LiveAgent oferă un raport al agentului privind timpul de lucru, răspunsurile la tichete, conversații, apeluri, vânzări, recompense și multe altele (vedeți toate opțiunile de mai jos) dintr-un anumit interval de timp. Intrările individuale pot fi sortate după intervalul de timp, departament, canal și agent. Rapoartele agenților pot fi exportate într-un fișier CSV.
Opțiuni de afișare a raportului agentului (coloane):
- Etichetă
- Răspuns
- Timp mediu pentru răspuns nou
- Timp mediu pentru răspuns de deschidere
- Apeluri
- Apeluri primite
- Minutele apelurilor
- Mesajele din conversații
- Conversații
- Conversații pierdute
- Timp mediu de preluare a conversației
- Timp mediu al conversației
- Neclasat
- Neclasat %
- Recompense
- Recompense %
- Critici
- Critici %
- Mesaje primite
- Apeluri primite
- Apeluri finalizate
- Conversații primite
- Conversații finalizate
Raportul agentului vă poate afișa datele în aceste tipuri de diagrame:
Utilizarea rapoartelor de agent cu API
Utilizați LiveAgent REST API pentru a apela valorile din rapoartele agentului.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.