Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Îmbunătățiți-vă serviciul pentru clienți cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Aveți nevoie să vă îmbunătățiți serviciul pentru clienți?

Conceptul de servicii pentru clienți s-a extins în ultimul deceniu. Înainte, serviciul pentru clienți se referea la interacțiunea umană. Cu toate acestea, odată cu creșterea comerțului electronic, companiile au trebuit să își adapteze strategiile de servicii pentru clienți. Cu o mulțime de tichete primite de pe rețelele de socializare și chat live, automatizarea și chatbot-urile au fost puse în funcțiune.

Chiar dacă automatizarea și chat-urile sunt foarte eficiente din punct de vedere al costurilor și vă economisesc o mulțime de timp atunci când vine vorba de a răspunde la întrebările clienților, este important să păstrați conexiunea umană pe care clienții o doresc, dar pe care chatbot-urile nu o pot oferi. Cum? Consultați sfaturile noastre care vă vor îmbunătăți serviciul pentru clienți.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Aveți nevoie să vă îmbunătățiți serviciul pentru clienți?
Slido green logo
Definition of good customer service

Ce este serviciul pentru clienți?

Serviciul pentru clienți este suportul și asistența pe care le oferiți clienților dvs. înainte, în timpul și după achiziție. Ca agent de asistență pentru clienți, este extrem de important să fiți informat, dispus și înțelegător pe tot parcursul procesului de asistență. Clienții dvs. trebuie să se simtă apreciați la fiecare pas.

Știți cum se simt clienții dvs.?

Când vine vorba de îmbunătățirea serviciului pentru clienți, este important să vă așezați și să puneți întrebări dificile. Sunt clienții dvs. mulțumiți de produsul dvs. și de nivelul de servicii pe care îl oferiți? De multe ori companiile cred că oferă servicii excelente, dar clienții lor nu sunt de acord. Deci, cum puteți afla dacă clienții dvs. sunt mulțumiți de afacerea dvs.? Măsurând valorile care contează cel mai mult: CSAT, NPS, CES și FRT.

 

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Care este un scor bun de satisfacție a clienților?

Ar trebui să vă propuneți să aveți un scor CSAT de 80% sau mai mare, cu toate acestea, scorurile de satisfacție pot varia de la o industrie la alta. Chiar dacă CSAT este un bun indicator al performanței afacerii dvs., ar trebui să măsurați NPS, CES și FRT pentru a obține o imagine de ansamblu completă asupra serviciului dvs. Urmărind valorile, veți putea identifica domeniile de îmbunătățire și vă veți putea îmbunătăți satisfacția clienților.

Îmbunătățiți asistența pentru clienți prin colectarea de feedback prin sondaje

Îmbunătățiți asistența pentru clienți prin colectarea de feedback prin sondaje

CSAT

Scorurile de satisfacție ale clienților vă permit să aflați cât de mulțumiți sunt clienții cu produsele și serviciile dvs.

CSAT

NPS

Scorul net promoter arată cât de probabil este ca clienții să recomande afacerea dvs. altora.

NPS

CES

Scorul efortului clientului calculează cât de ușor sau greu este să se interacționeze cu compania dvs.

Oferiți servicii personalizate

71% dintre clienți declară că se simt frustrați atunci când o experiență de cumpărături este impersonală.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Oferiți asistență omnicanal

90% dintre clienți așteaptă interacțiuni consistente pe toate canalele de comunicare.

Dați răspunsuri fulgerătoare

64% dintre clienți se așteaptă să primească asistență în timp real, indiferent de canalul de servicii pentru clienți pe care îl utilizează.

Lightning fast responses

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Cum vă poate îmbunătăți software-ul serviciul pentru clienți?

Un sistem de asistență vă permite să stocați și să accesați informații importante despre clienții dvs., cu ajutorul cărora puteți crea răspunsuri personalizate la solicitările lor.

Oferiți asistență pentru clienți 24/7 prin baze de cunoștințe. Completați-le cu articole informative și întrebări frecvente sau creați un forum comunitar în care clienții dvs. să se poată ajuta reciproc.

O metodă excelentă pentru îmbunătățirea continuă a serviciului dvs. pentru clienți este de a colecta feedback-ul clienților și de a analiza performanța agenților dvs.

Software-ul biroului de asistență vă poate ajuta să oferiți asistență rapidă și convenabilă prin funcții de chat live, call center și bază de cunoștințe, precum și integrări de rețele sociale și caracteristici de automatizare.

Streamline communication into single dashboard

Reuniți toate solicitările într-un singur loc

Conectați-vă toate canalele de comunicare (telefon, e-mail, rețele sociale, chat live, portalul clienților) cu LiveAgent. Ori de câte ori primiți o nouă solicitare, aceasta va fi introdusă automat în sistemul nostru și stocată ca tichet.

De acolo, puteți gestiona, monitoriza și răspunde la toate tichetele. Cutia poștală universală este plină de caracteristici care facilitează gestionarea tichetelor, cum ar fi funcțiile de automatizare, etichetele, departamentele și multe altele. 

Creați în mod liber cu editorul nostru WYSIWYG

Creați baze de cunoștințe uimitoare cu editorul nostru „Ceea Ce Vedeți Este Ceea Ce Obțineți”. Software-ul nostru vă permite să creați mai multe baze de cunoștințe, atât interne, cât și externe. Completați-le cu articole, videoclipuri, feedback și sugestii, forumuri sau întrebări frecvente.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Păstrați aproape datele clienților dvs.

CRM-ul nostru încorporat vă păstrează datele clienților la îndemână. De fiecare dată când răspundeți la un tichet, interacțiunile, achizițiile și datele din trecut ale clienților dvs. sunt disponibile pentru a le putea vedea instant. Editați cu ușurință informațiile în timp ce discutați în scris sau vorbiți cu clienții dvs. prin chat-ul live nativ și call center-ul încorporat.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Oferiți asistență în timp real

Viteza este o valoare importantă atunci când vine vorba de conversia vizitatorilor site-ului web în clienți și de a-i menține pe clienții existenți fericiți. Chat-ul nostru live este în prezent cel mai rapid de pe piață . Folosiți-l pentru a vă aborda clienții în mod proactiv în timp ce navighează pe site-ul dvs.

Real-time customer support
Performance analyze

Analizați-vă performanța

Utilizați caracteristicile noastre robuste de analiză și raportare a datelor. Vedeți statistici de utilizare, evaluați rapoartele de performanță și învățați din evaluările de satisfacție ale clienților. Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați serviciul pe care îl primesc.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

  • Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

    “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

    Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

    „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

    „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

    „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

    „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

    “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

    „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

De ce este LiveAgent instrumentul potrivit pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți?

LiveAgent a fost cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință cerințelor afacerii dvs.

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Raport preț / valoare? Inegalabil

LiveAgent este un sistem avansat de birou de asistență care vă poate ajuta să vă îmbunătățiți serviciul pentru clienți și ratele de conversie în același timp. Software-ul nostru are un preț competitiv și este un chilipir, având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă. Încercați LiveAgent astăzi, nu este necesar cardul de credit.

$15 lună

Tichet

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • Adrese de e-mail nelimitate
  • Rapoarte avansate
  • Portal pentru clienți + forum
$29 lună

Ticket+chat

  • Tot ce este în Ticket, plus:
  • Butoane de chat nelimitate
  • Managementul feedback-ului
  • Monitorizare în timp real a vizitatorilor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 buton de chat
  • 1 număr de telefon
  • 1 adresă de e-mail

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți?

LiveAgent este un software puternic de birou de asistență care vă ajută să gestionați solicitările clienților de pe mai multe canale în mod eficient dintr-o singură interfață. Mai mult, se integrează cu site-ul dvs. și rețelele sociale. Astfel, puteți atrage noi clienți, puteți crește ratele de conversie și vă puteți îmbunătăți serviciul general pentru clienți.

Ce beneficii de afaceri oferă LiveAgent, altele decât servicii îmbunătățite pentru clienți?

Beneficiile LiveAgent pentru afaceri includ satisfacția crescută a clienților, păstrarea clienților, loialitatea clienților și rata redusă a pierderii clienţilor, în afară de serviciile îmbunătățite pentru clienți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație