Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Raport de performanță

Un raport de performanță este un raport care măsoară performanța unei organizații, grup sau individ. Rapoartele de performanță sunt realizate în mod constant pentru a identifica zonele ce trebuie îmbunătățite în cadrul unei organizații sau afaceri.

De ce ar trebui să creați rapoarte de performanță constant?

Rapoartele de performanță vă pot ajuta să reperați exact zonele în care trebuie să aduceți îmbunătățiri. Găsirea persoanelor “comode” și a zonelor mai puțin performante este întotdeauna o metodă excelentă care vă dă șansa de a:

  • Îmbunătăți performanța agentului
  • Face instruire suplimentară agenților care au nevoie
  • Îmbunătăți gradul de satisfacție al clienților, experiența și vânzările
  • Realoca resurse
  • Consolida canalele de suport
  • Găsi modalități mai eficiente din punct de vedere al costurilor, de a rezolva problemele
Evalua agenții

În plus, rapoartele de performanță pot de asemenea dezvălui zonele în care performanța este scăzută/ Acest lucru este important deoarece:

  • Nu trebuie să revizuiți întreaga afacere/strategie de suport
  • Veți putea recompensa agenții care își depășesc obiectivele
  • Agenții mai puțin performanți pot învăța de la cei mai buni
Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, director general
logo slido black

În ce constă funcția a LiveAgent de raportare a performanței?

Rapoartele de performanță scot în evidență performanța agenților dvs. Fiecare raport de performanță conține numărul total de discuții pe chat tratate, tichete și apeluri rezolvate și altele (vedeți mai jos). Rapoartele de performanță pot fi afișate sub formă de grafice sau diagrame și segmentate după zi, săptămână, lună, an și chiar o anumită dată.

Raport de performanță

Aflați cine este cel mai productiv, cine preferă să răspundă mai degrabă email-urilor decât tratării discuțiilor prin chat și cine are rezultate considerabile de-a lungul timpului.

Opțiuni de afișare ale raportului de performanță

Puteți filtra rezultatele raportului de performanță după:

  • Timp
  • Departament
  • Agent
  • Etichetă
Raport-performanță-1
Raport de performanță

Fiecare raport de performanță poate fi modificat pentru a evidenția date suplimentare, printre care:

  • Dată
  • Răspunsuri
  • Răspuns nou, timp mediu
  • Răspuns activ, timp mediu
  • Apeluri
  • Apeluri efectuate
  • Apeluri pierdute
  • Durata în minute a apelurilor
  • Mesaje chat
  • Chat-uri
  • Chat-uri pierdute
  • Preluare chat, timp mediu

  • Chat, timp mediu
  • Neevaluate
  • Neevaluate %
  • Evaluări pozitive
  • Evaluări pozitive %
  • Evaluări negative
  • Evaluări negative %
  • Mesaje primite
  • Apeluri primite
  • Apeluri încheiate
  • Chat-uri primite
  • Chat-uri încheiate

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Alegeți cum doriți să fie afișate informațiile în cadrul unui raport de performanță

Cu LiveAgent puteți obține toate datele precizate mai sus în mai multe formate, printre care diagrama zonală, diagrama lineară, diagramă cu bare și diagramă radială. Mai mult decât atât, toate informațiile pot fi exportate în fișiere CSV, fiind ușor de partajat cu alții.

Cum se găsesc rapoartele de performanță în LiveAgent

Rapoartele de performanță sunt disponibile doar administratorilor. Dacă aveți rol de administrator, puteți găsi raportul de performanță prin accesarea rubricii Rapoarte (simbolul cerc) care se află în meniul din stânga ( chiar sub Apeluri și Clienți) și selectarea rapoartelor de performanță din lista rapoartelor.

Raport de performanță

Vă rugăm să rețineți că toți agenții pot vizualiza propriile statistici și propiul raport de performanță după logarea în LiveAgent.

Raport de performanță
Date statistice despre agent care pot fi accesate și în afara rapoartelor de performanță

Utilizați raportul de Confirmitate SLA cu API

Utilizați REST API de la LiveAgent pentru a aduce în prim plan informații din raportul de conformitate SLA.

API

Resurse ale bazei de informații

Pentru a afla mai multe despre diferitele tipuri de rapoarte, disponibile în cadrul panoului de analize, vă rugăm să verificați articolele din baza noastră de informații:

Sunteți pregătit să aflați mai multe informații despre afacerea dvs?

Începeți să vă îmbunătățiți performanța serviciului de suport, a vânzărilor și gradul de satisfacție al clienților accesând perioada gratuită de probă de 14 zile. Nu se solicită card bancar.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “În ce constau rapoartele de performanță?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un raport de performanță este un raport care redă performanța unei organizații, grup sau individ. Rapoartele de performanță au scopul de a identifica zonele unei organizații sau afaceri în care trebuie aduse îmbunătățiri” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce trebuie să generați în mod constant, rapoarte de performanță?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rapoartele de performanță vă pot ajuta să identificați exact acele aspecte ale afacerii dvs. care trebuie îmbunătățite.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “În ce consta funcția de gerenare al rapoartelor de performanță ale LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rapoartele de performanță prezintă performanța agenților de suport. Fiecare raport de performanță conține numărul total de chat-uri active, tichete soluționate, apeluri și multe altele (vedeți mai jos). Rapoartele de performanță pot fi afișate sub forma unor grafice sau diagrame, pe zi, săptămână, lună, an sau chiar o anumită dată.” } }] }

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație