Partener
Ce este Wix?
Wix este un constructor de site-uri de șabloane DIY (fă chiar tu) cu capacități de AI (Inteligență Artificială). Poate fi utilizat gratuit de oricine și oferă planuri plătite pentru clienții care doresc să-și ducă pagina web la nivelul următor. Wix are un număr mare de teme, șabloane și widget-uri încorporate și vă poate ajuta să creați un site web care să se potrivească publicului dvs. țintă. Oferă aproape tot ce vă puteți gândi, de la elemente de design, meniuri și spații de blog, până la formulare de contact și multe altele.
Cum îl puteți folosi?
Integrarea Wix a LiveAgent vă permite să plasați butoane de chat live pe site-urile dvs. Wix. Chat-ul live este o modalitate excelentă pentru clienții dvs. de a intra în legătură cu afacerea, de a pune întrebări, de a obține informații și de a rezolva problemele pe care le-ar putea întâmpina în timpul cumpărării sau utilizării unui produs.
Asistența excelentă pentru clienți poate face clienții mai fericiți, crește satisfacția clienților și îmbunătățește experiența clienților. Tot ce trebuie este un singur buton de chat pe site-ul dvs. web.
Cum să integrați butonul de chat LiveAgent pe site-ul dvs. Wix
Dacă doriți să plasați butoanele de chat LiveAgent pe site-ul dvs. web Wix, vă rugăm să urmați ghidul de integrare de mai jos.
- Mai întâi, trebuie să aveți creat un buton în Panoul de bord LiveAgent, astfel încât să puteți obține codul său de integrare. Deschideți panoul de bord și accesați Configurare > Chat > Butoane de chat. Click pe butonul portocaliu Creare din partea de sus a secțiunii și alegeți un design care vă place. De asemenea, puteți adăuga un design personalizat al butonului de chat dacă preferați folosind secțiunea Personalizare.

- Apoi configurați butonul. Alegeți un nume pentru acesta, selectați departamentul către care doriți să direcționați chat-urile, lungimea cozii, și alte opțiuni. Click pe Salvare când ați terminat sau Previzualizați și testați butonul mai întâi. După aceea, dați click pe secțiunea Integrare din panoul din stânga. Copiați codul butonului.

- După ce aveți codul, vă puteți conecta la panoul de bord Wix și puteți naviga la Setări > Avansat > Cod Personalizat. Inserați codul butonului în câmpul “Inserați fragmentul de cod aici:“. Selectați Toate paginile sub Adăugare cod la pagini. În meniul derulant, alegeți Încărcare cod pe fiecare pagină nouă. Selectați Corpul – începe sub Locul Codului în secțiunea afișată mai jos:

Cum se integrează Wix cu LiveAgent prin Zapier
Unele integrări ale clienților pot fi gestionate și prin intermediul Zapier. Este un serviciu terță parte care folosește declanșatoare și acțiuni pentru a crea o integrare între două aplicații la alegere. Veți avea nevoie de un cont Zapier pentru a face acest lucru.

Creați unul aici și apoi treceți la site-ul web Automatizări LiveAgent + Wix . Deoarece există mai multe opțiuni, acest ghid ar putea fi diferit de configurarea integrării dvs., dar procesul rămâne în general același și este destul de ușor să îl finalizați singur. Am ales declanșatorul Wix Regulă de Automatizare și acțiunea LiveAgent Creare Conversație.

- Derulați în jos până la secțiunea „selectare declanșare și acțiune” și aruncați o privire la opțiuni. Puteți asocia mai multe declanșatoare și opțiuni de acțiune din listă, deci luați în considerare ceea ce doriți să facă integrarea dvs. și alegeți. Apoi dați click pe butonul albastru de continuare.
- În prima parte a configurării, trebuie să vă conectați contul Wix la Zapier și, în cazul nostru, să alegeți și ce regulă de automatizare va fi declanșatorul acestei integrări. Această parte include, de asemenea, un test de declanșare pentru a vedea dacă Zapier a primit acces la date pentru a le face să funcționeze.
- A doua parte a configurării este despre configurarea acțiunii. În cazul integrării noastre, trebuie să completăm câmpuri care reprezintă conținutul mesajului, cum ar fi subiectul, expeditorul, adresele de e-mail ale destinatarului și corpul mesajului. Există, de asemenea, câteva câmpuri neobligatorii pentru informații suplimentare.
- Ultimul pas este un test al integrării. Nu uitați să porniți Zap atunci când primiți un mesaj de reușită.
Frequently asked questions
Ce este Wix?
Wix este un constructor de site-uri web care permite oricui să creeze un site web cu aspect profesional. Compania operează din 2006 și împuternicește milioane de oameni care doresc să stabilească o prezență digitală prin intermediul site-ului lor web.
Cum puteți integra Wix cu LiveAgent?
1. Conectați-vă la contul dvs. LiveAgent
2. Navigați la Configurare - Chat - Butoane de Chat
3. Creați un buton de chat live
4. Copiați și lipiți codul pe site-ul dvs. Wix
LiveAgent is a global help desk software that provides multilingual support in over 40 languages. It offers over 179 support features and 40 integrations, and its intuitive ticketing system allows for the automation of common customer service tasks. The customer experience can be customized through personalized contact forms and support centers. LiveAgent also offers a knowledge base and free 14-day trial period. A customer service center is essential for any business, and LiveAgent's software is a cost-effective choice that increases efficiency and saves time through chat, social media, and phone support. Its methods of reporting and email integration are also highly valued by users. The software is adaptable and constantly improving, and customer representatives should have communication skills and be flexible to offer personalized solutions and a quality experience for customers.
Editor WYSIWYG pentru articole
Baza de cunoștințe poate fi personalizată cu culori și teme separate. Odoo este o soluție excelentă cu un preț accesibil, dar nu include baza de cunoștințe în planul gratuit. Editorul WYSIWYG permite crearea de articole și șabloane din baza de cunoștințe. Integrarea uKit pentru LiveAgent permite plasarea unui buton de chat live pe site-ul web. Există resurse din baza de cunoștințe și posibilitatea de a crea portaluri self-service. LiveAgent pune la dispoziție resurse conexe pentru crearea de baze de cunoștințe și widget-uri adaptabile în funcție de limbă.
Șabloane de e-mail privind articole publicate extern
Companiile creează tot mai multe baze de cunoștințe pentru a satisface nevoile clienților moderni. Este important să oferiți informații clare și concise, cu un limbaj conversațional. Pentru a vă maximiza expunerea articolului, puteți folosi e-mailuri cu link-uri către publicații externe și idei noi pentru editori. În plus, este important să vă concentrați pe corectarea și publicarea articolelor.
Textul oferă sugestii de colectare a feedback-ului și sugestiilor de la clienți pentru a dezvolta produse și servicii. Se sugerează crearea unui buton personalizat pentru feedback pe site-ul dvs. și adăugarea unei bare de căutare în baza de cunoștințe. În plus, sunt oferite resurse utile pentru o strategie mai bună de feedback și sugestii. Pentru a integra chat-ul live pe site-ul dvs., trebuie să alegeți un furnizor de software potrivit, să vă înscrieți la serviciu și să adăugați un buton de chat personalizat. Un panou de feedback și sugestii poate fi o modalitate inteligentă de a colecta feedback-ul și sugestiile clienților pentru a îmbunătăți produsele și serviciile.