Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Creșteți vânzările cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Asistență clienți 24/7
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Sunteți în impas? Creșteți vânzările cu LiveAgent!

Satisfacția clienților este strâns corelată cu retenția, loialitatea și vânzările. Dacă doriți să creșteți vânzările, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să creați o cultură orientată spre client în cadrul afacerii dvs.

Cu cât vă străduiți mai mult să vă satisfaceți clienții, cu atât afacerea dvs. va avea o performanță mai bună în ceea ce privește veniturile. Cum? Citiți mai departe pentru a afla!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Strategies to increase sales

Cele mai bune strategii pentru creșterea vânzărilor

Creșterea vânzărilor înseamnă concentrarea asupra clienților dvs. Asigurați-vă că compania dvs.:

 Oferă valoare clienților

Reduce efortul clienților

Oferă un serviciu rapid și personalizat

Creșteți vânzările cu instrumentele potrivite

Cu un software de birou de asistență, cum ar fi LiveAgent, îmbunătățirea serviciului pentru clienți, retenția, loialitatea și vânzările vor fi floare la ureche. De ce?

LiveAgent oferă peste 180 de caracteristici avansate de asistență și peste 100 de integrări care vă vor ajuta să oferiți cel mai bun serviciu posibil.

Right tools to increase sales

De ce ar trebui să vă concentrați pe îmbunătățirea serviciului pentru clienți pentru a crește vânzările?

Definition of good customer service

Un serviciu bun este dorit și așteptat

Clienții se așteaptă la un serviciu impecabil. Dacă companiile nu îl furnizează, clienții le abandonează. De fapt, companiile americane pierd mai mult de $62 miliarde anual din cauza serviciului slab pentru clienți.

Bad service spreads like a wildfire

Recenziile negative se răspândesc precum un incendiu

Americanii povestesc în medie la 15 persoane despre o experiență de serviciu slabă, față de 11 oameni cărora le vor spune despre o experiență bună.

Empower customers with self-service

Este vorba despre reducerea efortului clienților

74% dintre oameni sunt susceptibili de a schimba marca dacă consideră că procesul de cumpărare este prea dificil.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Obținerea de noi clienți este costisitoare

Este între 5 și 25 de ori mai scump a obține un client nou decât a păstra unul actual.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la cele mai populare soluții de asistență.

Caracteristici LiveAgent care ajută la creșterea vânzărilor

Email ticketing

Sistem de tichete cu fluxuri hibride de tichete

Cu LiveAgent, e-mailurile, chat-urile, apelurile, mențiunile de pe rețelele sociale și tichetele de pe alte canale vor ajunge într-o singură căsuță de e-mail universală.

Chat live intern și extern în timp real

Asistența prin chat live este un ingredient cheie pentru creșterea vânzărilor, deoarece ajută companiile să transforme vizitatorii site-ului în clienți plătitori.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Call center virtual încorporat

Construiți un call center virtual ca parte a soluției dvs. de asistență multi-canal. LiveAgent centralizează apelurile telefonice de pe site-ul dvs. web sau linia fixă într-un singur loc.

Asistență pe rețele sociale

Integrați-vă profilurile de rețele sociale în LiveAgent și răspundeți la comentarii, mesaje private sau Tweets direct din contul dvs.

Social medias integrated into the help desk software

Automatizare & răspunsuri predefinite

Utilizați reguli de automatizare și răspunsuri predefinite pentru a accelera sarcinile banale. Economisiți până la 15 ore în fiecare săptămână cu caracteristicile de automatizare LiveAgent.

Constructor de baze de cunoștințe

Construiți mai multe baze de cunoștințe interne și externe ca parte a soluției dvs. de autoserviciu. Creați întrebări frecvente, forumuri, chenare de feedback și sugestii și multe altele.

Web icon

Analiza datelor și tabloul de bord de raportare

Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați serviciul pe care îl primesc. Vedeți utilizarea, statisticile, evaluați rapoartele de performanță și învățați din evaluările de satisfacție ale clienților.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Ce face din LiveAgent instrumentul potrivit pentru creșterea vânzărilor?

Most reviewed and number 1

Cel mai recenzat și cel mai bine evaluat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Packed with features

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 100 integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră de birou de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a avea acces complet la toate caracteristicile disponibile.

Ce mai așteptați? Creșteți vânzările, începând de astăzi!

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Articole legate deCreșteți vânzările
Un brand nu este doar un logo. Acesta merge împreună cu o bună prestare de servicii, un serviciu excelent pentru clienți, și, de asemenea, un design excepțional și marketing extraordinar.

Brand

Brandul puternic aduce recunoaștere, fidelizare și implicare cu clienții. Construiți un brand distinct cu tactici de branding eficiente și folosind canale de comunicare accesibile și ieftine.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

Sunete

Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Programați o demonstrație

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x