Ce este asistența live?
Asistența live este o metodă de furnizare a unui serviciu pentru clienți. Acesta este creat pentru a oferi informații, asistență și ajutor. Acesta permite clienților și vizitatorilor să comunice cu echipa de servicii pentru clienți a unei companii prin intermediul chat-ului live.
Clienții pot face click pe butonul de chat live plasat pe site-ul web al companiei și pot începe comunicarea. Asistența live necesită întotdeauna un software sau aplicații speciale. Cu excepția ferestrelor de chat live, aceste aplicații oferă, de asemenea, o analiză invizibilă a traficului, controale de administrare securizate și multe altele.
Frequently Asked Questions
Care este definiția asistenței live?
Asistența live este o tehnologie care permite companiilor să interacționeze cu utilizatorii care vizitează resursele multimedia ale unei organizații. Cel mai adesea este vorba de un chat live disponibil pe site-ul web al companiei. În cele mai multe cazuri, este foarte avantajos ca un chat să apară pe majoritatea paginilor unui site web.
Compania dvs. are nevoie de asistență live?
Dacă doriți ca firma dvs. să conteze pe piață și să vedeți și creșteri ale profiturilor, este nevoie de asistență live. Consumatorii din ziua de azi cer asistență aproape imediată din partea întreprinderilor. Asistența live are o mare importanță în creșterea conversiilor. Aceasta vă permite să reduceți numărul de anulări și coșuri abandonate.
LiveAgent permite asistență live?
LiveAgent permite asistență live. În primul rând, aceasta este posibilă prin intermediul chat-ului live, care permite comunicarea în timp real. Acesta permite o configurare adecvată și posibilitatea de a adapta chat-ul la vizualizare. În plus, clientul poate transfera fișiere, astfel încât să poată vizualiza mai bine problema sa.
Șabloane pentru serviciul clienți
În acest text, se discută despre importanța marketingului în mediul online și strategiile eficiente pentru a atrage și menține clienții. Se subliniază valorile cheie ale marketingului digital și impactul său asupra afacerilor.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Agențiile pot personaliza fluxul de lucru adăugând etichete manual sau lăsând sistemul să o facă automat. Chat-ul live oferă multe avantaje, inclusiv monitorizarea vizitatorilor online și răspunsuri predefinite. Integrarea software-ului de chat live pe site-ul dvs. web este simplă și sigură. Este o soluție eficientă pentru asistența clienților și poate aduce beneficii pozitive întreprinderii dvs. de afaceri.
Repertoriu de servicii clienții
Textul conține o listă cu diverse companii și site-uri web, precum Microsoft, Amazon, Facebook, LinkedIn sau TripAdvisor. Printre acestea se numără și nume mai puțin cunoscute, precum sediul World Health Organization și site-uri precum bepress sau Duolingo.