Widget-uri adaptabile în funcție de limbă

Aveți nevoie să oferiți asistență în mai multe limbi? Configurați widget-urile de Chat, Contact, sau feedback într-o limbă pe care o vorbesc clienții și Agenții.

Widget-uri adaptabile în funcție de limbă

Exemplu de asistență multilingvă Dacă oferiți asistență clienților în mai multe limbi și doriți să direcționați o conversație către agenții care vorbesc limba respectivă, acest lucru se poate face prin crearea de widget-uri de contact în limbi personalizate. Puteți apoi să direcționați comunicarea din aceste widget-uri către departamente precum “Englez”, “German”, “Spaniol” sau orice altă limbă acceptată.

Configurarea unui widget de chat

Dacă doriți să configurați limbile widget-urilor dvs. de chat, puteți face acest lucru în setările avansate ale widget-ului.

Provide support on the go

Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație