Copleşit? Reduceți cantitatea tichetelor cu LiveAgent!
LiveAgent oferă soluții avansate pentru a îmbunătăți productivitatea agenților prin utilizarea automatizării și a gamificării. Aceste funcții reduce cantitatea tichetelor și încurajează o concurență sănătoasă între agenți, îmbunătățind astfel eficiența generală a serviciului pentru clienți. De asemenea, LiveAgent oferă analiză de date pentru a alocarea agenților preferabil și implicit acoperirea decalajului dintre așteptări și realitate.
Căutați o alternativă Vocalcom?
LiveAgent este preferatul companiilor în fața altor servicii precum Zendesk, Freshdesk și altele. Utilizatorii apreciază prețurile accesibile, echipele de asistență și multitudinea de caracteristici și integrări disponibile. Funcționalitățile avansate de automatizare au înlocuit nevoia de Zapier pentru unele companii, în timp ce e-mailurile și chat-ul facilitează dialogul cu clienții. În plus, serviciul funcționează foarte bine și pe platforme mobile, ceea ce reprezintă un mare avantaj pentru utilizatori.
Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, care se diferențiază de alte produse similare prin valoarea adăugată. Cu această platformă, puteți oferi clienților asistență mai bună și mai rapidă, clasifica natura tichetelor și urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. Utilizatorii o consideră ușor de utilizat, eficient și rentabilă, iar echipa de asistență oferă soluții prompte. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online.
Sporiți implicarea cu LiveAgent
Personalizarea conținutului și mesajelor este esențială pentru a crește achizițiile de la un brand, având în vedere că 80% dintre clienți sunt mai predispuși să cumpere în astfel de condiții. De asemenea, oferirea de conținut util și valoros pe site-urile mobile poate încuraja achizițiile, cu până la 48%. În plus, LiveAgent poate imbunătăți implicarea clienților oferind asistență omnicanal, personalizare în timp real și opțiuni de autoserviciu. Clienții fericiți se traduc prin achiziții mai frecvente, iar LiveAgent poate ajuta în acest sens prin servicii de migrare concierge.
Vă mutați de la Samanage la LiveAgent?
LiveAgent este o platformă excelentă de asistență pentru clienți, oferind servicii internaționale și mai multe planuri de abonament pentru a satisface nevoile tuturor afacerilor. Aceasta oferă o gamă largă de caracteristici, inclusiv chat live, integrare cu rețelele sociale și suport pentru e-mailuri alias. Există planuri gratuite disponibile timp de 7 zile. LiveAgent ajută la îmbunătățirea comunicării prin utilizarea tichetelor de asistență și contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live. Webinariile oferite de platformă sunt utile pentru această îmbunătățire, concentrându-se pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului. LiveAgent este o alternativă populară la alte soluții de asistență pentru clienți precum Lucep, Vocalcom, Vision și LiveHelpNow.
Sunteți în impas? Creșteți vânzările cu LiveAgent!
Creșterea vânzărilor se realizează prin concentrarea asupra clienților și oferirea de valoare, reducerea efortului și oferirea unui serviciu rapid și personalizat. O soluție eficientă pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți este utilizarea unei platforme de birou de asistență, cum este LiveAgent, care oferă peste 180 de caracteristici avansate și peste 100 de integrări pentru a ajuta la oferirea celui mai bun serviciu posibil.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date