.
Ascultarea socială se referă la monitorizarea a ceea ce se spune online despre afacerea dvs. Vedeți ce părere au clienții dvs., verificați dacă vă sabotează concurența, sau răspundeți la întrebările pe care potențialii clienți le-ar putea avea.
Ascultarea socială este o necesitate!
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Ascultarea socială, cunoscută și sub numele de monitorizare socială, este procesul de monitorizare a conversațiilor digitale sau a mențiunilor online ale mărcii dvs.
Este o strategie eficientă de colectare a feedback-ului și de monitorizare a părerii clienților dvs. despre marca, afacerea, produsele sau serviciile dvs.
LiveAgent se conectează cu toate canalele dvs. de socializare și preia toate comentariile, mesajele și mențiunile despre marca dvs. direct în LiveAgent.
LiveAgent se conectează cu:
Instrumentele de ascultare socială sunt excelente pentru rezolvarea proactivă a problemelor. Recunoașteți-vă clienții frustrați înainte ca experiența lor negativă să devină virală și să vă afecteze afacerea.
Ascultarea socială nu este doar despre experiențe negative. Prezentați lucrurile pozitive pe care clienții dvs. le spun despre afacerea dvs. Nimic nu se compară cu o mărturie autentică!
Ascultarea socială este un instrument excelent care vă poate oferi o imagine de ansamblu generală a ceea ce se spune online despre afacerea dvs. Monitorizați ce au de spus clienții dvs., precum și concurenții dvs.
Răspundeți la tweet-urile clienților, la mesajele Facebook sau la comentariile Instagram chiar din instrumentul dvs. de ascultare socială. Nu pierdeți timp conectându-vă și ieșind din diferite conturi sociale.
Instrumentul de ascultare socială LiveAgent eficientizează toate mesajele și comentariile de pe Facebook la postările dvs. și le transferă direct în tabloul dvs. de bord LiveAgent. De acolo, puteți răspunde cu ușurință, aprecia și chiar crea postări noi pe pagina dvs. de Facebook.
Monitorizați cuvintele cheie și răspundeți la Tweets menționând contul dvs. Cu instrumentul LiveAgent de ascultare socială Twitter, nu veți mai pierde niciodată un Tweet despre compania dvs.
Pur și simplu configurați cuvintele cheie pe care doriți să le monitorizați și toate tweet-urile care conțin acel cuvânt cheie vor fi introduse automat în contul dvs. LiveAgent sub forma unui tichet.
Toate comentariile făcute la postările dvs. sau postările care menționează contul dvs. vor fi introduse automat în LiveAgent. Răspundeți direct din LiveAgent fără a fi nevoie să căutați mii de notificări pe telefon.
LiveAgent organizează toate solicitările în funcție de timpul și importanța lor.
Simplificați toate solicitările de la mai multe canale de comunicare într-o singură căsuță de e-mail partajată.
Discutați în timp real cu clienții și vizitatorii site-ului web. Folosiți invitații de chat proactive și multe altele.
Creați portaluri uimitoare pentru clienți și baze de cunoștințe ca soluții de autoserviciu pentru clienții dvs.
LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.
Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.
Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.
Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.
Obțineți soluția noastră profesională de ascultare socială la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a avea acces complet la toate funcțiile disponibile.
Ce mai așteptați? Începeți ascultarea socială astăzi!
Most Popular
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Instrumentele de ascultare socială monitorizează conversațiile online din jurul mărcii dvs. și cuvintele cheie legate de afacerea dvs. și apoi urmăresc mențiunile și cuvintele cheie pentru a vă oferi alerte.
LiveAgent monitorizează și colectează comentarii, mențiuni și mesaje de pe mai multe platforme, cum ar fi Facebook, Instagram, Twitter și Viber. Drept urmare, agenții dvs. pot rămâne la curent și pot rezolva toate problemele necesare dintr-un singur tablou de bord.
Monitorizarea prezenței online a mărcii dvs. și a conversațiilor pe care clienții dvs. potențiali sau clienții dvs. le au pe canalele de socializare este o modalitate excelentă de a identifica și rezolva problemele cu promptitudine.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date