Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane pentru sondajul de satisfacție al clienților post-vânzare de comerț electronic

Șabloane pentru sondajul de satisfacție al clienților post-vânzare de comerț electronic

Deși pare evident, uneori este ușor să uităm că clienții sunt piatra de temelie a oricărei afaceri. Ca atare, este extrem de important să păstrați legătura cu ei – să știți ce simt, ce cred și ce apreciază în produsele sau serviciile dvs. Cunoașterea acestui lucru vă va ajuta să vă îmbunătățiți oferta și să sporiți loialitatea clienților pe termen lung. Ca atare, trimiterea sondajelor privind satisfacția clienților ar trebui să fie o activitate de marketing regulată, mai ales dacă operați pe o piață sau industrie în care concurența este diversă.

Șabloane pentru sondajul de satisfacție al clienților post-vânzare de comerț electronic

La un moment dat, am văzut cu toții un sondaj de satisfacție a clienților, deși sunt mai puțin frecvente decât am putea crede. De ce? Deoarece majoritatea sondajelor pe care le desfășoară companiile nu se concentrează pe experiența utilizatorului legată de produsele sau serviciile lor, ci mai degrabă pe obținerea de date sau cifre despre percepțiile clienților și imaginea de marcă. Din fericire, această abordare s-a schimbat treptat, iar acum a sosit timpul să urcați în bandwagon. Să aflăm despre sondajele de satisfacție și să vedem cum le puteți folosi în comerțul electronic comunicare de marketing.

Ce este un sondaj de satisfacție a clienților post-vânzare?

Când vine vorba de conducerea unei afaceri, cercetarea este crucială. Cercetarea ia mai multe forme, inclusiv analiza pieței, cercetarea furnizorilor, întrebări de lungă durată sau concentrare asupra grupurilor care pot fi publicul dumneavoastră țintă, datele demografice, situațiile economice și interesele acestora. Cu toate acestea, întrucât profilurile clienților se schimbă constant, cercetarea ar trebui să fie un proces continuu. Prin reînnoirea eforturilor dumneavoastră de cercetare în mod regulat, compania va putea să se dezvolte, să evolueze și să deveniți un partener și mai fiabil pentru clienții dumneavoastră pe termen lung. Deci, cum puteți colecta cele mai multe date? Prin sondaje de satisfacție!

măsurători-sondaj-clienți-pentru-urmărirea-satisfacției-Nicereply
Utilizați integrarea noastră Nicereply pentru a încorpora sondaje de satisfacție direct în e-mailurile dumneavoastră

Sondajele de satisfacție sunt un set de întrebări cu scopul de a culege atât date cantitative, cât și calitative, care vă vor permite să definiți și să măsurați cât de mulțumiți sunt clienții cu un produs, serviciu sau chiar procesul de cumpărare. Datorită concentrării lor, aceste sondaje ar trebui trimise clienților după ce au efectuat o tranzacție, au vizitat un magazin online sau au avut o interacțiune cu compania dumneavoastră.

clienți-rata-sondaj-agenți-Nicereply
Un sondaj de satisfacție încorporat în cadrul unui e-mail LiveAgent

Ați făcut vreodată o achiziție la un magazin fizic sau ați fost la film și ați primit apoi un sondaj care vă întreba despre experiența dumneavoastră? Acesta este un sondaj de satisfacție a clienților. Deși pot părea similare cu alte sondaje, întrebările puse vor depinde de obiectivul pe care doresc să îl îndeplinească.

Pentru a vă ușura evaluarea satisfacției clienților dumneavoastră, am creat câteva șabloane de sondaj de satisfacție a clienților pe care să le utilizați după vânzare. Consultați șabloanele de mai jos, nu ezitați să le copiați și să le lipiți, apoi începeți să măsurați fericirea clienților dumneavoastră.

Linii de subiecte ale sondajului privind satisfacția clienților pentru post-vânzarea e-commerce

  • Vă mulțumim pentru cumpărături la [numele magazinului online] – spuneți-ne ce părere aveți
  • Suntem aici pentru a vă cere părerea
  • Ne-ar plăcea să auzim mai multe de la voi
  • Împărtășiți-vă părerea despre [produs / serviciu]
  • Opinia dumneavoastră înseamnă mult pentru noi – vă rugăm să ne spuneți ce părere aveți despre [numele magazinului online]

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Șabloane de sondaj pentru evaluarea satisfacției clienților post-vânzare de comerț electronic

Șablonul numărul 1 al sondajului de satisfacție a clienților după vânzare

Șablonul numărul 2 al sondajului de satisfacție a clienților după vânzare

Șablonul numărul 3 al sondajului de satisfacție a clienților după vânzare

Întrebări frecvente

Ar trebui să trimit un e-mail de sondaj de satisfacție a clienților după vânzare după fiecare achiziție?

De fapt, nu există un răspuns clar la această întrebare. Puteți trimite un sondaj de satisfacție aceluiași client după fiecare achiziție pe care o efectuează. Cu toate acestea, dacă modelul dumneavoastră de afaceri implică achiziții frecvente sau există segmente de clienți care cumpără de la dumneavoastră în mod regulat, atunci nu este cea mai bună idee să trimiteți sondaje de satisfacție după fiecare comandă.

De ce? Deoarece asta vă poate irita clienții. Imaginați-vă că primiți exact același e-mail de la o companie de câteva ori pe săptămână. Ar fi frustrant, nu-i așa?

Cât de des ar trebui să trimit e-mailuri de sondaj de satisfacție a clienților după vânzare?

Dacă clienții dumneavoastră au tendința de a achiziționa produsele o dată sau de două ori pe lună, puteți trimite sondaje post-vânzare după fiecare achiziție. Dacă aveți cumpărători ce achiziționează în mod frecvent, puteți seta o regulă simplă, de exemplu, pentru a trimite un sondaj de satisfacție a clienților după fiecare secundă, a treia sau a patra achiziție, în funcție de volumul de vânzări al afacerii dumneavoastră de comerț electronic.

O altă soluție ar putea fi trimiterea e-mailurilor care sunt agregate săptămânal, lunar sau trimestrial după vânzare. De asemenea, ați putea lua în considerare includerea unui link către un sondaj de satisfacție a clienților post-vânzare în fiecare e-mail de confirmare a expedierii unui produs. Cu toate acestea, această soluție poate avea ca rezultat o depunere redusă și rate de conversie.

Trebuie să evaluați cazul individual al magazinului dumneavoastră online și să ajustați în mod corespunzător frecvența e-mailurilor pentru sondajul de satisfacție a clienților, după vânzare.

Este neobișnuit să oferiți clienților ceva în schimbul completării unui sondaj de satisfacție a clienților?

Este destul de obișnuit să recompensăm clienții pentru ajutorul acordat. Clienții dumneavoastră nu trebuie să-și petreacă timpul răspunzând la întrebări – voi profitați de datele colectate. Ca atare, este un gest frumos să oferiți clienților ceva în schimb. Puteți să le oferiți un cod de reducere pentru următoarea lor achiziție, să le oferiți transport gratuit sau să informați clienții fideli despre reducerile sezoniere mai devreme decât restul bazei de date etc.

Există multe modalități de a spune „mulțumesc” pentru că ați completat un sondaj de satisfacție a clienților. Este vorba despre a aduce valoare suplimentară clienților dumneavoastră pentru a le arăta aprecierea.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ar trebui să trimit un e-mail de sondaj de satisfacție a clienților după vânzare după fiecare achiziție?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “De fapt, nu există un răspuns clar la această întrebare. Puteți trimite un sondaj de satisfacție aceluiași client după fiecare achiziție pe care o efectuează. Cu toate acestea, dacă modelul dumneavoastră de afaceri implică achiziții frecvente sau există segmente de clienți care cumpără în mod regulat, atunci nu este cea mai bună idee să trimiteți sondaje de satisfacție după fiecare comandă. Imaginați-vă că primiți exact același e-mail de la o companie de câteva ori pe săptămână. Ar fi frustrant, nu-i așa?” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cât de des ar trebui să trimit e-mailuri de sondaj de satisfacție a clienților după vânzare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Dacă clienții dumneavoastră au tendința de a achiziționa produsele o dată sau de două ori pe lună, puteți trimite sondaje post-vânzare după fiecare achiziție. Dacă aveți cumpărători mai frecvenți, puteți seta o regulă simplă, de exemplu, pentru a trimite un sondaj de satisfacție a clienților după fiecare secundă, a treia sau a patra achiziție, în funcție de volumul de vânzări al afacerii de comerț electronic.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ar trebui să oferiți ceva în schimbul completării unui sondaj de satisfacție a clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Este destul de obișnuit să recompensăm clienții pentru ajutorul acordat. Clienții dumneavoastră nu trebuie să-și petreacă timpul răspunzând la întrebăril – voi profitați de datele colectate. Ca atare, este un gest frumos să oferiți clienților ceva în schimb. Puteți să le oferiți un cod de reducere pentru următoarea lor achiziție, să le oferiți transport gratuit sau să informați clienții fideli despre reducerile sezoniere mai devreme decât restul bazei de date etc.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație