Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Îmbunătățiți-vă serviciul pentru clienți cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Aveți nevoie să vă îmbunătățiți serviciul pentru clienți?

Conceptul de servicii pentru clienți s-a extins în ultimul deceniu. Înainte, serviciul pentru clienți se referea la interacțiunea umană. Cu toate acestea, odată cu creșterea comerțului electronic, companiile au trebuit să își adapteze strategiile de servicii pentru clienți. Cu o mulțime de tichete primite de pe rețelele de socializare și chat live, automatizarea și chatbot-urile au fost puse în funcțiune.

Chiar dacă automatizarea și chat-urile sunt foarte eficiente din punct de vedere al costurilor și vă economisesc o mulțime de timp atunci când vine vorba de a răspunde la întrebările clienților, este important să păstrați conexiunea umană pe care clienții o doresc, dar pe care chatbot-urile nu o pot oferi. Cum? Consultați sfaturile noastre care vă vor îmbunătăți serviciul pentru clienți.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Definition of good customer service

Ce este serviciul pentru clienți?

Serviciul pentru clienți este suportul și asistența pe care le oferiți clienților dvs. înainte, în timpul și după achiziție. Ca agent de asistență pentru clienți, este extrem de important să fiți informat, dispus și înțelegător pe tot parcursul procesului de asistență. Clienții dvs. trebuie să se simtă apreciați la fiecare pas.

Știți cum se simt clienții dvs.?

Când vine vorba de îmbunătățirea serviciului pentru clienți, este important să vă așezați și să puneți întrebări dificile. Sunt clienții dvs. mulțumiți de produsul dvs. și de nivelul de servicii pe care îl oferiți? De multe ori companiile cred că oferă servicii excelente, dar clienții lor nu sunt de acord. Deci, cum puteți afla dacă clienții dvs. sunt mulțumiți de afacerea dvs.? Măsurând valorile care contează cel mai mult: CSAT, NPS, CES și FRT.

 

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Care este un scor bun de satisfacție a clienților?

Ar trebui să vă propuneți să aveți un scor CSAT de 80% sau mai mare, cu toate acestea, scorurile de satisfacție pot varia de la o industrie la alta. Chiar dacă CSAT este un bun indicator al performanței afacerii dvs., ar trebui să măsurați NPS, CES și FRT pentru a obține o imagine de ansamblu completă asupra serviciului dvs. Urmărind valorile, veți putea identifica domeniile de îmbunătățire și vă veți putea îmbunătăți satisfacția clienților.

Îmbunătățiți asistența pentru clienți prin colectarea de feedback prin sondaje

CSAT

Scorurile de satisfacție ale clienților vă permit să aflați cât de mulțumiți sunt clienții cu produsele și serviciile dvs.

NPS

Scorul net promoter arată cât de probabil este ca clienții să recomande afacerea dvs. altora.

CES

Scorul efortului clientului calculează cât de ușor sau greu este să se interacționeze cu compania dvs.

Oferiți servicii personalizate

71% dintre clienți declară că se simt frustrați atunci când o experiență de cumpărături este impersonală.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Oferiți asistență omnicanal

90% dintre clienți așteaptă interacțiuni consistente pe toate canalele de comunicare.

Dați răspunsuri fulgerătoare

64% dintre clienți se așteaptă să primească asistență în timp real, indiferent de canalul de servicii pentru clienți pe care îl utilizează.

Lightning fast responses

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Cum vă poate îmbunătăți software-ul serviciul pentru clienți?

Memorable customer experience

Un sistem de asistență vă permite să stocați și să accesați informații importante despre clienții dvs., cu ajutorul cărora puteți crea răspunsuri personalizate la solicitările lor.

24-7 support anywhere

Oferiți asistență pentru clienți 24/7 prin baze de cunoștințe. Completați-le cu articole informative și întrebări frecvente sau creați un forum comunitar în care clienții dvs. să se poată ajuta reciproc.

Giving and receiving feedback

O metodă excelentă pentru îmbunătățirea continuă a serviciului dvs. pentru clienți este de a colecta feedback-ul clienților și de a analiza performanța agenților dvs.

Fast, smart and convenient support

Software-ul biroului de asistență vă poate ajuta să oferiți asistență rapidă și convenabilă prin funcții de chat live, call center și bază de cunoștințe, precum și integrări de rețele sociale și caracteristici de automatizare.

Streamline communication into single dashboard

Reuniți toate solicitările într-un singur loc

Conectați-vă toate canalele de comunicare (telefon, e-mail, rețele sociale, chat live, portalul clienților) cu LiveAgent. Ori de câte ori primiți o nouă solicitare, aceasta va fi introdusă automat în sistemul nostru și stocată ca tichet.

De acolo, puteți gestiona, monitoriza și răspunde la toate tichetele. Cutia poștală universală este plină de caracteristici care facilitează gestionarea tichetelor, cum ar fi funcțiile de automatizare, etichetele, departamentele și multe altele. 

Creați în mod liber cu editorul nostru WYSIWYG

Creați baze de cunoștințe uimitoare cu editorul nostru „Ceea Ce Vedeți Este Ceea Ce Obțineți”. Software-ul nostru vă permite să creați mai multe baze de cunoștințe, atât interne, cât și externe. Completați-le cu articole, videoclipuri, feedback și sugestii, forumuri sau întrebări frecvente.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Păstrați aproape datele clienților dvs.

CRM-ul nostru încorporat vă păstrează datele clienților la îndemână. De fiecare dată când răspundeți la un tichet, interacțiunile, achizițiile și datele din trecut ale clienților dvs. sunt disponibile pentru a le putea vedea instant. Editați cu ușurință informațiile în timp ce discutați în scris sau vorbiți cu clienții dvs. prin chat-ul live nativ și call center-ul încorporat.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Oferiți asistență în timp real

Viteza este o valoare importantă atunci când vine vorba de conversia vizitatorilor site-ului web în clienți și de a-i menține pe clienții existenți fericiți. Chat-ul nostru live este în prezent cel mai rapid de pe piață . Folosiți-l pentru a vă aborda clienții în mod proactiv în timp ce navighează pe site-ul dvs.

Real-time customer support
Performance analyze

Analizați-vă performanța

Utilizați caracteristicile noastre robuste de analiză și raportare a datelor. Vedeți statistici de utilizare, evaluați rapoartele de performanță și învățați din evaluările de satisfacție ale clienților. Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați serviciul pe care îl primesc.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

De ce este LiveAgent instrumentul potrivit pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți?

Most reviewed and number 1

LiveAgent a fost cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Packed with features

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință cerințelor afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Raport preț / valoare? Inegalabil

LiveAgent este un sistem avansat de birou de asistență care vă poate ajuta să vă îmbunătățiți serviciul pentru clienți și ratele de conversie în același timp. Software-ul nostru are un preț competitiv și este un chilipir, având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă. Încercați LiveAgent astăzi, nu este necesar cardul de credit.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deÎmbunătățiți serviciul pentru clienți
Aflați cum puteți reduce cantitatea tichetelor cu software-ul de birou de asistență LiveAgent care oferă peste 180 de caracteristici și integrări ale biroului de asistență.

Copleşit? Reduceți cantitatea tichetelor cu LiveAgent!

LiveAgent oferă soluții avansate pentru a îmbunătăți productivitatea agenților prin utilizarea automatizării și a gamificării. Aceste funcții reduce cantitatea tichetelor și încurajează o concurență sănătoasă între agenți, îmbunătățind astfel eficiența generală a serviciului pentru clienți. De asemenea, LiveAgent oferă analiză de date pentru a alocarea agenților preferabil și implicit acoperirea decalajului dintre așteptări și realitate.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Desk.com către LiveAgent. Bucurați-vă de peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări în LiveAgent.

Migrați de la Desk.com?

LiveAgent este o platforma de asistenta pentru clienti, potrivita pentru IMM-uri si companii mari, cu 43 de limbi de traducere si solutii de integrare. Companii precum Huawei, BMW si Yamaha au ales deja LiveAgent iar planurile incep de la 9$/luna, cu o perioada gratuita de incercare de 7 zile. Programul permite migrarea gratuita a datelor de la alte programe de call center, inclusiv Bitrix24, Intercom, Jira sau Zendesk.

Doriți să vă migrați datele de la Customerly la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?

LiveAgent este o platformă de asistență care oferă servicii la nivel internațional. Acesta oferă asistență clienților prin intermediul agenților 24/7 și instrumentelor utile, precum și peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări. De asemenea, oferă compatibilitate pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă și vine cu 43 de traduceri diferite. Creșterea rentabilității investițiilor este posibilă prin opțiunea de a obține LiveAgent permanent gratuit sau prin alegerea unuia dintre planurile plătite disponibile.

Sporiți implicarea clienților cu ajutorul asistenței omnicanal personalizate. Lăsați-vă clienții cu un sentiment extraordinar de fiecare dată când interacționează cu afacerea dvs.

Sporiți implicarea cu LiveAgent

Personalizarea conținutului și mesajelor este esențială pentru a crește achizițiile de la un brand, având în vedere că 80% dintre clienți sunt mai predispuși să cumpere în astfel de condiții. De asemenea, oferirea de conținut util și valoros pe site-urile mobile poate încuraja achizițiile, cu până la 48%. În plus, LiveAgent poate imbunătăți implicarea clienților oferind asistență omnicanal, personalizare în timp real și opțiuni de autoserviciu. Clienții fericiți se traduc prin achiziții mai frecvente, iar LiveAgent poate ajuta în acest sens prin servicii de migrare concierge.

LiveAgent combină chatul live excelent, sistemul de tichete și automatizarea pentru a oferi asistență excepțională. Creșteți-vă vânzările cu LiveAgent astăzi.

Sunteți în impas? Creșteți vânzările cu LiveAgent!

Creșterea vânzărilor se realizează prin concentrarea asupra clienților și oferirea de valoare, reducerea efortului și oferirea unui serviciu rapid și personalizat. O soluție eficientă pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți este utilizarea unei platforme de birou de asistență, cum este LiveAgent, care oferă peste 180 de caracteristici avansate și peste 100 de integrări pentru a ajuta la oferirea celui mai bun serviciu posibil.

Doriți să vă migrați datele de la Helprace la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.

Migrați de la Helprace?

LiveAgent is an excellent customer communication tool that empowers agents to offer better, faster, and more accurate support. It helps businesses improve customer satisfaction, increase sales, and save valuable time in sorting customer tickets. It offers unlimited agents, email, social media, and phone integration at an affordable price compared to other providers. LiveAgent has received positive feedback and praise from various businesses and industries, including ecommerce, online casinos, and study portals.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație