Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

The perfect outbound call center software

Boost your sales and marketing efforts with our CRM integrated call center solution.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Optimizați comunicările de ieșire cu clienții dvs.

Sprijiniți-vă clienții în mod proactiv, contactându-i cu software-ul de centru de apeluri de ieșire – îmbunătățiți relațiile cu clienții, optimizați interacțiunile de ieșire cu clienții și generați mai multe oportunități de vânzare. Cu software-ul centrului de apeluri LiveAgent, comunicările cu clienții externi pot fi gestionate ușor și eficient, direct de la biroul dvs. de asistență.

Un studiu realizat de inContact a arătat că majoritatea consumatorilor sunt de fapt dispuși să fie contactați proactiv de către companii. De fapt, 73% dintre cei care au avut o experiență pozitivă cu un apel primit de la un furnizor de afaceri/servicii au raportat că au avut o schimbare pozitivă în percepția lor despre organizația care îi apelează.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Ce este software-ul de centru de apeluri de ieșire?

Spre deosebire de software-ul de apeluri de intrare care este utilizat de companii pentru a gestiona apelurile primite de clienți, software-ul centrului de apeluri de ieșire vă permite să efectuați apeluri de ieșire către clienții potențiali de vânzări, clienții potențiali sau clienții actuali. Apelurile de ieșire pot fi efectuate din diverse motive, cum ar fi sprijinirea proactivă a clienților, vânzarea încrucișată sau vânzarea către clienții existenți, efectuarea cercetărilor de sondaj etc.

Majoritatea soluțiilor software de astăzi ale centrului de apeluri combină funcționalitatea centrului de apeluri de ieșire și de intrare. Alegerea celui mai bun software de centru de apeluri de ieșire se rezumă de obicei la selectarea instrumentului cu cel mai adecvat set de caracteristici.

Aveți o abordare proactivă a comunicărilor cu clienții cu software-ul de centru de apeluri de ieșire

1st place icon

Asistență proactivă pentru clienți

Oferiți asistență proactivă și contactați clienții dvs. înainte de a fi nevoiți să solicite asistență.

Clock icon

Reînnoiri de produse sau servicii

Când vine vorba de reînnoiri, un apel telefonic în timp util poate ajuta companiile să prevină pierderea clienților.

Money Bag

Up-selling și cross-selling de produse

Extindeți ofertele clienților existenți prin vânzarea up-selling sau cross-selling a produselor relevante.

Software-ul multifuncțional bogat în funcții multifuncționale

Cu funcțiile robuste ale software-ului pentru centrele de apeluri de intrare și ieșire, LiveAgent vă poate ajuta să îmbunătățiți comunicările cu clienții, să îmbunătățiți eficiența și productivitatea echipelor de asistență pentru clienți și să sporiți satisfacția clienților. Conectați orice furnizor VOIP, configurați rutare inteligentă a apelurilor, creați arbori IVR personalizați, gestionați cu ușurință apelurile pierdute, stocați înregistrări nelimitate de apeluri, primiți apeluri de pe site-ul dvs. web și activați apelurile video prin chat – totul în cadrul LiveAgent.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Software pentru call center într-un birou de asistență multicanal

Software-ul nostru pentru centrul de apeluri este doar o parte a platformei noastre de asistență multicanal, care este dotat cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și opțiuni de personalizare nesfârșite. LiveAgent include un sistem puternic de ticketing cu automatizare, chat live nativ, integrări rețelele de socializare și capacități de autoservire. Lăsați-i pe clienții dvs. să vă contacteze de pe canalul dorit, permițând agenților dvs. să gestioneze eficient toate comunicările dintr-un singur loc.

Integrările software-ului de call center

Cu peste 40 de integrări, puteți optimiza și îmbunătăți comunicările cu clienții dvs. de ieșire. Primiți notificări despre tichete noi în timp ce vă ocupați de afaceri pe Slack, înregistrați noi oferte PipeDrive, facturați utilizatorii cu ChargeDesk – toate din panoul de tichete LiveAgent.

Designer holding pen in hand

Peste 3.000 de recenzii pe site-uri de comparație de top

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Utilizați LiveAgent pentru comunicări de ieșire cu clienții și pentru a genera vânzări

Agent providing support to customer

Inițiați comunicări de ieșire cu câteva click-uri

Inițiați apeluri sau e-mailuri către clienții potențiali cu doar câteva click-uri – direct din tabloul de bord LiveAgent, în timp ce vizitați site-urile web ale prospectului. Atunci când este activată, funcția poate fi de mare ajutor, în special pentru echipele de vânzări B2B, permițând agenților de vânzări să gestioneze rapid și convenabil interacțiunile de ieșire.

Acces ușor la informații detaliate ale clienților

Cu software-ul CRM al centrului de apeluri de la LiveAgent, veți avea acces instantaneu la informații detaliate despre clienți, inclusiv informații personale ale fiecărui client, achiziții anterioare și istoric de servicii – totul într-un singur flux de tichete hibrid. Înarmați cu aceste cunoștințe, agenții pot ajunge proactiv la clienții existenți și pot vinde up-sell sau cross-sell în mod eficient produsele dvs. ori de câte ori este cazul.

Man holding report in hand
Make use of unlimited call recordings

Recurgeți la înregistrări nelimitate ale apelurilor

Cu funcționalitatea de înregistrare nelimitată a apelurilor, puteți stoca toate apelurile clienților și mesajele de mesagerie vocală în siguranță și comod chiar în contul dvs. LiveAgent. Această caracteristică asigură că nu se pierd apeluri ale clienților și permite agenților să acceseze și să redea cu ușurință înregistrările de apeluri dacă au nevoie de o rememorare a ceea ce s-a întâmplat în comunicările anterioare pentru a aborda clienții cu oferte relevante.

Folosiți chat proactiv pentru a converti mai mulți clienți

Implicați clienții potențiali pe site-ul dvs. web utilizând invitații de chat proactive care fac parte din soluția de asistență multicanal LiveAgent. Setați invitații de chat automatizate pentru adresele URL personalizate de pe site-ul dvs. web (cum ar fi pagina dvs. de stabilire a prețurilor) sau invitați vizitatorii să discute cu agenții dvs. în timpul procesului de plată pentru a-și spori încrederea în cumpărare, pentru a-și spori experiența de cumpărare și pentru a îi transforma în clienți plătitori.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Urmăriți și interacționați cu clienții potențiali pe rețelele de socializare

Țineți evidența angajamentelor dvs. de pe rețelele de socializare cu LiveAgent. Software-ul se integrează cu cele mai populare canale de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram. Monitorizați cu ușurință și răspundeți instantaneu la toate mesajele, comentariile și mențiunile dvs. de pe rețelele de socializare dintr-un singur tablou de bord. Oferiți asistență în timp util și convertiți mai mulți clienți potențiali în vânzări.

Aflați din analiza centrului de apel

Software-ul de call center LiveAgent vine cu funcții de analiză și raportare încorporate. Obțineți informații valoroase din capabilitățile de raportare aproape fără sfârșit, care urmăresc diverse valori și indicatori KPI ai centrului de apeluri. Generați diferite tipuri de rapoarte, cunoașteți performanța centrului dvs. de apel și identificați zonele care trebuie îmbunătățite.

Learn from customer analytics and insights

De ce software-ul centrului de apel LiveAgent este alegerea corectă?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Tehnologie bazată pe cloud ușor de utilizat

LiveAgent este bazat pe cloud și este ușor de configurat și de utilizat. Începeți să utilizați software-ul nostru robust de call center în câteva minute, fără a vă implica personalul IT.

Outbound call center software

Apeluri de intrare și de ieșire

LiveAgent combină funcționalitățile software ale centrului de apeluri atât de ieșire, cât și de intrare. Primiți apeluri nelimitate sau contactați clienții în mod proactiv.

Confused woman in front of the computer

Fără taxe suplimentare pe minut

Obțineți cea mai bună valoare pentru banii dvs. cu un model de prețuri simplu și transparent, fără contracte pe termen lung și fără costuri suplimentare pentru utilizarea pe minut.

Call center that is part of help desk software

Platformă cu mai multe canale multifuncțională

Call center-ul este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, e-mailuri, chat-uri, comunicări vocale și mesaje de socializare.

Obțineți software-ul call center la un preț corect

Obțineți un software profesional de centru de apeluri de intrare și de ieșire încorporat într-o soluție puternică de birou de asistență la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a obține acces complet la toate funcțiile disponibile.

Package Name

All-Inclusive

Se potrivește întreprinderilor mici, agențiilor și chiar companiilor mari

$39 /lună

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Întrebări frecvente despre centrul de apeluri de ieșire

Ce este un centru de apeluri de ieșire?

Centrul de apeluri de ieșire este de obicei un departament de vânzări care efectuează apeluri pentru a genera noi clienți potențiali pentru companie.

Unde pot găsi un software de call center pentru a gestiona apelurile de ieșire?

The best way to search for software that enables your agents to handle outbound calls effectively is to head to the trusted review websites, such as G2 or Capterra. After that, decide based on the ratings, features, price, and customization.

Care sunt avantajele software-ului de apeluri de ieșire?

Avantajele software-ului de centru de apeluri de ieșire includ; clienți potențiali crescuți, flux de lucru îmbunătățit al serviciilor pentru clienți, costuri mai mici cu serviciile VoIP și o mai bună cunoaștere a mărcii.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație