Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Îmbunătățiți marketingul cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Aveți nevoie să vă îmbunătățiți reputația de marketing?

Crearea unei prime impresii bune online vă poate îmbunătăți eforturile de marketing și vânzări. Cu toate acestea, a face acest lucru poate fi o provocare fără instrumentele potrivite.

Sună familiar? Vă chinuiți să rămâneți la curent cu solicitările clienților? Canalele dvs. sociale sunt inundate de comentarii și mesaje din care nu înțelegeți nimic?

Dacă ați răspuns afirmativ, s-ar putea să fie timpul să investiți în software-ul biroului de asistență.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
Creation of marketing strategies

Cum să vă îmbunătățiți strategiile de marketing

Clientul modern este un individ cu cunoștințe tehnice care nu se teme să facă un audit aprofundat al afacerii dvs. Înainte de a cumpăra produse, clienții vă consultă site-ul web, conturile de socializare și recenziile postate online.

Cheia succesului? Recunoașteți și răspundeți la toate solicitările postate online – indiferent de canalul utilizat (Instagram, Facebook, Twitter, etc.)

Aveți o reputație proastă?

Când canalele de socializare sunt inundate de comentarii fără răspuns, pare neprofesionist. Pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing, este necesar să răspundeți atât la mențiunile sociale pozitive, cât și la cele negative.

Cum? Cu ajutorul unui software avansat de birou de asistență. Urmăriți toate interacțiunile clienților și simplificați-le într-o singură căsuță de e-mail partajată.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Software de birou de ajutor în misiune de salvare

LiveAgent vă va îmbunătăți eforturile de marketing și vânzări în cel mai scurt timp. Iată ce puteți aștepta cu nerăbdare după ce ați implementat un software de birou de asistență în fluxul de lucru zilnic – și acesta este doar vârful aisbergului.

    O căsuță de e-mail sigură, comună și universală

    Productivitate îmbunătățită

    Îmbunătățirea satisfacției clienților

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la cele mai populare soluții de asistență.

Cum se va îmbunătăți marketingul dvs. cu LiveAgent?

Prezentare completă a serviciului

Stabiliți ce canale de comunicare primesc cele mai multe tichete și monitorizați serviciul pe care îl primesc clienții dvs.

Spuneți adio tichetelor pierdute & fără răspuns

Primiți notificări de fiecare dată când primiți un nou comentariu, mesaj direct, e-mail sau apel telefonic chiar în interiorul LiveAgent.

Îmbunătățiți nivelurile de productivitate

Utilizați caracteristici precum reguli de automatizare, un CRM încorporat, call center, chat intern și multe altele. Aceste instrumente vă vor ajuta să vă asistați mai bine clienții și vă vor economisi timp prețios.

Istoricul complet al tichetelor de la început până la sfârșit

Urmați traseul de rezolvare a problemelor clientului dvs. prin diferite canale, rămânând în același flux hibrid de tichete.

Nu contează dacă clientul v-a trimis un e-mail, a continuat printr-un apel telefonic și a încheiat conversația prin Twitter. LiveAgent oferă sens la tot.

Ticket stream

Ce canale sociale sunt integrate cu LiveAgent?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent este integrat cu Facebook și Facebook Messenger. Toate mesajele directe, comentariile și mențiunile despre marca dvs. vor fi introduse automat în căsuța de e-mail universală.

Twitter - icon

Twitter

Integrarea Twitter permite utilizatorilor să monitorizeze mențiunile mărcii, cuvintele cheie specifice și retweeturile.

Instagram - icon

Instagram

Cu integrarea Instagram, puteți răspunde la toate comentariile de la fotografiile și de la mențiunile etichetate ale mărcii dvs.

Viber - icon

Viber

Răspundeți cu ușurință la mesajele clienților cu ajutorul integrării Viber.

Multilingual support in LiveAgent

Traduceri software multilingve

Software-ul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widgeturi adaptabile la limbă. Nu lăsați limbile străine să creeze o barieră între dvs. și clienții dvs. LiveAgent are grijă de toate.

Aplicații mobile pentru serviciul clienți

Rămâneți în legătură cu colegii dvs. și fiți mai productivi în mișcare! Cu aplicațiile mobile LiveAgent aveți opțiunea de a rezolva, transfera și răspunde la tichete și chat-uri, utiliza filtre prestabilite pentru a vă organiza tichetele și a vedea etichetele, notele și departamentele asociate fiecărui tichet.

Acum disponibil în App Store și Google Play .

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Sistem robust de raportare & mai multe

Raportarea robustă a LiveAgent și caracteristicile de analiză a datelor vă vor ajuta să vă îmbunătățiți și să vă perfecționați strategiile de marketing și servicii pentru clienți existente.

Dacă aveți o imagine de ansamblu completă de unde provin tichetele dvs., cât durează să se răspundă și cine le răspunde, vă va permite să eliminați diferența dintre serviciul pe care îl oferiți și serviciul pe care îl așteaptă clienții dvs.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Alte caracteristici interesante

Etichete, departamente

Organizați automat tichetele de intrare în departamentele adecvate și marcați-le cu etichete astfel încât să puteți vedea conținutul fiecărui tichet dintr-o privire.

Chat live nativ

Folosiți funcția LiveAgent de chat live nativ să discutați cu clienții în timp real sau să discutați cu colegii de muncă intern în timp ce rezolvați solicitările clienților.

Call center încorporat

Creați arbori IVR complecși, direcționați apelurile sau permiteți clienților să solicite apeluri. Chat-ul video este, de asemenea, acceptat, atât intern, cât și cu clienții.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

De ce este LiveAgent instrumentul potrivit pentru a vă îmbunătăți marketingul?

Most reviewed and number 1

Cel mai recenzat și cel mai bine evaluat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență clienți.

Packed with features

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Raport preț / valoare?

Inegalabil. Având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă LiveAgent, oferta noastră este un chilipir. Încercați LiveAgent astăzi.

$9 lună

Small business

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 lună

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 contact form

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum pot îmbunătăți marketingul?

LiveAgent este un software puternic de birou de asistență care vă ajută să gestionați cererile clienților de pe mai multe canale în mod eficient și efectiv dintr-o singură interfață. Mai mult, se integrează cu site-ul dvs. și rețelele sociale. Astfel, puteți atrage noi clienți, puteți îmbunătăți marketingul și cunoașterea mărcii dvs.

Ce beneficii de afaceri oferă LiveAgent, altele decât marketingul îmbunătățit?

Beneficiile de afaceri ale LiveAgent includ satisfacția crescută a clienților, retenția clienților, loialitatea clienților și rata redusă de pierdere a acestora, în afară de marketingul îmbunătățit.

Related Articles to Îmbunătățiți marketingul
LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.

Aflați cum puteți reduce cantitatea tichetelor cu software-ul de birou de asistență LiveAgent care oferă peste 180 de caracteristici și integrări ale biroului de asistență.

Copleşit? Reduceți cantitatea tichetelor cu LiveAgent!

Reducerea cantității de tichete îmbunătățește productivitatea, reduce timpul de așteptare și previne epuizarea agenților. Astfel, satisfacția clienților crește și agenții se pot concentra pe sarcini mai complexe.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark? Descoperiți avantajele, instrumentele și funcționalitățile suportului multichannel de la LiveAgent la un preț foarte accesibil.

Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?

LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

Din evaluările utilizatorilor de pe Capterra, am identificat cele mai bune alternative de gestionare a tichetelor, de asemenea, am comparat soluții pentru conversații directe și autoservire, inclusiv alternativele pentru birourile de asistență pentru rețele sociale. Descoperiți cele mai bune soluții de gestionare a tichetelor de pe piață.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

LiveAgent este recomandat ca o alternativă mai bună și cu valoare adăugată la Kayako de către diverse companii. Echipa de asistență a LiveAgent răspunde prompt și oferă soluții eficiente. LiveAgent ajută la clasificarea tichetelor și îmbunătățește comunicarea cu clienții. Această soluție a crescut satisfacția clienților și vânzările pentru anumite companii, iar timpul de răspuns a crescut cu 60%. LiveAgent este ușor de utilizat și îmbunătățește productivitatea în activitățile de ecommerce.

Începeți mutarea datelor Zendesk, făcând clic pe un simplu cursor de activare. Toate biletele și agențiile dumneavoastră vor fi transferate, în siguranță, în LiveAgent.

Vă mutați de la Zendesk?

LiveAgent este o alternativă la Dashly pentru serviciul clienților. Compania oferă numeroase funcționalități și integrări, inclusiv migrarea datelor de la alte softwareuri. LiveAgent este folosit pentru gestionarea reclamațiilor și portalul clienților. Marketingul companiei este prezentat printr-un blog, seminarii web și o gamă diversă de software-uri pentru serviciul clienților. Clienții pot contacta echipa de vânzări pentru a începe o demo și afla mai multe despre produs.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație