Raport de timp

Monitorizarea timpului vă permite să monitorizați timpul petrecut de fiecare Agent pentru a oferi suport clienților și pentru a vă face o idee mai bună despre performanța per ansamblu a centrului de asistență. Timpul petrecut pentru tratarea tichetelor este automat monitorizat atunci cțnd această opțiune este activată. În plus, puteți îndemna agenții să adauge manual timpul alocat, precum și notițe.

Timpul este monitorizat numai dacă un agent este activ în cadrul unui tichet ( monitorizarea timpului se oprește după 30 de secunde de inactivitate).

Raport de timp

Cu ajutorul LiveAgent puteți genera un raport al timpului petrecut pentru tratarea tuturor tichetelor într-o anumită perioadă de timp sau în cadrul unui department. Înregistrările individuale pot fi sortate după agent, tichet, client, companie, data raportului, data facturării, tip (manual, auto). Un raport de imp poate descărcat în format CSV.

Create a self-service portal

Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.

Resurse pentru baza de informații

Aflați mai multe detalii

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație