Sprijiniți-vă clienții în mod proactiv, contactându-i cu software-ul de centru de apeluri de ieșire – îmbunătățiți relațiile cu clienții, optimizați interacțiunile de ieșire cu clienții și generați mai multe oportunități de vânzare. Cu software-ul centrului de apeluri LiveAgent, comunicările cu clienții externi pot fi gestionate ușor și eficient, direct de la biroul dvs. de asistență.
Un studiu realizat de inContact a arătat că majoritatea consumatorilor sunt de fapt dispuși să fie contactați proactiv de către companii. De fapt, 73% dintre cei care au avut o experiență pozitivă cu un apel primit de la un furnizor de afaceri/servicii au raportat că au avut o schimbare pozitivă în percepția lor despre organizația care îi apelează.
Spre deosebire de software-ul de apeluri de intrare care este utilizat de companii pentru a gestiona apelurile primite de clienți, software-ul centrului de apeluri de ieșire vă permite să efectuați apeluri de ieșire către clienții potențiali de vânzări, clienții potențiali sau clienții actuali. Apelurile de ieșire pot fi efectuate din diverse motive, cum ar fi sprijinirea proactivă a clienților, vânzarea încrucișată sau vânzarea către clienții existenți, efectuarea cercetărilor de sondaj etc.
Majoritatea soluțiilor software de astăzi ale centrului de apeluri combină funcționalitatea centrului de apeluri de ieșire și de intrare. Alegerea celui mai bun software de centru de apeluri de ieșire se rezumă de obicei la selectarea instrumentului cu cel mai adecvat set de caracteristici.
Oferiți asistență proactivă și contactați clienții dvs. înainte de a fi nevoiți să solicite asistență.
Când vine vorba de reînnoiri, un apel telefonic în timp util poate ajuta companiile să prevină pierderea clienților.
Extindeți ofertele clienților existenți prin vânzarea up-selling sau cross-selling a produselor relevante.
Cu funcțiile robuste ale software-ului pentru centrele de apeluri de intrare și ieșire, LiveAgent vă poate ajuta să îmbunătățiți comunicările cu clienții, să îmbunătățiți eficiența și productivitatea echipelor de asistență pentru clienți și să sporiți satisfacția clienților. Conectați orice furnizor VOIP, configurați rutare inteligentă a apelurilor, creați arbori IVR personalizați, gestionați cu ușurință apelurile pierdute, stocați înregistrări nelimitate de apeluri, primiți apeluri de pe site-ul dvs. web și activați apelurile video prin chat – totul în cadrul LiveAgent.
Software-ul nostru pentru centrul de apeluri este doar o parte a platformei noastre de asistență multicanal, care este dotat cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și opțiuni de personalizare nesfârșite. LiveAgent include un sistem puternic de ticketing cu automatizare, chat live nativ, integrări rețelele de socializare și capacități de autoservire. Lăsați-i pe clienții dvs. să vă contacteze de pe canalul dorit, permițând agenților dvs. să gestioneze eficient toate comunicările dintr-un singur loc.
Cu peste 40 de integrări, puteți optimiza și îmbunătăți comunicările cu clienții dvs. de ieșire. Primiți notificări despre tichete noi în timp ce vă ocupați de afaceri pe Slack, înregistrați noi oferte PipeDrive, facturați utilizatorii cu ChargeDesk – toate din panoul de tichete LiveAgent.
Inițiați apeluri sau e-mailuri către clienții potențiali cu doar câteva click-uri – direct din tabloul de bord LiveAgent, în timp ce vizitați site-urile web ale prospectului. Atunci când este activată, funcția poate fi de mare ajutor, în special pentru echipele de vânzări B2B, permițând agenților de vânzări să gestioneze rapid și convenabil interacțiunile de ieșire.
Cu software-ul CRM al centrului de apeluri de la LiveAgent, veți avea acces instantaneu la informații detaliate despre clienți, inclusiv informații personale ale fiecărui client, achiziții anterioare și istoric de servicii – totul într-un singur flux de tichete hibrid. Înarmați cu aceste cunoștințe, agenții pot ajunge proactiv la clienții existenți și pot vinde up-sell sau cross-sell în mod eficient produsele dvs. ori de câte ori este cazul.
Cu funcționalitatea de înregistrare nelimitată a apelurilor, puteți stoca toate apelurile clienților și mesajele de mesagerie vocală în siguranță și comod chiar în contul dvs. LiveAgent. Această caracteristică asigură că nu se pierd apeluri ale clienților și permite agenților să acceseze și să redea cu ușurință înregistrările de apeluri dacă au nevoie de o rememorare a ceea ce s-a întâmplat în comunicările anterioare pentru a aborda clienții cu oferte relevante.
Implicați clienții potențiali pe site-ul dvs. web utilizând invitații de chat proactive care fac parte din soluția de asistență multicanal LiveAgent. Setați invitații de chat automatizate pentru adresele URL personalizate de pe site-ul dvs. web (cum ar fi pagina dvs. de stabilire a prețurilor) sau invitați vizitatorii să discute cu agenții dvs. în timpul procesului de plată pentru a-și spori încrederea în cumpărare, pentru a-și spori experiența de cumpărare și pentru a îi transforma în clienți plătitori.
Țineți evidența angajamentelor dvs. de pe rețelele de socializare cu LiveAgent. Software-ul se integrează cu cele mai populare canale de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram. Monitorizați cu ușurință și răspundeți instantaneu la toate mesajele, comentariile și mențiunile dvs. de pe rețelele de socializare dintr-un singur tablou de bord. Oferiți asistență în timp util și convertiți mai mulți clienți potențiali în vânzări.
Software-ul de call center LiveAgent vine cu funcții de analiză și raportare încorporate. Obțineți informații valoroase din capabilitățile de raportare aproape fără sfârșit, care urmăresc diverse valori și indicatori KPI ai centrului de apeluri. Generați diferite tipuri de rapoarte, cunoașteți performanța centrului dvs. de apel și identificați zonele care trebuie îmbunătățite.
LiveAgent este bazat pe cloud și este ușor de configurat și de utilizat. Începeți să utilizați software-ul nostru robust de call center în câteva minute, fără a vă implica personalul IT.
LiveAgent combină funcționalitățile software ale centrului de apeluri atât de ieșire, cât și de intrare. Primiți apeluri nelimitate sau contactați clienții în mod proactiv.
Obțineți cea mai bună valoare pentru banii dvs. cu un model de prețuri simplu și transparent, fără contracte pe termen lung și fără costuri suplimentare pentru utilizarea pe minut.
Call center-ul este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, e-mailuri, chat-uri, comunicări vocale și mesaje de socializare.
Obțineți un software profesional de centru de apeluri de intrare și de ieșire încorporat într-o soluție puternică de birou de asistență la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a obține acces complet la toate funcțiile disponibile.
Se potrivește întreprinderilor mici, agențiilor și chiar companiilor mari
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team