Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane pentru e-mail de reînnoire

Șabloane pentru e-mail de reînnoire

Păstrarea bazei actuale de clienți și menținerea relațiilor pe termen lung cu clienții nu a fost niciodată mai importantă pentru companii, în special pentru cele cu modele de afaceri cu venituri recurente bazate pe abonament și lunare. E-mailurile de reamintire de reînnoire bine scrise și trimise strategic pot contribui la implicarea clienților existenți, încurajându-i să rămână cu firma dumneavoastră, îmbunătățind păstrarea și reducând împuținarea clienților. Următorul articol oferă 10 șabloane pentru e-mailul de reînnoire, pe care le puteți utiliza atunci când creați propriile campanii.

Șablon pentru e-mailul de reînnoire al Indexului managerilor de achiziții

Ce sunt e-mailurile de reînnoire?

E-mailurile de reînnoire sunt mesaje automate trimise clienților existenți pentru a le reaminti că abonamentul sau subscripția expiră și îi îndeamnă să ia măsuri. Aceste tipuri de e-mailuri sunt utilizate în mod obișnuit pentru servicii bazate pe abonament, precum și pentru produse cu plăți recurente.

E-mailurile de reînnoire funcționează cel mai bine atunci când sunt trimise ca parte a campaniilor mai largi. De obicei, o serie de e-mailuri cu memento de reînnoire pot include unul sau mai multe e-mailuri înainte de expirarea abonamentului, un e-mail pentru ziua de expirare și un e-mail de urmărire după încheierea calității de membru pentru a încuraja utilizatorii să reînnoiască încă o dată.

șabloane spulberătoare pentru e-mailul de reînnoire

Exemple de subiecte de reînnoire a e-mailului

  • [Nume], nu v-ați reînnoit calitatea de membru – dar nu este prea târziu!
  • Contul dumneavoastră [Compania] Pro expiră în curând
  • [Nume], calitatea de membru este pe cale să expire!
  • Accesul dumneavoastră la [Produs / Serviciu] expiră peste 15 zile
  • Contul dumneavoastră [Produs / Serviciu] se reînnoiește săptămâna aceasta
  • Uh-oh, abonamentul dumneavoastră expiră!
  • O săptămână până la expirarea abonamentului dumneavoastră
  • 5 zile până la reînnoirea automată
  • Doar 3 zile rămase pentru contul dumneavoastră
  • Reînnoiți-vă abonamentul [Compania] mai devreme și economisiți 10%!
  • Reînnoiți acum – oferta ta specială se încheie în seara asta!
  • Reînnoiți acum și primește o lună gratuit
  • 30% reducere din prețul obișnuit dacă reînnoiți acum
  • Un alt an de recompense ar putea fi al dumneavoastră
  • Ultimul apel pentru reînnoirea calității de membru
  • [Nume], nu vă pierdeți obiectele de valoare!
  • [Nume], ne-ar plăcea să vă întoarceți!
  • Mulțumim [Nume] pentru toți anii buni împreună!

10 șabloane de e-mail de reînnoire

E-mail de reamintire a reînnoirii timpurii a membrilor (90 de zile înainte de data reînnoirii)

Abonamentul expiră în curând prin e-mailul de reamintire (cu 15 zile înainte de data reînnoirii)

E-mail de reamintire pentru reînnoirea ultimului apel (cu 24 de ore înainte de data reînnoirii)

E-mail în ziua expirării calității de membru 

Un e-mail de reamintire a reînnoirii axat pe beneficii

E-mail cu ofertă de reînnoire specială

Urmăriți e-mailul după expirarea calității de membru

E-mail de reamintire a reînnoirii abonamentului B2B

E-mail de reamintire automată pentru reînnoire B2B

Abonamentul B2B a expirat

E-mail de reînnoire – Întrebări frecvente

Ce este un memento de reînnoire?

Un memento de reînnoire este un e-mail trimis cu aproximativ 30 de zile înainte de expirarea serviciului. Este trimis oricui are un cont LiveAgent și trebuie să îl reînnoiască.

Cum încurajez reînnoirea calității de membru?

Dacă doriți să vă încurajați membrii să reînnoiască calitatea de membru, puteți începe oferind o reducere de reînnoire a calității de membru. Poate fi un mare impuls pentru un membru să facă ultimul pas și să finalizeze procesul.

Cum scrieți o scrisoare de reînnoire a calității de membru?

O scrisoare de reînnoire a calității de membru ar trebui mai întâi să mulțumească clientului pentru calitatea de membru și să întrebe dacă ar dori să se reînnoiască pentru încă un an. Explicați că abonamentul lor expiră în curând și că aveți nevoie de reînnoirea acestora în următoarele două săptămâni sau va trebui să le anulați abonamentul.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce este un memento de reînnoire?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Un memento de reînnoire este un e-mail trimis cu aproximativ 30 de zile înainte de expirarea serviciului. Este trimis oricui are un cont LiveAgent și trebuie să îl reînnoiască.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cum încurajez reînnoirea calității de membru?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Dacă doriți să vă încurajați membrii să reînnoiască calitatea de membru, puteți începe oferind o reducere de reînnoire a calității de membru. Poate fi un mare impuls pentru un membru să facă ultimul pas și să finalizeze procesul.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cum scrieți o scrisoare de reînnoire a calității de membru?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “O scrisoare de reînnoire a calității de membru ar trebui mai întâi să mulțumească clientului pentru calitatea de membru și să întrebe dacă ar dori să se reînnoiască pentru încă un an. Explicați că abonamentul lor expiră în curând și că aveți nevoie de reînnoirea acestora în următoarele două săptămâni sau va trebui să le anulați abonamentul.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație