Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Software de chat live pentru agenții

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Chat-ul live este unul dintre cele mai rapide și mai fiabile servicii de asistență pe care agențiile le pot oferi clienților lor. În lumea de astăzi avansată din punct de vedere tehnologic, nu este doar o opțiune de a sta și a aștepta să ajungă clienții. Prezentul nostru este epoca auto-cercetării și mulți utilizatori vor explora fiecare site în detaliu înainte de a se înscrie.

Cu toate acestea, chiar și cei mai competenți utilizatori tehnici necesită ajutor din când în când. Și se așteaptă ca întreprinderile să ofere asistență instantaneu atunci când este necesar, de preferință în timp real. Și tocmai asta poate oferi chat-ul live.

Chat în timp real
Exemplu de chat live

De ce agenția dvs. ar trebui să ofere chat live?

Agențiile și aspirațiile lor sunt diverse – publicitate, marketing, resurse umane etc. Singurul lucru pe care îl au în comun este o clientelă dinamică care are nevoie disperată de un răspuns rapid și direct.

Utilizatorii moderni sunt nerăbdători. Un sondaj susține că fereastra oportunității de implicare este de aproximativ 10 minute. Acest interval de timp de 10 minute este tot ce trebuie pentru a pierde clienții potențiali. Aici intervine chat-ul live.

Motivul utilizării chat-ului live este inconfundabil. Oferă cel mai bun ROI față de orice alt canal de comunicare și cea mai mare rată de satisfacție a consumatorilor de 92% .

Solicitarea numărul unu a clienților este alegerea de a vorbi online cu o persoană reală în timp ce navighează simultan pe site sau finalizează o sarcină.

Navigarea pe un site web poate fi copleșitoare. Chat-ul live oferă asistență atât în ​​soluțiile active, cât și în cele proactive. Cu invitații proactive, puteți ocoli reticența clientului de a vorbi cu echipa de asistență. Telefonul și e-mailul sunt încă opțiuni valoroase de comunicare, dar veți putea diminua nevoia de utilizare a acestora prin chat live. Acest lucru are ca rezultat un volum redus de solicitări de intrare, deoarece agenții le pot rezolva în timpul sesiunii de chat active.

Cutia de e-mail LiveAgent permite accesul la toate întrebările și solicitările de comunicare, indiferent de platforma de la care au fost trimise.

Chat-ul live a fost interpretat greșit în trecut ca fiind doar un simplu widget undeva pe un site web, pe care clienții îl pot folosi dacă doresc acest lucru. Cu toate acestea, în ultimii ani, funcționalitatea sa ca instrument de marketing și conversie a început să fie recunoscută de numeroase companii.

Try it out

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

Cum este chat-ul live mai benefic în comparație cu telefonul și e-mailul?

Susținerea eficientă a clienților are multe provocări. De exemplu, pentru un telefon, poate fi un timp de așteptare lung într-o coadă. Pentru e-mail, este greu să scrii, să trimiți și apoi să aștepți în cele din urmă răspunsul.

În ce aspecte se îmbunătățește chat-ul live?

  • Timpul mediu de așteptare
  • Reducerea volumului de e-mailuri
  • Rată de conversie mai mare
  • Rată de abandon redusă
  • Comunicare convenabilă
  • Grad de implicare crescut
  • Nivel ridicat al gradului de satisfacție al clienților

Cum să vă asigurați că agenții sunt pregătiți pentru chat-ul live?

Ciclul de viață al agentului de asistență are trei faze:

  • Jucător nou
  • Muncitor calificat
  • Maestru profesionist

În serviciul pentru clienți, agenții de asistență, în general, încep să răspundă la întrebările telefonice pentru a câștiga experiență. Numai agenții cu abilități excelente de scriere ar trebui să gestioneze solicitările de chat live, dacă este posibil. Scrierea pentru chat-ul live diferă semnificativ de e-mail. Atunci când compuneți un e-mail, agenții nu sunt în mod obișnuit constrânși de timp. Pe de altă parte, tocmai asta diferențiază chat-ul live de e-mail. Scrierea se face chiar pe loc. Dacă este posibil, este întotdeauna o idee bună să aveți un script de corectură disponibil pentru utilizare.

La ce funcții vă puteți aștepta de la chat-ul live?

Numărul de funcții disponibile se apropie de numărul impresionant de 200.

Toate tipurile de corespondență dintre agenții și clienții dvs. sunt stocate într-o căsuță de e-mail comună, sub formă de tichete. Agentul de chat poate iniția orice conversație anterioară cu câteva click-uri într-un sistem de tichete hibrid. Profilul și istoricul fiecărui client sunt imediat accesibile.

funcție-căsuță-email-universală-LiveAgent
Exemplu de căsuță de e-mail universală

O alegere multiplă de design atât a widget-ului de chat, cât și a ferestrei de andocare, fie pentru a crea, fie pentru a alege un șablon predefinit din galerie.

Galeria de butoane de Chat
Exemplu de galerie de butoane de chat

Clienții par să aibă nevoie de ajutor, dar sunt prea timizi pentru a întreba? Nu este nevoie să așteptați să înceapă chat-ul. Chat-ul live reduce timpul de așteptare și oferă în mod activ o mână de ajutor sub forma unei invitații de chat proactive.

Galeria de invitații de chat
Exemplu de invitație de chat

Răspunsuri prestabilite pentru întrebările frecvente sau pentru utilizare în timpul desfășurării unei campanii promoționale.

Mesaje predefinite
Exemplu de mesaje predefinite

Transferul chat-urilor către agenții disponibili sau rutarea automată a chat-urilor prin alegerea dintre trei opțiuni de rute predefinite: alocare aleatorie, apel la toți, utilizare maximă.

Distribuire a chat-ului
Exemplu de distribuire a chat-ului

Raportarea și monitorizarea contribuie la stabilirea unei imagini clare a tipului de bază, comportamentului, nevoilor și cerințelor clienților dvs. sau a cât de mult timp petrec navigând pe site.

Monitorizarea site-ului web - Prezentare generală a chat-ului
Exemplu de monitorizare prin chat

Întrucât lumea se micșorează când vine vorba de limitări de comunicare, puteți utiliza opțiunea de chat live în mai multe limbi. În prezent, 45 de limbi sunt acceptate și mai multe traduceri sunt adăugate în mod regulat.

Software de chat live pentru agenții
Exemplu de widget-uri adaptabile lingvistic

Permiteți clienților să trimită mesaje printr-un formular de contact în afara orelor de program sau când un anumit agent este offline.

Formulare de contact
Exemplu de formular offline

Permite introducerea și feedback-ul clienților și evaluarea eficienței chat-ului sau a agentului.

Caracteristica de evaluare a agentului în software-ul de asistență – LiveAgent

Create instant connections

Handle all customer inquiries and discover all that LiveAgent has to offer

Try LiveAgent

Avantajele software-ului de chat live pentru agenții specifice

Rețelele de agenții sunt de obicei destul de extinse, iar frecvența întrebărilor primite este substanțială. Beneficiile live chat-ului  diferă pentru diferite agenții, dar rezultatul este întotdeauna același – clienți fericiți și mulțumiți.

Serviciul pentru clienți este un act voluntar care demonstrează o dorință autentică de a satisface, dacă nu chiar delecta, un client.

Steve Curtin – Customer Enthusiast, un angajat al Marriott International

Agenții de publicitate

Imaginați-vă un scenariu: petreceți mult timp și resurse într-o campanie, numai pentru ca oamenii să dea click pe un site și apoi să plece. Motivele pot fi multe. Poate că nu pot găsi instrucțiuni despre cum să aplice un cod de reducere, sau îndemnul la acțiune nu este clar definit. Cu chat-ul live, puteți oferi în mod proactiv o mână de ajutor, ceea ce înseamnă o rată de conversie mai mare.

Marketing-ul nu este susținut doar prin e-mail sau apeluri telefonice. Chat-ul live oferă agenților de publicitate șansa de a promova sau informa clienții la primul click al unui buton. De asemenea, puteți atașa imagini pentru o abordare mai personalizată. Funcția de monitorizare vă permite să vizați fiecare vizitator al site-ului web și să vă angajați în funcție de comportamentul sau locația lor. Raportarea permite un raport de conversie prin chat pentru a vedea câte chat-uri au fost convertite.

Agenții digitale

În combinație cu software-ul de chat live proactiv, marketing-ul generării de clienți potențiali are ca rezultat o platformă de marketing cross-channel valoroasă. Într-o lume digitală, clienții pot întâlni chatbot-uri automate și fără chip. Punând poza unui agent pe butonul dvs. de chat personalizat, vă veți asigura că clientul dvs. discută cu un om real.

Agenții de promovare

Chat-ul live este rentabil, ceea ce îl face instrumentul de comunicare ideal pentru o campanie publicitară. Agenții pot oferi cupoane de reducere, își pot entuziasma publicul cu produse noi în timpul sau după conversația de chat în partea de solicitare de feedback a unui chat. Această metodă de promovare este extrem de productivă pentru întreprinderile mici atunci când își dezvoltă lista de contacte.

Agenții Social Media

Rețelele de socializare au apărut nu numai ca o activitate distractivă din trecut, ci și ca un instrument valoros de marketing. Implementarea chat-ului live pe o pagină de socializare permite agenției să gestioneze mai bine prezența online a clienților săi și să contacteze activ și să se conecteze cu potențialii clienți. Puteți obține o adresă de e-mail din chat pentru a o utiliza în scopuri de marketing, transformând adepții în abonați plătitori. LiveAgent oferă integrare cu toate platformele de rețele de socializare standard precum Facebook sau Twitter.

Agenții de marketing bazate pe cont (ABM)

Marketing-ul bazat pe cont este axat pe direcționarea anumitor conturi sau mărci și pe marketing-ul B2B. Prin urmare, cu invitațiile proactive modificate ale chat-ului live, agenția dvs. poate contacta conturile cheie cu mesaje relevante și vă poate crește semnificativ rentabilitatea investiției. Un alt avantaj este acela de a folosi chat-ul live în strategia dvs. de marketing bazată pe cont pentru a forma o relație strânsă cu vânzările pentru a identifica conturile vizate și pentru a construi o bază de date și oportunități mai concrete de perspective.

Agenții de relații cu publicul (PR)

Construirea unei afaceri presupune mult efort. Dar fundamentul oricărei afaceri de succes se bazează pe încredere. Pentru a consolida încrederea dintre o companie și clienții săi, relațiile cu publicul intră în imagine. Comunicarea cu piața și utilizatorii acesteia nu este mai evidentă decât în ​​sectorul relațiilor cu publicul. Informarea este deliberată și vastă, intenționând să ajungă la cât mai mulți clienți posibil. Chat-ul live în tangență cu o agenție de PR este un instrument fantastic pentru extinderea afacerii.

Călătorie și agenții de turism

Lipiți aterizarea și îndrumați-vă clienții fără stres oriunde în lume. Călătoriți pe web și în lume cu ajutorul serviciului de asistență pentru clienți live chat. Liniile de chat live deschise pentru aranjamente de călătorie sunt o soluție pentru a sfătui clienții cu privire la toate informațiile necesare despre călătoria lor. Dacă întrebările devin similare sau identice, chat-ul live oferă o opțiune pentru a configura răspunsuri predefinite și mesaje predeterminate.

Funcția multi-lingvă a chat-ului live vă permite să interacționați cu oricine din lume în limba dorită și să vă adaptați widget-ul de chat pentru o anumită limbă din piață. LiveAgent acceptă în prezent 45 de limbi, iar noile traduceri sunt adăugate în mod regulat. Dacă nu puteți găsi o anumită limbă, contactați-ne cu o sugestie și vă vom recompensa în schimb cu un credit pentru contul dvs. LiveAgent.

Liberi profesioniști

Numărul de profesioniști independenți a crescut semnificativ în ultimul deceniu, așa cum opțiunile de a lucra de la distanță de acasă au devenit mai frecvente. Indiferent dacă lucrați independent sau ca parte a unei agenții temporare, chat-ul live vă poate ajuta să vă extindeți rețeaua. Profesioniștii freelanceri stabiliți într-un domeniu creativ vor aprecia nivelul ridicat de personalizare disponibil.

Alte agenții

Nu vă faceți griji dacă agenția dvs. nu este listată. Chat-ul live este un instrument versatil potrivit pentru o gamă largă de agenții. Scopul principal rămâne – de a interacționa convenabil cu clienții imediat când este solicitat . Funcția de căsuță de e-mail universală face posibilă externalizarea asistenței de chat, deoarece toți clienții dvs. pot fi în același cont LiveAgent.

Benefits of Live Chat and How to Use It

Cum să gestionați clienții agenției cu LiveAgent?

Software-ul de asistență LiveAgent este un sistem de asistență puternic, dintre care chat-ul live este una dintre caracteristicile sale de bază. Dar ce opțiuni pot oferi agențiile clienților în ceea ce privește gestionarea conturilor lor cu ajutorul LiveAgent?

Un cont în toate departamentele:

Util pentru o agenție care se ocupă de design-ul web și de dezvoltare de branding sau de comisioane cu externalizare frecventă. Cu toate acestea, este posibil ca clientul să nu fie de acord să includă în cont comunicarea necunoscută a contului, dar reprezintă totuși o opțiune convenabilă.

Conturi multiple cu un domeniu personalizat:

O agenție poate proiecta personalizat unul sau chiar mai multe domenii ale clienților în funcție de preferințele lor. Dezavantajul acestei configurări ar putea fi faptul că drepturile asupra unui design sunt deținute de agenție în locul unui client. Dimpotrivă, ar putea fi un tip de serviciu care face parte din oferta unei agenții.

Cont configurat pentru un client:

Pentru o posibilă taxă pentru un cont înființat sau de întreținere, clienții pot permite agenției accesul la cont. Această opțiune este în principal avantajoasă pentru un client decât pentru o companie, deoarece clientul poate decide că acesta ar putea fi o afacere unică. Nimic nu îi împiedică pe clienți să decidă să întrerupă legăturile cu o agenție sau să treacă în orice moment la o altă agenție.

Integrare și configurare

Integrare nativă simplă și complet acceptată. Doar o copiere și lipire rapidă a unui cod HTML din contul dvs. LiveAgent , acesta apare pe site-ul dvs. sau pe site-ul clientului dvs. și puteți începe să conversați imediat. Un alt avantaj este integrarea cu software-uri terță parte sau cu o aplicație.

Bază de cunoștințe

Doriți să aflați mai multe? Accesați baza de cunoștințe .

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial and start exploring LiveAgent today

Try LiveAgent

FAQ

Ce este chat-ul live?

Chat-ul live este un instrument de comunicare care acceptă interacțiunea în timp real în comunicațiile B2B sau B2C. Butonul de chat, cunoscut și sub numele de widget de chat, este plasat strategic pe un site web pentru a reacționa și a invita clienții să se conecteze cu un chat live agent.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație