Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail pentru anunțuri ale companiei

Șabloane de e-mail pentru anunțuri ale companiei

Chiar dacă există o mulțime de canale de comunicare disponibile, multe companii aleg e-mailul pentru a face anunțuri, deoarece este cel mai utilizat și cel mai atractiv canal. În cele mai multe cazuri, e-mailurile de anunțuri ale companiilor sunt mesaje promoționale pentru lansarea de noi produse sau servicii, actualizări ale produselor existente sau lansarea unei noi întreprinderi.

Chiar dacă aceste mesaje sunt, teoretic, anunțuri, ele se concentrează mai degrabă pe transmiterea de mesaje legate de marketing decât pe comunicarea de noutăți despre companie.

Cu toate acestea, există, de asemenea, o mulțime de exemple de e-mailuri de anunțuri ale companiei în alte scopuri, cum ar fi mesajele interne. Acestea tind să fie e-mailuri mai formale care se concentrează pe comunicarea centrată pe afaceri, inclusiv, dar fără a se limita la anunțarea posturilor deschise în cadrul companiei, promovarea unui angajat actual într-o poziție superioară, prezentarea unor membri noi ai personalului către membrii echipei existente sau o invitație la o întâlnire deschisă.

Acest din urmă tip de e-mail de anunț al companiei va fi principalul obiectiv aici, pentru a oferi exemple de mesaje legate de afaceri care pot fi comunicate unei audiențe interne prin e-mail.

Personalizarea șablonului de e-mail
Personalizarea șabloanelor de e-mail de anunț al companiei în panoul de bord LiveAgent

De ce să faceți anunțuri ale companiei prin e-mail?

E-mailurile reprezintă una dintre cele mai eficiente metode de comunicare și și-au dovedit de mult timp eficiența, pentru trimiterea și primirea de mesaje interne și externe. Un motiv evident este faptul că e-mailurile permit comunicarea directă cu publicul dorit, atâta timp cât cunoașteți adresele de e-mail ale acestuia.

Acest lucru înseamnă că un anunț privind un loc de muncă vacant sau noutăți din cadrul companiei poate fi trimis către întreaga forță de muncă a companiei sau către o listă, în timp ce un e-mail de bun venit unui nou membru al personalului sau de anunțare a unei întâlniri deschise poate fi trimis doar echipei sau departamentului relevant într-o întreprindere mare.

Datele colectate într-un studiu Gallup arată că 74% dintre angajați simt că pierd știrile din companie (sursa). În același timp, gestionarea defectuoasă a comunicării interne poate costa companiile mici (cu mai puțin de 100 de angajați) 420.000 de dolari anual, în timp ce întreprinderile mari riscă să piardă până la 62 de milioane de dolari în fiecare an (sursa). Acestea sunt doar două motive în plus pentru a folosi e-mailurile în anunțarea noutăților interne și în schimbul de informații importante între angajați.

Mesaje-predefinite-macrocomenzi
Salvați șabloanele noastre de anunțuri ale companiei ca mesaje predefinite

Subiecte de e-mail de anunțuri ale companiei 

  • Anunț de promovare – [numele angajatului]
  • Felicitări lui [numele angajatului] pentru promovarea sa
  • Post vacant pentru postul de [denumirea postului]
  • Recrutăm pe plan intern – aplicați pentru rolul [denumirea postului]
  • Un nou membru al personalului – [numele noului angajat] în funcția de [denumirea postului]
  • Vă rugăm să îi urați bun venit în echipă lui [numele noului angajat]
  • [Motivul întâlnirii] Ședință deschisă de personal la [data] la [ora]
  • Reamintire: ședință deschisă mâine la [ora] pentru toți angajații [departamentului]

Șabloane de e-mail pentru anunțuri ale companiei

Șablon de e-mail pentru anunțuri ale companiei 1 – anunț de promovare

Șablon de e-mail pentru anunțuri ale companiei 2 – recrutare internă

Șablon de e-mail pentru anunțuri ale companiei 3 – prezentarea noului angajat

Șablon de e-mail pentru anunțuri ale companiei 4 – invitație la ședință deschisă

Șabloane de e-mail pentru anunțuri ale companiei – Întrebări Frecvente

Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de anunț al companiei?

Deoarece conținutul acestor mesaje poate varia foarte mult, nu există un răspuns corect sau greșit la această întrebare. Cu toate acestea, cel mai bine este să păstrați mesajele concise pentru a menține interesul cititorului. 

Oamenii au tendința de a răsfoi e-mailurile, așa că încercați să enumerați toate informațiile importante în rânduri sau paragrafe separate. Dacă trebuie să includeți mai multe informații, de exemplu pentru un anunț de angajare, mai bine creați un link către un site web care oferă detalii suplimentare pentru cei interesați, decât să supraîncărcați e-mailul.

Cui ar trebui să trimit un e-mail de anunț al companiei?

Acest lucru depinde de mărimea afacerii și de subiect – unele mesaje ar trebui să fie trimise întregului personal, în timp ce altele ar trebui să fie trimise doar unor departamente selectate sau angajaților dintr-o anumită poziție ierarhică. Posturile vacante pot fi trimise tuturor angajaților, de exemplu, deoarece unii candidați ar putea dori să schimbe departamentul. 

Când ar trebui să se facă un anunț al companiei?

Încă o dată, acest lucru depinde în întregime de tipul specific de e-mail. Mesajele de promovare ar trebui să fie trimise imediat după ce angajatul promovat a fost informat. Mesajele de bun venit și invitațiile la întâlniri ar trebui trimise cu cel puțin o săptămână înainte de evenimentul în care se alătură un nou membru al echipei sau de desfășurarea unei discuții. Posturile vacante ar trebui trimise mai devreme – cu câteva luni înainte ca postul respectiv să fie ocupat și cu câteva săptămâni înainte ca acesta să fie anunțat în exterior.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required.

Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie un e-mail de anunț al companiei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cel mai bine este să păstrați mesajele concise pentru a menține interesul cititorului. Oamenii au tendința de a răsfoi e-mailurile, așa că încercați să enumerați toate informațiile importante în rânduri sau paragrafe separate.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cui ar trebui să trimit un e-mail de anunț al companiei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Acest lucru depinde de mărimea afacerii și de subiect – unele mesaje ar trebui trimise întregului personal, în timp ce altele ar trebui trimise doar unor departamente selectate sau angajaților dintr-o anumită poziție ierarhică.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Când ar trebui să se facă un anunț al companiei?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Încă o dată, acest lucru depinde în întregime de tipul specific de e-mail. Mesajele de promovare ar trebui să fie trimise imediat după ce angajatul promovat a fost informat. E-mailurile de bun venit și invitațiile la întâlniri ar trebui trimise cu cel puțin o săptămână înainte de evenimentul de aderare a unui nou membru al echipei sau de desfășurarea unei discuții. Posturile vacante ar trebui trimise mai devreme – cu câteva luni înainte ca postul respectiv să fie ocupat și cu câteva săptămâni înainte ca acesta să poată fi anunțat extern.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație