Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Widget web?

Ce este un widget Web?

Web widget este o bandă de cod html/javascript încorporată pe site-ul dvs. web. Un widget web poate fi afișat sub formă de buton de chat, invitație pre-chat, formular de contact sau formular de feedback.

Iată cum arată un widget web tipic:

Widget web?
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un widget web?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un widget web este o aplicație web sau un element de pagină care este încorporat în site, dar este independent de acesta. Widgetul solicită acces la conținut la care pagina nu are acces. Poate avea forme diferite, de ex. un buton de chat sau un formular de contact.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum pot încorpora widget-ul de chat live LiveAgent pe un site web?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Chatul live este un canal de asistență pentru clienți foarte popular. Datorită acestuia, ajutorul obținut de clienți este rapid și primit în timp. Cum se integrează widgetul cu site-ul dvs. web? 1. Alegeți un furnizor de chat live. Sunt multe opțiuni pe piață, deci asigurați-vă că le citiți cu atenție pentru a alege cea mai bună care se potrivește nevoilor afacerii dvs. 2. Înregistrați-vă pe site. Majoritatea software-urilor oferă o perioadă de încercare a instrumentului lor, deci dacă nu sunteți sigur, abonați-vă la software pentru o perioadă de încercare. 3. Adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. După înregistrare, selectați butonul și lipiți codul HTML pe site-ul dvs. 4. Personalizați widgetul de chat live. Puteți ajusta widgetul în consecință, de ex. modificând designul butoanelor online și offline, al ferestrelor de chat, al limbii, textului și al modului în care este afișat chatul. 5. Activați invitațiile de chat proactive. Funcția de proactivitate este comună în rândul păianjenilor de chat. Puteți defini dacă doriți să fie afișat pe fiecare pagină sau numai pe subpagini selectate. 6. Creați o listă de răspunsuri gata făcute. Răspunsurile gata vă automatizează munca și, astfel, o îmbunătățesc. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum arată widgetul web? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Widgetul de chat live arată de obicei ca un messenger. Poate fi, de exemplu, o bară sau un cerc pe site-ul web care, atunci când faceți clic (sau automat), deschide o fereastră de chat și conversație. De obicei nu sunt mari și ocupă o parte mai mică a site-ului.” } }] }

FAQ

Ce este un widget web?

Un widget web este o aplicație web sau un element de pagină care este încorporat în site, dar este independent de acesta. Widgetul solicită acces la conținut la care pagina nu are acces. Poate avea forme diferite, de ex. un buton de chat sau un formular de contact.

Cum pot încorpora widget-ul de chat live LiveAgent pe un site?

Live chat este un canal de asistență pentru clienți foarte popular. Datorită acestuia, ajutorul obținut de clienți este rapid și primit în timp. Cum să integrați widgetul cu site-ul dvs.? 1. Alegeți un furnizor de chat live. Sunt multe opțiuni pe piață, deci asigurați-vă că le citiți cu atenție pentru a alege cea mai bună care se potrivește nevoilor afacerii dvs. 2. Înregistrați-vă pe site. Majoritatea software-urilor oferă o perioadă de încercare a instrumentului lor, deci dacă nu sunteți sigur, abonați-vă la software pentru o perioadă de încercare. 3. Adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs. După înregistrare, selectați butonul și lipiți codul HTML pe site-ul dvs. 4. Personalizați widgetul de chat live. Puteți ajusta widgetul în consecință, de ex. modificând designul butoanelor online și offline, al ferestrelor de chat, al limbii, textului și al modului în care este afișat chatul. 5. Activați invitațiile de chat proactive. Funcția de proactivitate este comună în rândul păianjenilor de chat. Puteți defini dacă doriți să fie afișat pe fiecare pagină sau numai pe subpagini selectate. 6. Creați o listă de răspunsuri gata făcute. Răspunsurile gata vă automatizează munca și, astfel, o îmbunătățesc.

Cum arată widgetul web?

Widgetul de chat live arată de obicei ca un messenger. Poate fi, de exemplu, o bară sau un cerc pe site-ul web care, atunci când faceți clic (sau automat), deschide o fereastră de chat și conversație. De obicei nu sunt mari și ocupă o parte mai mică a site-ului.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație