Partener
Dacă doriți să adăugați unul dintre butoanele dvs. de chat pe site-ul dvs. Weebly, puteți face acest lucru cu ușurință inserând codul butonului în subsolul global.
- În primul rând, copiați butonul de chat dorit – în panoul dvs. de bord LiveAgent.
- Navigați la Configurare> Chat> Butoane de Chat, și editați butonul ales.
- Copiați codul de integrare.
- Navigați acum la site-ul dvs. Weebly, editați-l și navigați la Setări din meniul de sus și deschideți Optimizarea Motorului de Căutare (SEO).
- Plasați codul butonului în partea Cod de subsol :

- Nu uitați să salvați modificările!
- Site-ul dvs. este acum integrat cu butonul – se va afișa pe baza setărilor butonului.
Ce este Weebly?
Weebly este un constructor de site-uri web gratuit care vă oferă acces la modele de pagini web personalizabile și instrumente utile pentru a vă construi site-ul web și pentru a vă dezvolta afacerea ideală.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea Weebly a LiveAgent vă permite să plasați butoane de chat live pe site-urile dvs. web Weebly.
Frequently asked questions
Ce este integrarea Weebly?
Cum puteți să integra Weebly cu LiveAgent?
1. Creați un buton de chat live în LiveAgent
2. Copiați codul HTML
3. Inserați codul HTML în site-ul dvs. web Weebly (Setări - SEO - Inserați - Salvați)
4. Reîmprospătați site-ul web și utilizați-l imediat
Compania de comerț electronic și servicii Weebly are diverse metode de contact pentru serviciul clienți, precum asistență prin poștă electronică, conversații directe, centrul de apeluri, baza de cunoștințe și forum. De asemenea, compania este prezentă pe platforme precum Instagram, Facebook și Twitter. Weebly nu oferă asistență prin chat live și nu dispune de asistență telefonică pentru clienți. Pentru mai multe informații despre companie și produsele sale, se poate accesa site-ul Weebly.
LiveAgent oferă un software pentru platforma de servicii clienți. Compania se mândrește cu diverse oferte de serviciu, inclusiv sistem de telefonie VoIP, software de autoservire și de gestionare a reclamațiilor pentru centrele de apeluri primite și portalul clienților. Există, de asemenea, o varietate de seminarii web, șabloane și un glosar disponibile pentru utilizatorii care au nevoie de asistență. LiveAgent oferă, de asemenea, un program de afiliere și parteneriate cu alte companii, iar clienții pot încerca demo-ul gratuit.
Subdomeniile sunt secțiuni suplimentare în cadrul domeniului principal și fiecare cont LiveAgent necesită propriul subdomeniu. Acestea sunt instalate ca subdomenii ale domeniului rădăcină www.ladesk.com și pot fi transferate la alte subdomenii. Subdomeniile și domeniul principal nu trebuie să fie găzduite la același furnizor. LiveAgent oferă o varietate de caracteristici și software pentru serviciul clienților, centrul de apeluri și gestionarea e-mailurilor. Contactați echipa LiveAgent pentru mai multe informații despre beneficiile acestui program.
Șablon de e-mail de solicitare de feedback
Un e-mail de solicitare a feedback-ului este important pentru a afla mai multe despre clienții dvs. și pentru a îmbunătăți produsul sau serviciul. Prin LiveAgent și NiceReply, puteți colecta feedback și să înțelegeți nevoile clienților, să le păstrați, să le creșteți loialitatea și să câștigați ambasadori ai mărcii. Puteți folosi diferite linii de subiect și șabloane de e-mail pentru a solicita feedback-ul clienților.