Raport de agent

LiveAgent oferă un raport al agentului privind timpul de lucru, răspunsurile la tichete, conversații, apeluri, vânzări, recompense și multe altele (vedeți toate opțiunile de mai jos) dintr-un anumit interval de timp. Intrările individuale pot fi sortate după intervalul de timp, departament, canal și agent. Rapoartele agenților pot fi exportate într-un fișier CSV.

Opțiuni de afișare a raportului agentului (coloane):

  • Etichetă
  • Răspuns
  • Timp mediu pentru răspuns nou
  • Timp mediu pentru răspuns de deschidere
  • Apeluri
  • Apeluri primite
  • Minutele apelurilor
  • Mesajele din conversații
  • Conversații
  • Conversații pierdute
  • Timp mediu de preluare a conversației
  • Timp mediu al conversației
  • Neclasat
  • Neclasat %
  • Recompense
  • Recompense %
  • Critici
  • Critici %
  • Mesaje primite
  • Apeluri primite
  • Apeluri finalizate
  • Conversații primite
  • Conversații finalizate

Raportul agentului vă poate afișa datele în aceste tipuri de diagrame:

Utilizarea rapoartelor de agent cu API

Utilizați LiveAgent REST API pentru a apela valorile din rapoartele agentului.

Identify the most popular communication channels

Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație