Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail privind portalul pentru clienți

Șabloane de e-mail privind portalul pentru clienți

De fiecare dată când un client trimite un tichet cu privire la utilizarea unuia dintre produsele sau serviciile dvs., personalul dvs. trebuie să răspundă și pierde timp prețios care ar putea fi dedicat altor sarcini. Cu toate acestea, nu trebuie să fie așa. De ce?

Nu toate întrebările legate de produse sunt atât de complexe încât să necesite atenția unui agent de servicii pentru clienți. Un număr substanțial de probleme pot fi rezolvate de către utilizatorii existenți dacă o organizație dispune de un portal pentru clienți.

Un portal pentru clienți este o platformă de autoservire care permite clienților să împărtășească informații, să caute soluții la problemele lor în orice moment și să adreseze întrebări în mod independent. Acesta oferă clienților acces la un site web pe care aceștia pot deschide și crea discuții, își pot actualiza informațiile de contact, pot consulta o bază de cunoștințe, pot descărca resurse, pot naviga prin postările istorice sau pot împărtăși cunoștințe cu alți utilizatori.

Cu toate acestea, odată ce ați construit acest portal, trebuie să îl promovați în rândul clienților dvs., să îi conduceți prin procesul de creare a unui cont pe portalul clienților și, în cele din urmă, să îi încurajați să devină utilizatori activi.

Trimiterea unei comunicări prin e-mail atent elaborate este cea mai eficientă modalitate de:

  • A informa clienții despre disponibilitatea portalului dvs. pentru clienți 
  • A promova portalul pentru clienți
  • A îndruma clienții prin procesul de creare a unui cont pe portalul clienților

Utilizarea șabloanelor de e-mail pentru portalul de clienți vă va ajuta să ajungeți la clienții dvs. și să-i convingeți să se alăture portalului pentru clienți pe care l-ați construit pentru ei. Acest articol reunește exemple de diferite tipuri de mesaje din fiecare etapă a unei comunicări eficiente a serviciilor de relații cu clienții, completate cu exemple puternice de subiecte de e-mailuri de relații cu clienții.

Ce este un șablon de e-mail?

Un șablon de e-mail este un e-mail în format HTML pe care îl puteți utiliza pentru a vă crea propriul mesaj, schimbând conținutul propus cu cel propriu. SendPulse oferă mai mult de 130 de șabloane gratuite, gata de utilizare.

Un șablon de e-mail vă permite să creați campanii de e-mail prin înlocuirea imaginilor, a textului, a fonturilor și a altor elemente. Galeria de șabloane de e-mail din SendPulse este împărțită în secțiuni tematice, astfel încât să puteți găsi un șablon care să funcționeze cel mai bine pentru dvs. 

Beneficiile utilizării unui șablon de e-mail

Vă economisește timp și efort

În loc să creați un șablon de e-mail de la zero, puteți încărca cu ușurință propriile imagini, puteți modifica textul și puteți selecta conținut nou și relevant pentru abonații dvs. Nu trebuie să pierdeți timp cu proiectarea și să vă dați seama ce format funcționează cel mai bine.

Șabloane de e-mail privind portalul pentru clienți
Salvați șabloanele portalului nostru pentru clienți în mesajele dvs. predefinite pentru a economisi timp

Nu este nevoie să verificați formatarea

De fiecare dată când creați un nou șablon de e-mail de la zero, trebuie să verificați dacă nu există erori. Există întotdeauna riscul de a omite secțiuni importante sau de a face greșeli de formatare. Utilizarea unui șablon vă asigură că e-mailul dvs. arată exact la fel ca în previzualizare.

Linii de subiect pentru e-mail privind portalul clienților

E-mailuri de verificare

  • Confirmați adresa dvs. de e-mail
  • Vă rugăm să verificați e-mailul dvs. pentru [companie]
  • Verificați adresa dvs. de e-mail pentru [numele portalului pentru clienți]
  • Bine ați venit la [portalul pentru clienți], vă rugăm să vă verificați adresa de e-mail
  • [nume], vă rugăm să vă verificați contul
  • [companie] – verificarea contului
  • [companie] – verificare e-mail
  • [adresa de e-mail] – completați înregistrarea dvs. pentru [portalul companiei/clienților]!
  • Activați contul dvs. de [companie]
  • E-mail de verificare
  • Codul dvs. de verificare
  • Codul dvs. de securitate [portalul pentru clienți] este: [cod]
  • Verificați codul de verificare pentru [companie]
  • Vă rugăm să verificați adresa dvs. de e-mail

E-mailuri de bun venit

  • Ne bucurăm să vă vedem aici!
  • Vă mulțumim că v-ați înscris 🙂
  • Bine ați venit în comunitatea [portalul pentru clienți]
  • Bine ați venit în familia [portalul pentru clienți]
  • Bine ați venit la bord
  • Vă mulțumim că sunteți alături de noi!
  • Bine ați venit în club!
  • Sunteți înregistrat. Iată ce urmează…
  • Bine ați venit în contul dvs. de [portalul pentru clienți]
  • Vă așteptăm la [portalul pentru clienți].
  • Vă mulțumim că ați ales [portalul pentru clienți]

E-mailuri de confirmare

  • Confirmare: contul dvs. a fost creat!
  • S-a confirmat – bine ați venit la bord
  • Contul dvs. este activ și funcțional!Contul dvs. este activ și funcțional!
  • Woohoo! Se întâmplă!
  • Contul dvs. [numele portalului pentru clienți] este pregătit 
  • Puteți începe să vă folosiți acum contul [portalul pentru clienți].
  • Puteți accesa contul dvs. cu [portalul pentru clienți] acum
  • A fost activat un cont pentru [nume].
  • Vă mulțumim pentru înregistrare, accesați contul dvs.
  • Înregistrarea dvs. este completă
  • E-mail de confirmare a contului

E-mailuri de resetare a parolei

  • Resetarea parolei [portalul pentru clienți]
  • Link-ul de resetare a parolei dvs.
  • Aveți nevoie de ajutor pentru a vă reseta parola?
  • Iată noua dvs. parolă pentru [portalul pentru clienți]
  • Noua dvs. parolă este la doar câteva click-uri distanță
  • V-ați uitat parola?
  • Resetați-vă parola
  • Resetarea parolei
  • [nume], acest e-mail vă va ajuta să vă resetați parola
  • Alegeți o nouă parolă pentru contul dvs. [portalul pentru clienți].
  • Schimbarea parolei [portalul pentru clienți]

E-mailuri de feedback

  • Ne-ar plăcea să aflăm părerea dvs. despre [portalul pentru clienți].
  • Ce părere aveți despre [portalul pentru clienți]?
  • Trebuie să vorbim despre [portalul pentru clienți], [nume]…
  • Evaluați experiența dvs. cu [portalul pentru clienți]
  • Împărtășiți feedback-ul dvs. pe [portalul pentru clienți]
  • Împărtășiți opiniile dvs. despre [portalul pentru clienți]
  • Am vrea să știm părerea dvs.
  • Vă mulțumim că sunteți un utilizator activ al [portalul pentru clienți].
  • Cum este experiența dvs. cu [portalul pentru clienți]? 
  • Vrem să îmbunătățim [portalul pentru clienți]. Avem nevoie de ajutorul dvs.!
  • Cum putem îmbunătăți [portalul pentru clienți]?

E-mailuri de invitație

  • Doriți să profitați la maximum de [produs/serviciu]? Alăturați-vă [portalul pentru clienți]
  • Înscrieți-vă acum la [portalul pentru clienți]. Nu veți regreta.
  • [portalul pentru clienți] vă așteaptă
  • Știați că există un [portal pentru clienți] disponibil pentru toți clienții noștri?
  • Era și timpul să vă alăturați [portalul pentru clienți]
  • Nu vrem să ne lăudăm, dar utilizatorii iubesc [portalul nostru pentru clienți].
  • Iată de ce ar trebui să vă alăturați [portalul pentru clienți]
  • Sunteți invitați să vă alăturați portalului nostru!
  • Am adăugat noi module la [portalul pentru clienți]. Alăturați-vă acum și verificați-le!
  • Cunoașteți toate caracteristicile și posibilitățile pe care le oferă [produsul/serviciul].
  • L-am construit pentru ca dvs. să vă dezvoltați și să învațați lucruri noi despre [produs/serviciu].
  • Ce veți învăța…

Idei de șabloane de e-mail privind portalul pentru clienți

Portalul pentru clienți – Șabloane de e-mail de verificare

Șablon de e-mail scurt de verificare 1


Șablon de e-mail scurt de verificare 2


Șablon de e-mail scurt de verificare 3


Șablon de e-mail de verificare care evidențiază valoarea


Șablon de e-mail de verificare cu un link de confirmare


Portalul pentru clienți – Șabloane de e-mail de bun venit

Un șablon de e-mail de bun venit simplu


Șablon de e-mail de bun venit cu un apel la acțiune


Șablon de e-mail informativ de bun venit


Portalul pentru clienți – Șabloane de e-mail de confirmare

Șablon de e-mail scurt de confirmare


Șablon de e-mail de mulțumire pentru confirmarea înregistrării


Șablon de e-mail de confirmare “Așteptăm cu nerăbdare…”


Șablon de e-mail de confirmare cu link-uri către resurse


Portalul pentru clienți – Șabloane de e-mail pentru resetarea parolei

Șablon de e-mail pentru resetarea parolei 1


Șablon de e-mail pentru resetarea parolei 2


Șablon de e-mail pentru resetarea parolei 3


Șablon de e-mail pentru resetarea parolei 4


Portalul pentru clienți – Șabloane de e-mail de feedback

Șablon de e-mail de feedback 1


Șablon de e-mail de feedback 2


Șablon de e-mail de feedback 3


Șablon de e-mail de feedback 4


Portalul pentru clienți – Șabloane de e-mail de invitație

Șablon de e-mail de invitație 1


Șablon de e-mail de invitație 2

Șablon de e-mail de invitație 3

Șabloane de e-mail privind portalul pentru clienți – Întrebări Frecvente

Cum pot măsura succesul comunicării mele prin e-mail?

Tichet rezolvat

Cei mai utili parametri pentru monitorizarea ratei de succes a unui newsletter sunt ratele de livrare, ratele de deschidere, ratele de click și ratele de respingere.

  • Rata de livrare este raportul dintre numărul de e-mailuri care nu au fost trimise și numărul de e-mailuri trimise.
  • Rata de deschidere este raportul dintre abonații care au deschis newsletter-ul dvs. și numărul de e-mailuri livrate.
  • Rata de click-uri este raportul dintre numărul de persoane care au dat click pe link-uri și numărul de e-mailuri livrate.
  • Rata de respingere este raportul dintre adresele de e-mail din lista dvs. de newsletter care nu au primit mesajul dvs., deoarece serverele sau clienții lor de e-mail le-au returnat, și numărul total de adrese de e-mail din listă.

În mod obișnuit, rezultatele bune sunt:

  • 95% sau mai mult pentru rata de livrare
  • 30%+ pentru rata de deschidere
  • Peste 10% pentru rata de click
  • Mai puțin de 2% pentru rata de respingere

Cu toate acestea, aceste rate și criterii de referință pot varia de la un sector la altul. Cele mai importante elemente care influențează aceste rezultate sunt calitatea datelor și valoarea conținutului unei campanii. 

Ar trebui să scriu un e-mail în text simplu sau să trimit un e-mail în HTML?

Șabloane de e-mail privind portalul pentru clienți

Un e-mail cu text simplu conține text fără formatare. De asemenea, vă permite să încorporați elemente vizuale simple sau GIF-uri în copia e-mailului. Un e-mail HTML poate conține imagini, culori de font și alte opțiuni de formatare a textului. Formatul de e-mail potrivit depinde de strategia dvs. de marketing prin e-mail, de branding și de ghidul de stil.

Dacă trimiteți un e-mail scurt, cum ar fi un e-mail de verificare sau un e-mail de resetare a parolei, puteți rămâne la o versiune de text simplu. Cu toate acestea, e-mailurile care au ca scop încurajarea destinatarului să întreprindă o anumită acțiune, cum ar fi un e-mail de invitație sau un e-mail de feedback, ar putea face ca mesajul să fie mai atrăgător dacă este trimis în format HTML.

Timp de rezolvare

Depinde foarte mult de tipul de e-mail pe care îl trimiteți. Cel mai bine este să trimiteți e-mailuri de verificare imediat după ce un utilizator efectuează o acțiune, astfel încât acesta să poată continua procesul care necesită verificare. De exemplu, atunci când un utilizator creează un cont folosind adresa sa de e-mail, acesta ar trebui să primească imediat un e-mail de verificare, să poată confirma e-mailul și să urmeze pașii următori.

Același lucru este valabil și pentru e-mailurile de bun venit și e-mailurile de confirmare, care ar trebui trimise imediat după ce un utilizator creează un cont pe portalul pentru clienți și îl verifică cu succes, astfel încât acesta să poată continua procesul de înregistrare și să acceseze portalul cât mai curând posibil. 

Un e-mail de resetare a parolei nu este diferit. Trebuie să trimiteți un e-mail de resetare a parolei imediat după ce un utilizator al portalului de clienți face o cerere sau vă solicită ajutor pentru a configura o nouă parolă. Dacă un utilizator trebuie să aștepte mai mult de câteva secunde pentru un e-mail de resetare a parolei, este posibil să renunțe și să rămână fără acces la portalul pentru clienți.

Când vine vorba de un e-mail de feedback, depinde foarte mult de modul în care clienții folosesc portalul dvs. pentru clienți. Cu toate acestea, nu așteptați prea mult timp înainte de a le cere părerea. Trimiterea acestui e-mail până la 10 zile după ce un client a început să utilizeze portalul pentru clienți este o idee bună.

Regula este cam aceeași atunci când doriți să trimiteți un e-mail de invitație. În mod ideal, ar trebui să trimiteți e-mailul la câteva zile (sau săptămâni, în funcție de complexitatea produsului/serviciului dvs.) după ce un client începe să utilizeze produsul/serviciul dvs. Ghidați-l mai întâi prin procesul de integrare, lăsați-l să vă cunoască produsul și să absoarbă toate datele disponibile, iar apoi informați-l despre posibilitatea de a se alătura portalului pentru clienți.

Ready to create your customer portal?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum pot măsura succesul comunicării mele prin e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cei mai utili parametri pentru monitorizarea ratei de succes a unui newsletter sunt ratele de livrare, ratele de deschidere, ratele de click și ratele de respingere.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui ca firma dvs. să scrie un e-mail în text simplu sau să trimită un e-mail în HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dacă trimiteți un e-mail scurt, cum ar fi un e-mail de verificare sau un e-mail de resetare a parolei, puteți rămâne la o versiune în text simplu. Cu toate acestea, e-mailurile care au ca scop să încurajeze un destinatar să întreprindă o anumită acțiune, cum ar fi un e-mail de invitație sau un e-mail de feedback, ar putea face ca mesajul să fie mai atrăgător dacă este trimis în format HTML.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să trimit un e-mail legat de portalul pentru clienți?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Depinde de tipul de e-mail pe care îl trimiteți. De exemplu, atunci când un utilizator creează un cont folosind adresa sa de e-mail, ar trebui să primească imediat un e-mail de verificare.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație