Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Îmbunătățiți-vă serviciul pentru clienți cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓Asistență clienți 24/7
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Aveți nevoie să vă îmbunătățiți serviciul pentru clienți?

Conceptul de servicii pentru clienți s-a extins în ultimul deceniu. Înainte, serviciul pentru clienți se referea la interacțiunea umană. Cu toate acestea, odată cu creșterea comerțului electronic, companiile au trebuit să își adapteze strategiile de servicii pentru clienți. Cu o mulțime de tichete primite de pe rețelele de socializare și chat live, automatizarea și chatbot-urile au fost puse în funcțiune.

Chiar dacă automatizarea și chat-urile sunt foarte eficiente din punct de vedere al costurilor și vă economisesc o mulțime de timp atunci când vine vorba de a răspunde la întrebările clienților, este important să păstrați conexiunea umană pe care clienții o doresc, dar pe care chatbot-urile nu o pot oferi. Cum? Consultați sfaturile noastre care vă vor îmbunătăți serviciul pentru clienți.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of good customer service

Ce este serviciul pentru clienți?

Serviciul pentru clienți este suportul și asistența pe care le oferiți clienților dvs. înainte, în timpul și după achiziție. Ca agent de asistență pentru clienți, este extrem de important să fiți informat, dispus și înțelegător pe tot parcursul procesului de asistență. Clienții dvs. trebuie să se simtă apreciați la fiecare pas.

Știți cum se simt clienții dvs.?

Când vine vorba de îmbunătățirea serviciului pentru clienți, este important să vă așezați și să puneți întrebări dificile. Sunt clienții dvs. mulțumiți de produsul dvs. și de nivelul de servicii pe care îl oferiți? De multe ori companiile cred că oferă servicii excelente, dar clienții lor nu sunt de acord. Deci, cum puteți afla dacă clienții dvs. sunt mulțumiți de afacerea dvs.? Măsurând valorile care contează cel mai mult: CSAT, NPS, CES și FRT.

 

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Care este un scor bun de satisfacție a clienților?

Ar trebui să vă propuneți să aveți un scor CSAT de 80% sau mai mare, cu toate acestea, scorurile de satisfacție pot varia de la o industrie la alta. Chiar dacă CSAT este un bun indicator al performanței afacerii dvs., ar trebui să măsurați NPS, CES și FRT pentru a obține o imagine de ansamblu completă asupra serviciului dvs. Urmărind valorile, veți putea identifica domeniile de îmbunătățire și vă veți putea îmbunătăți satisfacția clienților.

Îmbunătățiți asistența pentru clienți prin colectarea de feedback prin sondaje

CSAT

Scorurile de satisfacție ale clienților vă permit să aflați cât de mulțumiți sunt clienții cu produsele și serviciile dvs.

NPS

Scorul net promoter arată cât de probabil este ca clienții să recomande afacerea dvs. altora.

CES

Scorul efortului clientului calculează cât de ușor sau greu este să se interacționeze cu compania dvs.

Oferiți servicii personalizate

71% dintre clienți declară că se simt frustrați atunci când o experiență de cumpărături este impersonală.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Oferiți asistență omnicanal

90% dintre clienți așteaptă interacțiuni consistente pe toate canalele de comunicare.

Dați răspunsuri fulgerătoare

64% dintre clienți se așteaptă să primească asistență în timp real, indiferent de canalul de servicii pentru clienți pe care îl utilizează.

Lightning fast responses

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Cum vă poate îmbunătăți software-ul serviciul pentru clienți?

Memorable customer experience

Un sistem de asistență vă permite să stocați și să accesați informații importante despre clienții dvs., cu ajutorul cărora puteți crea răspunsuri personalizate la solicitările lor.

24-7 support anywhere

Oferiți asistență pentru clienți 24/7 prin baze de cunoștințe. Completați-le cu articole informative și întrebări frecvente sau creați un forum comunitar în care clienții dvs. să se poată ajuta reciproc.

Giving and receiving feedback

O metodă excelentă pentru îmbunătățirea continuă a serviciului dvs. pentru clienți este de a colecta feedback-ul clienților și de a analiza performanța agenților dvs.

Fast, smart and convenient support

Software-ul biroului de asistență vă poate ajuta să oferiți asistență rapidă și convenabilă prin funcții de chat live, call center și bază de cunoștințe, precum și integrări de rețele sociale și caracteristici de automatizare.

Streamline communication into single dashboard

Reuniți toate solicitările într-un singur loc

Conectați-vă toate canalele de comunicare (telefon, e-mail, rețele sociale, chat live, portalul clienților) cu LiveAgent. Ori de câte ori primiți o nouă solicitare, aceasta va fi introdusă automat în sistemul nostru și stocată ca tichet.

De acolo, puteți gestiona, monitoriza și răspunde la toate tichetele. Cutia poștală universală este plină de caracteristici care facilitează gestionarea tichetelor, cum ar fi funcțiile de automatizare, etichetele, departamentele și multe altele. 

Creați în mod liber cu editorul nostru WYSIWYG

Creați baze de cunoștințe uimitoare cu editorul nostru „Ceea Ce Vedeți Este Ceea Ce Obțineți”. Software-ul nostru vă permite să creați mai multe baze de cunoștințe, atât interne, cât și externe. Completați-le cu articole, videoclipuri, feedback și sugestii, forumuri sau întrebări frecvente.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Păstrați aproape datele clienților dvs.

CRM-ul nostru încorporat vă păstrează datele clienților la îndemână. De fiecare dată când răspundeți la un tichet, interacțiunile, achizițiile și datele din trecut ale clienților dvs. sunt disponibile pentru a le putea vedea instant. Editați cu ușurință informațiile în timp ce discutați în scris sau vorbiți cu clienții dvs. prin chat-ul live nativ și call center-ul încorporat.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Oferiți asistență în timp real

Viteza este o valoare importantă atunci când vine vorba de conversia vizitatorilor site-ului web în clienți și de a-i menține pe clienții existenți fericiți. Chat-ul nostru live este în prezent cel mai rapid de pe piață . Folosiți-l pentru a vă aborda clienții în mod proactiv în timp ce navighează pe site-ul dvs.

Real-time customer support
Performance analyze

Analizați-vă performanța

Utilizați caracteristicile noastre robuste de analiză și raportare a datelor. Vedeți statistici de utilizare, evaluați rapoartele de performanță și învățați din evaluările de satisfacție ale clienților. Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați serviciul pe care îl primesc.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

De ce este LiveAgent instrumentul potrivit pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți?

Most reviewed and number 1

LiveAgent a fost cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Packed with features

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință cerințelor afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Raport preț / valoare? Inegalabil

LiveAgent este un sistem avansat de birou de asistență care vă poate ajuta să vă îmbunătățiți serviciul pentru clienți și ratele de conversie în același timp. Software-ul nostru are un preț competitiv și este un chilipir, având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă. Încercați LiveAgent astăzi, nu este necesar cardul de credit.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Articole legate deÎmbunătățiți serviciul pentru clienți
Atunci când nu aveți clienți, nu veți vinde. Dacă aveți clienți mulțumiți și fericiți, aceștia se vor întoarce și vor cumpăra din nou de la dvs.

Serviciul de relații cu clienții

Serviciul pentru clienți joacă un rol crucial în dezvoltarea relației cu clienții. Companiile oferă asistență 24/7 și sprijină politicos clienții. Serviciul de relații cu clienții reprezintă eforturile pentru a mulțumi clienții și oferi o experiență memorabilă.

Aflați cum să anunțați clienții că închideți / întrerupeți soluționarea tichetelor cu șabloanele noastre de contact call center.

Șabloane de contact call center pentru închidere/pauză

Personalizarea și atenția la detalii sunt importante în comunicarea cu clienții. Agenții ar trebui să cunoască și să folosească numele clienților pentru a crea o legătură mai puternică. Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți. De asemenea, sunt prezentate și trei șabloane de contact pentru închiderea sau întreruperea unui tichet în cadrul unui call center.

Folosiți șabloanele noastre gratuite de e-mail de achiziție a clienților pentru toate ocaziile! Îmbunătățiți implicarea clienților, rata de respingere a e-mailurilor și multe altele!

Șabloane de e-mail de achiziție

Construiți o bază de date de abonați activi la e-mail prin promovarea conținutului și oferirea de valoare abonaților. Planificați eficient campaniile și trimiteți mesaje personalizate pentru a obține mai multe adrese de e-mail.

Nu trebuie să căutați mai departe - iată lista de verificare privind standardele de serviciu clienți, care vă va ajuta să acoperiți toate necesitățile pentru 2022.

Listă de verificare privind standardele de serviciu clienți

Pentru a stabili o politică de serviciu clienți, mențineți transparența, oferiți o experiență coerentă, asigurați accesul ușor, respectați clienții și fiți atenți la detalii. Utilizați instrumente precum Google Docs, Skype, GoToMeeting, Microsoft Word, Google Drive, sau software de help desk și sisteme de ticketing.

Streamline your workflow and complete any task efficiently. Choose from a variety of checklists and start improving immediately.

Liste de verificare

Există mai multe liste de verificare disponibile pentru diferite aspecte ale afacerii, cum ar fi designul grafic, începerea unui job nou, standardele de serviciu clienți și configurarea rețelelor de socializare. Aceste liste pot fi instrumente utile pentru a vă asigura că nu scăpați din vedere niciun aspect important.

E-mailul rămâne în continuare unul dintre principalele canale de servicii pentru clienți pentru un număr mare de consumatori. Consultați șabloanele noastre gratuite pentru serviciul pentru clienți.

Șabloane pentru serviciul clienți

Șabloanele de e-mail și convorbirile telefonice sunt importante în marketingul digital. Un bun serviciu pentru clienți necesită abilități relevante și motivație adecvată a angajaților. Utilizarea de șabloane pentru serviciul clienți poate economisi timp și oferi un serviciu consecvent.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x