Ce este software-ul call center?
Call center este un loc în care sunt gestionate apelurile de la clienți de o companie. Este folosit pentru a oferi asistență pentru clienți, telemarketing sau pentru a vinde produse sau servicii. Software-ul call center este un set de aplicații și instrumente. Există două categorii ale acestui tip de software: software de Managementul Relațiilor cu Clienții și software de Integrare a Telefoniei Computerizate.

Există, de asemenea, multe tipuri de software call center, de exemplu – bazate pe browser, bazate pe cloud sau software de call center găzduit. Cu software-ul bazat pe cloud, toate informațiile și datele sunt stocate în cloud. Cu software-ul bazat pe browser, toate caracteristicile și funcțiile sunt în browserul utilizatorului.
Centru de servicii pentru clienti
Centrul de servicii pentru clienți este o parte vitală a managementului relațiilor și comunicării cu clienții, în diferite forme precum apeluri telefonice, e-mailuri sau chat live. LiveAgent oferă servicii și software pentru clienți, îmbunătățind astfel experiența clienților și creșterea vânzărilor.
Software de monitorizare a apelurilor
LiveAgent oferă soluții de marketing și telecomunicații pentru afaceri mici, cu prețuri competitive și asistență excelentă.