LiveAgent oferă un raport al agentului privind timpul de lucru, răspunsurile la tichete, conversații, apeluri, vânzări, recompense și multe altele (vedeți toate opțiunile de mai jos) dintr-un anumit interval de timp. Intrările individuale pot fi sortate după intervalul de timp, departament, canal și agent. Rapoartele agenților pot fi exportate într-un fișier CSV.
Opțiuni de afișare a raportului agentului (coloane):
- Etichetă
- Răspuns
- Timp mediu pentru răspuns nou
- Timp mediu pentru răspuns de deschidere
- Apeluri
- Apeluri primite
- Minutele apelurilor
- Mesajele din conversații
- Conversații
- Conversații pierdute
- Timp mediu de preluare a conversației
- Timp mediu al conversației
- Neclasat
- Neclasat %
- Recompense
- Recompense %
- Critici
- Critici %
- Mesaje primite
- Apeluri primite
- Apeluri finalizate
- Conversații primite
- Conversații finalizate
Raportul agentului vă poate afișa datele în aceste tipuri de diagrame:
Utilizarea rapoartelor de agent cu API
Utilizați LiveAgent REST API pentru a apela valorile din rapoartele agentului.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.