Monitorizarea timpului vă permite să monitorizați timpul petrecut de fiecare Agent pentru a oferi suport clienților și pentru a vă face o idee mai bună despre performanța per ansamblu a centrului de asistență. Timpul petrecut pentru tratarea tichetelor este automat monitorizat atunci cțnd această opțiune este activată. În plus, puteți îndemna agenții să adauge manual timpul alocat, precum și notițe.
Timpul este monitorizat numai dacă un agent este activ în cadrul unui tichet ( monitorizarea timpului se oprește după 30 de secunde de inactivitate).
Raport de timp
Cu ajutorul LiveAgent puteți genera un raport al timpului petrecut pentru tratarea tuturor tichetelor într-o anumită perioadă de timp sau în cadrul unui department. Înregistrările individuale pot fi sortate după agent, tichet, client, companie, data raportului, data facturării, tip (manual, auto). Un raport de imp poate descărcat în format CSV.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Resurse pentru baza de informații
LiveAgent este o soluție populară de îmbunătățire a serviciului clienților, ușor de utilizat și rentabilă. Acesta oferă instrumente precum chat-ul, integrarea cu rețelele sociale și cu telefonul. Funcția de pauză disponibilă pentru agenții de asistență și servicii pentru clienți previne ratările apelurilor sau tichetelor de înaltă prioritate și ajută la reținerea informațiilor și concentrare. LiveAgent are un raport al agentului și oferă monitorizarea timpului, ambele ajutând la sporirea eficienței și productivității. LiveAgent este oferit cu perioadă gratuită de încercare.
LiveAgent oferă un raport detaliat al activității agenților, într-un anumit interval de timp, ce include sortarea după departamente, canale și agenți, precum și exportarea în fișier CSV. Se pot genera rapoarte privind canalul de comunicare preferat și numărul de tichete aferent. Pentru a încerca această platformă nu este necesară nicio plată și se poate beneficia de o perioadă de încercare gratuită de 14 zile. Mai multe informații referitoare la această tehnologie și diverse funcționalități sunt oferite de LiveAgent pe site-ul oficial.
LiveAgent este o soluție eficientă și rentabilă pentru a îmbunătăți serviciul oferit clienților prin instrumente precum chat-ul, integrarea cu rețelele sociale și cu telefonul. Funcția de pauză ajută agenții să evite ratările apelurilor sau tichetelor de înaltă prioritate și să își rețină informațiile și concentrarea, fără a fi contabilizate ca ore de lucru. LiveAgent este apreciat de mai multe companii și oferă diverse funcționalități utile, precum caracteristicile de raportare și integrarea poștei electronice.
Timp mediu de gestionare (AHT)
LiveAgent este un program popular pentru servicii de asistență și clienți, care oferă caracteristici utile, cum ar fi chat-ul, integrarea cu rețelele sociale și telefonul. Utilizatorii pot genera rapoarte și identifica cele mai populare canale de comunicare. LiveAgent oferă, de asemenea, software pentru gestionarea reclamațiilor și un program de gestiune al comunicațiilor cu clienții. Perioada de încercare gratuită este oferită pentru persoanele care doresc să încerce serviciile lor.