LiveAgent oferă un raport al agentului privind timpul de lucru, răspunsurile la tichete, conversații, apeluri, vânzări, recompense și multe altele (vedeți toate opțiunile de mai jos) dintr-un anumit interval de timp. Intrările individuale pot fi sortate după intervalul de timp, departament, canal și agent. Rapoartele agenților pot fi exportate într-un fișier CSV.
Opțiuni de afișare a raportului agentului (coloane):
- Etichetă
- Răspuns
- Timp mediu pentru răspuns nou
- Timp mediu pentru răspuns de deschidere
- Apeluri
- Apeluri primite
- Minutele apelurilor
- Mesajele din conversații
- Conversații
- Conversații pierdute
- Timp mediu de preluare a conversației
- Timp mediu al conversației
- Neclasat
- Neclasat %
- Recompense
- Recompense %
- Critici
- Critici %
- Mesaje primite
- Apeluri primite
- Apeluri finalizate
- Conversații primite
- Conversații finalizate
Raportul agentului vă poate afișa datele în aceste tipuri de diagrame:
Utilizarea rapoartelor de agent cu API
Utilizați LiveAgent REST API pentru a apela valorile din rapoartele agentului.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
LiveAgent offers a range of features for managing customer support inquiries, including a ticketing system that enables simultaneous handling of tickets by multiple agents, unlimited fields for storing additional information, detailed customer information, and the ability to export tickets in CSV format. Other features include live chat, customizable chat buttons, built-in visitor tracking and analytics, real-time conversation monitoring, and automated distribution of conversations. The platform also includes a call center with features such as automatic call back, call routing, IVR, and internal calling. LiveAgent also integrates with social media platforms such as Facebook and Twitter to improve customer support on those channels.
Textul oferă informații despre Acordul de Nivel de Serviciu (SLA) și modul în care acesta poate îmbunătăți serviciile oferite clienților. LiveAgent oferă instrumente pentru a seta și implementa SLA și pentru generarea de rapoarte de conformitate. Platforma permite, de asemenea, integrarea cu rețelele sociale și utilizarea șabloanelor de e-mail pentru a îmbunătăți integrarea clienților.
The article discusses the importance of customer support and how it can increase customer satisfaction and loyalty. It mentions LiveAgent as a customer service software with various features and benefits. The article also details how companies can improve customer service through proper training of service agents and employee engagement. The knowledge base of LiveAgent is mentioned as an essential tool to provide offline customer support. Customer service agents should have excellent communication skills and in-depth knowledge about products and services. LiveAgent allows an unlimited number of support agents in the account.
Raportul privind canalele de comunicație
LiveAgent este o platformă software ce oferă soluții pentru serviciul clienților, inclusiv gestionarea e-mailurilor și reclamațiilor. Aceasta integrează sisteme de telefonie VoIP și are opțiuni pentru autoservire și centre de apeluri primite. LiveAgent oferă și un portal de asistență și instruire pentru utilizatorii săi, precum și un program de afiliere. Compania își promovează produsele prin intermediul site-urilor de socializare și oferă abonamente la buletinul său informativ.