Ce este asistența live?
Asistența live este o metodă de furnizare a unui serviciu pentru clienți. Acesta este creat pentru a oferi informații, asistență și ajutor. Acesta permite clienților și vizitatorilor să comunice cu echipa de servicii pentru clienți a unei companii prin intermediul chat-ului live.
Clienții pot face click pe butonul de chat live plasat pe site-ul web al companiei și pot începe comunicarea. Asistența live necesită întotdeauna un software sau aplicații speciale. Cu excepția ferestrelor de chat live, aceste aplicații oferă, de asemenea, o analiză invizibilă a traficului, controale de administrare securizate și multe altele.
Frequently Asked Questions
Care este definiția asistenței live?
Asistența live este o tehnologie care permite companiilor să interacționeze cu utilizatorii care vizitează resursele multimedia ale unei organizații. Cel mai adesea este vorba de un chat live disponibil pe site-ul web al companiei. În cele mai multe cazuri, este foarte avantajos ca un chat să apară pe majoritatea paginilor unui site web.
Compania dvs. are nevoie de asistență live?
Dacă doriți ca firma dvs. să conteze pe piață și să vedeți și creșteri ale profiturilor, este nevoie de asistență live. Consumatorii din ziua de azi cer asistență aproape imediată din partea întreprinderilor. Asistența live are o mare importanță în creșterea conversiilor. Aceasta vă permite să reduceți numărul de anulări și coșuri abandonate.
LiveAgent permite asistență live?
LiveAgent permite asistență live. În primul rând, aceasta este posibilă prin intermediul chat-ului live, care permite comunicarea în timp real. Acesta permite o configurare adecvată și posibilitatea de a adapta chat-ul la vizualizare. În plus, clientul poate transfera fișiere, astfel încât să poată vizualiza mai bine problema sa.
Notă de expert
Asistența live permite interacțiunea în timp real între echipa de servicii pentru clienți și vizitatorii site-ului, prin intermediul chat-ului live, având un impact mare în creșterea conversiilor.

Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Invitațiile de chat proactiv și fluierul de lucru personalizabil ajută agenții să ofere un serviciu mai bun clienților. Integrarea chat-ului live pe un site web este ușoară și nu necesită cunoștințe de programare.