Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Creșteți vânzările cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Sunteți în impas? Creșteți vânzările cu LiveAgent!

Satisfacția clienților este strâns corelată cu retenția, loialitatea și vânzările. Dacă doriți să creșteți vânzările, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să creați o cultură orientată spre client în cadrul afacerii dvs.

Cu cât vă străduiți mai mult să vă satisfaceți clienții, cu atât afacerea dvs. va avea o performanță mai bună în ceea ce privește veniturile. Cum? Citiți mai departe pentru a afla!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Strategies to increase sales

Cele mai bune strategii pentru creșterea vânzărilor

Creșterea vânzărilor înseamnă concentrarea asupra clienților dvs. Asigurați-vă că compania dvs.:

 Oferă valoare clienților

Reduce efortul clienților

Oferă un serviciu rapid și personalizat

Creșteți vânzările cu instrumentele potrivite

Cu un software de birou de asistență, cum ar fi LiveAgent, îmbunătățirea serviciului pentru clienți, retenția, loialitatea și vânzările vor fi floare la ureche. De ce?

LiveAgent oferă peste 180 de caracteristici avansate de asistență și peste 100 de integrări care vă vor ajuta să oferiți cel mai bun serviciu posibil.

Right tools to increase sales

De ce ar trebui să vă concentrați pe îmbunătățirea serviciului pentru clienți pentru a crește vânzările?

Definition of good customer service

Un serviciu bun este dorit și așteptat

Clienții se așteaptă la un serviciu impecabil. Dacă companiile nu îl furnizează, clienții le abandonează. De fapt, companiile americane pierd mai mult de $62 miliarde anual din cauza serviciului slab pentru clienți.

Bad service spreads like a wildfire

Recenziile negative se răspândesc precum un incendiu

Americanii povestesc în medie la 15 persoane despre o experiență de serviciu slabă, față de 11 oameni cărora le vor spune despre o experiență bună.

Empower customers with self-service

Este vorba despre reducerea efortului clienților

74% dintre oameni sunt susceptibili de a schimba marca dacă consideră că procesul de cumpărare este prea dificil.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers

Obținerea de noi clienți este costisitoare

Este între 5 și 25 de ori mai scump a obține un client nou decât a păstra unul actual.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la cele mai populare soluții de asistență.

Caracteristici LiveAgent care ajută la creșterea vânzărilor

Email ticketing

Sistem de tichete cu fluxuri hibride de tichete

Cu LiveAgent, e-mailurile, chat-urile, apelurile, mențiunile de pe rețelele sociale și tichetele de pe alte canale vor ajunge într-o singură căsuță de e-mail universală.

Chat live intern și extern în timp real

Asistența prin chat live este un ingredient cheie pentru creșterea vânzărilor, deoarece ajută companiile să transforme vizitatorii site-ului în clienți plătitori.

The fastest live chat on the market
Professional built-in call center software

Call center virtual încorporat

Construiți un call center virtual ca parte a soluției dvs. de asistență multi-canal. LiveAgent centralizează apelurile telefonice de pe site-ul dvs. web sau linia fixă într-un singur loc.

Asistență pe rețele sociale

Integrați-vă profilurile de rețele sociale în LiveAgent și răspundeți la comentarii, mesaje private sau Tweets direct din contul dvs.

Social medias integrated into the help desk software

Automatizare & răspunsuri predefinite

Utilizați reguli de automatizare și răspunsuri predefinite pentru a accelera sarcinile banale. Economisiți până la 15 ore în fiecare săptămână cu caracteristicile de automatizare LiveAgent.

Constructor de baze de cunoștințe

Construiți mai multe baze de cunoștințe interne și externe ca parte a soluției dvs. de autoserviciu. Creați întrebări frecvente, forumuri, chenare de feedback și sugestii și multe altele.

Web icon

Analiza datelor și tabloul de bord de raportare

Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați serviciul pe care îl primesc. Vedeți utilizarea, statisticile, evaluați rapoartele de performanță și învățați din evaluările de satisfacție ale clienților.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Ce face din LiveAgent instrumentul potrivit pentru creșterea vânzărilor?

Most reviewed and number 1

Cel mai recenzat și cel mai bine evaluat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Packed with features

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 100 integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră de birou de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a avea acces complet la toate caracteristicile disponibile.

Ce mai așteptați? Creșteți vânzările, începând de astăzi!

$9 lună

Small business

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 lună

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 contact form

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce este o creștere bună a vânzărilor?

O creștere bună a vânzărilor depinde în mare măsură de mărimea companiei dvs. Dar, în general, o creștere a vânzărilor de la 5 la 10% este destul de bună.

Cum vă poate ajuta LiveAgent să creșteți vânzările?

Software-ul de servicii pentru clienți LiveAgent ajută companiile să crească vânzările oferind asistență excelentă pentru clienți. Deoarece agenții lucrează de la o singură interfață, ei pot răspunde cu promptitudine la toate întrebările clienților. Prin urmare, pot reduce timpul de așteptare inutil.

Care sunt alte beneficii de afaceri ale LiveAgent?

Soluția de birou de asistență LiveAgent crește satisfacția clienților, retenția clienților, economisește timp și reduce costurile asociate asistenței pentru clienți.

Related Articles to Creșteți vânzările
Aflați cum puteți reduce cantitatea tichetelor cu software-ul de birou de asistență LiveAgent care oferă peste 180 de caracteristici și integrări ale biroului de asistență.

Copleşit? Reduceți cantitatea tichetelor cu LiveAgent!

Reducerea cantității de tichete îmbunătățește productivitatea, reduce timpul de așteptare și previne epuizarea agenților. Astfel, satisfacția clienților crește și agenții se pot concentra pe sarcini mai complexe.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Desk.com către LiveAgent. Bucurați-vă de peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări în LiveAgent.

Migrați de la Desk.com?

LiveAgent a câștigat popularitatea din cauza prețurilor sale accesibile și a unui nivel avansat de automatizare, care a inlocuit nevoia de Zapier. Utilizatorii au lăudat, de asemenea, caracteristicile sale, inclusiv posibilitatea de a trimite e-mailuri, atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri și a se gestiona prin intermediul chat-ului. Serviciul funcționează stabil și pe platformele mobile. Mulți utilizatori au trecut de la ZenDesk la LiveAgent și sunt mulțumiți de decizia lor, datorită utilității acestuia, precum formulare de contact, chat live și integrare cu rețelele sociale.

Doriți să vă migrați datele de la Customerly la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?

LiveAgent este cel mai bun program informatic de asistență evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Companiile precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford oferă servicii de asistență de talie mondială prin intermediul său. Există mai multe planuri de abonare, începând de la $ 9 pe lună pentru Small business până la $ 49 pe lună pentru Large business. Există și un plan gratuit timp de 7 zile pentru istoricul tichetelor. Migrați-vă astăzi datele din Customerly și aflați mai multe.

Sporiți implicarea clienților cu ajutorul asistenței omnicanal personalizate. Lăsați-vă clienții cu un sentiment extraordinar de fiecare dată când interacționează cu afacerea dvs.

Sporiți implicarea cu LiveAgent

Clienții în căutare de experiențe de cumpărare captivante și personalizate ajută la diferențierea afacerilor de succes în comerțul online.Împreună cu prețul și calitatea produselor, implicarea și satisfacția clienților sunt esențiale pentru succesul afacerii. Strategiile care cresc implicarea clienților și oferă avantaje competitive pot fi cheia către succesul pe termen lung în comerțul online.

Îmbunătățiți-vă serviciul pentru clienți prin funcții avansate de asistență care vă ajută să personalizați comunicările și să oferiți răspunsuri rapide clienților dvs.

Aveți nevoie să vă îmbunătățiți serviciul pentru clienți?

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020. A fost preferat de peste 21.000 de companii din diferite industrii și este plin de peste 180 de caracteristici, cu peste 40 de integrări și cu personalizări infinite. Este bazat pe cloud și securizat, ușor de configurat și de utilizat. Instrumentul este potrivit pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți.

Doriți să vă migrați datele de la Extindeți la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți încercarea gratuită astăzi.

Treceți de la Extend la LiveAgent?

LiveAgent oferă servicii excelente pentru clienți cu asistență 24/7 și o soluție de asistență de ultimă generație, împreună cu instrumente utile, peste 175 de funcții și peste 40 de integrări. Alegerea LiveAgent vă poate crește economiile și rentabilitatea investiției. LiveAgent oferă 43 de traduceri diferite și widget-uri adaptabile la limbă pentru a satisface nevoile clienților din întreaga lume.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație