Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Folosiți ascultarea socială cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Căutați instrumente de ascultare socială?

.

Ascultarea socială se referă la monitorizarea a ceea ce se spune online despre afacerea dvs. Vedeți ce părere au clienții dvs., verificați dacă vă sabotează concurența, sau răspundeți la întrebările pe care potențialii clienți le-ar putea avea.

Ascultarea socială este o necesitate!

  • Badge for front runner in real estate CRM software
Definition of social listening tools

Ce este ascultarea socială?

Ascultarea socială, cunoscută și sub numele de monitorizare socială, este procesul de monitorizare a conversațiilor digitale sau a mențiunilor online ale mărcii dvs.

Este o strategie eficientă de colectare a feedback-ului și de monitorizare a părerii clienților dvs. despre marca, afacerea, produsele sau serviciile dvs.

LiveAgent ca instrument de ascultare socială

LiveAgent se conectează cu toate canalele dvs. de socializare și preia toate comentariile, mesajele și mențiunile despre marca dvs. direct în LiveAgent.

LiveAgent se conectează cu:

LiveAgent suitable tool for social listening

De ce sunt importante instrumentele de ascultare socială?

Woman on phone in shopping cart

Rezolvați problemele în mod proactiv

Instrumentele de ascultare socială sunt excelente pentru rezolvarea proactivă a problemelor. Recunoașteți-vă clienții frustrați înainte ca experiența lor negativă să devină virală și să vă afecteze afacerea.

Feedback & suggestions

Folosiți mențiunile pozitive ca mărturii

Ascultarea socială nu este doar despre experiențe negative. Prezentați lucrurile pozitive pe care clienții dvs. le spun despre afacerea dvs. Nimic nu se compară cu o mărturie autentică!

Learn from customer analytics and insights

Obțineți informații despre satisfacția clienților

Ascultarea socială este un instrument excelent care vă poate oferi o imagine de ansamblu generală a ceea ce se spune online despre afacerea dvs. Monitorizați ce au de spus clienții dvs., precum și concurenții dvs.

Real-time customer support

Interacționați cu ușurință cu clienții

Răspundeți la tweet-urile clienților, la mesajele Facebook sau la comentariile Instagram chiar din instrumentul dvs. de ascultare socială. Nu pierdeți timp conectându-vă și ieșind din diferite conturi sociale.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Ascultare socială pe Facebook

Instrumentul de ascultare socială LiveAgent eficientizează toate mesajele și comentariile de pe Facebook la postările dvs. și le transferă direct în tabloul dvs. de bord LiveAgent. De acolo, puteți răspunde cu ușurință, aprecia și chiar crea postări noi pe pagina dvs. de Facebook.

Ascultare socială pe Twitter

Monitorizați cuvintele cheie și răspundeți la Tweets menționând contul dvs. Cu instrumentul LiveAgent de ascultare socială Twitter, nu veți mai pierde niciodată un Tweet despre compania dvs.

Pur și simplu configurați cuvintele cheie pe care doriți să le monitorizați și toate tweet-urile care conțin acel cuvânt cheie vor fi introduse automat în contul dvs. LiveAgent sub forma unui tichet.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Ascultare socială pe Instagram

Toate comentariile făcute la postările dvs. sau postările care menționează contul dvs. vor fi introduse automat în LiveAgent. Răspundeți direct din LiveAgent fără a fi nevoie să căutați mii de notificări pe telefon.

LiveAgent organizează toate solicitările în funcție de timpul și importanța lor.

Mai mult decât un instrument de ascultare socială

Sistem de tichete

Simplificați toate solicitările de la mai multe canale de comunicare într-o singură căsuță de e-mail partajată.

Chat Live

Discutați în timp real cu clienții și vizitatorii site-ului web. Folosiți invitații de chat proactive și multe altele.

Portal de asistență

Creați portaluri uimitoare pentru clienți și baze de cunoștințe ca soluții de autoserviciu pentru clienții dvs.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

De ce este LiveAgent instrumentul potrivit de ascultare socială pentru dvs.?

Most reviewed and number 1

Cel mai evaluat și apreciat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Packed with features

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră profesională de ascultare socială la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a avea acces complet la toate funcțiile disponibile.

Ce mai așteptați? Începeți ascultarea socială astăzi!

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAscultarea socială
Aflați cum puteți reduce cantitatea tichetelor cu software-ul de birou de asistență LiveAgent care oferă peste 180 de caracteristici și integrări ale biroului de asistență.

Copleşit? Reduceți cantitatea tichetelor cu LiveAgent!

LiveAgent oferă soluții avansate pentru a îmbunătăți productivitatea agenților prin utilizarea automatizării și a gamificării. Aceste funcții reduce cantitatea tichetelor și încurajează o concurență sănătoasă între agenți, îmbunătățind astfel eficiența generală a serviciului pentru clienți. De asemenea, LiveAgent oferă analiză de date pentru a alocarea agenților preferabil și implicit acoperirea decalajului dintre așteptări și realitate.

Liveagent este soluția de asistență pentru clienți supremă pentru afacerea dvs. Oferiți asistență prin mai multe canale și conturi. Oferiți ajutor cu cele mai bune instrumente și ușurați fluxul de lucru cu un sistem excelent de tichete. 4 motive pentru care companiile trec la cel mai rapid chat live liveagent, widgetul nostru de chat live este cel mai rapid de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde.

Căutați o alternativă Vocalcom?

LiveAgent este preferatul companiilor în fața altor servicii precum Zendesk, Freshdesk și altele. Utilizatorii apreciază prețurile accesibile, echipele de asistență și multitudinea de caracteristici și integrări disponibile. Funcționalitățile avansate de automatizare au înlocuit nevoia de Zapier pentru unele companii, în timp ce e-mailurile și chat-ul facilitează dialogul cu clienții. În plus, serviciul funcționează foarte bine și pe platforme mobile, ceea ce reprezintă un mare avantaj pentru utilizatori.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson? Luați în considerare software-ul de asistență multi-canal premiat, LiveAgent.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, care se diferențiază de alte produse similare prin valoarea adăugată. Cu această platformă, puteți oferi clienților asistență mai bună și mai rapidă, clasifica natura tichetelor și urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. Utilizatorii o consideră ușor de utilizat, eficient și rentabilă, iar echipa de asistență oferă soluții prompte. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online.

Sporiți implicarea clienților cu ajutorul asistenței omnicanal personalizate. Lăsați-vă clienții cu un sentiment extraordinar de fiecare dată când interacționează cu afacerea dvs.

Sporiți implicarea cu LiveAgent

Personalizarea conținutului și mesajelor este esențială pentru a crește achizițiile de la un brand, având în vedere că 80% dintre clienți sunt mai predispuși să cumpere în astfel de condiții. De asemenea, oferirea de conținut util și valoros pe site-urile mobile poate încuraja achizițiile, cu până la 48%. În plus, LiveAgent poate imbunătăți implicarea clienților oferind asistență omnicanal, personalizare în timp real și opțiuni de autoserviciu. Clienții fericiți se traduc prin achiziții mai frecvente, iar LiveAgent poate ajuta în acest sens prin servicii de migrare concierge.

Doriți să vă migrați datele de la Samanage la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Samanage la LiveAgent?

LiveAgent este o platformă excelentă de asistență pentru clienți, oferind servicii internaționale și mai multe planuri de abonament pentru a satisface nevoile tuturor afacerilor. Aceasta oferă o gamă largă de caracteristici, inclusiv chat live, integrare cu rețelele sociale și suport pentru e-mailuri alias. Există planuri gratuite disponibile timp de 7 zile. LiveAgent ajută la îmbunătățirea comunicării prin utilizarea tichetelor de asistență și contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live. Webinariile oferite de platformă sunt utile pentru această îmbunătățire, concentrându-se pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului. LiveAgent este o alternativă populară la alte soluții de asistență pentru clienți precum Lucep, Vocalcom, Vision și LiveHelpNow.

LiveAgent combină chatul live excelent, sistemul de tichete și automatizarea pentru a oferi asistență excepțională. Creșteți-vă vânzările cu LiveAgent astăzi.

Sunteți în impas? Creșteți vânzările cu LiveAgent!

Creșterea vânzărilor se realizează prin concentrarea asupra clienților și oferirea de valoare, reducerea efortului și oferirea unui serviciu rapid și personalizat. O soluție eficientă pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți este utilizarea unei platforme de birou de asistență, cum este LiveAgent, care oferă peste 180 de caracteristici avansate și peste 100 de integrări pentru a ajuta la oferirea celui mai bun serviciu posibil.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație