Canal de asistență

Ce este canalul de asistență?

E-mailul, chat-ul live, telefonul, Facebook și Twitter sunt toate canale de asistență. Canalul de asistență este practic un mediu prin care se realizează o comunicare între dvs. și clienții dvs.

Unele programe de asistență oferă e-mail doar ca canal de asistență, altele se concentrează în principal pe chat-ul live. LiveAgent este un birou de asistență cu mai multe canale, astfel încât integrează toate canalele de asistență menționate mai sus într-o singură aplicație.

Frequently asked questions

Cum definiți un canal de asistență?

Un canal de asistență este un mediu prin care un client poate contacta o companie sau o marcă. Serviciul pentru clienți poate fi realizat printr-un singur canal, dar și prin mai multe canale.

 

Care sunt cele mai populare canale de asistență?

Cele mai populare canale de asistență sunt e-mail, social media, chat-ul live, widget-ul de asistență la fața locului, forumuri sau grupuri de știri, apeluri telefonice și o bază de cunoștințe de autoservire.

 

Ce canale de asistență puteți utiliza în LiveAgent?

În LiveAgent puteți utiliza toate canalele de asistență de care aveți nevoie: e-mail, chat live, telefon, Facebook, Twitter și o bază de cunoștințe de autoservire.

 

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație