Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Folosiți ascultarea socială cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Căutați instrumente de ascultare socială?

.

Ascultarea socială se referă la monitorizarea a ceea ce se spune online despre afacerea dvs. Vedeți ce părere au clienții dvs., verificați dacă vă sabotează concurența, sau răspundeți la întrebările pe care potențialii clienți le-ar putea avea.

Ascultarea socială este o necesitate!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of social listening tools

Ce este ascultarea socială?

Ascultarea socială, cunoscută și sub numele de monitorizare socială, este procesul de monitorizare a conversațiilor digitale sau a mențiunilor online ale mărcii dvs.

Este o strategie eficientă de colectare a feedback-ului și de monitorizare a părerii clienților dvs. despre marca, afacerea, produsele sau serviciile dvs.

LiveAgent ca instrument de ascultare socială

LiveAgent se conectează cu toate canalele dvs. de socializare și preia toate comentariile, mesajele și mențiunile despre marca dvs. direct în LiveAgent.

LiveAgent se conectează cu:

LiveAgent suitable tool for social listening

De ce sunt importante instrumentele de ascultare socială?

Implementation without issues

Rezolvați problemele în mod proactiv

Instrumentele de ascultare socială sunt excelente pentru rezolvarea proactivă a problemelor. Recunoașteți-vă clienții frustrați înainte ca experiența lor negativă să devină virală și să vă afecteze afacerea.

Feedback & suggestions

Folosiți mențiunile pozitive ca mărturii

Ascultarea socială nu este doar despre experiențe negative. Prezentați lucrurile pozitive pe care clienții dvs. le spun despre afacerea dvs. Nimic nu se compară cu o mărturie autentică!

Learn from customer analytics and insights

Obțineți informații despre satisfacția clienților

Ascultarea socială este un instrument excelent care vă poate oferi o imagine de ansamblu generală a ceea ce se spune online despre afacerea dvs. Monitorizați ce au de spus clienții dvs., precum și concurenții dvs.

Real-time customer support

Interacționați cu ușurință cu clienții

Răspundeți la tweet-urile clienților, la mesajele Facebook sau la comentariile Instagram chiar din instrumentul dvs. de ascultare socială. Nu pierdeți timp conectându-vă și ieșind din diferite conturi sociale.

Ascultare socială pe Facebook

Instrumentul de ascultare socială LiveAgent eficientizează toate mesajele și comentariile de pe Facebook la postările dvs. și le transferă direct în tabloul dvs. de bord LiveAgent. De acolo, puteți răspunde cu ușurință, aprecia și chiar crea postări noi pe pagina dvs. de Facebook.

Ascultare socială pe Twitter

Monitorizați cuvintele cheie și răspundeți la Tweets menționând contul dvs. Cu instrumentul LiveAgent de ascultare socială Twitter, nu veți mai pierde niciodată un Tweet despre compania dvs.

Pur și simplu configurați cuvintele cheie pe care doriți să le monitorizați și toate tweet-urile care conțin acel cuvânt cheie vor fi introduse automat în contul dvs. LiveAgent sub forma unui tichet.

Ascultare socială pe Instagram

Toate comentariile făcute la postările dvs. sau postările care menționează contul dvs. vor fi introduse automat în LiveAgent. Răspundeți direct din LiveAgent fără a fi nevoie să căutați mii de notificări pe telefon.

LiveAgent organizează toate solicitările în funcție de timpul și importanța lor.

Mai mult decât un instrument de ascultare socială

Email icon

Sistem de tichete

Simplificați toate solicitările de la mai multe canale de comunicare într-o singură căsuță de e-mail partajată.

Message icon

Chat Live

Discutați în timp real cu clienții și vizitatorii site-ului web. Folosiți invitații de chat proactive și multe altele.

Group 370 icon

Portal de asistență

Creați portaluri uimitoare pentru clienți și baze de cunoștințe ca soluții de autoserviciu pentru clienții dvs.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

De ce este LiveAgent instrumentul potrivit de ascultare socială pentru dvs.?

Most reviewed and number 1

Cel mai evaluat și apreciat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.

Packed with features

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Prețuri transparente și rezonabile

Obțineți soluția noastră profesională de ascultare socială la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a avea acces complet la toate funcțiile disponibile.

Ce mai așteptați? Începeți ascultarea socială astăzi!

Tichet+Chat

Tichet+Chat

Ideal pentru întreprinderile mici și mijlocii

$29/mo
Tichet+Chat

Totul Inclus

Ideal pentru companii de toate dimensiunile și pentru corporații mari

$39/mo

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Ce sunt instrumentele de ascultare socială?

Instrumentele de ascultare socială monitorizează conversațiile online din jurul mărcii dvs. și cuvintele cheie legate de afacerea dvs. și apoi urmăresc mențiunile și cuvintele cheie pentru a vă oferi alerte.

LiveAgent este un instrument de ascultare socială?

LiveAgent monitorizează și colectează comentarii, mențiuni și mesaje de pe mai multe platforme, cum ar fi Facebook, Instagram, Twitter și Viber. Drept urmare, agenții dvs. pot rămâne la curent și pot rezolva toate problemele necesare dintr-un singur tablou de bord.

De ce ar trebui să utilizați instrumente de ascultare pe rețelele sociale?

Monitorizarea prezenței online a mărcii dvs. și a conversațiilor pe care clienții dvs. potențiali sau clienții dvs. le au pe canalele de socializare este o modalitate excelentă de a identifica și rezolva problemele cu promptitudine.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație