență multi-canal. LiveAgent centralizează apelurile telefonice de pe site-ul dvs. web sau linia fixă într-un singur loc.
Integrați-vă profilurile de rețele sociale în LiveAgent și răspundeți la comentarii, mesaje private sau Tweets direct din contul dvs.
Utilizați reguli de automatizare și răspunsuri predefinite pentru a accelera sarcinile banale. Economisiți până la 15 ore în fiecare săptămână cu caracteristicile de automatizare LiveAgent.
Construiți mai multe baze de cunoștințe interne și externe ca parte a soluției dvs. de autoserviciu. Creați întrebări frecvente, forumuri, chenare de feedback și sugestii și multe altele.
Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați serviciul pe care îl primesc. Vedeți utilizarea, statisticile, evaluați rapoartele de performanță și învățați din evaluările de satisfacție ale clienților.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.
Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.
Cu peste 180 de caracteristici, peste 100 integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.
Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.
Obțineți soluția noastră de birou de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a avea acces complet la toate caracteristicile disponibile.
Ce mai așteptați? Creșteți vânzările, începând de astăzi!
Most Popular
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
O creștere bună a vânzărilor depinde în mare măsură de mărimea companiei dvs. Dar, în general, o creștere a vânzărilor de la 5 la 10% este destul de bună.
Software-ul de servicii pentru clienți LiveAgent ajută companiile să crească vânzările oferind asistență excelentă pentru clienți. Deoarece agenții lucrează de la o singură interfață, ei pot răspunde cu promptitudine la toate întrebările clienților. Prin urmare, pot reduce timpul de așteptare inutil.
Soluția de birou de asistență LiveAgent crește satisfacția clienților, retenția clienților, economisește timp și reduce costurile asociate asistenței pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date