Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Creșteți vânzările cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Sunteți în impas? Creșteți vânzările cu LiveAgent!

Satisfacția clienților este strâns corelată cu retenția, loialitatea și vânzările. Dacă doriți să creșteți vânzările, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să creați o cultură orientată spre client în cadrul afacerii dvs.

Cu cât vă străduiți mai mult să vă satisfaceți clienții, cu atât afacerea dvs. va avea o performanță mai bună în ceea ce privește veniturile. Cum? Citiți mai departe pentru a afla!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Strategies to increase sales

Cele mai bune strategii pentru creșterea vânzărilor

Creșterea vânzărilor înseamnă concentrarea asupra clienților dvs. Asigurați-vă că compania dvs.:

Creșteți vânzările Oferă valoare clienților

Creșteți vânzărileReduce efortul clienților

Creșteți vânzările Oferă un serviciu rapid și personalizat

Creșteți vânzările cu instrumentele potrivite

Cu un software de birou de asistență, cum ar fi LiveAgent, îmbunătățirea serviciului pentru clienți, retenția, loialitatea și vânzările vor fi floare la ureche. De ce?

LiveAgent oferă peste 180 de caracteristici avansate de asistență și peste 100 de integrări care vă vor ajuta să oferiți cel mai bun serviciu posibil.

Right tools to increase sales

De ce ar trebui să vă concentrați pe îmbunătățirea serviciului pentru clienți pentru a crește vânzările?

Definition of good customer service

Un serviciu bun este dorit și așteptat

Clienții se așteaptă la un serviciu impecabil. Dacă companiile nu îl furnizează, clienții le abandonează. De fapt, companiile americane pierd mai mult de $62 miliarde anual din cauza serviciului slab pentru clienți.

Bad service spreads like a wildfire

Recenziile negative se răspândesc precum un incendiu

Americanii povestesc în medie la 15 persoane despre o experiență de serviciu slabă, față de 11 oameni cărora le vor spune despre o experiență bună.

Empower customers with self-service

Este vorba despre reducerea efortului clienților

74% dintre oameni sunt susceptibili de a schimba marca dacă consideră că procesul de cumpărare este prea dificil.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Obținerea de noi clienți este costisitoare

Este între 5 și 25 de ori mai scump a obține un client nou decât a păstra unul actual.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la cele mai populare soluții de asistență.

badges

Caracteristici LiveAgent care ajută la creșterea vânzărilor

Email ticketing

Sistem de tichete cu fluxuri hibride de tichete

Cu LiveAgent, e-mailurile, chat-urile, apelurile, mențiunile de pe rețelele sociale și tichetele de pe alte canale vor ajunge într-o singură căsuță de e-mail universală.

Chat live intern și extern în timp real

Asistența prin chat live este un ingredient cheie pentru creșterea vânzărilor, deoarece ajută companiile să transforme vizitatorii site-ului în clienți plătitori.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Call center virtual încorporat

Construiți un call center virtual ca parte a soluției dvs. de asistență multi-canal. LiveAgent centralizează apelurile telefonice de pe site-ul dvs. web sau linia fixă într-un singur loc.

Asistență pe rețele sociale

Integrați-vă profilurile de rețele sociale în LiveAgent și răspundeți la comentarii, mesaje private sau Tweets direct din contul dvs.

Social medias integrated into the help desk software
Buble icon

Automatizare & răspunsuri predefinite

Utilizați reguli de automatizare și răspunsuri predefinite pentru a accelera sarcinile banale. Economisiți până la 15 ore în fiecare săptămână cu caracteristicile de automatizare LiveAgent.

Education icon

Constructor de baze de cunoștințe

Construiți mai multe baze de cunoștințe interne și externe ca parte a soluției dvs. de autoserviciu. Creați întrebări frecvente, forumuri, chenare de feedback și sugestii și multe altele.

Web icon

Analiza datelor și tabloul de bord de raportare

Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați serviciul pe care îl primesc. Vedeți utilizarea, statisticile, evaluați rapoartele de performanță și învățați din evaluările de satisfacție ale clienților.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Ce face din LiveAgent instrumentul potrivit pentru creșterea vânzărilor?

Most reviewed and number 1

Cel mai recenzat și cel mai bine evaluat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Packed with features

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 100 integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră de birou de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a avea acces complet la toate caracteristicile disponibile.

Ce mai așteptați? Creșteți vânzările, începând de astăzi!

Tichet+Chat

Tichet+Chat

Ideal pentru întreprinderile mici și mijlocii

$29/mo
Tichet+Chat

Totul Inclus

Ideal pentru companii de toate dimensiunile și pentru corporații mari

$39/mo

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce este o creștere bună a vânzărilor?

O creștere bună a vânzărilor depinde în mare măsură de mărimea companiei dvs. Dar, în general, o creștere a vânzărilor de la 5 la 10% este destul de bună.

Cum vă poate ajuta LiveAgent să creșteți vânzările?

Software-ul de servicii pentru clienți LiveAgent ajută companiile să crească vânzările oferind asistență excelentă pentru clienți. Deoarece agenții lucrează de la o singură interfață, ei pot răspunde cu promptitudine la toate întrebările clienților. Prin urmare, pot reduce timpul de așteptare inutil.

Care sunt alte beneficii de afaceri ale LiveAgent?

Soluția de birou de asistență LiveAgent crește satisfacția clienților, retenția clienților, economisește timp și reduce costurile asociate asistenței pentru clienți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație