Suport tehnic

Ce este suportul tehnic?

Asistența tehnică constă în asistență și servicii pentru persoanele care au o problemă tehnică și o problemă cu produsele electronice, computerele, telefoanele mobile sau produsele software. Asistența poate fi livrată prin e-mail, telefon sau software de asistență, cum ar fi LiveAgent. Echipa de asistență tehnică trebuie să fie calificată și să aibă cunoștințe excelente pentru a răspunde la întrebări specifice.

De obicei, companiile oferă gratuit asistență tehnică clienților lor. Un suport tehnic bun și valoros poate fi un mare avantaj pentru companie.

Frequently asked questions

Ce este suportul tehnic?

=Asistența tehnică se referă la serviciile furnizate de entități utilizatorilor de produse sau servicii tehnologice specifice. Majoritatea companiilor oferă asistență tehnică pentru serviciile sau produsele pe care le vând.

 

Fiecare companie trebuie să ofere asistență tehnică?

Dacă sunteți o companie care oferă produse sau servicii tehnologice, atunci ar trebui să oferiți asistență tehnică. Acest lucru are un impact asupra satisfacției clienților, precum și asupra imaginii firmei.

 

Puteți oferi asistență tehnică prin LiveAgent?

Puteți oferi asistență tehnică prin LiveAgent. Acest software este excelent pentru utilizarea în asistență tehnică.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație