Ce este suportul tehnic?
Asistența tehnică constă în asistență și servicii pentru persoanele care au o problemă tehnică și o problemă cu produsele electronice, computerele, telefoanele mobile sau produsele software. Asistența poate fi livrată prin e-mail, telefon sau software de asistență, cum ar fi LiveAgent. Echipa de asistență tehnică trebuie să fie calificată și să aibă cunoștințe excelente pentru a răspunde la întrebări specifice.
De obicei, companiile oferă gratuit asistență tehnică clienților lor. Un suport tehnic bun și valoros poate fi un mare avantaj pentru companie.
Frequently Asked Questions
Ce este suportul tehnic?
=Asistența tehnică se referă la serviciile furnizate de entități utilizatorilor de produse sau servicii tehnologice specifice. Majoritatea companiilor oferă asistență tehnică pentru serviciile sau produsele pe care le vând.
Fiecare companie trebuie să ofere asistență tehnică?
Dacă sunteți o companie care oferă produse sau servicii tehnologice, atunci ar trebui să oferiți asistență tehnică. Acest lucru are un impact asupra satisfacției clienților, precum și asupra imaginii firmei.
Puteți oferi asistență tehnică prin LiveAgent?
Puteți oferi asistență tehnică prin LiveAgent. Acest software este excelent pentru utilizarea în asistență tehnică.
Notă de expert
Asistența tehnică este esențială pentru a oferi o experiență excelentă clienților în domeniul tehnic. Utilizarea unui software de asistență, cum ar fi LiveAgent, poate îmbunătăți semnificativ eficiența serviciilor de asistență tehnică.

LiveAgent is a comprehensive customer contact and management solution that includes customized contact fields, call quality evaluation, customer information, and an internal knowledge base. The company offers both the LiveAgent audit journal program and the reporting service for customer support. With 11 reporting functions and the ability to track SLA compliance and identify areas for improvement, LiveAgent helps businesses improve customer experiences, agent efficiency, sales, and satisfaction. A free demonstration is available to learn more about the solution and create a measurable plan for task-specific concentration.
Caracteristicile oferite de sistemul de ticketing LiveAgent includ rapoarte de etichete, gamificare în serviciul clienți și niveluri pentru agenți. LivAgent permite crearea de portaluri pentru clienți, atașarea de fișiere la articolele din baza de cunoștințe și încurajarea feedback-ului și sugestiilor. De asemenea, oferă aplicații mobile pentru Android și iOS, opțiunea de blocare a unor adrese IP și măsuri de securitate conforme cu GDPR. Cu LiveAgent, se pot realiza integrări cu diverse alte aplicații și instrumente, precum Slack, WordPress, SquareSpace și Zapier, și se poate gestiona facturarea.