Un raport de performanță este un raport care măsoară performanța unei organizații, grup sau individ. Rapoartele de performanță sunt realizate în mod constant pentru a identifica zonele ce trebuie îmbunătățite în cadrul unei organizații sau afaceri.
De ce ar trebui să creați rapoarte de performanță constant?
Rapoartele de performanță vă pot ajuta să reperați exact zonele în care trebuie să aduceți îmbunătățiri. Găsirea persoanelor “comode” și a zonelor mai puțin performante este întotdeauna o metodă excelentă care vă dă șansa de a:
- Îmbunătăți performanța agentului
- Face instruire suplimentară agenților care au nevoie
- Îmbunătăți gradul de satisfacție al clienților, experiența și vânzările
- Realoca resurse
- Consolida canalele de suport
- Găsi modalități mai eficiente din punct de vedere al costurilor, de a rezolva problemele
În plus, rapoartele de performanță pot de asemenea dezvălui zonele în care performanța este scăzută/ Acest lucru este important deoarece:
- Nu trebuie să revizuiți întreaga afacere/strategie de suport
- Veți putea recompensa agenții care își depășesc obiectivele
- Agenții mai puțin performanți pot învăța de la cei mai buni
În ce constă funcția a LiveAgent de raportare a performanței?
Rapoartele de performanță scot în evidență performanța agenților dvs. Fiecare raport de performanță conține numărul total de discuții pe chat tratate, tichete și apeluri rezolvate și altele (vedeți mai jos). Rapoartele de performanță pot fi afișate sub formă de grafice sau diagrame și segmentate după zi, săptămână, lună, an și chiar o anumită dată.
Aflați cine este cel mai productiv, cine preferă să răspundă mai degrabă email-urilor decât tratării discuțiilor prin chat și cine are rezultate considerabile de-a lungul timpului.
Opțiuni de afișare ale raportului de performanță
Puteți filtra rezultatele raportului de performanță după:
- Timp
- Departament
- Agent
- Etichetă
Fiecare raport de performanță poate fi modificat pentru a evidenția date suplimentare, printre care:
- Dată
- Răspunsuri
- Răspuns nou, timp mediu
- Răspuns activ, timp mediu
- Apeluri
- Apeluri efectuate
- Apeluri pierdute
- Durata în minute a apelurilor
- Mesaje chat
- Chat-uri
- Chat-uri pierdute
- Preluare chat, timp mediu
- Chat, timp mediu
- Neevaluate
- Neevaluate %
- Evaluări pozitive
- Evaluări pozitive %
- Evaluări negative
- Evaluări negative %
- Mesaje primite
- Apeluri primite
- Apeluri încheiate
- Chat-uri primite
- Chat-uri încheiate
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 30-day trial today!
Alegeți cum doriți să fie afișate informațiile în cadrul unui raport de performanță
Cu LiveAgent puteți obține toate datele precizate mai sus în mai multe formate, printre care diagrama zonală, diagrama lineară, diagramă cu bare și diagramă radială. Mai mult decât atât, toate informațiile pot fi exportate în fișiere CSV, fiind ușor de partajat cu alții.
Cum se găsesc rapoartele de performanță în LiveAgent
Rapoartele de performanță sunt disponibile doar administratorilor. Dacă aveți rol de administrator, puteți găsi raportul de performanță prin accesarea rubricii Rapoarte (simbolul cerc) care se află în meniul din stânga ( chiar sub Apeluri și Clienți) și selectarea rapoartelor de performanță din lista rapoartelor.
Vă rugăm să rețineți că toți agenții pot vizualiza propriile statistici și propiul raport de performanță după logarea în LiveAgent.
Utilizați raportul de Confirmitate SLA cu API
Utilizați REST API de la LiveAgent pentru a aduce în prim plan informații din raportul de conformitate SLA.
Resurse ale bazei de informații
Pentru a afla mai multe despre diferitele tipuri de rapoarte, disponibile în cadrul panoului de analize, vă rugăm să verificați articolele din baza noastră de informații:
- Imagine de ansamblu asupra analizelor
- Rapoarte despre disponibilitate
- Monitorizarea timpului
- Rapoarte despre agenți
- Jurnal SLA
Sunteți pregătit să aflați mai multe informații despre afacerea dvs?
Începeți să vă îmbunătățiți performanța serviciului de suport, a vânzărilor și gradul de satisfacție al clienților accesând perioada gratuită de probă de 30 zile. Nu se solicită card bancar.
Looking for a comprehensive overview of your customer support team's performance?
Identify strengths, address weaknesses, and optimize your support strategy. Take control of your team's performance with LiveAgent's Performance Report feature.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.