Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail de apreciere a clienților

Șabloane de e-mail de apreciere a clienților

E-mailurile de apreciere a clienților – sunt ele o necesitate? Având în vedere concurența acerbă de pe piața actuală și faptul că până la 80% din veniturile viitoare ale unei companii vor proveni de la 20% din clienții existenți – conform Gartner Group – construirea unor relații pe termen lung cu clienții și cultivarea loialității clienților nu a fost niciodată mai importantă pentru întreprinderi. Trimiterea de e-mailuri de apreciere a clienților ca parte a strategiei de apreciere a clienților vă poate ajuta să faceți exact acest lucru. E-mailurile de mulțumire bine redactate și trimise la momentul potrivit pot crește satisfacția clienților, pot conduce la o mai mare captivare, îmbunătățire a loialității și a cuvântului din gură în gură.

De ce să trimiteți e-mailuri de apreciere a clienților?

Studiul realizat de Rockefeller Corporation a arătat că 68% dintre clienți părăsesc o relație de afaceri din cauza unei atitudini percepute ca fiind de indiferență din partea companiei care îi deservește. Un alt studiu realizat de ClickFox a raportat că 62% dintre consumatori nu cred că brandurile cărora le sunt cel mai loiali fac suficient de mult pentru a-i răsplăti. E-mailurile de apreciere le oferă clienților un sentiment de siguranță, arată fața umană a brandului dvs. și vă asigură că apreciați cu adevărat afacerea clientului dvs. Aceste e-mailuri vă pot ajuta să construiți relații mai sănătoase cu clienții și să creșteți valoarea de viață a clienților dvs.

Linii de subiect pentru e-mailurile de apreciere a clienților

Eloqua a descoperit că e-mailurile cu “Mulțumesc” în subiectul mesajului au o rată de deschidere semnificativ mai mare (14,29%) și o rată de click mai bună (1,93%). Mai jos sunt câteva linii de subiect de e-mail testate și încercate pe care le puteți folosi în campaniile de marketing prin e-mail de apreciere a clienților:

  • Vă mulțumim pentru comanda dvs.
  • Vă mulțumim că l-ați oficializat
  • Vă mulțumim pentru plata dvs.
  • Este timpul să spunem mulțumesc!
  • Vă mulțumim pentru achiziția dvs. recentă
  • Vă mulțumim pentru că aveți un gust deosebit 
  • Vă mulțumim că v-ați abonat la [Brand]
  • Felicitări, înscrierea dvs. a fost un succes! Iată un cadou special, de la noi pentru dvs. 
  • Vă mulțumim pentru feedback. Înseamnă foarte mult!
  • Vă mulțumim! Ne bucurăm că ne-ați găsit 
  • Suntem foarte bucuroși că ne-ați ales pe noi! 🎈
  • Acesta ar putea fi începutul a ceva minunat
  • Vă mulțumim pentru că ne sunteți prieten
  • Ne bucurăm să vă avem drept client
  • Vă mulțumim din toată inima
  • Vă apreciem foarte mult ca și client 
  • Aniversare fericită [Numele clientului]!
  • Mulțumim – iată o ofertă pentru dvs. 💖.
  • Mulțumim! (Tratament special în interior)
  • O surpriză specială pentru a vă mulțumi 
  • Acest cadou este pentru a vă mulțumi 
  • Doar un bilet de mulțumire (și un cupon de reducere de 20%)
  • Apreciem sprijinul dvs.!
  • Mulțumim, sunteți cel mai bun!
  • Vă mulțumim pentru acest an incredibil! 
  • Sunteți unul la un milion. 
  • Vă mulțumim că ați utilizat [Marca] în 2020!
  • Vă mulțumim pentru 5 ani extraordinari alături de [Marca]
  • [Marca] împlinește 10 ani: O notă de mulțumire din partea fondatorilor noștri 
  • Vă mulțumim că faceți parte din călătoria noastră 
  • Vă mulțumim că faceți parte din comunitatea noastră
  • V-ar plăcea un tratament de ziua dvs.?

10 șabloane de e-mail de apreciere a clienților

Un e-mail bun de mulțumire a clienților poate contribui în mare măsură la crearea unei experiențe excelente pentru clienți și la îmbunătățirea percepției mărcii. Există numeroase ocazii de a le spune “mulțumesc” clienților dvs. (în urma unei achiziții, a abonării la newsletter, a feedback-ului clienților, cu ocazia sărbătorilor de sezon, a zilelor de naștere ale clienților, la atingerea unor etape importante ale companiei etc.) Consultați aceste 10 tipuri de bază de e-mailuri de apreciere a clienților pentru a vă inspira propriul e-mail:

E-mail de „Mulțumim pentru achiziția dvs.”

E-mail de „Mulțumim că v-ați înscris”

E-mail de „Mulțumim pentru abonare”

E-mail de „Mulțumim pentru feedback-ul dvs.”

E-mail de „Mulțumim pentru recomandarea dvs.”

E-mail de ziua de naștere a clientului

E-mail de aniversare a clientului

E-mail de mulțumire pentru o etapă importantă a companiei

E-mail de mulțumire de sărbători

E-mail de „Mulțumim pentru loialitatea dvs.”

E-mailuri de apreciere a clienților – Întrebări frecvente

Cum vă arătați aprecierea față de clienți?

Puteți să le arătați clienților dvs. că îi apreciați trimițându-le un e-mail sau un bilet de mulțumire. Mai mult, oferiți-le clienților cadouri virtuale în semn de apreciere.

Care este lungimea ideală a unui e-mail de apreciere a clienților?

Lungimea optimă a unui e-mail de apreciere a clienților este de 4 propoziții sau mai mult.

De ce ar trebui să trimit e-mailuri de apreciere a clienților?

Trimiterea de e-mailuri de apreciere a clienților ajută la creșterea satisfacției clienților și la îmbunătățirea loialității față de marcă.

Ready to take advantage of our free 14-day trial?

Customize and save our customer appreciation templates and send them out directly from LiveAgent. No credit card required.

Free Trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum vă arătați aprecierea față de clienți?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți să le arătați clienților dvs. că îi apreciați trimițând un e-mail sau un bilet de mulțumire. Mai mult decât atât, oferiți clienților cadouri virtuale în semn de apreciere. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este lungimea ideală a unui e-mail de apreciere a clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lungimea optimă a unui e-mail de apreciere a clienților este de 4 propoziții sau mai mult.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce ar trebui să trimit e-mailuri de apreciere a clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trimiterea de e-mailuri de apreciere a clienților ajută la creșterea satisfacției clienților și la îmbunătățirea loialității față de marcă.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație