Software-ul call center

Ce este software-ul call center?

Call center este un loc în care sunt gestionate apelurile de la clienți de o companie. Este folosit pentru a oferi asistență pentru clienți, telemarketing sau pentru a vinde produse sau servicii. Software-ul call center este un set de aplicații și instrumente. Există două categorii ale acestui tip de software: software de Managementul Relațiilor cu Clienții și software de Integrare a Telefoniei Computerizate.

Youtube video:

Există, de asemenea, multe tipuri de software call center, de exemplu – bazate pe browser, bazate pe cloud sau software de call center găzduit. Cu software-ul bazat pe cloud, toate informațiile și datele sunt stocate în cloud. Cu software-ul bazat pe browser, toate caracteristicile și funcțiile sunt în browserul utilizatorului.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație