Ce este canalul de asistență?
E-mailul, chat-ul live, telefonul, Facebook și Twitter sunt toate canale de asistență. Canalul de asistență este practic un mediu prin care se realizează o comunicare între dvs. și clienții dvs.
Unele programe de asistență oferă e-mail doar ca canal de asistență, altele se concentrează în principal pe chat-ul live. LiveAgent este un birou de asistență cu mai multe canale, astfel încât integrează toate canalele de asistență menționate mai sus într-o singură aplicație.
Frequently Asked Questions
Cum definiți un canal de asistență?
Un canal de asistență este un mediu prin care un client poate contacta o companie sau o marcă. Serviciul pentru clienți poate fi realizat printr-un singur canal, dar și prin mai multe canale.
Care sunt cele mai populare canale de asistență?
Cele mai populare canale de asistență sunt e-mail, social media, chat-ul live, widget-ul de asistență la fața locului, forumuri sau grupuri de știri, apeluri telefonice și o bază de cunoștințe de autoservire.
Ce canale de asistență puteți utiliza în LiveAgent?
În LiveAgent puteți utiliza toate canalele de asistență de care aveți nevoie: e-mail, chat live, telefon, Facebook, Twitter și o bază de cunoștințe de autoservire.
Raportul privind canalele de comunicație
Sistemul de ticketing LiveAgent oferă gamificare, recompense pentru agenți și chat live pentru afaceri. Servicii excelente și personalizate pentru clienți.