Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane pentru serviciul clienți

Șabloane pentru serviciul clienți

E-mailul rămâne în continuare unul dintre principalele canale de servicii pentru clienți pentru un număr mare de consumatori. Cu toate acestea, nu toate întreprinderile depun un efort deosebit pentru a oferi răspunsuri rapide și profesionale – de fapt, unele nu răspund deloc. Sondajul realizat de SuperOffice a constatat că 62% dintre companii nu răspund la e-mailurile de serviciu clienți, 90% nu informează clientul că a primit un e-mail, în timp ce 97% nu urmăresc să vadă dacă clienții sunt mulțumiți de răspuns.

În timp ce este aproape imposibil să creezi manual fiecare e-mail către clienții potențiali sau actuali, utilizarea de șabloane pentru serviciul clienți care acoperă o varietate de scenarii poate fi de mare ajutor pentru echipele de servicii clienți, în special pentru cele care trebuie să se ocupe de un număr mare de e-mailuri. Cu șabloanele ca punct de plecare, agenții dvs. pot ajuta mai mulți clienți în mai puțin timp și cu mai puțin stres și se pot asigura că oferă un serviciu consecvent.

Șabloane pentru serviciul clienți
Exemplu de ticketing prin e-mail în LiveAgent

Beneficii ale utilizării șabloanelor de e-mail pentru serviciul clienți

  • Economisiți timp și îmbunătățiți eficiența agenților. Utilizarea șabloanelor de servicii pentru clienți atunci când răspundeți clienților vă va scuti echipa de asistență de necesitatea de a crea răspunsuri individuale, le va optimiza timpul și va îmbunătăți eficiența.
  • Reduceți numărul de erori umane. Cu șabloanele de răspuns la e-mailurile de serviciu clienți, gata făcute, încercate și testate, puteți elimina eroarea umană și elimina riscul de a trimite mesaje incorecte care ar putea frustra clienții.
  • Mențineți un mesaj coerent al companiei. Șabloanele de e-mail pentru serviciul clienți asigură faptul că toată lumea din echipa de asistență este pe aceeași pagină, în timp ce vocea mărcii dvs. rămâne prezentă în fiecare interacțiune cu clienții.

Șabloane de e-mail comune pentru serviciul clienți

Construirea propriei biblioteci de șabloane de e-mail pentru serviciul clienți poate fi o provocare și poate consuma mult timp. Iată câteva șabloane de e-mail dovedite, bazate pe 10 scenarii diferite pe care echipa dvs. de asistență le poate utiliza și adapta după cum este necesar atunci când interacționează cu clienții și potențialii clienți.

Șablon de e-mail de răspuns automat

Șablon de e-mail pentru înregistrarea unui client

Șablon de e-mail de mulțumire

Șablon de e-mail de răspuns pentru clienții furioși

Șablon de e-mail de răspuns pentru clienți fericiți

Șablon de e-mail de răspuns la reclamațiile clienților

Șablon de e-mail de răspuns întârziat

Șablon de e-mail de urmare

Șablon de e-mail de reamintire a reînnoirii

Șablon de e-mail de rambursare

Întrebări frecvente

Cum puteți îmbunătăți serviciile pentru clienți în compania dvs.?

Industria serviciilor pentru clienți este una dintre cele cu cea mai rapidă creștere din lume. Cu ajutorul unui software de servicii pentru clienți, veți putea să urmăriți mai multe conversații în același timp și să faceți mai multe lucruri într-o zi.

Cum scrieți un e-mail profesional pentru serviciul clienți?

Atunci când răspundeți la o reclamație a unui client, asigurați-vă că abordați problema în cauză și folosiți numele clientului. Pentru a răspunde în mod corespunzător, trebuie să folosiți, de asemenea, un ton profesional, fiind în același timp amabil și politicos.

De ce ar trebui să vă concentrați pe un serviciu bun pentru clienți?

Un serviciu bun pentru clienți este o parte importantă a gestionării unei afaceri de succes. Poate îmbunătăți reputația companiei dvs. și vă poate ajuta să vă păstrați clienții.

Ready to put your customer service templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum puteți îmbunătăți serviciile pentru clienți în compania dvs.?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Industria serviciilor pentru clienți este una dintre cele cu cea mai rapidă creștere din lume. Cu ajutorul unui software de servicii pentru clienți, veți putea să urmăriți mai multe conversații în același timp și să faceți mai multe lucruri într-o zi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum scrieți un e-mail profesional pentru serviciul clienți?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atunci când răspundeți la o reclamație a unui client, asigurați-vă că abordați problema în cauză și folosiți numele clientului. Pentru a răspunde în mod corespunzător, trebuie să folosiți, de asemenea, un ton profesional, fiind în același timp amabil și politicos.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să vă concentrați pe un serviciu bun pentru clienți?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un serviciu bun pentru clienți este o parte importantă a gestionării unei afaceri de succes. Poate îmbunătăți reputația companiei dvs. și vă poate ajuta să vă păstrați clienții.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație