Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Software-ul call center

Ce este software-ul call center?

Call center este un loc în care sunt gestionate apelurile de la clienți de o companie. Este folosit pentru a oferi asistență pentru clienți, telemarketing sau pentru a vinde produse sau servicii. Software-ul call center este un set de aplicații și instrumente. Există două categorii ale acestui tip de software: software de Managementul Relațiilor cu Clienții și software de Integrare a Telefoniei Computerizate.

Există, de asemenea, multe tipuri de software call center, de exemplu – bazate pe browser, bazate pe cloud sau software de call center găzduit. Cu software-ul bazat pe cloud, toate informațiile și datele sunt stocate în cloud. Cu software-ul bazat pe browser, toate caracteristicile și funcțiile sunt în browserul utilizatorului.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce este software-ul call center?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Software-ul Call Center este un sistem datorită căruia companiile pot gestiona mai multe canale de comunicare – poate fi e-mail, telefon, chat live, mesagerie și rețele sociale. Poate fi folosit ca parte a software-ului de asistență pentru clienți.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce caracteristici ar trebui să ofere software-ul call center?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Instrumentele de call center ar trebui să fie funcționale, pline de caracteristici pentru a vă extinde procesele actuale și ușor de utilizat, deoarece echipa dvs. îl va folosi zilnic. What you should definitely require from a call center solution is being versatile. Make sure that it offers features such as call recording, call tracking and call analysis, so you can make the most of customers’ data and use it not only for sales or feedback, but also for improving your call center management and performance. Ceea ce ar trebui cu siguranță să cereți de la o soluție de call center este versatilitatea. Asigurați-vă că oferă funcții precum înregistrarea apelurilor, urmărirea apelurilor și analiza apelurilor, astfel încât să puteți profita la maximum de datele clienților și să le utilizați nu numai pentru vânzări sau feedback, ci și pentru îmbunătățirea gestionării și performanței call center-ului dvs. De asemenea, ar trebui să aruncați o privire la lista de integrări, astfel încât să puteți conecta software-ul call center la instrumentele pe care le-ați folosit deja: CRM-uri sau instrumente de marketing prin e-mail, doar pentru a enumera câteva.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Care sunt avantajele software-ului call center?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Datorită software-ului call center, serviciul clienți este automatizat și, de asemenea, este mai eficient. Satisfacția clienților crește, iar acest lucru se poate traduce în mod realist în profit pentru compania dvs. De asemenea, ușurează lucrurile pentru echipa dvs. de asistență pentru clienți.” } }] }

FAQ

Ce este software-ul call center?

Software-ul Call Center este un sistem datorită căruia companiile pot gestiona mai multe canale de comunicare – poate fi e-mail, telefon, chat live, mesagerie și rețele sociale. Poate fi folosit ca parte a software-ului de asistență pentru clienți.

Ce caracteristici ar trebui să ofere software-ul call center?

Instrumentele de call center ar trebui să fie funcționale, pline de caracteristici pentru a vă extinde procesele actuale și ușor de utilizat, deoarece echipa dvs. îl va folosi zilnic. Ceea ce ar trebui cu siguranță să cereți de la o soluție de call center este versatilitatea. Asigurați-vă că oferă funcții precum înregistrarea apelurilor, urmărirea apelurilor și analiza apelurilor, astfel încât să puteți profita la maximum de datele clienților și să le utilizați nu numai pentru vânzări sau feedback, ci și pentru îmbunătățirea gestionării și performanței call center-ului dvs. De asemenea, ar trebui să aruncați o privire la lista de integrări, astfel încât să puteți conecta software-ul call center la instrumentele pe care le-ați folosit deja: CRM-uri sau instrumente de marketing prin e-mail, doar pentru a enumera câteva.

Care sunt avantajele software-ului call center?

Datorită software-ului call center, serviciul clienți este automatizat și, de asemenea, este mai eficient. Satisfacția clienților crește, iar acest lucru se poate traduce în mod realist în profit pentru compania dvs. De asemenea, ușurează lucrurile pentru echipa dvs. de asistență pentru clienți.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație