Nenumărate modalități de îmbunătățire cu
un singur instrument

Îmbunătățiți marketingul cu ajutorul LiveAgent.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Asistență clienți 24/7
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Aveți nevoie să vă îmbunătățiți reputația de marketing?

Crearea unei prime impresii bune online vă poate îmbunătăți eforturile de marketing și vânzări. Cu toate acestea, a face acest lucru poate fi o provocare fără instrumentele potrivite.

Sună familiar? Vă chinuiți să rămâneți la curent cu solicitările clienților? Canalele dvs. sociale sunt inundate de comentarii și mesaje din care nu înțelegeți nimic?

Dacă ați răspuns afirmativ, s-ar putea să fie timpul să investiți în software-ul biroului de asistență.

  • Badge for front runner in real estate CRM software
Creation of marketing strategies

Cum să vă îmbunătățiți strategiile de marketing

Clientul modern este un individ cu cunoștințe tehnice care nu se teme să facă un audit aprofundat al afacerii dvs. Înainte de a cumpăra produse, clienții vă consultă site-ul web, conturile de socializare și recenziile postate online.

Cheia succesului? Recunoașteți și răspundeți la toate solicitările postate online – indiferent de canalul utilizat (Instagram, Facebook, Twitter, etc.)

Aveți o reputație proastă?

Când canalele de socializare sunt inundate de comentarii fără răspuns, pare neprofesionist. Pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing, este necesar să răspundeți atât la mențiunile sociale pozitive, cât și la cele negative.

Cum? Cu ajutorul unui software avansat de birou de asistență. Urmăriți toate interacțiunile clienților și simplificați-le într-o singură căsuță de e-mail partajată.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Software de birou de ajutor în misiune de salvare

LiveAgent vă va îmbunătăți eforturile de marketing și vânzări în cel mai scurt timp. Iată ce puteți aștepta cu nerăbdare după ce ați implementat un software de birou de asistență în fluxul de lucru zilnic – și acesta este doar vârful aisbergului.

O căsuță de e-mail sigură, comună și universală

Productivitate îmbunătățită

Îmbunătățirea satisfacției clienților

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare concierge de la cele mai populare soluții de asistență.

Cum se va îmbunătăți marketingul dvs. cu LiveAgent?

Prezentare completă a serviciului

Stabiliți ce canale de comunicare primesc cele mai multe tichete și monitorizați serviciul pe care îl primesc clienții dvs.

Spuneți adio tichetelor pierdute & fără răspuns

Primiți notificări de fiecare dată când primiți un nou comentariu, mesaj direct, e-mail sau apel telefonic chiar în interiorul LiveAgent.

Îmbunătățiți nivelurile de productivitate

Utilizați caracteristici precum reguli de automatizare, un CRM încorporat, call center, chat intern și multe altele. Aceste instrumente vă vor ajuta să vă asistați mai bine clienții și vă vor economisi timp prețios.

Istoricul complet al tichetelor de la început până la sfârșit

Urmați traseul de rezolvare a problemelor clientului dvs. prin diferite canale, rămânând în același flux hibrid de tichete.

Nu contează dacă clientul v-a trimis un e-mail, a continuat printr-un apel telefonic și a încheiat conversația prin Twitter. LiveAgent oferă sens la tot.

Aflați mai multe
Ticket stream

Ce canale sociale sunt integrate cu LiveAgent?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent este integrat cu Facebook și Facebook Messenger. Toate mesajele directe, comentariile și mențiunile despre marca dvs. vor fi introduse automat în căsuța de e-mail universală.

Twitter - icon

Twitter

Integrarea Twitter permite utilizatorilor să monitorizeze mențiunile mărcii, cuvintele cheie specifice și retweeturile.

Instagram - icon

Instagram

Cu integrarea Instagram, puteți răspunde la toate comentariile de la fotografiile și de la mențiunile etichetate ale mărcii dvs.

Viber - icon

Viber

Răspundeți cu ușurință la mesajele clienților cu ajutorul integrării Viber.

Multilingual support in LiveAgent

Traduceri software multilingve

Software-ul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widgeturi adaptabile la limbă. Nu lăsați limbile străine să creeze o barieră între dvs. și clienții dvs. LiveAgent are grijă de toate.

Aplicații mobile pentru serviciul clienți

Rămâneți în legătură cu colegii dvs. și fiți mai productivi în mișcare! Cu aplicațiile mobile LiveAgent aveți opțiunea de a rezolva, transfera și răspunde la tichete și chat-uri, utiliza filtre prestabilite pentru a vă organiza tichetele și a vedea etichetele, notele și departamentele asociate fiecărui tichet.

Acum disponibil în App Store și Google Play .

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Sistem robust de raportare & mai multe

Raportarea robustă a LiveAgent și caracteristicile de analiză a datelor vă vor ajuta să vă îmbunătățiți și să vă perfecționați strategiile de marketing și servicii pentru clienți existente.

Dacă aveți o imagine de ansamblu completă de unde provin tichetele dvs., cât durează să se răspundă și cine le răspunde, vă va permite să eliminați diferența dintre serviciul pe care îl oferiți și serviciul pe care îl așteaptă clienții dvs.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Alte caracteristici interesante

Etichete, departamente

Organizați automat tichetele de intrare în departamentele adecvate și marcați-le cu etichete astfel încât să puteți vedea conținutul fiecărui tichet dintr-o privire.

Chat live nativ

Folosiți funcția LiveAgent de chat live nativ să discutați cu clienții în timp real sau să discutați cu colegii de muncă intern în timp ce rezolvați solicitările clienților.

Call center încorporat

Creați arbori IVR complecși, direcționați apelurile sau permiteți clienților să solicite apeluri. Chat-ul video este, de asemenea, acceptat, atât intern, cât și cu clienții.

Motive pentru care companiile trec la LiveAgent

De ce este LiveAgent instrumentul potrivit pentru a vă îmbunătăți marketingul?

Most reviewed and number 1

Cel mai recenzat și cel mai bine evaluat

LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferat de 21.000 de companii

Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență clienți.

Packed with features

Plin de peste 180 de caracteristici

Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.

Cloud based and secure help desk

Bazat pe cloud si securizat

Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.

Raport preț / valoare?

Inegalabil. Având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă LiveAgent, oferta noastră este un chilipir. Încercați LiveAgent astăzi.

Probă de 30 de zile
Nu este necesar un card de credit
și multe altele
$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Articole legate deÎmbunătățiți marketingul
Vă transferați de la Pure Chat la LiveAgent? Membrii echipelor noastre tehnice și de suport sunt mai mult decât bucuroși să vă ajute cu migrarea tuturor datelor dvs., rapid și în siguranță. Gratuit. Contactați-ne astăzi pentru a discuta despre migrarea datelor dvs.

Migrați de la Pure Chat la LiveAgent?

Migrați cu ușurință de la alte platforme la LiveAgent pentru servicii superioare de asistență clienți și suport 24/7 în mai multe limbi, inclusiv widgeturi adaptabile. LiveAgent oferă soluții complete pentru birouri de asistență și personalizarea experienței clienților prin gestionarea informațiilor importante. Alegeți una din cele 43 de traduceri distincte și beneficiați de instrumente utile, peste 175 de funcții și peste 40 de integrări.

Doriți să vă migrați datele de la Gist la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.

Migrați de la Gist la LiveAgent?

LiveAgent oferă o gamă largă de servicii de asistență pentru clienți, inclusiv suport 24/7, instrumente utile și integrări multiple, cu opțiuni de planuri plătite și gratuite. Comparativ cu Gist, LiveAgent oferă mai multe funcții și servicii la prețuri mai accesibile.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

Doriți să migrați de la Olark la LiveAgent? Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și O2 și alegeți să oferiți asistență de talie mondială.

Migrați de la Olark?

Instrumentele de colaborare și șabloanele de e-mail sunt valoroase pentru comunicarea eficientă și îmbunătățirea implicării clienților. LiveAgent primește recenzii pozitive din partea utilizatorilor, care apreciază beneficiile oferite de platformă pentru gestionarea eficientă a comunicării cu clienții.

Sporiți implicarea clienților cu ajutorul asistenței omnicanal personalizate. Lăsați-vă clienții cu un sentiment extraordinar de fiecare dată când interacționează cu afacerea dvs.

Sporiți implicarea cu LiveAgent

LiveAgent oferă o soluție completă pentru biroul de asistență, cu gestionare eficientă a tichetelor și comunicare omnicanală. Software-ul permite personalizare și viteză pe toate canalele de asistență, sporind implicarea clienților și oferind o experiență perfectă. Acest lucru este susținut de statisticile care arată că 52% dintre clienți ar plăti mai mult pentru o experiență rapidă și eficientă.

LiveAgent combină chatul live excelent, sistemul de tichete și automatizarea pentru a oferi asistență excepțională. Creșteți-vă vânzările cu LiveAgent astăzi.

Sunteți în impas? Creșteți vânzările cu LiveAgent!

LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care oferă multiple soluții pentru comunicare și gestionarea clienților. Include un centru de apel, integrare cu media socială și suport în multiple limbi, oferind asistență excelentă și caracteristici mobile. Migrarea la LiveAgent poate îmbunătăți imaginea de marketing și spori implicarea clienților.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x