Ce este asistența pe canale multiple?
Oferiți clienților dvs. o gamă largă de opțiuni pentru a ajunge la dvs. prin integrarea unui număr de canale de comunicare diferite.
Puteți alege dintr-o gamă largă de platforme de socializare, cum ar fi Facebook sau Twitter, pentru a ajunge la un public mai larg și a atrage noi clienți potențiali.
În mod similar, încercați să vă răspândiți afacerea pe mai multe tipuri de dispozitive și să deveniți ușor de accesat oriunde și oricând. Puteți să vă extindeți afacerea la telefoane mobile, la furnizorii de e-mail sau să începeți să folosiți servicii de chat pentru o conexiune imediată cu clienții.
Frequently asked questions
Care este definiția asistenței pe canale multiple?
Asistența pe canale multiple înseamnă un serviciu de asistență pentru clienți pe mai multe canale, care se desfășoară pe mai mult de două canale diferite. Se referă la situația în care o companie oferă asistență prin mai multe canale, iar clienții îl pot alege pe cel mai convenabil. În acest fel, companiile pot oferi asistență clienților pe canalul lor preferat.
Care sunt principiile asistenței pe canale multiple?
Există mai multe reguli pentru funcționarea pe mai multe canale. Prima dintre ele este înțelegerea publicului țintă. Datorită acestui fapt, știți unde se află mai mulți reprezentanți ai potențialilor dvs. clienți și ce vor dori cel mai mult să contacteze. O alta este planificarea serviciilor, nu a canalelor. Este important să aveți în minte un obiectiv, nu doar un drum. O altă regulă este că rareori se întâmplă să meargă clientul din punctul A în punctul B. Trebuie să țineți cont de faptul că, de multe ori, acesta fuge de la calea aleasă. O altă regulă este că experiența clientului nu cunoaște granițe, prin urmare, limbajul de comunicare al întregului brand și al angajaților despre brand trebuie să fie coerent. În cele din urmă, este important să încercați soluții diferite.
Puteți oferi asistență pe canale multiple folosind LiveAgent?
Cu LiveAgent puteți oferi asistență pe mai multe canale. LiveAgent este un serviciu de asistență pe mai multe canale. Integrează e-mail, Chat Live, telefon, Facebook și Twitter într-o singură aplicație. Datorită acesteia, serviciul de asistență pentru clienți al mărcii dvs. poate fi realizat pe mai multe canale și la un nivel înalt.
Expert note
"Asistență pe canale multiple" permite clienților să interacționeze cu compania prin diverse canale. Integrarea mai multor canale sporește eficiența și răspunsul rapid.

Prezentarea descrie un software de asistență și chat live pentru industria valutară, ce oferă suport în aplicație, în baza de cunoștințe și prin consultați cu serviciul clienți. Oferta include o perioadă de încercare gratuită de 7 sau 30 de zile. Un șablon de răspuns agent este un instrument care economisește timp și ușurează munca echipei de asistență pentru clienți, cu posibilitatea de a personaliza și edita conținutul, și poate fi accesat în panoul agentului la secțiunea "Configurări". LiveAgent oferă numărul necesar de șabloane adaptate la nevoile clienților, iar crearea lor nu este dificilă, reprezentând o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții.
Segmentarea clienților este o practică de marketing care constă în împărțirea unei baze de clienți în subgrupuri, pentru a viza fiecare grup cu strategii diferite și astfel, extrage valoarea maximă atât de la clienții cu profit ridicat, cât și de la cei cu profit scăzut. Segmentarea clienților aduce numeroase beneficii precum campanii de marketing mai precise, oferte îmbunătățite, capacitatea de a se extinde, păstrarea clienților, optimizarea prețurilor și creșterea veniturilor.
Clienții preferă asistența prin e-mail și apreciază un serviciu proactiv din partea companiilor, conform unui studiu realizat de CMO Council. Durata medie de răspuns la solicitările prin e-mail trebuie să fie de maxim o oră, iar aproape jumătate dintre clienți se așteaptă să primească răspuns în câteva ore. Canalele preferate pentru asistența clienților sunt e-mailul, telefonul, site-ul și textul, iar 70% dintre clienți au o părere favorabilă față de companiile care oferă servicii proactive.